İMDB: 7.4 ( 1 Oscar ödülü. 8 farklı ödül ve 30 ödül adaylığı. ) ( 196.730 Kişi Oy kullanmıştır. ) Cesur bir asker olarak tanınan Chris Kyle, yoğun savaş ortamının hüküm sürdüğü Irak’a silah arkadaşlarını korumak için gönderilir. Kyle gerçekten keskin bir nişancıdır ve isabetli atışlarıyla savaş alanında pek çok hayatı kurtarır. Cephede adeta bir efsaneye dönüşür. Ama şöhreti çok geçmeden düşman hatlarında da yayılınca, bu sefer kendisi hedef haline gelecektir... Öte yandan, her ne kadar profesyonel bir asker de olsa zihni, Amerika'da evde bıraktıklarıyla meşguldür... Yönetmenliğini Clint Eastwood'un başrolünü ise Bradley Cooper'ın üstlendiği filmin senaryosu Chris Kyle, Scott McEwen ve Jim DeFelice üçlüsünün imza attıkları otobiyografik kitaptan yola çıkılarak Jason Dean Hall tarafından kaleme alındı. Savaş dramında başrol Cooper'a eşlik eden isimlerse Sienna Miller, Kyle Gallner, Jake McDorman, Luke Grimes, Sam Jaeger, Owain Yeoman, Billy Miller ve Eric Close. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Aksiyon, Biyografi, En Çok Yorum Alan Filmler, Gerilim, imdb 7+ Filmler, Savaş, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 163 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • mukemmel bir film di

  • film acısından ıyı amacı farklı sadece baya uydurmuslar ama emege saygı tabı

  • Ulan Irak’ta neler olduğunu bilmesek film’e inanacağız 😀

  • amerikadaki müslüman düşmanlarının …

  • gerçekten film çok güzel 2 kere izledim yorumların çoğu siyası görüşte bence filmin keyifli tarafından bakmanızı tercih ederim 🙂

  • Arkadaşlar,şuna açıklık getirelim.Burdaki yorumlar filmden daha çok siyasi mesaj veriyor beh.İnsanlar yorumlara bakarken kim müslüman öldürmüş diye bakmıyor.Film hakkında fikir edinmek için bakıyor.Düşüncelerinizi kendinize saklayın.birsürü tartşma platformu var zaten hızını alamayan oraya gitsin.Film gayet güzeldi.İzlemeyi planlayanlar için söyleyeyim.Kesinlikle sıkılmazsınız buna eminim.Gerçek bir olaydan alıntı diye biliyorum ve size diğer politik yorumları dinlemenizi,aldırış etmemenizi tavsiye ediyorum.İyi seyirler….

  • Amerikayı iyi bir halt yiyormuş gibi gösteren aşağılıkça bir film… Beş kuruş etmez. 10 dk anca dayanabildim. Müslüman iseniz sizlere tavsiyem amerika fransa italya israil gibi aşağılıkların yurdu ve yahudi rostchilcilerin olduğu yerlerde çekilen yada onların yapımı filmleri izlemeyin. Onların ürünlerinide kullanmayın…

  • 3. partın 37:04 saniyesinde adamı tekrar mı çıkmış banamı öyle geliyor

  • Son partta hafif bi dublaj kayması olmuş sanırım güncellenirse sonradan izleyecek arkadaşlar için yararlı olur

  • film guzelmis ama IMD FAZLA OLMUS

  • FİLM GERÇEKTEN GÜZEL FAKAT DIŞ DÜNYADA İSLAMA FOBİ OLUŞTURABİLECEK POTANSİYELDE BİR FİLM.
    EZANINDA ALET EDİLDİĞİ FİLMİN BANA GÖRE AMERİKANIN IRAK İŞGALİNİ MEŞRU KILMAYI AMAÇLAYAN NİTELİKTE POLİTİK BİR FİLM OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM…

  • Filmi sanatsal(!) açıdan değerlendirecek olursak eğer emek harcanmış, güzel izlenilesi bir film. Ama bu tarz filmler sanatsal gayelerle yapılmadığı , belli bir algı oluşturma gayesi güttüğü ve gerçekleri de çarpıttığı için sadece sanat kaygısıyla yaklaşmamak gerek bu tarz filmlere

  • Gerçekleri bilmesek duygulanıp, hatta ağlayarak izleyeceğim bir film :(( Sniper Çocuğun elindeki bomba görüyor, hala düşünüyor vursammı diye; öteki taraftan “çocuğu-kadını vurdun diye askeri hapse atılırsın” diye uyarılıyor. vs. vs. bir çok örnek . Tam komedi yani! Bu filmi izleyen arkadaşlar daha sonra google’a sadece “ebu gureyb” yazıp görsellere baksınlar ve görsünler amerikan askerinin merhametini !!!

  • Bu film cok iyi

  • MASUM İNSANLARI ÖLDÜRÜP CAMİLERİ YIKIYORLAR ÜZERİNE FİLM YAPIYORLAR BİDE FİLMDE KENDİLERİNİ HAKLI GÖSTERİYORLAR BU FİLM BEŞ PARA ETMEZ BUNLARIN KANI BOZUK

  • filmi sanatsal acıdan değerlendirin siyasi, dini vb konularla değil film gayet güzel

  • Katil amerikan askerleri umarım sizin çocuklarınızda ülkesini savunmak için o bombaları atmak zorunda kalmaz…

  • özet; Atan bir kalbi durdurmak harika bir şeydir..! işte amerika

  • HAYEL KIRIKLIGI SONU COK GUZEL FİLM

  • allah cezalarını versin her filmlerinde en iyi kendileri bayrakları hep dalgalanır silah reklamı güç kuvvet reklamını yapmaktan geri kalmazlar lannet olsun zaman kaybı 5 para etmez bir film.

