Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

FBI'dan erkenden emekli olan Will Graham (Edward Norton), patronu tarafından bir seri cinayet vakasını çözmesi için yeniden göreve çağrılır. Will, önce görevi kabul etmek istemese de, kurbanların fotoğraflarını görünce fikrini değiştirir. Kurbanlarının vücudunda kendine has bir diş izi bırakan ve gerçek adı Francis Dollarhyde olan bu katil, Kızıl Ejder adını kullanmaktadır. Kısa bir araştırmadan sonra, Graham katilin yeni kurbanının Reba adlı genç bir kadın olacağını öngörür ve onu durdurabilmek için bizzat kendi elleriyle hapse tıktığı, eski düşmanı Dr. Hannibal Lecter'den (Anthony Hopkins) yardım ister. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

Eski Filmler, Gerilim, Polisiye, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 35 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • bir başyapıt…

  • super bir film

  • siz ne dediğinizin farkındamısınız ??? taş gibi film be…kolanı al mısırını patlat cigaranı yak ve izle 🙂

  • dehşet bi filmdi.

  • çok güzel bir film.

  • Cok guzel,tesekkurler.

  • sayın ilkkarga

    ABD keşke yalnızca böyle filmler çekip dünyayı bu filmlerle ekran karşısında korkutsa…..

    bu film ve senaryo ABD nin dünyada akıttığı kan ve gözyaşının yanında çok masum kalır.

    filmi beğendim ama bi doktora ihtiyacım yok neticede normal zevkleri olan bir seyirci olarak gerilim korku sevmek hastalık değildir ama bi korku filminden ABD nin dünyayı böyle korkuttuğunu düşünmek bilmiyorum nedir?

    nedir ki?…..

    bilgin bey, psikolojilerimizi bi doktora göstermemizi yani normal psikolojide olmadığımızı söyleyen bu arkadaşın yorumu hiç hoşuma gitmedi ,umarım yorumları aceleyle onaylamıyorsunuzdur…?

  • abd böyle filimlerle hem kendi halkını hem dünya milletlerini korkutarak dünyayı yönetmeye çalışıyor bunun çok örnekleri var filmin güzel oldugunu yazan insanlar psikolojilerini bir doktora göstersinler!!!!

  • süper filimdi ama dipnot katil ölmüyor inanmayın arkadaşlar:))))

  • film çok güzel izlediğim gün yorum yapmayı atlamışım.en azından yaşanabilirliği yüksek olan korku filmlerini tercih eden biri olarak kesinlikle tavsiye ediyorum. lakin aynı gece reg dragon serilerinden olan hannibal ve hannibal doğuyor filmlerini aradım sitede izlemek için ama bulamadım.

    bilgin filmler ekli değil mi,yoksa ben mi bulamadım acaba?

    teşekkürler.

    • @ayşe telif hakkı sebebi ile kaldırdım malesef.

  • merhaba Engin Bey,

    mesela bu filmin orjinali olan Manhunter yani İnsan Avcısı’nı ya da daha eski bir fil olan Boston Canavarını izleyebilirsiniz. :)(:

    Seven var ama eminim siz onu zaten izlemişsinizdir.ya da Kuzuların Sessizliğini tekrar izleyin :)(:

  • filmi izlemeden yorum yapıyorum ilk 2 seriyi izledim mükemmeldi ama bu seride starling yok sanırım bu kötü olmuş ama yine de izlicem filmi

  • süper ötesi bunun 2 si veya buna benzer bi film varmı ?

  • kitabını okumuştum film olarak seyretmek istedim filmin 2.bölümü belli bir yerden sonra seyredilemiyor

    • @burçak kontrol ettim açılıyor tarayıcını değiştir yada tekrar dene sorun düzelir sanırım.

  • gerçekten müthiş bir film edward norton ve anthony hopkins harika bir oyunculuk sergilemiş.emeğe saygı

  • tek kelime ile muhtesemdi uykusuz kalmaya degecek bir film emin olun yine izleyecem.

  • asigim bu adama bu nasil bir oyunculuk muhtesem

  • ergenekom gibi adm xD

  • sevgili admin filmin partları çıkmıyor film iyi seyredilir ama partlar yok teşekkürler:==))

  • Harika…

  • öldürmenin neresi güzel hiç güzel bir film deildi ama antanio hopkins super…

  • harika bir film 😀

  • ef iştte

  • VEEE İZLEDİM FENA FLİM DEYIL KURGUSU GİZEMİ BİRAZ TANIDIK ÇOK SIK RASLAYACAGIMIZ TURDEN

  • herkes güzel demiş bakalım izliycem yorumlarınıza gövenıyorum izledikten sonra yorum yapcam inşallah ltf yorumlarda seciçi olalım izlenımden sonra hayal kırıklığı iyi olmuyo

  • güzel film kaliteli site eline sağlık admin.

  • hiç bir şey diyemiyorum.sadece tek bir kelime<>.emeğe teşekkürler.saygılar…

  • hycanlı

  • sprrrrrrrrrrrr

  • mukkemmel bırr fılm harıka tavsıye edrım

  • Bu filmi 2. defa izledim.Gerçekten çok güzel bir filmdi…

  • film gerçekten çok güzel olmuş insana çok şey anlatıyor bence hayatımda izlediğim en gizel filmlerden biriydi

  • tam hopkıns filmi süper