İMDB: 98.816 Oy kullanılmış ( 7.1 ) puan almıştır. Will Hayes boşanmanın eşiğine gelmiş 30 yaşında, bir kız çocuk sahibi olan bir babadır. Anne ve babasının hikayesini öğrenmek isteyen küçük Maya, Will'i geçmişe geri döndürecektir. 1992 yılında başlayan ve üç farklı kadınla apayrı bir ilişki yaşadığı bu hikayede, Will sevgililerinin isimlerini Maya'dan özellikle saklar. Böylelikle Maya annesinin Will'in hangi sevgilisi olduğunu tahmin edecektir. Bayan Hayes Will'in kolej aşkı Emily mi, uzun süre dostu olan April mi, yoksa özgür ruhlu idealist gazeteci Summer mıdır? İMDB: 98.816 Oy kullandığı bir yapım olan Kesinlikle Belki - Definitely Maybe 2008 Türkçe Dublaj olarak eklenmiştir. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

Dram, imdb 7+ Filmler, Komedi, Romantik, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 137 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Şimdiye kadar izlediğim en iyi romantik filmdi.

  • İnşallah benimde şöyle bi mutlu sonum olurda ona hikayeler anlatırım. Tereddüt etmeden izleyin bende yorumlara bakarak izleyenlerdenim sizi iyi anlıyorum. Kötü diyenleri boşverin ve şu play tuşuna basın, emin olun yorum yazmak isteyeceksiniz. iyi seyirler. 🙂

  • bence en güzeli kumral olandı ama april daha iyi

  • Arkadaşlar yorumlara bakmayın gayet sürükleyici bir film 10 üzerinden 7.5 rahat verilir iyi seyirler

  • süperdi 🙂 süperdi 🙂 süperdi inanın bana ve hemen izleyin gerçekten aşık olmuş herkesin içi sızlıycak

  • fılmı bırdaha ızleyebılırım..cok begendım..ılıskılerle alakalı degısık bır fılm ızlemek ıstıyorsanız ızleyın derım kı ryan reynolds sevdigim bır oyuncudur.. gercekten guzeldı..

  • Oldukça güzel bir film. Teşekkürler admin 🙂

  • Senaryo, oyunculuk, kurgu… hepsi iyi de ‘makyaj’ yok: Film en az 10 yıllık bir dönemi anlatıyor, lakin insanlar hiç yaşlanmıyor!

  • Merak uyandırıcı…
    Teşekkürler
    İlgi alanıma, zevkime uygun filmleri, burada, arkalarda kalsa, biraz zahmetli de olsa bulabiliyorum.

  • güzel bir filmdi izleyin.

  • gOZEL FILMDI.sadece sonu bele olmamaliydi.eski karisina haksizlik bu.tupurum bele erkeye…

  • Fena sayılmazdı……

  • berbat izlememenizi tavsiye ederim 🙁 ben hiç beğenmedim. şiddetle uzak durun diyorum ..

  • Film çok güzel kötü yorum yapan arkadaşlara Aldırmayın. Hem komik hemde ders verici bir film. Boş zamanınız da izlemeyin hemen izleyin çünkü bu filmi izlememişseniz aşkın nasıl bir şey olduğunu bilemezsiniz

  • abi cok sağlam film

  • Konusu How I Met Your Mother’a çok benziyor

  • film işin le uğraşıyorum ve bi sürü film izlemişimdir. romantik komedi diyosan ”on numara” film dir tavsiye ederim hiç sıkılmadan izliyebilrsiniz

  • Sonu güzel bitti diyen arkadaşa,katılıyorum ancak Sarah yani emily daha iyi birisiydi sanki

  • fena değil

  • guzel filmdi sıkılmadan izledim

  • Başlarda biraz sıkılabilirsiniz ama sonradan çok keyif veren bir film.

  • süperdi.

