(imdb: 7.5 ) Keith bazı şeyleri eksik yaşamış ama daha fazlasını isteyen bir çocuk.Başlarda öyle görünsede aslında öyle değil.İstediğine sahip olabilen ama sonuçlancağını bildiği için buna cesaret edemeyen birisi.. Natalie ise herşeyi yeterli yaşamış,bir çok şeye sahip daha fazlasına ihtiyaç duymayan birisi..Natalie nin hayatına Keith girdikten sonra herşey ikisi içinde zorlaşır. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

Dram, Romantik, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 100 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Bu filmde olan seyleri yaparak asik oldugum kizi kendime asik ettim, onun aklina beynine bilinc altina girdim, bu filmi yapandan allah razi olsun

  • guzeldi ama keske boyle bitmeseydi

  • Dünyanın 1.Harikası.Bu film bana göre Titanic ile kıyaslanır. Herkezin film anlayışı farklıdır ama hakaret edenler,beğenmeyenler gitsin Türk Filmi izlesin onlara daha yakışır.Bu filmi beğenmeyenin zaten film anlayışıda yoktur yani.

  • çok güzeldi ya çok etkılendım. bir kez daha sewdığım ınsanların değerını anladım izlemenızı tavsıye ederim.. sedıklerınızın kıymetını bilin.

  • çok güzel bir filmdi ama sonu çok kötü bitti ama kesinlikle iyi bir film

  • harika bir filmdi bu film için ne yorum yapılsa yetersiz 10/10

  • Çok güzeldi.Ancak dram sevmeyenler biraz sıkılabilir.Benim gibi en ağır dramlardan zevk alanlar için mutlaka izlenilmesi gereken,gizli kalmış,keşfedilmemiş filmlerden.Hayatta herşey bi prensesin hayatı gibi olmayabilir,olmamalıdır da.Çünkü hayat böyle bişey değil.Yağmurun ardından güneş açarken,insan nasıl stabil kalabilir ki.İnişler… çıkışlar…Keith de böyle bir film işte.İyi seyirler…

  • Keith ,gerçekten kötü çocuk.Keith ın hastalığından dolayı hayatta kalma umudu yok ve vaktinin çok az olduğunu biliyor.Buna rağmen , sevgilisi olan bir kızan yazıyor ,sonra kızın hayatına giriyor ve giderayak bir kişinin hayatınıda mahvediyor.Diğer filmlerdeki gibi sonradan yani bir ilişki başladıktan sonra başlarına böyle bişi gelse anlarım ama baştan beri sonunu bile bile….Neyse.
    Keith , kızın haytına girmeseydi kız mutlu,başarlı bir şekilde üniversiteye gidecekti,Keith dan sonra ne oldu tüm dünyası hurda bir kamyonetten ibaret kaldı.

  • çok çok çok güzelll 🙂

  • izledigim en güzel ask filmlerinden bitanesiydi cok acıklıydı simdi kızlar hicde öle icte daha zor paran ve araban olmayınca bakmıyorlar gözler illa masmavi olucak

  • gercekten güzel bir film sadece birazcık sonu kotu okadar

  • zaman kaybı.filmin sonu yok

  • buna aşk filmi mi diyorsunuz siz berbattı

  • Film çok güzel etkileyici, teşekkürler bilgin

  • Ben bu Keith filminde oynayan cocugu cok begeniyorum yaaaaaaa,cok yakisikli.Dizinin sonunda Natalie nereye gidiyor onu anlamadim.Lutfen cevap yazin

  • O kadar etkileyici ve duygusal bir film ki ağlamamak elde değil . Şu ana kadar izlediğim en muhteşem ve en duygusal aşk filmiydi . Çok teşekkürler Bilgin 🙂 Herkese tavsiye ederim arkadaşlar.

  • ilk defa bir film için yorum yapıyorum ama bu kadar gerçekçi ve etkileyici bir aşk filmi daha izlemedim.

  • çocuga ayar oldum inatla izledım konu guzel olabılırdı ama oyunculuk berbat

  • çok güzel bi filmdi .aglatan duygu yüklü muhteşem bi film şiddetle tavsiye ederim

  • filmin altında yazan yorumun filmle alakası yok..çocuk hasta ve ölmek üzere olduğu için kimseye uzun süreli ilişki kurmak istemiyor..bu arada bilgin sanada bu kadar güzel filmler paylaştığın için tşk ederim

  • film güzelde ben sonunu anlamadım çocuk öldü mü ya?:D

  • kimseye tavsiye etmiyorum.Çünkü bu filmin bende kalmasını istiyorum.Bu filmi izleyen sayılı kişilerden olmak istiyorum.