  • Güzel bir film, izlenmeli. imdb puanını hak ediyor.

  • güzeldi

  • film berbat, zaman kaybı, bugün işidi yaratan bu ve buna benzer olaylardır amerikanın ırakı işgalidir. hala amerikan sempatisi kazandırmaya çalışıyorlar.

  • @bilgin filmi Ipad’den izliyorum dün akşam saat 2 den beri deniyorum film 32. Saniyede takılıyor bi yardım

    • @Atilla İnternetiniz ile ilgili bir durum telefon dan bende izliyorum ama bahsettiğiniz durum olmuyor.

  • Bence cok guzel ciris keskin nisancı babası

  • Gerçekten harika izleyen çok şey kazanır

  • berbat denebılecek bır fılm tamamen amerıkan propagandası yapıyor yazık gıden zamanıma

  • kolay kolay yorum tazmazdım ama bu film için deil 1 yorum 1000 yarum yazsak bile az hayatımda izlediğim en güzel film mutlaka izleyin …

  • izlediğim en berbat film diyebilirim. Amerikan askerlerinin korkaklığını örtmeğe çalışan bir film sadece

  • Bu film gercekde olmus bir olay chris kyle diye wikipedia dan bilgi alabilirsiniz

  • film güzel filmi amerikalılar kendi gözleriyle gördüklerini çekmişler şu haklı bu haklı değiş ırakta savaş varken amerikada hiç bir şey yok her kes hayatında ırakta olanlar bile yansıtılmıyor kamu oyuna onu öğreniyoruz amerikan halkı ayakta uyutuluyor onu öğreniyoruz

  • Ya arkadaşlar izlemeyin ya bu filmi yapan tam bir o… Rezillik yaptıkları i

  • Çok güzel bence .superdi…

  • kesinlikle izlemelisin …

  • Böyle aşşalık bir film görmedim ortadoğu da yaptıkları zulümleri kahramanmış gibi anlatıyolar kahrol amerika

  • Film tamamen Müslümanları hedef alıyor. Tabi Amerikalıların çektiği filmden daha ne beklenir ki. Allah belasını versin bu Amerikanın. yorumlara “film çok güzel” diye yorum atan arkadaşları da kendi vicdanlarıyla baş başa bırakıyorum.

  • guzel film sıtenız var

  • bu filme inanılmaz diyenlere şaşmamak elde değil film tam rezalet bu tarz konulu filmler gerçeği yansıtmalı amerika resmen sömürgeciliğini, vampirliğini vs bu tarz yapımlarla meşru kılmaya çalışıyor ve buna gerçekten harika diyenler var sanırım

  • yine idare eder

  • beyler aslında muhteşem denilecek bir film değil, olağan üstü değil ama güzel bir konusu var ve gerçek bir hikaye ben 8 kullandım oyumu ama karar sizin

  • ÇOK iyi

  • ƏLA

  • İzledigim en berbat film yorumları okuyup ızledım ama rezalet sadece amerıkanın kendı kendını gazladıgı salak sacma bı film Muslumanları ıraklıları dunyaya zarar zıyan terörist göstermekten baska bısey yapmıyan bi amerikan filmı

  • nasıl indircem

  • güzel film izlenir svastopol u korumak ta güzel snıper filmi 🙂

  • bu filme kötü diyen arkadaşlar filmden anlamıyor. Direk izleyin

  • iyi bir film izlenmeli bence ama siyasi kişiliklerin fazala izlememesi gereken bir film

  • ÇOK GÜZEL Bİ FİLM ABİ

  • ızlenecek bır fılm degıl yazık ya ınsanları olduruyorlar bıde bunu boyle dandık fılmlerle haklıymıs gıbı gostermeye calısıyorlar. bıde ımdbsı tamamen sıyası oskar vermısler bıde bu fılme ınsanların gozune baka baka bız sızı oldururken paranızıda alırız dıyorlar.

  • film güzel ama en önemli şeyi onutmuşlar oda “JUBA” 650’ye yakın amerikan pisliği öldüren keskin nişancıyı.

  • süper bir film

  • Abartılacak gibi değil ama izlemeye değer.

  • chris kyle şeytanı efsane bu olaylar tamamen gerçek bu adam vardı 2009 da görevı bıraktı 2013te öldürüldü araştırırsanız gerçek bir hikaye ve film süper kesinlikle izlenmeyi

  • Yine Amerika sempatizanlığı ,,, film olarak izlenir,, güzel

  • her filmde kendi yaptıkları 11 eylülü koyuyorlar kendilerini komik duruma düşürüyorlar

  • @bilgin Bu kadar film ve yorumla nasıl uğraşıyorsun? Dürüst olmak gerekirse önceki yorumuma cevap geleceğini zannetmiyordum. Seni bir daha tebrik etmek istiyorum. Azmine hayranım.

  • Çok iyi

  • Güzel bir film izleyin

  • amerikan emperiyalizmi için seçilmiş bir film. kimseyi kötülemiyor olarak düşünebilirsiniz,ama savaşı haklı çıkartıyormuş gibi birşey döndermişler.inanılmaz savaş sahneleri yok , hep acaba diyorsunuz, mükemmel efektlerde yok.imdn nasıl bu filme 7+ vermiş saşırıyorum.
    zamanınız varsa izleyin, izlememek çok şey kaybettirmez.
    bilgine paylaşımı için teşekkürler.

  • Siyasilerin izlememesi gerek film..