  • Karmaşık aşk ilişkileriyle dolu bir film. Film klasik amerikan yaşam tarzını anlatıyor. Çok beğenmedim ama en azından sonu güzeldi. İyi seyirler…

  • doğru kızı seçtin bro

  • Çok Güzel Bi aşk hikayesi izleyin

  • kesinlikle müthiş bir film tavsiye ederim 🙂

  • güzel eğlenceli bir film. emeğine sağlık bilgin teşekkürler…

  • Bu filmi izlediğinizde kendinizi bir aşk romanı okumuş gibi hissedeceksiniz, gerçek yaşamdan Amerika’daki yaşama bir geçiş.. 🙂 Güzel bir film, roman okur gibi arada soluklanmanız gerekebilir, iyi seyirler.. 🙂

  • gayet guzel bir film tavsiye ederim sonunda kadar izleyin 🙂

  • renkler ve zevkler tartışılmaz karar aşamasndaysanız tabiki kararsızsınızdır güzel bir filmdi kesinlikle izlenebilir

  • Bence çok güzel bir film.Gerçek aşkı arayanlar için özelikle….

  • degişik bi hikaye izlenir

  • durağan bir film sadece tek 1 partını izledim

  • Bilemedim guzel degıl kesınlıkle ama ehh denıle bilir

  • 10/5,6

  • fılm cok guzeldı herkeze tavsıye ederım

  • Güzel film..kötü yorumlar yapan ya aşkı yaşamamışlar ya da farklı beklentileri olabilir.mutlaka seyredilmeli hele ki bi kaç aşk yaşadıysanız..teşekkürler

  • Kötü yorum yapanların filmden anladığı falan yok sadece izleyin ve görün süper film

  • beğendiğim ender romantik filmlerden biridir.izlemenizi tavsiye edebilirim.

  • Çok güzel bir film.Emeğine sağlık bilgin…

  • Bu film galiba ‘komik’ kategorisinde yer aliyor fakat hiç komik degil benim için zaman kaybi..
    Anladim ki yorumlara ve puanlara fazla inanmicaksin 🙂

  • konusu değişik bir film summer’a bayıldım izleyin mutlaka 🙂

  • eğlenceli ve güzel bir film izleyin pişman olmazsınız

  • cok guzel film ama yonetmenin hatasi var adam 94 yilindan beri ayni kalmis

  • izlemekten bu kadar keyif aldıgım bi film olmadı.

  • yani izleyecek film bulamadıysan izle.

  • gerçekten güzel bir film

  • gerçekten çok güzel film hiç düşünmeden izle

  • bilgin kardes filmlerin mukemmel fakat bazen filmleri tek part seklinde izlediğimde belli bi yerden sonra kapanıyor yani o yerden sonrası hiç yok neden ?

    • @sergi0558 Sayfayı kapatıp yeniden açın ve kaldığınız yere getirip devam ediniz.

  • Selam,
    Filmi burada izledim.
    Film alisilmisin disinda.
    carpik iliskiler var. Ve ufak bir cocuga gecmiste yapilan yanlislar ve yasadigi tutarsiz iliskiler anlatiliyor.
    Bu film ahlak kurallari cercevesinde degerlendirilirse yasaklanasi bir filmdir. muhtemel 18+ kategorisi olmali.
    Fakat su da bir gercekki biz cocuk degiliz. saccma olan bir cok film izledik. incir receli. issiz adam. film izlenir mi izlenmez mi karar vermek icin yorum okuyacak site sakinlerine.
    Film cok kotu degil. Ama filmi kotu yapan senaryosu. senaryodan da bazi yorum yapanlar berbat igrenc demisler ona aciklik getireyim. Turk genel ahlak ve yasam yapisina hic uygun olmayan bir filmdir.
    Ahlaki taraftan bakmadiginizda Filmin sonuna kadar gelmeden neler olup neler bittigni anlayamiyorsunuz. ve beklentiniz size sunulmuyor. kurguya baktiginizda iyi bir film. gecisler kotu degil. dunu yasayip icine cektigi sahneler mevcut. dezavantajlari ayrintilara yer verilmemis. bazen suruklerken bir an geliyor bitse bu cile diyebilirsiniz. Filmin sonunda bir son yakalnmaya calisilmis lakin bu anlttigi cocuk olmamaliydi diyesim geliyor. fakat babannesine de anlatsa carpik iliskiler ve aldatmalari o kadar normal bir sey gibi gosteren film olarak 7+ puani hakediyor;
    tavsiye
    kiz arkadasiniz esiniz ile izlemeyin.
    cocuklarinizla izlemeyin.
    senaryo 3
    aksiyon 3
    macera 5
    dram 4
    romantizm 3
    gorsellik 5
    macera 4
    oyunciuluk 7+
    imdb 4+ cok olmasinin sebebini merak a bagliyorum. yada birileri bu imdb yi sisirmis.
    tesekkurler bilgin.
    vipuser.