  • Merhaba Bilgin Bu sitede filmleri yaklaşık 4 aydır izliyorum ve bu player malesef

    vasat 🙁 ayrıca bu site çok güzel tşk

  • Ya film genel olarak sıkıcıydı bence neden bilmiyorum sonunuds pek anlamadım 10/4

  • cok iyi filim sonu kotu

  • herşey on numara sonu çok kötü

  • Şiddetle tavsiye ediyorum. Mükemmel Bir filmdi. Sonunu anlamayan arkadaşlar filmin sonunda AŞKINI ÖLÜMSÜZLEŞTİREN bi genç var… Güzel filmdi. TEŞEKKÜRLER 🙂

  • sonunu pek anlamadım ama çok güzel bi dram

  • sonunda çocuk nereye gitti anlamadım 😀

  • acıkcası biraz sıkıcı ama güzel izlenebilir.!

  • Arkdşlar 94 dk izleyenler için alternatif bir link sunaccağım oradan tamaıyla izleyebilrisiniz film gerççekten güzel dhaa öncede izlemştim ve yine izledm 94. dk sürdü fakat devamını aradım budlum sizlerlede paylaşmak istedim 🙂

    http://www.putlocker.com/file/48074EF301B66EC6#

  • Malesef agladim sonunda…

  • Çok güzel bi 94 dakikaydı 🙂

  • berıvana katılıyorum sonunda ben agladım yanı..

  • film hakkındaa şunu dıyebılırımkı kesınlıklee cok guzel.ınsanın yüregını sızlatıyor ve sonunda neden böyle biti dıyee ısyan ediyor ınsan.şahsen ben dedım yanı…..

  • Filmi beğendim gerçekten güzeldi ama yarım kalan aşkları sevmiyorum bu yüzden sonu acıklıydı 🙁 beni ağlattı diyebilirim

  • ne dense bu filmi çok beğendim ve yine nedense herkese tavsiye ediyorum…bu arada filmler için teşekkürler.

  • her güzel olanı yayınla eleştirileri sil. olmaz. ters . 🙂

  • bi yorum yazıyoz onuda sildin mi bilgin 🙂 benim yorumda kötü birşey yoktu neyse gere yok bu yorumuda sil arkadaşlarrı aydınlatalım diye yazıyoz yorumları :((( …. kardeşim eleştirilere açık ol birazz..

    • @hasan burda eleştiri olan yüzlerce yorum bulabilirsin ancak yazdığın yorumlara dikkat edersen sevinirim ( yazıyoz ) değil yazıyoruz doğrusu buna benzer umarım anlatabildim.

  • güzel filimdi izlenmesi gerekilen bi filim

  • yaben film den anlamıyorun aşk tan sevgiden duygusallık tan anlamıyorum yada bu yorum yapanlar iy film seyretmemişler AŞK TESEDÜFLERİ SEVER in onda biri olamaz

  • Gerçekten etkileyici ve güzel bir filmdi. 10/9

  • Zamanınızı hoşça geçirebileceğiniz bir film abartmaya gerek yok 🙂

  • tek kelimeyle ETKİLEYİCİ

  • güzel

  • şu yarım kalmış aşk yokmu 🙁 insanı yavaş,yavaş eritir.çok güzel film di.paylaşımların için çok tşk bilgin bu site harika.

  • bilgin bu filminde 1 ve 2 partlar açılmıyor moziladan denedim yine açılmıyor

    • @sinan Tekrar deneyiniz açılıyor.

  • Eger bi ask filminde gozyasi yoksa sakin izlemeyin!
    Insan sevdigi icin herseyi yapar birliktelik yanlis!
    10 uzerinden 9 veriyorum yine tavsiyeler uzerine
    Izledim bisey anlamadim diyenler -18 galiba onlara inat
    Muhtesem …1…film…..

  • kesinlikle zaman kaybı değil…

  • güzel film tavsiye edrım arkadşlar aşkı parklı yaşamak için fikir veriyor bence

  • Arkadaşlar Sizlerin yorumlarına bakmadan film izlemiyorum bana güzel film izletip boşa zaman kaybettirmediğiiniz için herkese Teşşekkür ediyorum 🙂

  • normal bi film bence. Hiç etkilenmedim…

  • Bana göre zaman kaybı, buna benzer bir sürü film izlemişsinizdir.

  • bence vasat bir filim abartmaya gerek yok… izledikten sonra pişmanda oldum açıkcası!!! emeği geçenlere teşekkür …

  • bence vasat bir filim abartmaya gerek yok… izledikten sonra pişmanda oldum açıkcası!!!

  • Netde sayısız film izledim ama ilk defa aska gelip yorum yapıyorum..Film enfes ,Issız adamı unutun derim,tabii satır aralarını okuyana..eyvallah,rastgele

  • filmin başından sonuna kadar hep bişey olucakmış gibi sürükleyici ama sonu olumsuz bitti çocuk öylece gitti ölüceği güne kadar yollarda gezmek yerine kızla olabilirdi yineda güzeldi tşkrler bilgin

  • etkileyici

    ve bu arada izlediğiniz filmleri beğenirseniz eğer buraya yorum atarsanız diğer izleyicilerde yorum sayısı filmin izlenme sayısını artırabilir vve gerçekten emek harcanmış güzel filmleri izleme olasılığı ve filmin kalitesini etkileyebilirsiniz. Amaç emeğe saygı teşekkürler okuduğunuz için 🙂

  • Ben de algılama bozukluğu var galiba,hiç birşey anlamadım.