  • arkadaşlar benim anladığım kadarıyla bu şey gerçekte olmuş ve film mükemmel bayıldım filme

  • Çok iyi

  • çok hoş bi filmdi

  • Filmi izlerkene başroldeki adamı limitless filmindeki adama benzettim. Sonra bu filmi bırakıp o adamın çektiği son filmi bulup onu izleyim dedim. Meğerse aynı adammış aynı yere yine geldim 🙂

  • film ” efsane “

  • Ben çok fazla beğenmedim tamamen siyasi olduğunu düşündüğüm için yarıda kestim …

  • Söylemek istediğim üç şey var:
    1. Bu sitede Bilgin dışında admin yok mu? Onlarca film izledim, henüz Bilgin’in koymadığı bir filme denk gelmedim. Demek ki Bilgin’le zevklerimiz uyuşuyor.
    2. Yorumlarda filmi önerenler sonunu söylemeseler iyi ederler. Hem “Filmi öneririm, kesinlikle izlemelisiniz” diyorlar hem de sonunda adamın öldüğünü söylüyorlar. Siz sadece “filmin sonu” deyin, izleyen anlar zaten.
    3. Film gerçekten güzel ve uzun süre etkisi altında kalacağınız bir sonu var. Ben olayı araştırmadım ama sanırım gerçek bir askerin öyküsünü anlatıyor. Ana karakterler ve bazı yan karakterler gerçekte yaşamış ya da hala yaşayan insanlar. Bunu göz önünde bulundurarak izlerseniz senaryonun kurgudan daha öte bir şey olduğunu anlarsınız ve film sizde daha derin bir iz bırakır.

    • @Film Gurmesi ” Bu sitede Bilgin dışında admin yok mu? ” Tek yönetici ve filmleri hazırlayıp sunan benim.

  • Arkadaşım Tavsiye etti umarım güzeldir

  • Öncelikle film hakkında yorum yapıcam ve daha sonra esas konuya giricem. Film nasıl diye sorarsanız, canınız film izlemek isterse evet izlenebilir. Ama bence güzel veya mükemmel sıfatsız sadece bir film.Esas konuya gelirsek; Bu amerikalı veya her ne olursa olsun.Adam 200 küsür tane insan öldürmüş birine film çekiyor ve bunu dünya izliyor değil mi ?Adamların tarihi yok. Bunların tarihinde bırak 3 kıtaya hakim olmayı, medeniyet bile yoktu. kapılarının önlerine tuvaletlerini yapan, odalarının içlerine tuvaletlerini yapan bir milletti.Parfüm neden çıktı sanıyorsunuz.Bok kokmamamak için çıktı tabikide.Ya şemsiye kafalarına bok atılmasın diye. Ya topuklu ayakkabı neden çıktı.Takibi boka basmamamak için.Düşün onlar öyle bir milletti ki aklından zihinsel sorunlu insanları içinde şeytan var diye yakıyolardı. Peki bu osmanlıda nasıldı sizce ? Sorunu olan insanları akarsu, nehir kenarlarına su sesiyle tedavi etmeye çalışılıyordu.Evet dünyaya geldik ve medeniyet nedir insanlığa öğrettik. Biz ki geçmişte; 3 kıtaya hükmetmiş, çağ açıp çağ kapayan , gemileri karadan geçiren ve dünyanın tarihini yazan bir milletiz.Dünya tarihinden bizi, yani ecdadımızı çektiğiniz taktirde tarih diye bişey kalmaz.Çünkü; tarihi biz yazdık. Ve biz ki tarihi değiştiren, dünyayı dize getirmiş bir mükemmelliyetteki tarihimize bırak sahip çıkmayı, bırak filme uyarlamayı, unuttuk. Unutturdurlar. Tarihimizi öyle bir sineye çekip unutturdular ki sanki sıradan bir milletmişiz gibi, davranmaya çalışıyorlar.Onlarda biliyor ki öyle bir ecdattan gelen bir nesili topla tüfekle yenemiyeceklerini, adlarından daha iyi biliyorlar.Bilmiyoruz be bilmiyoruz tarihimizi bilmiyoruz. Geçmişini bilmeyenin geleceğide olmaz. yazıklar olsun bizlere. Bu söylediklerim önce kendim için ve daha sonra üstüne alınması gereken Türk halkı içindir.

  • Mükemmel bir film fakat sonu çok saçma bitti

  • salam olsun bu filime baxanlara menim fikirimce bu film mutlu sonla bitmeli idi cox gozel filim di amma bele sonlanmamali deyil di filimin vlastin awaqi saldi tabiki menasin bawa duwenlercin bilinmelidir azerbaycandada bele bir mubarizimiz olub…….

  • film güzel…AMA MÜSLÜMANLARI HEDEF ALDIKLARI İÇİN YA KAHHAR ABD…..AMİİNN.

  • Kardeşlerim film kalitesi iyi ancak bir ara kendimi ABD haklıymış gibi hissederken buldum ve filmi kapattım bizim aklımızı etkilemek için kullanılan oyunlardan sadece 1 i olduğunu unutmayın ve dikkatli olun…

  • Yaşanmış, orijinal bir konu.. güzel film tesekkürler.

  • BLooD
    Mayıs 24th, 2015 saat 00:59

    24
    2

    kurtlar vadisinin bir bölümünde türkleri öven amerikalıları israillileri ingilizleri kötüleyen onlarca sahne var.
    tabiki amerikada çektiği filmlerde dizilerde propagandasını yapacak.
    filmin savaş sahneleri gerçekci olmuş.savaşın psikolojik yönünü iyi anlatmışlar.
    eğer türkçe dublaj doğru ise ırkçılık içeren kelimeler kullanılmış.felluce halkına ”çirkinler ve vahşiler” kelimesi kullanılıyor.ortadoğuda petrol uğruna savaş çıkaran abd ve ingiltere. asıl çirkin ve vahşi olanda onlardır
    ama malesef günümüzde teknolojide medyada pazar gücünde bu ülkelerin ellerinde.savaşı başlatanda onlar.müslümanları dünyaya vahşi barbar gösterende onlar. tamamen haklısın bravo kardeşim.ama yapacak bişey yok mahkumsun

  • islam karşıtı fakat izlenmeye değer savaş piskolojisini tamamen anlatıyor ve oldukça başarılı.

