Ölümcül Virüs Yayılmaya Başladı ve Artık Geri Dönüş Yok Akşamın erken saatlerinde garip bir hastalık Los Angeles’ın izbe dairelerinin birinden yayılmaya başladı ve kimse oradan canlı çıkmadı. Şimdi ise felaket geri döndü. Enfeksiyon yayılmaya başladığında ise masum yolcular korkunç ve kana susamış birer katile dönüştüler. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Bilim Kurgu, En Çok Yorum Alan Filmler, Gerilim, Korku, Türkçe Dublaj

, , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 150 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • abi şöyle söylim filmin basları güzel birvkurgy var kabul uçaktan inince kugu macera 0

  • Cok Süperdi Benim İcin İzlemedigim Türkce Dublaj Bir Zombi Filmi İnanılmaz (: bunlar Vücüdundan Her Yerinden Ölüyor İnsan Gibi Zombilerde Kafadan ölüyor Ama Onun Dışında ZOMBİYE COK BENZİYOR
    Bence Cok Güzel İzleyin Derim

  • felaket güzel kesin izlemelisiniz

  • filmi kaçırmayın arkadaşlar çok güzel bir film kesinlikle izlenir ama sonu kötü olmuş.

  • abi bune yav film yarıda kalmış =D sadece hava alanına dağılıyor salğın bence birazdaha ilerletmeliler di 🙁

  • Öncelikle bilgine teşekkürler.
    Arkadaşlar film gayet iyiydi(10/7.5)
    Sonu biraz düşünceye açık izlenile bilir 🙂

  • Çok Güzeldi Puanım 8/10

  • yasin asıl 1. güzeldi 2. iyi olmamış

  • Film gerçekten güzel ama sonu güzel bitmiyor sanırım filmin devamını getirmeyi planlıyorlar

  • ARKADAŞLAR VAKTİNİZİ BOŞA AYIRMAK İSDERSENİZ ŞAYET BUYRUN BU FİLMİ İZLEYİN. BANA GÖRE SACMA VE BERBAT Bİ FİLM İZLEMEYE DEĞMEZZZZZ……

  • filim guzel bakilmaya deyer

  • cok güzel sürükleyici yerimde duramadım 🙂

  • Güzeldi bence 3 çekilecek ve salgın bütün şehri ve dünyayı yutacak olasılıklı bu ara çok salgın fimleri yapılıyo bir gün bunlar gerçek ola bilir o zaman dek sağdece sağ kalmaya çalışın….

  • daha iyi olabilirdi..

  • çok bir birine karışmış ama idare eder

  • gayet iyi birfilm ama sonu boyle bitmemeliydi abi (((

  • filmi izledim vallaha ne yalan söylim film biraz amatörce vede sacma ama site süper izledim film ler yanında bi hiç admin site için teşekkürler:D

  • filim 10 numara film aynı rec gibi rec kadar guzel olmasada mükemmelll bir film sizede tavsiye ederim emeğe saygı 😀

  • Bayildim…

  • rac filminin başka bir kırması gibi yinede zomlanmış insanlar izlenir….

  • Filim güzeldi tavsiye ederim teşekkürler bilgin.. 😀

  • filim güzel ne çok berbat nede süper korkunç veya ürkütücü değil ama güzel tavsiye ederim

  • berbat

  • idare eder :-I

  • karantina1 i izlemiştim çook güzeldi umarımm buda çook güzeldir.. 🙂

  • Filim çok güzel mutlaka tavsiye eederım

  • Filim çok güzel. Tavsiye ederim

  • Ya Film Saçmada Deil Zombilide Deil Mükemmel Bir Film Bana Göre Amatör Deil

  • 10 numara filim olmuş sonu biraz kötüdü gelin bu işi tatlıya bağlıyalım:)
    izlemeye deyer

  • süper bir filim emeginize saglık keyifle izledim

  • en köü bülüm bence gözüne iğne yaptığı yer

  • Korktum diyenlerin Yaşı muhtemelen küçük 😀 Hiç korkunç değil

  • süper bi film ama 1 i daha güzeldi fakat hiç korkunç deyil ya
    bari biraz gerilim yapsalardı

  • yorumların masallahı var… sırayla “süper”, hemen altında “rezil” yorumları… ben vazgeçtim izlemeyeceğim…

  • saçma

  • FİLM GÜZEL..İZLERKEN NEFESİNİ TUTUYORSUN HEYECANDAN..