  • film çok süper ama küçük rolünde oynayan kadının kulakları çınlıyordur herhalde 🙂 çünkü izlerken baya kızdım

  • çok güzeldi.her kesime tavsiye ederim.

  • teşekkürler

  • FİLMİ YENİ BİTİRDİM HAKİKATEN ETKİLİ BİR SONDU GÜZEL FİLM ELLERİNE SAĞLIK BİLGİN 🙂

  • Birisi filmin sonunda çocuğun nereye gittiğini,kızında kamyonetle nereye gittiğini söylesin deliricem. film gerçekten çok tatlıydı jessy zaten izleten bir çocuk.

  • Gerçekten müthiş bir film gerçekten bayıldım.
    Tavsiye ediyorum. Herkese izlenmesi gereken bir film!

  • güzel film; hayatın değerini iyi vurgulamış

  • tavsiye ederim.

  • gerçekten çok hızlısın daha yazıyı yeni gönderdim hemen düzeldi ellerine sağlık bilgin 🙂

    • @SENA 🙂

  • ağlayasım geldi bu neydi böyle?

  • ya ben filmin sonunu anlamadım ne oldu biri bana anlata bilir mi

  • Film GüzeL ama tabiki siteye girip hemen filmi izlemiyorsunuzduz içerik felan komedi dram romantik .vs ilk yorumlara göz atıyorsunuz genelde kötü kötü veya 10/5 yada farklı degerlendirmeler yapılır bence bunlara fazla önem wermeyin çok film kaçırırsınız

  • Sonundan hiçbirşey anlamadım

  • kesinlikle izleyin çok güzel bir film ..:)

  • tek kelimeyle berbat.hedefleri olan bir kızın hayatını başı boş bir hayata cevirmiş

  • En güzel aşk filmi denemez bu filme en güzel denemeniz için a walk to remember,my sassy girl(kore)yapımı olanı,Daisy,love story,the notebook,casablanca gibi başyapıtları es geçmiş olursunuz.Saydıgım filmler kadar güzel olmasada film izlenebilir hoş bir film.

  • bilgin kardeş ana sayfada en üsteki tanıtımların içerisinde şirinleri ne olur kaldır hergün bir posta izlemekten bıktık valla çocuk durmuyor illaki izletiyor.film güzel yüreğine sağlık

    • @umutku 🙂

  • evet filmi seyrettim genel olarak güzel bi film..ama kendımce özel yorumu osrarsanız etkıleyıcı bi teması var filmin .doğrusunu söylemek gerekirse filmde keith ‘nin hasta oldugunu izleyinceye kadar keith’ kendimi bulmustum..tabi sonra kaybettım..:) tahmın edıyorum kı benım gıbı bı cok kiide aynı sekılde hıssetmıstır..izlemeyenler için oldukça duygusal dramatik romantık veetkılyıcı ..

  • güzel bir film.izlenirse iyi olur.eline sağlık bilgin tşkrler.

  • ya sonunda ne oluyo anlamadım lutfen anlatırmısınız

  • güzeldi Ama en iyi aşk bu değil ondan eminim yarım kalmamalı hiçbirşey tadı damağımda kaldı gibi birsey olur yarım kalırsa izlemek isteyenlere izlemelerini tavsiye ederim ama

  • süper bir film izlemeye değer

  • ya bilgin su bazi insanlarin nickinde mavi yazio benimki siyah bende mavi olsun istiorm 🙂

  • Mükemmel bir film 10/10

  • film dünyanın en güzek aşk filmi en çok ben hayran oldum bu filme saol bilgin kardeşim.

  • Film fena değil.A walk to remember ı izleyenlere senaryo tanıdık gelecektir.İyi seyirler.

  • teşekürler bilgin

  • harika bi film. gercekten tavsiye ederim .

  • 3 seferden fazla izledim ve mükemmel bir film tavsiye ediyorum cok geç olsada yayınlamanız doğru karar

  • saol bilgin kardeşim… Uzun zamandır türkçe dublajını arıyodum…

  • Güzel film. İzlenebilir.

  • Güzel bir film izlemeye değer…

  • Güzel film ellerine sağlık bilgin kardeş.) iZlemeye değer Mutlu ediyo sonu ne kadar dramatik olsada

  • Erdem Senin yorumuna güvenerek izliyorum.. Umarım güzeldir..:)

  • 10/10 bir Film Saol Bilgin

  • altyazılı izlemiştim çok güzel fim şimdi dublajını izliyecegim

  • daha önce izlemiştim güzel film izleyin pişman olmazsınız arkadaşlar