  • kurtlar vadisi filistin demiş biri senin o sinema filmini avrupalıların yada amerikalıların izlediginimi sanıyorsun o filmi iyi statusune koymayı bi kenara bırak film bile degil egosu tavan yapmış bir mafya babası tarafsız biri izlediginde kurtlar vadisi tamamen saçmalıktan ibaret amerikalılar bu işi biliyor bu işte mukemmeller ben bir türk olarak izlerken bile zevk alabiliyorum cünki adamlarda bizdeki gibi bir ego yok helal olsun yapıyorlar ve tum dunya filmlerini izliyor kurtlar vadisi dedigin şey şimdiki zamanın cüneyt arkınından farkı yok geçin bu işleri

  • cok guzel bir serefli bir omur harkese nasip olmaz

  • tamammen islam karşıtı bir film……. ayrıca arapların islamıyeti nasıl saçma bir şekilde temsil ettiğini gösteriyor

  • Ğerçekden çok güzel bir film vatan sevgisi ve milletçilik kıskandım gerçekden izleme değer bir film

  • harika

  • arkadaslar ben fransada yasiyorum ve imanli bir insanim ama her arap olani musluman sanmayin diye bu yorumu yapiyorum..buradaki araplari gorseniz turkun en buyuk en imanli gercek musluman olduklarini gorursunuz..MUSTAFA KEMAL ATATURK un dedigi gibi TURKUN TURKTEN BASKA DOSTU YOK…buradaki araplar pislik gibiler guya muslumanlar ama koca bir ulkenin refahini bozuyorlar her turlu pisligi yapip insanlari bezdirmeye calisiyorlar ve cinsel yondende her pislik var bunu gormeniz lazim anlatmak biraz uzun suruyor..bence hepimiz TURKIYE CUMHURIYETI ne sahip cikalim ve muslumanligimizla gurur duyalim NE MUTLU TURKUM DIYENE

  • Medeniyet dediğimiz şeyi gerçekten anlamış değilim. Baktığımızda en medeni ülkelerden biri amerika gözüküyor. Yani en azından okur yazarı çok. Peki bu medeni insanlar İslamiyet hakkında hiç bir şey bilmeden nasılda böyle yargıda bulunuyorlar. Medeniyet denen şey bumu? Kendi düzmece oyunlarıyla kendileri savaş çıkarıyor ve kendi kendilerine kahraman uyduruyorlar. İkiz kule saldırısını bir Müslüman örgütün yapmış olabileceğini düşünen bir kişi, bence Müslümanlık hakkında pek bir şey bilmiyor. Düşünsenize orada ölen masum bir çocuk ( ki Allah katında bütün çocuklar masumdur.) ileride senden benden daha iyi Müslüman olacak. Kim bilir 🙂 Yani o kadar masum insanı öldürmek bir Müslümana yakışır mı? Savaş demek strateji demek sadece adam öldürmek değil. 200.000 askeriniz ölür, karşı tarafın belki 100.000 bile değil ama strateji ile bir şekilde savaşı kazanırsınız ve zafer sizin olur. Ama ikiz kulelere baktığımızda bu stratejinin daha çok gayri müslim ülkelere yaradığını görebiliriz. En azından halkı Müslümanlara karşı kışkırttı ve bu kötü bir strateji. Eee yapılan hareket Müslümanlığa da sığmıyor. Ne bu şimdi sizce bir zafer mi? Filmde kurt, çoban köpeği muhabbeti geçiyor ya. İşte bunlar tam kurt olmuş hemde medeni aşağılık kurtlar. Ben Türkiye’deki insanların sistemin kölesi olmuş görüyordum ama bu filmle anladım ki bu medeni dediğimiz batı ülkeleri sistemin kölesi değil köpeği olmuşlar.

    Neyse daha söylenecek çok şey var ama çok uzattım:) Filme gelince gerçekten güzel bir film. Psikolojinizi etkileyecek kadar güzel 🙂 İlk başta gene Amerika reklamı bir film diye kapatacaktım ama ilk sahnelerde bile ekranın başına kitlenmeyi sağlıyor. Adamlar yapıyor 😛

  • Mükemmel diyebileceğim bir film.İzleyipte begenmemek elde değil. 2 parta geçerken sabırsızlıkla bekledim..

  • güzel bir film izleyin 1 zümrüte 25 kömür satarım izleyin

  • filmi senaryosuyla degıl sahneleri ve trajedisiyle izleyin amerika ısraıl turkıye muslumanlar dıye yorumlamayan filmlerde sıyaset yapmayın … bu film her haliyle 10-10 alıyor izleyin

  • Chris kyle’ın onaylanmış 166,gayrıresmı 208 hedefı düşürdugu bılınıyor.ve sanırım tum insanlık tarıhının en ıyı 4. Atıcısı !!kım olursa olsun başarılı işler yapanlar kıskanılır bu heryer ve her ülke için gecerli malesef 🙁 Chris ıyı bır askerdi (Ulkesı umurumda degıl)

  • Arkadaslar film kesinlikle harika, gercek hayatdan goturulmusdur. Hatta filmdeki irakli sniper bile gercek hayatda varmis, adi Juba . Youtubda izleye bilersiz bu adami

  • Fil tam bir sacmalik. Amerikan propagandasi. Sıkıcı bir film. Muslumanlarida terorist ilan etmisler

  • film güzel seyretmeye değer ..

