facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Kiss Kiss Bang Bang 2005 Türkçe Dublaj izle |



"Kiss Kiss Bang Bang 2005 Türkçe Dublaj izle" için 19 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Rose Rose Şubat 16th, 2013 saat 18:06

    @bilgin spartacus ne zaman yüklenecek

  2. bilgin bilgin Şubat 16th, 2013 saat 18:35

    @Rose Bu gün yeni bölüm yok haftaya 23 şubat 4. bölüm

  3. erkan erkan Şubat 16th, 2013 saat 19:19

    tşkler admin bilgi için bende bekliyorum spartaküsüü

  4. enes enes Şubat 16th, 2013 saat 22:10

    bilgin, ben escapist diye bir filmi çok uzun zamandr arıyorum fakat bulamadım 2008 yapımı hapisten kaçış filmi rica etsem birde sen bakabilirmisin.?

  5. gökay gökay Şubat 16th, 2013 saat 23:20

    bu film çok tutuldu ama türkey de yok

    The Great Ecstasy of Robert Carmichael

    ingiliz gerçek yaşanmış gençlik filmi .

  6. koraykry koraykry Şubat 17th, 2013 saat 00:11

    beyler ben bu filmi ilk cd de izledim süper bir film hafif komedide var aksiyonda

  7. carcar carcar Şubat 17th, 2013 saat 01:35

    Selam bilgin kardeş. Bu siteye insanların konuşacağı forum gibi bir şey koy ki millet istediği kadar konuşabilsin, istedikleri şeyi yazabilsin, film isteklerini bildirsin. Bu kısmada film hakkında yorumlar yapılır belki o zaman..

  8. nevzat nevzat Şubat 17th, 2013 saat 04:27

    bilgin kardeş 1 yıldır takıp ediyorum hiç ricada bulunmadım ama zombi filmleri yüklermisin. yeni çıkan bi tane vardı ismini unutum başka varsa yüklermisin işmdiden teşekürler

  9. bilgin bilgin Şubat 17th, 2013 saat 13:21

    @carcar FİLM İSTEĞİ ALMIYORUM ZATEN

  10. İzleyici İzleyici Şubat 17th, 2013 saat 14:06

    Film hakkında söylenebilecek tek şey tam bir klasik. Sabit bir teması yok ama ön planda komedi tutulmuş. Herkese tavsiye ederim. Ayrıca Bilgin kardeşim siteni çok beğeniyorum. Spartacus war of the damned 4. bölüm ne zaman siteye eklenir yardımcı olabilirmisin ?

  11. Göksel Göksel Şubat 17th, 2013 saat 14:38

    Film harika emeğine saglık

  12. The King13 The King13 Şubat 18th, 2013 saat 15:51

    çok güzeldi.kesinlikle izlenmesi gereken bir film
    R.Downey Jr. 10 numaraydı.

  13. Soor Soor Şubat 18th, 2013 saat 19:47

    Micheelle Monaghan ve Robert Downey Jr. bu adamın filmlerini herzaman severim

  14. ali-ci ali-ci Şubat 18th, 2013 saat 22:17

    Sadece buradaki filme yorum yapın. Her filmin yorumlarını forum gibi yaptınız. Sadece bencillik

  15. opel_kemal opel_kemal Şubat 20th, 2013 saat 16:02

    film hakkında yorum yazın…

  16. naciye naciye Şubat 23rd, 2013 saat 12:31

    film süper kesinlikle seyredin 🙂

  17. kübra kübra Mart 12th, 2013 saat 16:31

    biraz sıkıcıydı ve finale doğru hersey açıklığa kavuşuyo. çokta güzel bir film değil. emeğinize sağlık 🙂

  18. Deniz Deniz Eylül 4th, 2013 saat 00:15

    Bu filmin ve Korku Hikayeleri ”Harror Stories” filminin altyazılısını yükleyebilir misin admin?

  19. güz güz Kasım 9th, 2013 saat 19:48

    ya bu filmin altyazılısını ekleyemezmisiniz lütfen çok rica ediyorum ya.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.