  • korkuya kapıldım filmi izlerken.Bunları bütün dünyaya izletip bozuk kültürlerini yaymaya çalışıyorlar.

  • Güzel romantik bir film diye bahsediliyodu bu filmden.Sözde Aşkı ya da gerçek sevgiyi bulana kadar yenmeyen halt kalmamış.İğrenç ötesi bi senaryo.Kim bu şekilde bi aşk ilişki ya da evlilik ister.Bu tür filmlerle yanlış olan şeyler duygusal ve normal olarak empoze ediliyor.Tam anlamıyla

  • sıkıcı bir film

  • 🙂 Uzun zamandır bu kadar güzel işlenmiş bir aşk filmi izlememiştim. Çok fazla açık sahnesi yok o yüzden aile ile de izlenebilir 🙂 Gerçekten aşkın işlendiği bir aşk filmi. Denemekten zarar gelmez 🙂

  • ya film hakkında sadece güzel ya da kötü diyelim gereksiz yorumlardan kaçınalım

  • Çok güzel bir filmdi gerçekten.. Sonunu çok güzel bağlamışlar.. Teşekkürler..

  • Begendim. çok güzeldi. Teşekkürler =)

  • sonuna kadar izleyin HARİKA ‘ HAKEDEN BİR FİLM ADMİN TEŞEKÜRLER

  • inanılmaz bir film süper ötesii 🙂 hayatta kaç insanın başına böyle bir aşk gelebilirki…?

  • bırakın saçmalamayı film süperdi.

  • bilgin söylemeyi unuttum sorunu halloldu senden mi oldu benden mi bilmiyorum da halloldu sağol

  • çok güzel bir film 10/8

  • muhteşem filmdi begenmiyenler filmden anlamıyorlar bence yada romantik degiller..

  • ADMİN BU AKŞAM HARİKALAR YARATTIN SEN….ARKA ARKAYA SÜPERRRRRRRRRRRRR FİLMLER SEYRETTİM…..MUHTEŞEM…İNANILMAZ VE ÇOK ÇOK ZEVKLİ FİLMLER……HERŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER….

  • film izlemeye deger…hatta böyle bir aşk yaşamak hiçte fena olmaz…

  • iğrenç bi film.izlemeye bile değmez.

  • güzel film tavsiye ederim zaten bu adamın filmleri genelde güzel oluyor 😀

  • bu adam rol falan yapamıyor…. filmin içine etmiş…

  • bir an ödüm koptu.nasıl böyle yanlışlık yapar diye.ama her yanlıştan bir doğru çıkar unutmuşum.seyret ve gör………

  • Kızdan arkadaş olmaz,olamaz.
    Güzel film izleyin kesinlikle.

  • senaristler hayal güclerini epey zorlamış güzel final ama böyle bir aşkı kim isterki teşekkürler bilgin

  • son zamanlardaki izlediğim en iyi filmlerden biriydi…

  • Bunalıma girmeden, içiniz sıkılmadan, gerilmeden, ağlamadan film izlemek istiyorsanız budur:)

  • burda bi çok film izledim ama hiç birıne yorum yapmamıştım:) kesınlıkle cok güzel izlemelisiniz iyi akşamlar 🙂

  • Emege Saygı film kesinlikle güzel düşündürücü insan gerçek sevgiyi bulmalı ve yaşamalı

  • sürükleyici bi film.keyifliydi. tavsiye ederim

  • Film masal gibi kesinlikle izlemelisiniz.