  • faşist unsurlar içeren bir amerikan filmi..

  • Film güzel izlenmesi gereken bir film.

  • kimse inanmıyor bu yalanlara

  • filmi çok beğendim. film kendini izlettiriyor. süper

  • gerçek barbar katil abd ve İsrail.milyonlarca Müslümanı katlettiler

  • Burada danismagin hec bir menasi yoxdu bu bir siyasetdi sadece filmimizi izleyek .

  • Ne fark eder elinde Kuran var yok ya Muslüman ya değil insanliga karşıysa bende mahvederim

  • gerçek hikaye harbi hikaye şeytanın yamakları bunlar kendilerini nasılda iyi gösteriyorlar

  • yine abd kendi askerini yüceltmiş. bence izlemeyin. ben pişman oldum…

  • Film 10 üzerinden 10 izleyin soluksuz tşkler admin

  • hoş gedin bilgin seni yeniden aramızda görmek çok güzel…film iyi izleyin

  • Film izlemeyi bilmiyorsanız izlemeyin , iran, ırak, suriye , filistin ve gazzede müslüman müslamanı öldürmüyormu ? En önemlisi halepçe katliyamı 30,000 müslüman öldürülmedi saddam tarafından siZe soruyorum? Madem politik açıdan bakıyorsunuz filme birde burdan bakarım derim !!! Filme gelecek olursak on numara film adam efsane bu filmlede percinlenmiş oldu şahsen kendi adıma böyle bir adamın ölmesine üzüldüm , böyle bir sonla , filmi izlemek isteyenlerede şahsen şiddetle izleyin derim izlendikten sonra pişman olunacak bir film değil aksine etkisinde kalacaksınız !!!

  • güzel film izlenır lakın sonunu olmamış orayı yenıden ceksınler:)

  • çok film izledim ama ilkez yorum yazıyrum :Yanlış hatırlamıyorsam bu hikaye gerçek ve gazi tarafından öldürülen askerin tam 164 hedefi yok ettiğini biliyorum heralde onuda filme uyarlamış lar diye düşünüyorum.

  • Savaş filmleri sevenler mutlak baksınlar.Sevmeyenlerde baksa hiç sıkılmaz.Uzun süre filmin etkisinde kalacaksınız

  • Film çok güzel lakin sonu bence hiç olmamış

  • filme kötü diyen onlar ıraklı yani terörist Allahu Ekber deniliyor evet ama Işitte kafa kesmeden önce bu kelimeyi kullanıyor hatırlatırım HER ALLAHUEKBER LAFINI SÖYLEYEN MÜSLÜMAN DEĞİLDİR !!!!!!

  • arkadaşlar film çok güzel izleyenin aklında kalacağı süper bi film ama eğer izliyecem diyorsanız sakın ha sonunu izlemeyin büyük bir hayal kırıklığına uğrarsınız şu sahne : kris’i bi gazi çağırır ve kadın adama kararlı bir şekilde bakar yani 2:03:22 bakın bu dakikadan sonra 1 saniye bile fazla izlemeyin cidden hayal kırıklığına uğrarsınız . İYİ SEYİRLER

  • fılm gercekten cok guzel gercek bır olaydan alınma ızleyın

  • kurtlar vadisinin bir bölümünde türkleri öven amerikalıları israillileri ingilizleri kötüleyen onlarca sahne var.
    tabiki amerikada çektiği filmlerde dizilerde propagandasını yapacak.
    filmin savaş sahneleri gerçekci olmuş.savaşın psikolojik yönünü iyi anlatmışlar.
    eğer türkçe dublaj doğru ise ırkçılık içeren kelimeler kullanılmış.felluce halkına ”çirkinler ve vahşiler” kelimesi kullanılıyor.ortadoğuda petrol uğruna savaş çıkaran abd ve ingiltere. asıl çirkin ve vahşi olanda onlardır
    ama malesef günümüzde teknolojide medyada pazar gücünde bu ülkelerin ellerinde.savaşı başlatanda onlar.müslümanları dünyaya vahşi barbar gösterende onlar.

  • Gerçekten çok iyi film kesinlikle izleyin.

  • İzleyip yorum yaptığım nadir filmlerden kesinlikle izlenmeli…

  • yahu ne kadar küçük düşünüyorsunuz herkes vatani icin cabalar bunu kişisel 1 millet sevgisi olarak algila ne alakasi var herkes bayragi icin savaşir dini icin savaşir sen 0 kadar savunuyorsan vatani milletini ozaman git Filistinde yer al burda boş boş vatan benim dir cümleleriyle sacma sapan konusma ‘ herkes vatani icin catişir ..

  • yorumda bulunmasam ıçim rahat etmezdi uzatmicam su amerıkan probagandası dıyenler bu zihniyetle hiç bişiden zevk alamassınız gerçektenden de böle düşünüyosanız burda ne işiniz var diyede sorarlar adama 😉 şunu söleyeyim ikiz kuleler bonbalanması tamamen pentagon tarafından kurgulanmış terörü yaratan ve yayanda amerikadır bırakın bu el kaide müslüman mı degilmi biraz daha büyük düşünün savaşların tek sebebi çıkar amaçlıdır şu anda orta doğunun durumuna bakın kaynak ve enerji için verilen her bir can üzücü…

  • film bence güzel ama diğer arkadaşlar gibi Amerikalılar kendini övmüş Müslümanları kötü göstermiş takıntınız varsa izlemeyin.Filmi sadece film diye izleyin.Son 10 dakikasında ses kayması var.Bide o kum fırtınası sahnesi hiç olmamış yapamamışlar…

  • bence harika bir film cok surukleyıcı mutlaka ızlenmelı dıyorum .

