Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

İMDB: 7.0 Günün birinde yaşamınızı alt üst eden bir hata yaparsanız, ne olursa olsun sonucuna katlanmaya hazır olur musunuz? Rus yönetmen Yuri Bykov’un ilk kez Cannes Film Festivali’nde Eleştirmenler Haftası’nda izleyici karşısına çıkan ikinci uzun metrajlı filmi bu soru etrafında dolanıyor. Polis komiseri Sergey Sobolev, karısının doğumuna yetişmek için hastaneye doğru yola çıkar. Mutluluktan kendini kaybetmiş bir halde aşırı hız yapınca, bir çocuğa çarpar ve çocuk oracıkta can verir. İşte o anda, yüzbaşının önünde iki seçenek vardır: Ya hapse girecek ya da suçunu gizleyip serbest kalacaktır; fakat, verdiği karar daha büyük felaketlere yol açar. 2013 Bratislava En Iyi Yönetmen 2013 Cottbus En Iyi Yönetmen 2013 Priştine En Iyi Yönetmen 2013 Şanghay En Iyi Film, En Iyi Yönetmen, En Iyi Sanat Yönetimi İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Aksiyon, Dram, imdb 7+ Filmler, Suç, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 25 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Film berbat değil, Rusya’daki hayat berbat. Film gerçek varolan anından alınmıştır. Ayrıca, sonunu bağlayamamışlar, beğenmedim diyenlere tavsiyem olur bu filmi baştan tekrar izleyin …çünkü altyazı arasıra çok doğru değildi (Rusça anadilim) ondan anlayamamış olabilirsin. Aslında senaryosu gayer yerindedir !!

  • Devran a katılıyorum, çok iyi ve gerçekçi bir film…..amerikan tarzı sevenlere göre değil……her şey çok güzel aktarılmış hiç bir sahne sırıtmıyor……

  • Güzel film. Sonuna doğru biraz abartılı gibi geldi bana. Biraz daha önce kesselerdi o içinden çıkılmaz durumu harika bir film olacaktı.

  • Filmi kesinlikle izlemenizi önerebilirim
    Gercege dayanan güzel sanaryolu filmdi .
    Burda birtakim cahilce yorum yapanlara sözüm
    Bu sadece Rusyada degil,Türkiye bu hususta tam bir OSCARliktir
    Arkadas yolsuzluk,rüsvet demokrasi olmayan ülkelerde olur .
    Avrupada sen polise rüsvet vermeye kalkta bir görelim,
    Hakaretten derhal iceri tikarlar.
    Admin tesekkurler bu guzel film icin,emegine can yuregine saglik varol

  • rusların gerçekten yaptıkları gerçek bir olay …rus polisleri 500 dolar aylık maaş la çalışırsa büyle pislik olur …hayat şartları…birde inaçsızlık bir toplumun vicdanını yok eder ç….vicdan vicdan vivdan

  • Orhun arkadaş doğru söylemiş, rusların psikolojisinden anlayan arkadaşlar yorum yapsın. Çok güzel bir filmdi vede altyazı olması da ayrı bir tat katıyor filme, yani orijinelliğini kaybetmiyor film. Bunu rusca bilen ve rusları iyi tanıyanlar anlar ancak. Rus filmleri rusca seyredilir ancak, başka türlü tadı kaçıyor……

  • Filmin senaryosu çoğu kişi için saçma ve gerçek dışı gelebilir ama, 3 yıldır Rusya da yaşayan biri olarak rahatlıkla Rus polisini tüm gerçekliğiyle aktarmış diyebilirim.10/8

  • Burada okadar sey yazilmis zaman kaybi berbat falan ama arkadarslar, Bu film rusyada yada rusya federasyonu ulkelerinde olan gercek olaylar. Adamlar gercek olaylardan film yapmislar. Rus diyince akliniza kadinlar falan gelebilir ama gercek hayat burada boyle. Filmi kotulemeyin begenmediginizi belirtin ama kotulemeyin.

  • film aksiyon değil dram. Ağır olmasına rağmen bir aksiyonsever olarak başından sonuna kadar izledim herşey olması gerektiği gibi anlatılmış ve oynanmış konusu teması gerçekten güzel belki çok mükemmel değildi ama kesinlikle kötü de değildi. bilgin teşekkürler

  • 10 üzerinden 8.Rusya’dan klasik bir gün.Yozlaşmış devlet polisleri ve İç Güvenlik Birimlerinden korkularına yaptıkları.
    Filmin ana konusu şu”Sen onun yerinde olsan ne yapardın?”
    Filmin sonunda bunu düşünürseniz filmi daha iyi anlıyorsunuz

  • Rusların psikolojisinden anlayan arkadaşlar yorum yapsın.

  • Rus filmlerinin devamını bekliyoruz. Teşekkürler.

  • sanat filmidir oldukça başarılıdır hollywood gözlüğüyle bakarsanız kötü görünür. sanat filmi severin gözüylede zaten hollywood filmlerinin en fazla yuzde 1 i başarılıdır.

    bilgin bu tarz filmlerin devamını bekliyoruz hatta sol sütunda yeni bir kategori açmanı isteriz.

  • 7 Puan çok.Usta bir yönetmen,kaliteli sahneler,mükemmel kamera.Senaryo çok kötü ve gerçeğin çok ötesinde.İzlenmesede olur.Sonuç ; Basit bir trafik kazası suçun ve adaletsizliğin yaşandığı o kentte heleki tüm emniyet polisleri birbirinden kötü nasıl bu kadar ciddiye alındı.Anlamak zor

  • O değil de bu filme gerçekten imbd 7 vermiş mi? Eğer verdiyse bence dünyanın sonu geliyor demektir.

  • İMDB den 7 puan nasıl aldı bilmiyorum ama vakti olan izlesin drama sevenler için bire bir

  • berbat bi film.

  • 7 puan değil 2 puan bile vermem.

  • Abi ne diyeyim şimdi. Ben de yorumlara bakıp izlemeye karar veren birisiyim. Yani herkesin tarzı farklıdır da, bence saçma sapan bir film. Sonuna kadar götürüyor film. 7 puan tuhafıma gitti. Sanat filmi de ben mi anlayamadım acaba…

  • Orta şekerli bir film arkadaşlar izlemesenizde birşey kaybetmezsiniz yani 🙂

  • inanılmaz…süper….

  • Sonunu bağlayamamışlar, beğenmedim. 10/5.5

  • guzel olmus

  • cok guzel cikmis

  • emeğinize sağlık çeviri güzel ama film dram suç 10-5 senaryo bozuk iyi film değil….