(imdb: 5.6 ) Yapım: 2012 - Hindistan, ABD, İngiltere Tür: Dram, Komedi, Romantik, Süre: 144 dakika Yönetmen: Homi Adajania, Oyuncular: Saif Ali Khan, Deepika Padukone, Boman Irani, Dimple Kapadia, Diana Penty , Randeep Hooda, Ernest Vernon , Martyn Mayger , Matt Williams, Müzisyen : Pritam Chakraborty, İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2012, Dram, Komedi, Romantik, Türkçe Altyazılı, Yabancı

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 54 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Vakit kaybı 🙂

  • güzelll 😀

  • çok ama çok muhteşem bir film tabi anlayana :))) teşekkürler admin

  • çok güzeldi 🙂

  • güzel,,eglenceli ve bogazınıza düğümlenecek izleyince anlarsınız….

  • açıldı bilgin ssorum yok 🙂

  • arkadaşlar bana güvenin bu film harika mutlaka izleyin !! pişman olmazsınız 😀

  • Gayet eğlenceli güzel bir filmdi.

  • güzel filmdi tavsiye ederim

  • Fİlm güzel ana geldi iş bozuldu türk örf adetine uygun olmayan davranışlar var ama genelde iyi sayılır.

  • ben neden artık film izleyemiyorum, biri beni bilgilendirebilir mi:( hep hata veriyor 🙁

  • kesinlikle tavsiye ederim..

  • harikaydıı filmm sıkılmadann izlenirrr

  • Hint filmleri genede hangi tür olursa olsun kaliteli oluyor.10 üzerinden 8 veriyorum.

  • türkcesini bekleyemedim dayanamadaım izledim harika bi film süper..!

  • Bu filmin türkçesini bekliyorum bilgin tesekkürler..

  • bence gercekden canınız sıkkın sa bu flimi izleyım acayip keyif aldım 10/10 gerçek

  • çok komik ve süper bır film şiddettle tavsiye gercekden gülmekden kırıldım burda bilgin sağol yaa böyle fimm koy hep gülelım

  • HAYATIM DA İZLEDİĞİM EN GÜZEL EN EĞLENCELİ 5 FİLMDEN BİRİ. MUHTEŞEM BİR FİLM. 10/9

  • Filmin ortasına kadar kızların hangisi oldugunu bi türlü ayırt edemedim ama çok güzel film. =)

  • süper bir flim izlenmeye değer..

  • bir bolly fanı olarak filmin iyi olduğunu söyleyebilirim… oyunculuklar biraz vasattı.. Saif Ali bu filmde kötü.. Ama yine de izlenebilir romantik bi film…

  • cok iyi süper

  • mükemmeldi çok beğendim

  • yaa varyaa bu sıteye bayılıyorum emegıne saglık harıka bı fılm hınt fılımlerınden paylasımlarını beklıyoruz:D

  • Çok güzel bi filmdi hem çok eğlendim hemde çok duygulandım. Filmin sonunu merakla bekledim. Bilgin teşekkür ederiz böyle güzel filmi paylaştığın için.

  • gercekten film guzeldi ama konusu cok derindi abd meydan okuyacak hint filmleri…

  • kesinlikle super bir film,,,,,, harika izleyin

  • Tavsiye Edebilecegim bi film vakit kaybetmessiniz romantik genclik duygusal bi film bence cok basarılı begendim ama 480 720p olsa daha iyi olabilirdi.

  • Böyle film mi olur resmen agladım 🙁

  • bayıldım ilk defa hint filmi izledim çok eğlenceli sonunda üzülmeye başlamıştım neyseki türk filmi gibi bitti mutlu son

  • kesinlikle süper

  • harika bi film….izleyin derim….

  • Dabbe bir cin vakasını paylaş bize bilgin kardes lütfen dikkate al bunlar türk filmi değil azcık türk filmi paylaş emmi oğlu

  • şittetle tavsiye ederım bencede acıklamada hata var aynı dgl

  • çok güzeldi.en sevdiğim karakterler gautamın annesi ve amcası.film çok güzeldi,eğlenceli idi.part 4 ve 5 te çok ağladım.herkeslere tavsiye ederim.hintliler harika filimler yapıyorlar.daha çok hint filmi isterim

  • filmin yarisindan cogu malum sarki ve dans.bu hintliler dans etmeden duramazlarmi ya?film klasik bi ask filmi.bizim turk filmlerindeki gibi.iyi bir film izleyicisiyim kesinlikle vakit kaybi…him zevkler renkler tartisilmaz hint filmlerini seviyorum danslari cok hosuma gidiyo ask konularinida severim diyosaniz sizin icin guzel bir ogleden sonra filmi.

  • admın senden bır fılm rıca edsem bulabılırmısın bulursan hem ızleyıcılerın hem ben cok sevınırım fılm 1900 efsanesı 1998 yapımı bır fılm ve cok guzel tesekkur ederım

  • herkesin gördüğü benim göremediğim açıklamayı çok merak ettim 😀 filmi izlemektende vazgeçtim başka kanala zapp 😀

  • super bı fılm bayıldım fakat yanlıs secım yaptı erkek veronıca bır harıka 🙂

  • çok duyğusal film di beni çok duyğulandırdı arkadaşlar hiç düşünmeden izleyin bazı bölümlerde gözlerinizden yaş bile gelebilir saygılarımla.

  • iyiydi iyi

  • filmden pek bir beklentiniz olmasın açıklamaya kanıp izledim ama baya sıkıldım tipik aşk filmi ama müziklerini çok sevdim 🙂

  • En iyi filmlerden biriydi. mükemmel tekrar yorum yazmadan edemedim.sıkılmadan izliyeceğiniz bir film.

  • çok ğüzel

  • hocam fim çok güzel de açıklama kısmı yanlış be kaptan 🙂

  • İZLEDİĞİM EN MUHTEŞEM DUYGUSAL FİLMLERDEN BİRİYDİ.TEŞEKKÜRLER BİLGİN.10 PUAN ÜZERİNDEN 10.

  • Her sahnesını sıkıLmadan izLedim süper fiLm eyvaLLah biLgin kardeş saoLasın

  • güzel bir hint filmi

  • burda da bir khan var :):) güzelll

  • baslangici tipik bollywood filmi gibi geldi ama sonradan eglenceli oldu, ben guzel zaman gecirdim,

  • Çok güzel bir filmdi..
    Hint filmleri her zaman sevgi dolu oluyor zaten…
    Emeğine sağlık sevgili bilgin…

  • mükemmel bir film..kesinlikle tavsiye ederim..

  • bilginn filmin açıklmasaında bır yanlışlıkmı var ızledıgım filmle açıklamanaın hıç alakası yok gibide..film idare eder..