  • Ek yorum: Filmde anlatılan Mustafa isimli keskin nişancının asıl adı Bağdat Avcısı Juba’dır ve resmi kaynaklara göre 645 amerikan askerinin kafasını patlatmıştır. Savaş günlerinden bu güne dek abd bu kişiye hiç bir şekilde ulaşamamıştır.

    Not : Kafasını patlattıgı amerikan askerlerinin 645 den çok daha fazla oldugu düşünülmektedir.

  • Kitle imha silahi var diyerek Irak’a girip 1.5 milyon ıraklıyı katleden, kadınlara tecavüz eden, çocukları öldüren canileri kahraman gibi gösterdikleri yetmemiş gibi birde Irak savaşının sebebini El-Kaide temizligi tarzında anlatmışlar.

    El-Kaideyi kuranda onlarya neyse…

  • Film Hakkında Bazı Yorumlar Gördüm O yüzden Yorum yazma gereği duydum . Politik Açıdan Bakan Arkadaşlar Müslüman Ülke Olduğu Ve müslüman İnsanlar Kadledildiği için filmi beğenmemiş . Filme Objektif Bakanlar Filmi Beğenmiş . Ben Filme Objektif Bakanlardanım . Filme Kendi Politik Duygunuzu katarak İzlerseniz Bencillik Yapmış Olursunuz . Şöyle söyliyim Bu filmin baş rol oyuncusu Türk Olsaydı Ve Amerika veya İsrail de geçseydi film Çok İyi Film Derdiniz … Ama Şunu Söyliyim İnsanları Mezhep Veya Din, dil , ırk olarak ayırmayn … İnsanlar 2 ye ayrılır 1. İyi insanlar 2. kötü insanlar . Müslüman Olupda başkalarını kadleden çok insan var . Buradaki öldürülenler Başkalarını öldürenler bunu unutmayın . El kaide, Işid Bunlarda Müslüman Sayılıyor kusurabakayında böyle müslüman olmaktansa olmam daha iyi … Bana göre Tek Gerçek Müslüman ülke Türkiyedir … Din yüzünden Cihat anlayışı yüzünden başkalarını kadletmiyoruz cünkü . Filmi Empati Kurarak İzleyin yani … Bana göre vakit ayrılır … Savaşın Her türlüsü kötü … Savaştaki bir askerin psikolojisi nasıl izleyin ve görün …

  • Çok fazla vasat. Konular çok hızlı geçiyor ve adrenalin yok. Daha önceki keskin nişancı filmleri bile bu filmden çok başarılı. Mark Wahlberg filmi olan Keskin Nişancı bu filme göre çok başarılı. Tam zaman kaybı. Bradley Cooper var diye izledim ama büyük hata.

  • Adamlar emek vermiş çok güzel film yapmışlar, daha neyi eleştiriyorsunuz .Filmi film diye izleyin ayrıca filmde İslama karşı en ufak saygısızlık yok ..Emeğine sağlık Bilgin

  • Filmleri gerçekler ile sınayanlara kanmayın. Duygu yok diyen zavallı bakın ki, film izlenilebilir. Ve muhteşem bir konusu ile iyi gösterim. Teşekkür ederim admin.

  • gercekten guzel bir filmdi tesekkurler

  • Film 5 para etmez uyuya kaldım izlerken amerikalıları kahraman müslümanları terörist gibi göstermişler filmde her amerikan askeri öldüğünde sevindim puanı sizi yanıltmasın izlemeyin bence

  • mehmetemin biraz milliyetçi ol yaa

  • Savaş her taraftan ne kadar acı bi olay herkese anlatmış bu film. İnsanlar ve şempanzeler dışında keyfi birbirini öldüren canlı türüde yoktur dünyada bunuda açıklamış herkese

  • bu filme baktigim zaman yureğimde bir aci hissetdim. Cunki biz evimizde rahat yatar ken bir yerlerde insanlar oluyor. film cox iyi

  • qesey kinodu

  • zaman kaybı boş bi Amerikan filmdi daha

  • süper bir film izlenmessi gerekir eline sağlık bilgin

  • film berbattı, buzdolabı gibi, ne duygu var ne kültür var, kafalarına göre amerikalılar kahraman yapıyor kendilerini, bakın kurtlar vadisi Irak a, Gladiyo, tabii bunların ingilizcesi yok, onuda artık siz tahmin edin, yanıldım izledime pişmanım bir buçuk saat sonra kapattım, sonunu merak bile etmedim, başıyla sonu zaten aynı. Saygılar

  • önemli olan adamın hayatı değil sonuçta senaryo değişmiş ama cris kyle kötü biri olabilir film önemli olan sanki
    KAPIDAKİ DÜŞMAN filmini izleyin derim birde bazen kahramanlar uyduruluyor

  • film güzel gerçekten zaten yönetmen clint eastwood ve ülkeler açısından değil insanlar açısından bakmalı

  • filmi izlemedim ama izlemeyeceğim nedenide şu fragmanını izledim ve şu kanaate vardım film resmen abd propagandası
    ve müslümanları terörist olarak gösteriyor film isterse oskar ödülü alsın ben bu filmi izlemem benim hayal ürünü amerikalı kahramanlarla işim olmaz

  • Güzel bir filma altyazı izlemiş ve tekrar dublaj izlicem. Tabi bu arada ahmak aptal dururmu hemen başlamış lar yok amerikan propaganda yok Müslümanı kötü göstermiş.Filmi izle iyi veya kötü de git.Amerika ya müslümanlara düşman olmakta haklı sen nasıl pkk düşmanıySan.