  • Film ağzına kadar pislikle dolu yani sağolsun kim yaptıysa bu kadar beğeni kazanmış ama gerçekten, abartmışlar. Bu filmi izleyip beğeneler ne kazanmışlar merak ediyorum. Vakit kaybı.

  • kesinlikle kaçırmayın…..çok güzel bir film ve sonuda çok güzel….

  • Çok uzun zamandır bu kadar rahat bir film izlemedim.

    bu adamın filmlerinde güzel tarafı akıcılığı buda güzel işlenmiş ve izlenmesi tavsiye edilecek bir film

  • sonunda doğru seçimi yapıyor ama en iyisini kaptı

  • ben filmi izlemeden komediyi yorumları izleyerek keyf aldım size tavsiyem yorumları okuyun imd puanı 10 kesinlikle kaçırmayın derim :)))

  • Aslinda ilginc bir film olmus ama ne biliyim adam her sirtindan vurana hic birsey olmamis gibi davranmasi cok sacmaydi ve izlemek isteyenler adina söyliyim bos vaktin varsa izle 🙂

  • Teşekkürler admin. İzlenmesi gereken filmler den biri daha kesinlikle.

  • evt süper bi film di gerçi ryan reynolds hemen hemen bütün filmleri güzel ama gercekten bu filmden etkılendım bilgin tşkler

  • Bu filmi izleyeli çok oldu ama beğenmedim diyenler için yorum yazmak istedim. Romantik film sevenler için kesinlikle puanını hak ediyor.

    Sonlara doğru vazgeçtim diyenler film zaten son 15 dk da tavan yapıyor öncesi filmin sonuna hazırlık.

  • İlk defa bir filme yorum yapıyorum.Pazar sabahı ailece izledik ve çok beğendik…başlarda sıkıcı gibi gelsede gittikçe güzelleşen aşk ve duygu yoğunluklu ,aynı zamanda zamane baba kız ilişkisininde anlatıldığı hoş bir film …teşekkürler bilgin…

  • kesinlikle izleyin diyorum çok güzel bir film 🙂

  • Vasat bir filmdi,sıkıldım sonlara doğru atlatarak izledim..harcadığım vakite acıdım..emek için tşklr admin

  • film gerçekten güzel bir aşk hikayesi

  • izlemesi hoş bir film evet. ama bence yaşanan hayat şekli bizim toplumumuza ters.. bunu yobaz biri olarak yazmıyorum ama bir çocuğun babasının yeni boşandığı annesine ihanetide göz ardı edilmemeli bu bir topluma ; bak annenede ihanet edebilirsin. olgusunu sadece çocuğa değil tüm toplumumuza enjekte edilmesidir.ayrıca her karakterin istediği gibi istediği kişi ile takılması sonrada evlenmesi acayip bir durum. kız arkadaşın senin ev arkadaşınla yatacak yıllar sonra evleneceksin onunla bunu normal bir iş miş gibi göstermeleri bizi buna alıştırmaları anlamına geliyor bence…

  • filmi yaşadım aşkı hissettim VE GENEL YORUMLARDA FİLMİN SÜPER OLDUĞU YAZMIŞTI VE SÜPERDİ DE BAZEN YORUMLARA BAKARSIN , BAZEN OYUNCULARA BAZENDE İMD PUANINA HEPSİ DE YANILTABİLİR ÇÜNKÜ HERKES AYNI DÜŞÜNCEYİ DÜŞÜNMEK ZORUNDA DEĞİL KİMİNE GÖRE GÜZEL KİMİNE GÖRE KÖTÜ OLABİLİR SONUNNDA SEÇİM BİZİMDİR VE O BİZE DOĞRU YOLU GÖSTERİR İYİKİ İZLEMİŞİM DİYORUM TŞKLER YARARLI YORUM YAPANLAR BEN GENELDE YORUM YAPMAM YORUM OKURUM VE FİLM HAKKINDA AZ MI ÇOK MU YORUM YAPILMIŞ ONA DA BAKAR VE SEÇERİM TŞKLER BİLGİN VE ARKADAŞLARI UMARIM EMEĞİNİZİN KARŞILIĞINI ALIYORSUNUZDUR ALAMASANIZDA İNSANLARA YARLI OLUYORSUNUZ O BİLE YETER BENCE BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM KOLAY GELE…