  • film çok güzel tavsiye ederim.virüslü kedi dışarı çıktı

  • ya sonunda çocuk kurtuluyo mu yoksa kedi yiyo mu ??

  • ya sonunda çocuk kurtuluyo mu yoksa kedi yiyo mu ????

  • bence flim süper izlemeye değer =)çok korktum altıma ettim walla :))))

  • aboo filmin sonunda virüslü kedi dışarı cıkdı demek oluyoki 3. sü cıkıcak 😀 ama film cok amatör ce adamlar büyük bi depoyu hava alanı gibi dekor etmişler sadece icerde filmi sürdürmüşler 30 milyar civarı paraya cekmişlerdir 🙂 genede emme saygı duymalıyız film güzeldi

  • güzel bir film izlemeye deger

  • film güzeldi ama sonu hiç olmamıs

  • süperrr olmuşşş harikaydı izlemenizi tavsiye ederim

  • saçma sapan bir film.can sıkıcı ve zaman kaybı.kesinlikle önermiyorum.REC serisi buna on basar.

  • birinci seria çok güzeldi. ikinci henuz seyretmedim, arkadaşlar saçma yorumlar yapmasınlar. birinci berbatti buda bermat olur diye yazmaya gerek yok. sadece anlamadım, beğenim o kadar basmıyor yazsınlar, yeterlidir!

  • Film çok akıcı değil idare eder

  • Üf fiLm harikaydı dehşet bi film kesinlikle kaçırmayın süper bi film!!

  • Arkadaşlar fİilmi çok sewdim çok güzel izleyin yani 😀

  • birinci film gibiyse bakılmaz berbattı birinci film

  • cok guzel fılm harıka bence

  • ilki bundan dağa iyidi bence karantina 2 yi beğenmedim açıkçası gerilim hiç yok derecede az.

  • film, qerçekten sürükleyici ve etkileyici. izlemenizi tavsiye ederim. ewet konusu klasik olabilir ama qerçekten qüzel anlatılmış. olaylar çoq qüzel şekilde ilerliyo

  • Fena değil…

  • Arkadaşlar 6 yaşımdan beri film izliyorum. Klasik virüs ve sonrası filmlerinden zombileşen ya da saldırganlaşan insanları anlatan bir film. İzleyebilirsiniz. Belki seri 3 daha iyi veya daha aksiyonlu dolu olur konu değişmeyecek orası kesin o yüzden daha etkileyici sahnelerle 3 ncü bölümü bekleyelim.

  • çok klasik bi film olmuş zaman kaybı gençler

  • nerdesin bilgin kardeşim yaaa özledik seni.şükür kavuşturana.

  • film harikaa bnce berbat dienleri kesinlikle kınıyorumm tşk bilgin 😀

  • filim çok güzel

  • Buna berbat diyenler gidip Otopsi filmini izlesin diyebiliyorsa ona güzel desin. 😉 Bence harika bir filmdi.Kurgusu,konusu oyunculuğuyla gayet güzel ve izlenebilir bir film. Zevkime uygun, çünkü gerçeklik payı olan bir film. Gerçeklik neresinde diyecek olursanız; Tıp, hergün gelişiyor ve bu gelişmeler savaşlarda kullanılabiliniyor…Örneğin bu bulaşıcı bir hastalık olabilir 🙁 Aynı bu filmdeki gibi…

  • 1. film izlemiştim gayet güzeldi.(düşünmeden izlenecek bir film.2. de cıkmıs..admın e tskler…

  • Bilgin 1. sinide eklermisin bunun. onu izleseydik önce 🙂

  • Bence Güzel Gerilim Diye Seyrettim ama bekledim gibi geririlim çıkmadı tavsiye ederim.

  • Film güzel, berbat gibi yorumlara aldanmayın.