  • film gerçekten harika tüylerim diken diken oldu bence adamın 2100 metreden vurması o kadar saçmada değil iyi di bana göre şu ana kadar izlediğğim en iyi savaş filmi oldu keşke türklerdennde böyle filmler çıksa

  • propaganda olmasa bu filmin alacağı puan 3.5 filandır.

  • yazdığı kitapta birçok yalan bulunan eski asker. filme ilişkin yapılan haberi ana hatlarıyla çevireceğim.

    1. film ırak savaşı’nın 11 eylül yüzünden olduğunu ima ediyor (buradaki bazı savunmaların da ana temasını oluşturuyor)

    2. film birden fazla taraf için çalışan terörist bir sniper yaratıyor. adamın adı mustafa ve aslında kitapta sadece bir paragrafta yer alıyor.

    3. film chris kyle’ı yaptıklarından dolayı acı çeker gibi gösteriyor. halbuki kitapta kötü insanları öldürdüğünü şansı olsa bir daha gideceğini söylüyor. hatta bir askeri denetmene “elinde kuran olanları vurmuyorum. vurmak isterim ama vurmuyorum.” dedi.

    4. chris kyle katrina kasırgasının ardından yaşanan büyük kaosta new orleans’ta 30 kişiyi öldürdüğüne dair bir hikaye üretti. savaş sonrası akli dengesine ilişkin bir örnek olarak gösteriliyor. bu iddia filmde yok.

    5. chris kyle texas’ta arabasını çalmaya çalışan iki kişiyi öldürdüğüne dair bir hikaye üretti. muhabirler defalarca bunu kanıtlamaya çalışsa da buna dair hiçbir kanıt yok.

    6. chris kyle kitabında eski minnesota valisi jesse ventura’yla kavga ettiğini iddia etti. jesse ventura kitabının bu kısmı için chris kyle’a dava açtı ve 1.845 milyon dolar tazminat kazandı.

    7. chris kyle’ın ailesinin iddiasına göre chris kyle kitabın gelirlerinin çoğunu gazilere yardıma bağışlamıştı. ama yapılan araştırma sonucunda yüzde 2’nin (52 bin dolar) bağışlandığı ortaya çıktı. kyle ailesinin cebine 3 milyon dolar girdi

  • izlediğim en iyi askeri filmlerden biri sonunda çok duygulandım 🙁

  • Filmin sonuna kadar tek bir şey bekledim, Ana karakterin sonunda bu savaşın gerçek yüzünü görüp pişman olması. Ama ben böyle iğrenç bir şey görmedim, çoluk çocuk herkesi katledip üstüne filmin sonuna kadar Müslüman Halka bunlar insan değil zaten VAHŞİ demesi yani böyle iğrenç yanlı olayları çarpıtan bir film görmedim ama görmüş olduk.

  • güzel film izlenir.filmde müslümanlar kotu gösteriliyor diyen arkadaş.saçmalama sen elkaideye muslumanlığı nasıl bağdaştırıyorsun anlamadım.

  • @sedat Bir bakıma doğru söylüyorsun ama şurada yanılıyorsun ” kimse kimseyi kandırmasın yıllarca biz recepivedik cem yılmaz gibi kişilerin argolu küfürlü filmleri izleyip her küfür edildiğinde gülen bir milletiz
    birde bu komedi işini avrupalılarda bakın bakalım adam küfür etmeden nasıl güldürüyor ” Sen Türkçe Dublaj olarak izliyorsun herhalde komedi filmlerini birde altyazılı olarak hatta yazıyı geç ingilizcen varsa izle anlarsın ne derece küfür ettiklerini 🙂 . Türk filmlerinin %90 nında açık sahneler yok ama Avrupa filmlerinin %99 u cinsel içerikli ( komedi , dram vs. ) her kategorisi diyebilirim sana. Bu küfür etmelerinden dahamı iyi ? Çok şükür bizim millette bu kadar fazla açık saçık sahneleri yok var ama abartılacak kadar yok. Bir toplumu ahlaksızlığa götüren de bu tür sahnelerdir. Sapıklığa yöneltiyorlar resmen. Şu konuda haklısın biz küfürlü sahnelere güleriz bu bile yetiyor terbiyesiz olmamıza kimileri bu tür komediyenlere özenip günlük hayatında kullanıyor gafları. Benim gözümde hiç biri beş para etmez düşüncene ve düşüncelere her zaman saygım sonsuz.

    Ayrıca kimse sanmasın biz müslüman değiliz. herşeyi müslümanlığa çekmekte doğru birşey değildir. Müslümanlar hatasız olacak diye bir kural yoktur elbet her kul hata yapar ama derste cıkarır bu gün Arap yarım adasında Hatta Kutsal topraklarda zina yaygın bir durumda. Gidip bir görün ne hale gelmişler insanlıktan cıkmışlar resmen Allah ıslah etsin öyle güzel toprakların kıymetini bilmeyenleri . Zinanın ne derece günah olduğunu bildikleri halde böyle şeyler yapılıyorsa üstelik Kabe cıvarındaki şehirlerde . Ben onlara müslüman demeye korkuyorum. Ama onlar Allah’tan korkmuyorlarmış gibi böyle hadsizlik yapıyorlar. Neyse lafı fazla uzatmıyım. Her sakallıyı haci her sakalsızı gayri müslim sanmayın artık.