  • FİLM İDARE EDER YORUMLARA BAKILIRSA ABARTILMIŞ,HARİKAYDI OF OF.

  • Kolay kolay yorum yapmam. Her gece yatmadan mutlaka bir film izlerim. Uzun zamandır böylesine içten bir film izlememiştim. Kesinlikle izleyin muhteşem.

  • Arkadaşlar emeğe saygılı olu,biri yazmış ben üniversite mezunuyum bu film şöyle,diğeri demiş ben çok kültürlüyüm bu film şöyle,aldanmayın inanmayın film güzel seyretmeye değer..teşekkürler bilgin kardeşim,birde şunu söyleyeyim insanlar kendileri hakkında sakın ha bir şey söylemesinler ben buyum ben şuyum diye bırakın onları başkaları arkanızdan söylesin bakın ben prof um diyormuyum…bence seyredin tekrar teşekkürler Bilgin emeklerin için…!

  • filmi izlemedim şimdi izliycem bu siteyi çekemeyen çok olduğu için film güzel olsun olmasın kötü yorum yapıp ,insanları etkileyen çok yıllardır film izleyicisi biri olarak EĞER YORUMA BAKARAK FİLM İZLEYENLER VARSA O FİLM İÇİN GENEL YORUMA BAKARAK FİLMİ İZLEMEYE KARAR VERSİN BİKAÇ KÖTÜLEYİCİ YORUMA GÖRE HAREKET ETMESİN VE YORUMLARA GÖRE BU FİLMİ İZLİYECEM YÜZDE 95 GÜZEL DİYOR İZLİYCEM VE YORUMUDA SONRA YAPCAM

  • Film Tek kelime ile süper dram ve sevği ön planda zaman harcamaya değer ve sıkılmadan izleyeceksiniz iyi seyirler..

  • Bu sitede yorum yaptığım ilk film bu yani ona denk olarak söyleyebilirim kensinlikle izlenmesi gereken bir film bence buna benzer yollardan çoğu insan geçmiştir ama film içinde en çok 19 dan sonra olan kısım hoşuma gitti ve bir kızın babası için düşündüğü duygu çok güzeldi açıkçası 🙂

  • bazı arkadaşlar filmlerin çeşitli kategorilere ayrıldığını bilmiyor sanırım, (macera/aksiyon, korku/gerilim, komedi, bilim kurgu, duygusal/aşk gibi), bu filmde aksiyon yok diyen adam filmin türünün aksiyon olduğunu mu zannetmişti, bırak o zaman sen hiç film izleme!
    benim yorumuma gelince, duygusal/aşk türündeki iyi bir film diyebilirim, çok iyi olmamakla birlikte gideri var bence.
    ben de yüksek lisans yapıyorum bu arada 🙂 ayrıca sıklıkla sinemaya giden biriyim son 15 yıldır.

  • izledim gayet güzel bir film bu arada bazı saçma yorumlara gülmedim dersem yalan olur 🙂 ee ne demişler reklamın iyisi kötüsü olmaz diye!! 😀 aşırı kültürlü arkadaş bu film berbat diyor ama emin ol sen bu filmde figüranlık bile yapamazsın 😉

  • buradaki olumlu yorumların arasında berbat diye söylenen 1-2 kişi çıkınca acaba diyorum. Bu kadar düşüneceğime şimdiye izlemiştim. Doktoram var bu arada 🙂