  • idare eder fena sayılmaz

  • evet filmi ziledik çok çok çok aşırı izlemeye alışık olduğumuz bilindik zombi filimlerini andırsada kurgusundan dolayı izleyiciyi cezbetttiği açık bi durum. Sinema açısından değerledirecek olursak benim notum 10/5 dir insanlara alışık oldukları şeyleri vermekten ziyade alışık oldmadığımız şeyleri izlemeyi bekleriz. umarım seriye 3. sü eklenirde prifessionellik adınamı bir çalışma olur, yarı prof mu zaman göstereek son olarak toparlayalım.

    ÇOK AHIM ŞAHIM BİR FİLİM DEĞİL AMA BİR BUÇUK SAAT BOŞ VAKTİNİZDE İZLEMENİZ, ZAMAN GEÇİRMENİZ AÇISIDNAN İYİ OLABİRLİR.
    BİLGİN BEY VE DERYA HANIM EMEĞİNİZE SAYGIMIZ SONSUZ BAŞARILAR…

  • izlenebilir.10/7

  • Bence gayette güzel bir film. Ama biraz daha iyi olabilirdi. Puanım vasattan yana.

  • Birinci filmini de izlemiştim. bu da güzeldi. her ne kadar klasik yaratıklaşan, zombileşen insanlar görsek de yine de kendini izlettiren filmler arasında yer alıyor 🙂

  • bu filmi begenmeyenin aklindan süphe ederim. izledigim filmlerin arasinda en iyilerden birisiydi. 3. serisini merakla beklicem. cooook güzel film kesinlikle tavsiye ederim

  • iddealı değil ama izlenebilinir…

  • başarılı bi gerilim kesinlikle izlenir.
    ayrıca Bilgin çok sağol sayende film manyağı olduk 🙂

  • Selam Bilgin.Siteni son birkac aydir takip ediorum cok tesekkuler filmler guzel izlemek keyifli..ama son 3 gundur senin sitendeki filmleri acamiorum internet hizim ve set uo OK hicbir problem yok.oteki siteleri denedim orada izleyebiliorum.Filmi acmaya calisiorum ama dosya bulamadi adm basvurun uyarisi cikior.Ha bu arada ben yurtdiisndan baglaniorum.Yardimci olabilirsen cok sevinirim..

  • gerçekten çok güzel bir film. izlemeye değer, korkuyla izledim 🙂
    mel:ölümcül deneyle kıyaslanamaz !!!

  • arkadaşlar izlemedn yorum yapan çok var. bence berbat bir film. sonu iğrenç bitti. ot gibi film. zaman kaybı

  • beyendim güzel korku kapanı gibi

  • çok iyi film! Ölümcül deneyden çok daha iyi.

  • film konusu guzel ama yok cantamı alayım , yok o arkadasım gerı cekıl vurmamaya calısıyo buralar cokk sacma

  • Film için güzel diye yorum yapan arkadaşlarımı kınıyorum geçen 2 saatime ciddi anlamda üzüldüm : )

  • Fena Film 🙂

  • güzeldi

  • guzel filmdi izlemeye deyer zamaniniz guzel gecicek izleyin guzel film.Azerbaycandan Ceyhun

  • Düşük maliyetli bir film ama görsellik güzel konu ıdare eder korkuttu sahnelerı var izlenir ama ışığı kapatıp ızleyın daha keyifli :))

  • yani kedi ya sırıcak çocuğu yda tüylerini silkeleyerek bulaştırıcal:/

  • fılmın sonun da virüsün tüylerden geldiği anlaşılıyo virus görünmez sanırım tıylere yapışıyo 🙂
    filmin sonunda anlaşılıyo bu….

  • öncelikle film berbat mıllet guzel guzel demış bizde bişi sandik film 10 uzerınden 1 anca bu tur korku filmlerı 1960 lardaydi 10 15 yaş arasi bu film size şunu önerim insidious 4 tür musalah tunnel bunlari izleyin 10 numara filmler bye

  • GÜZEL BİR FİLM ..