  • film hakkında amerikalıları övmüş propaganda gibi yorumlar atan arkadaşlar
    ne yapsın adam türklerimi övsün bizim türk film şirketleri yönetmenleride azıcık kafalarını yukarı kaldırsınlar onlarda kendilerini övücek film yapsınlar
    bu işler öle karamuratmış fetihmiş gibi filmlerle olmaz teknolojinin ulaştığı boyutlar nerlerde bizim filmlerimiz nerelerde

    yunanlıları görüyorsunuz nasıl yönetmenlerle nasıl oyuncularla çalışıp kendi milletlerini kendi tarihlerini anlatan filimleri ne güzel çekmişler

    bizim görüntüde bile iş yok yani bi fetih filmindeki görüntü ve efeklere bakın birde 300 spartalı filmindeki görüntü ve efeklere bakın yazık yazık başka bişey demem
    kimse kimseyi kandırmasın yıllarca biz recepivedik cem yılmaz gibi kişilerin argolu küfürlü filmleri izleyip her küfür edildiğinde gülen bir milletiz
    birde bu komedi işini avrupalılarda bakın bakalım adam küfür etmeden nasıl güldürüyor
    bu işi avrupalılar iyi yapıyor hatda hintliler bile bu işde basamak basamak tırmanmaya başladılar koreliler çinliler japanlar hepsi bize sinemada kök söktürdü biz hala amerikalıları eleştiriyoruz önce kendinize bakın

  • Amerika Irak’a iki defa girmiştir . Bu savaşta toplamda ölen insan sayısı milyonla ifade edilmektedir.Azıcık bilgisi ,duyarlılığı olan sinemada izlemesin para vermesin.

  • Hala insanların “Amerikan” filmi izleyip sonrasında “Propaganda yapılmış” demelerine anlam veremiyorum..

  • Bu filme de Oscar verildi. Artık Oscar ödüllerine inancımız kalmadı.

  • Hayır yani arkadaşlar saçma yorum yapmayı madem seviyorsunuz amarican filmerini neden bakıyorsunuz o zaman

  • Selam arkadaslar önceliklr film cok güzel ,kahan sadece sen diyorsun ki müsluman olünce ne güzel film demisler git bi suriye ye bi iraka o müsluman dedigin el kaide veya dais kücük cocuklar bogazini kesip veya diri diri yakiyorlar allah kimseyi o duruma koymasin sadece sen bi düsün onlar degilde ya senin ailen olsaydi yinemi derdi el kaide isit müslüman diye…

  • film güzel arkadaşlar yarı aksıyon yarı dram (bide film propaganda dıyorsunuz hemde izlemedim dıyorsunuz eee nerden bılıyorsunuz ozaman adam basmış parayı yazmış senaryoyu ne tribe giryorsunuz ki ortada acı bi gerçek olabılır ama her film de bi gerçeklik veya saçmalık payı vardır derine ınersenız bu kadar, hiç bi filmden zevk almazsınız)

  • el kaide ye müslüman diyenler var çoluk cocuk film izleyip yorum yaparsa böyle olur. bizim kazıklı voyvodo dediğimiz adamda romanyada kahraman. o yüzden abd nin propagandası vs gibi yorumlar yapmayın. filmde biz haksız yere müslümanları katlettik diyecek halleri yok adamların tabi kahraman olacaklar 🙂 film olarak izlerseniz izlenir. ama ben filmi başka yere çekerim diyosanız hiç bulaşmayın.

  • Bu film gayet başarılı bi film,tavsiye ederim izlemenizi hatta bunu okumayın geçin izleyin.
    Emeğine sağlık üstad.

  • Yuh artık bu kadar açık bir propaganda filmine güzel demenize inanamıyorum adam 2100 metreden atış yapıyor ve kum fırtınası var. Bu devenin iğne deliğinden geçmesi ne kadar saçmaysa en az o kadar saçma bir şey.Komedi filmi izler gibi izledim pek bir şey beklemeyin film vasat.

  • Birileri ABD propagandası diyebilir ama şu gerçekki ABDliler kahramanlarına sahip çıkıyorlar.Adamların neredeyse her evinin önünde ABD bayrağı var.Bizde nice kahramanlar var ama filmleştiren yok malesef

  • Ne hallere geldik musluman öldürülünce mukemmel film super film yorumları yapar olduk atası osmanlı olan ulkenin torunlarına bak. şahsen utanıyorum ve izlemiyorum bir çok abd yapımı heleki savaş olanları

  • film güzel ama amerikalılar kendini övmüş haksız oldukları yerde

  • Vasat americano filmi. Propaganda filmi.

  • Sadece izle 🙂

  • Bradley Cooper in filmlerini severim. Filme politik açıdan bakarsanız katilleri kahraman olarak göstermişler fakat film bilincinde bakarsanız izlemenizi tavsiye ettiğim bir film. Kesinlikle izleyin

    Benim politik olarak eleştirim Bir kişi öldürünce katil milyonlarca kişi öldürünce kahraman değil tekrar katil olursun . Biyografi kategorisin de yer alıyor o yüzden Bir katilin Günlüğü diyebilirim adına.. Artık sıkıldım şu Amerikan Rüyası filmlerinden bir ülkeyi her ne olursa olsun işgal etmek benim gözümde insan avına çıkmaktan farksız bir durum. Taktir sizin arkadaşlar düşünceler tartışılmaz . Başta dediğim gibi filmi film olduğu için izleyin gerçeklikle alakası olup olmadığı için değil gerçeği herkes biliyor o yüzden iyi seyirler.

  • adamlar bu işi biliyor arkadaş. Kendi adıma konuşuyorum kesinlikle vakit ayırılır.

  • altyazılı izlemiştim gene burada kaçırılmayacak bir filmdi teşekkürler. Türkçe tekrar izleyeceğim.

  • Altyazılı İzlemiştim Şimdi Dublajla Tekrar İzleyeceğim Mükemmel Ötesi Bir Film 🙂