  • ARKADASLAR GERCEKTEN FİLM MUHTESEM hemde ailece izlenecek duygusal bir AŞK filmi.!!

    haftada belkıde 20 film izliyorum fazla yorum yapmam VAKTİ OLAN VARSA İZLESİN
    VE SACMA SAPAN YORUMLARA KANMAYIN
    ASAGILARDA Bİ YORUM GÖRDÜM ve kopyalayıp aldım

    (( Cok bos vakti olan izlesin. Su an son parti izlicem ama izlesem mi diye dusunuyorum. Imdb 250 deki tum fimleri izlemiş biriyimdir. Her hafta en az 2 film izlerim. En iyi universitelerin birinden mezunum. Aşırı zeki, aşırı kültürlüyüm. Bu film berbat. ))

    buaarkadasa ne desem bos en ıyı ıkıncı unıye gıtsın bence ayrıca tavsıyem asırı kultur sevıyesınıde dusursun bıraz topluma karıssın mazallah mantar olur…asırı zekı ne demek ya …

    akıl akıldan ustundur sozunun yalan oldugun tezımı ki.!!

  • Bilgin filmlerde özellikle romantik filmlerde kullanılan müzikleri dipnot şeklinde belirtirsen mükemmellik konusunda bi sıkıntı olmucak 😀

  • UNIVERSTE MEZUNUYUM HER HAFTA IKI FILM IZLERIM DIYEN ARKADAS SENIN IQ KAC GIT BI DOKTORA MUANE OL MADEM O KADAR ZEKISIN BURASI FILM HAKKINDA YORUM YAPMA YERIDIR KENDIN HAKKINDA YORUM YAPMA YERI DEGILDIR 😉

    FILM KESINLIKLE IZLENMESI GEREKEN MUHTESEM BI FILM IMBM NOTUNDAN BELLI 7.1 😉

  • DUSUNMEDEN AC IZLE PISMAN OLMAZSIN .. FILM ASK HIKAYESINI ANLATIYO EN ONEMLISIDE GOZUNUN ONUNDE KI GUZEL KADINI GOZUNUN ONUNDEKI GUZELLIKLERI COK GEC FARKETTIGI ICIN PISMANLIGINI ANLATIYO HARIKA BI FILM KACIRMAYIN

  • film yine hikaye olarak bitseydi ve güzel bir son düşünülseydi daha iyi olurdu. ama bu örgüde filme yakışır bi son bulmak kolay değil. sonlara doğru hikayeden gerçek hayata dönüş biraz romantizmi hafif kopardı gibi. yine de çok güzel. belki ağlatan bi romantizmden çok mutlu eden bir romantizm seçilmiş. ama dediğim gibi anlattıkları hikaye ye romantik bir son bulmak kolay değil çünkü filmin içinde yeteri kadar var. bizi en sonunda gerçek hayata döndürdü ve belkide en iyi son. ama bence emily filmin en itici karakteri daha sonra sommer. bu düşünceye filmin sonlarında kapıldım. zaten verilmek istenen görüntüde bu gibi.

  • Filmin konusu belli benim anlamadigim konuyu okumadan mi seyrediyosunuz ey begenmeyen akili arkadaslar ne tür seviyorsan gir o tür seyret te ona göre yorum yap bence güzel zevkle seyredilir bir filim romantizim ariyorsaniz seyredin aksiyon tabikide yok böylebirfilimde aksiyonmu bekliyorsunuz yada kriminal bence hikaye süper Not filimde asil bildirilmek istenilen sey ask varken kesinlikle zaman kaybetmeyin yoksa giden zamani ve kacirdiklarinizla kalirsiniz kisadan anlatim bu sekilde tesekürler emegi gecenlere

  • güzel bir film izlemeye değer

  • gerçekten çok güzel bir film, kaçırmayın 7/10

  • amma abarttınız ya bende yıllardır hergün film izliyorum okadarda muhteşem değil idare eder filmde en güzel olan küçük kız.vakti olan izlesin derim.