  • GERÇEKTEN MÜKEMMELDİ

    SEYRETMENİZİ TAVSİYE EDERİM..

  • ilki kadar olmasada yine iyi bir film. Fakat ilk filmde aklımı oynatıyorum sanmıştım o kadar süperdi. 28 Hafta Sonra filminden sonra izlediğim en iyi film bu

  • 10/10 GERİLİM TAVSİYE EDRİM

  • güzel bir gerilim filmi…tavsiye ederım

  • Guzel film

  • çok basit bir film.zaman kaybı kesinlikle….

  • film çok qüzel bunun ilk filmi de çok qüzeldi iyi bi seri olck qbi ama ilk başta adam kadının ağzını ısıryo neden alnından bağlıyolar anlamadm 😀 btün film bunu düşünerek qeçti 😀

  • ABOWWW 😀 SEVDGM FLİMLERDEN GÜSELDİ GERCEKTEN

  • COK GÜZEL BİR FİLİM TAVSIYE EDERİMMM

  • pek beğenmedim o kadar fena değildi ama size bir tavsiye rec i izleyin

  • 1. Bölümünüde İzledm Onuda Şiddetle Tavsiye Ediyorum
    Buda Güzelmiş 3. bölümünü Merakla Bekliorm 🙂

  • İzledim SÜper Şimdi 1.’sini izlicem

  • YENİ SÜPER 1İR FİLİM BAŞLICAK 2012 DE AMA .D

    AKILLARA ZARAR

  • Gerçekten çok iyi bir site rahat rahat donmadan fılım ızlıyebılıyosun cok tessekürler cok saolun…

  • Hemen izlicem teşekkürler ….

  • sitenizde 20 ninin üzerinde film izledim hepsi sorunsuzdu.teşekekkürler

  • Güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim…

  • güzeL film olmuş , tşkler admincan 🙂

  • Film gerilim izlenebilir ama fazla bi beklenti karşılamaz , 10/6 anca

  • bilgin kardes sana zahmet ıp man filminin serilerini bulabilir misinz?

  • Gerçekten Sürükleyücü bir film eline saglık bilgin ;;) ♥

  • guzel film beyler ben gerim gerim gerildim bu filmin ikinciside cikar;)

  • çok güzel filim 10 üzerinden 8 seyretmeye değer bence bilgin emeğine teşkl

  • bilgin kardeş seden zombi filmi şiddetle istiyorum günde beş tane eklesen beşinide izlerim.. tsk

  • son zamanlarda seyrettigim engüzel filmlerden biriydi diye bilirim konu olarakta güzeldi sürükleyiçi

  • Bilgin adamsın

  • Bilgin her şey iyi güzel hoş da şu yorumlar denetlenmiyor mu? Adamlar resmen filmin sonundan bahsediyor ben ne diye izleyeceğim bu filmi? Yok o ölmeseydi yok bu ölmeseydi falan. Bu konuda biraz hassasiyet lütfen. Yaklaşık 1 aydır her gece burdayım ama güzel filmleri sırf yorumlar yüzünden izleyememek adama çok koyuyor. Rica ediyorum biraz daha dikkat.

  • ilk filmi gibi buda güzeldi ilk filmi aprtmanda geciyodu ins dvm eder serisi

  • Film gayet hoş ve güzel. En sevdiğim karakter küçük çocuktu ve zaten o kurtuldu, ama sanırım 3. film gelecek, ilginç bitti film biraz…

  • aslında bu film serinin 3 üncü filmi ilk filmde gazeteciler ve iyhaye giriyor bir eve salgın baslıyor sonra 2 incide bir askeri birlik sokuyorlar içeri yani o eve bu da 3 üncü uçakta geçiyor ama ben ilk filmin 2 versiyonunu gördüm biri galiba ispanyol yapımı ve ilk cekilenin o olması lazım diğeride abd yapımı olması lazım bu o abd yapımının devamı olmuş ama 2 inci filmi ben türkçe alt yazılı izledim onlarda ispanyolca konuşuyordu neyse işte kafam karıştı genel itiberle bu 3 üncü seri filmi

