(imdb: 5,7 ) Eddie Boyd, İkinci Dünya Savaşında acı çekmiş bir Aileden gelme kişidir. Parasal sıkıntıları ve geçmişin yoğun yükü altında ezilen bir karakterdir. Eddie Boyd genç ailesi ve bir Hollywood yıldızı olma hayalleri arasında kalır. Artık buna katlanmak zorunda olmadığını düşünür ve mükemmel bir plan yapar, ABD filmlerinde gösterilen türden bir banka soyma işi kurgular. Hayali onu tehlikeli ve trajedi dolu bir yola sürükler... İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2011, Dram, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 53 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Gercek hayattan alinan filmler harika otesi. Sonu aci sadece.

  • güzel

  • Mükemmel bir film gerçekte yaşanmış bir olay anlatılmış. Ergenler olumsuz yorum atmış olabilir ama izlemeye kesinlikle değer.

  • mükemmel bir film

  • süper film izle

  • arkdadaşlar bazı arkdaşlar anlamya bilir filmi ama çok iyi bi filim gerçek hayata da böyle şeyler ola bilyormş 10/4 10/6 vernler demki filmi anlamamıştır göz önde bulnudrsak iyi bi çekim de oldu için gerçek hayarda 10/9 olması lazzm 10/8 de ola bilir 10/7 verilmez izlemye deymez falan aptalar boş konuşyolar bu adam ne bilrki filmden der bazıları ama bu film izlemnmeye deyer (diego)(MaTRaX_83)(yasata19)(gurkan)bu salaklar film anlamamışlar ben bu sitde hermzan film izlyorm başka yerde izlemedim bu arkdaşlar salaklar anlamşlar 10+ bir filim çunku çocuklar anlamayıp hırsız diye silah kulanır falan diye anlamazlar teşekurler admin iyi bi site iyi bir film iyi filmler arkdaşlar

  • oldukça vasat bir film izlemeye degmez

  • Gerçekten Çok güzel bir film. herkese tavsiye edebilirim .. 🙂

  • gercek bir hayat hikayesi dene bilir aslinda guzel bir mesajda var ki gunumuz genclerinin dikkate almasi gerek hizli para herzaman hatta cogu zaman guzel sonuclar dogurmaz yada atalarimizin tabiriyle binyata pirince giden evdeki bulgurdan olma arkadas evdeki bulgurdanda pirinctende mahrum kaldi malesef.izlenmesi gereken bir film.

  • cox gozel bir filmdi.twk))

  • İlk yarım saatten sonra başka şeylerle uğraştığımı farkettim (4/10).

  • işte bu dostum işte bu

  • ilginç bir filimdi tşk ler bilgin

  • eline sağlık

  • ben çok beğendim hayatıma yön vereğini düşündüğüm bir film ben bu siteden günde yaklaşık 3/4 film izliyorum bilgine çok teşşekür ediyorum sonda çalan parçanın adını bilen varsa adını söylerse sevinirim

  • aksiyon ve hırsız polis kovalamacası beklemeyin ama güzel bir film 10/6

  • güzeldi hacı 🙂

  • Bilgin kardeş çok teşekürler ffilm için.. gerçekten süper bir film herkesin izlemesini öneririm 1o üzerinden 20 veriyorum.

  • Spoiler veren gerzeklerin mesajlarını yayınlamayın.

    • @endo Kasti olarak yayınlamıyor onlar zaten gözden kaçıyor sadece.

  • Film cok guzel vakit kaybı değil tavsiye ederim 10/7

  • guzel bir yapit hayatin gerceklerini anlatiyaor emege tesekkurler

  • süper bir film ellerinize sağlık teşekkür ederim

  • Güzel film di 10/8

  • Güzel izlenebilir bir film, teşekkürler Bilgin..

  • Bilgin bu site kuruldu kurulalı ben üyeyim ve yorumlarımı siliyorsun ben kendimi tutuyorum birazda devam edersek büyük kazalar olabilir kendinize dikkat edin 😀 ben Kunfu biliyorum 😀

  • zaman kaybı çok ümitlenmiştim başta ama beklenen olmadı…

  • film cok güzel,zevkler tartisilmaz,ama iyi birseye kötü demek artik zevten cikiyor,cok sagol bilgin kücük insanlar kücük detaylarla ugrasir sen kücük seyleri kafana takma,güzel filmlere devam

  • beklentisi fazla olan izlemesin :))

  • ibrahimin yazdığının yanlış olduğunu düşünüyorsan bilgin kardeş yukarıda yazan aylece yazısını nasıl atladın? aylece değil ailece..!!!

    • @oktay Konuyu anlamadığına eminim ibrahimin daha önceki yorumu çok farklıydı evet yukardaki hatayı görmedim her hatayı göreceğim diye bir olay yok ayrıca ( bidaha, diorum, diyom, sanıom ) tarzı kelimeler kasti olarak yazılıyor ailecek kelimesini aylece olarak kasti yazanı görmedim muhtemelen hatadır.

  • Bilgin bidaha yorumu mu silersen seni döverim

    • @ibrahim66 Birdaha harfleri karman çorman yazarsan birdaha silerim tekrar aynı şeyi yapmışsın zaten ”bidaha” değil ”birdaha” anlaştık sanırım (:

  • Emeğine Sağlık Bilgin Çok Güzel Bir Filmdi

  • Hollywood yıldızı olma hayaliyle yaşayan fakat otobü şoförlüğü yapan Edwin Boyd, ailesiyle beraber içinde bulunduğu ekonomik zorluğu banka soyarak aşmaya çalışır. Bu eylemi neticesinde artı Edwin Boyd’u bambaşka bir hayat beklemektedir… Öncelikle gerçek bir hikaye, yalın, iddiasız bir o kadar da etkileyici ve dramatik…..Biraz dram biraz da aksiyon barındıran filmde senaryo ve oyunculuklar çok iyi
    😉 ( Bilgin emek icin tşkr)

  • cok iyi bir filim

  • Cok guzel bir hikaye begenmeyenlere sozum hep ucan kahramnlarimi izleyeceksiniz hep fantastik filmlermi bekliyorsunuz birazda hayatin icinden gelen filmleri izleyin cikin hayal dunyasindan..

  • izlemeye değer.bilgin yorumlarımı yayınlamıyosun her zaman bu siteden film izliyom bende mi sorun

  • sıradan monoton bir film zaman kaybı

  • aylece seyredilecek güzel bir film.

  • film gerçekten güzeldi filmin gerçek hayattan alınmış olmasıda ayrı bi güzeldi boş vaktiniz varsa keyifle izlemelsniz

  • gerçek bir olayı film yapmışlar ama iyi yansıtamamışlar genede iyidi ……

  • 10/8 FİLM ÇOK GÜZEL

  • sitenizi cok beğeniyorum başka hiç bi yerde bulamayacağımız kalitede… kadın krallığını da yüklerseniz sevinirim teşekkürler

  • Sonu için izlenir güzel film fena değil.Bu arada şu tek part olayı süper oldu diyebilirim teşekkürler bilgin.

  • Demek ki düşmeyeceksin düşersen terkedilirsin . . . film güzel emeğine sağlık bilgin

  • Ben beğenmedim insanı sürükleyen bir film değil 10/4

  • 1 saat seyrettim daha fazla dayanamadım sıradan bir film

  • Çok güzel bir filmdi . TeseKKürLeR BİLGİN .

  • güzelfilm ama dublaj berbat
    teşekkürler bilgin

  • emege salık güzel filim

  • Harika bir film. Emeğine sağlık Bilgin.

  • izlenebilir hoş bir film emeğe saygı