  • film baya baya duygusal romantik ve aşk yüklü .akışı neşeli denebilir , ama içinde gizlenen hüzün öyle tek kelimelerle bi anda ortaya çıkıyor ki başka türlü bir hal alıyor insan, bu şekilde tek kelimelerle hüznü yakalayan jim carrey nin baş rolünde oynadıgı sil baştan filmini izleyen varsa orada da bir “EVET” kelimesi vardı filmin son sahnesinde bütün hüznü yüklenmişti dileyen varsa ve izlememişse o film duygusal aksiyon biraz fantastik filmdi iyi seyirler. f:Leo.Mesut

  • harika bir film izleyin mutlaka zamanınız yoksa yaratın (kötü diyenlere aldanmayın en başta benim de çekincelerim vardı)

  • film gerçekten çok güzel izlemeyenler ızlemeli 🙂

  • bu filme berbat diyenlerin yaş ortalaması kaç acaba
    lütfen yazın çok zor bişey değil

    bu arada, ben evli barklı çocuğu olan birisi değilim

  • arkadaşlar aksiyon filmi değilki baı arkadaşlar aksiyon yok demiş fragmanı izlemeden konusunu okumadan mı izliyorsun filmi arkadaşım. Bence gayet iyi film izleyin.

  • süper

  • @breaking bad aşırı zeki aşırı kültürlüyüm nasıl bir cümle enaniyetsiz .

  • güzel film…
    bilgin arada bir numara geçti onu merk ettim

  • bi karar verin artık güzel mi değil mi ona göre izleyelim yeter bu karmaşa hoh be 😀

  • HAYIR abi ben şunu anlamıyom kültürle film anlayışının ne alakası var (yukarıdaki yorumlara göre yorum yapıyorum) adam akıllı şeyler yazın şuraya ÜMİT ÇELİK’E katılıyorum adamı film izlemekten soğutuyonuz…

  • Ya herkez muhteşem derken çok kötü vasat zaman kaybı diyenler Bi ölmediniz bi bitmediniz gitti yaaa insanı film izlemekten soğutuyorsunuz.

  • Cok bos vakti olan izlesin. Su an son parti izlicem ama izlesem mi diye dusunuyorum. Imdb 250 deki tum fimleri izlemiş biriyimdir. Her hafta en az 2 film izlerim. En iyi universitelerin birinden mezunum. Aşırı zeki, aşırı kültürlüyüm. Bu film berbat.

  • çok güzel film ben hep sevmek sevilmek istiyorum :(((((((((((((

  • yaşım 35. üniversite mezunuyum. değerlendirme: 5 para etmez, basit bir film. 2/10

  • Gerçekten muhteşem, şu ana kadar yapılmış en iyi aşk filmi diyebilirim 🙂

  • çok kötü ve gereksiz bir film. ortaokul birinci sınıf filmi gibi. hikaye başarısız. zevksiz. aksiyon yok. ilk yarım saati izleyin. ne kadar boş olduğunu anlayınca filmi bırakın, devamı da ilk yarım saat gibi sıkıcı…….

  • Film yorucuydu 55 dakika zor dayandim , 55 dakikam boşa gitti

  • güzel

  • how ı met your mother çakması 😛

  • kesinlikle izleyin diyorum kaçıran üzülür 🙂 teşekkürler bilgin.

  • kesinlikle izleyin diyorum 🙂

  • bilgin The Loved Ones filmini yükler misin ya bi türlü izleyemiyorum sen yaparsın lütfen 🙂

  • aılenızle oturun ve bu fılmın tadını cıkarın her dakıkasında degısık heycan uyandıran ızledıkce acaba mı dıye dusunduren sosyal mesaj veren gercek bı hayat hıkayesı fılm harıka DUSUNMEDEN IZLE 😉

  • On numara bır fılm ızlemenızı tavsıye ederım

  • kesinlikle tavsiye ediyorum..

  • Çok süper bir film ımd ye bakıncada anlasılır adamsın bilgin bunu önceden izlemiştim tekrar izliyorum.Tavsiye ederim….. :)))