  • gerilim mi istiyorsunuz açın ve izleyin filmi kesinlikle vakit kaybı değil ama birinciden başlayın izlemeye hoş bir film tavsiye ederim 🙂 bilgin kardeş emeğine sağlık

  • wuw filmin partlı olmasına rağmen nasıl btiini bile anlamdım film tek klime ile muhteşşşşşem karantina rec 1 i izldiimde de fazlsıyla etklnmştm ve bu da bi o kadar mukml we son olrk amerikn filmlerinde sewdiim tek şey tum filmlerinn mutlu sonla bitiyor olması ancak bu filmde mutlu son yok 🙂

  • gayet hoş bir film tavsiye ederim… güzel farklı bi zombi filmi olmuş… 🙂 bilgin kardeşim emegine saglık…

  • keyifle izlenecek bir film iyi seyirler :))

  • bilgincimm ellerine saglıkkk sürekli izliorumm aradıgım film olmasa da izlemiorum bu siteden başka bi film bakıorumm izliorumm ama başka sitelerde gözüm olmuooo denemiorum bilee gercektenn baglandımm kopamıyorumm site harikaa emegne saglıkk=)) love youuu bilginnnnnn=)))

  • KIZ ÖLMESEYDİ KEŞKE ÜZÜLDÜM KIZA GÜSEL KIZDİ İZLEYİN GERİLİN TŞK ADMİN

  • admn sen 1 nummarasn yaa 🙂

  • Fena bir film tavsiye ederim hele sondaki sahne süper kızın olduğu yer aşık oldum resmen moruk 🙂

  • filme yeni bakacağım ama site mükemmel teşekkürler.

  • selamn süper bi site teşekkurler admin ellerine saglık

  • bunun 1 i güzel ancak bir tane daha 2 si var apartmanda oda aman onu izlemeyin zırvalamışlar. Buda güzel

  • film çok etkileyici yani diğer bölümlere nazaran ayrıca sonunda kurtulan birinin de olması beni sevindirdi tavsiye ederim ayrıca site yönetimini bu tür bir paylaşımdan dolayı teşekkür ediyorum. 🙂

  • “28 Gün Sonra” filmini izleyenler, yani hızlı zombileri sevenler için güzel bir film. İzlenebilir 10/6

  • film başından sonuna kadar sıkmadan kendini izlettiriyor…tavsiye ederim…teşekkürler admin arkadaşım….

  • bu siteyii şiddetle tavsiye ediyorumm,,,SÜPERRRR

  • guzel film 10\7.7 garanti izleyin

  • Cok Güzel Bi Flim Tavsiye Ederim..Emeğine Sağlık Admin…

  • izlenilebilir güzel bir film zaman kaybı değil korku kapanı serisini de istiyoruz bilgin

  • bilgin bey teşşekkür etmeyi unuttum sağol bize bu imkanları sağladığınız için 🙂

  • 2 Aydır bu sitedeyim bir sorun çıksada yazsam diye bekliyorum ama bu gidişle daha çok bekliyecegim
    Saol Bilgin 🙂

  • izlenebilir…

  • film seyredilebilir fena sayılmaz

  • 1.sini de izlemenizi tavsiye ederim.
    ikisi de gerilim açısından iyi.
    10/8

  • Orta seviye düşük bütçeli ama seyredilebilir bir film. Boş zamanınızda birazcık gerilmek fena olmaz.

  • Puan verme olsaydı son puanı verirdim cok hos saoL bilgin(Animasyon filmleri koysana BiLgin ♥)

  • filim çok güzel ama gerilim

  • film çok güzel tavsiye ederim insanı ii gerio =)

  • izleyelim bakalım x))

  • güzel bir film tavsiye ederim 10/7

  • GüzeLe Benziyor İlk Yorum Benden BakLım NasıL Bir Flim :)))))

  • bu film güzel tavsiye ederim

  • herkeze slm ben 15 günden beri bu sitede flim izlemekteyim kesintisiz sorunsuz ve yeni flimler çok teşekkür ediyorum siteniz muhteşem ve bizler çok memnunuz emeğinize sağlık

  • Güzel Filim ellerine saglık admin