(imdb: 4.0 ) Müzik ve eğlence için bir araya gelen kostümlü kalabalığın Cadılar Bayramı’nı kutladığı efsanevi Mountain Man Festivali’nde terör devam ediyor! Yamyam köylü ailenin, güzel vakit geçirmeye can atan üniversite öğrencileriyle karşılaşmasıyla, parti kanlı bir ziyafete dönüşüyor. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, En Çok Yorum Alan Filmler, Gerilim, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 113 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Erotik olduğu yüzünden korkunun bir anlamı kalmamış. Böyle filmlerin erotik olamaması lazım diye düşünüyorum.

  • adamlar manyak be 😀

  • korku kapanı en değer verdiğim filmlerden biri benim için bir garez bir de korku kapanı ikisi gibi olan bir film yok

  • cok iyi bence

  • Korku kapanı 1 korku kapanı 2 korku kapanı 3 ve korku kapanı 4 Hem senaryo olarak hemde İşleyiş olarak daha güzeldi bu film biraz basit geldi bana ama ginede izleyin pişman olmazsınız ve şiddetle KORKU KAPANI 4 Ü İZLEMENİZİ ÖNERİRİM ADMİN KARDEŞİM SENİNDE EMEĞİNE SAĞLIK

  • çok güzel

  • korku kapanı serisinin hepsi birbirinden güzel şiddetle tavsiye ederim.tek kelime ile mükemmel.

  • bence film serinin filmlerindenden en kötüsü.bir kere kaldıkları otel odasını nerden biliyorlar? kocaman kasaba her tarafta olabilirler.

  • Adminin emegine saglık ama.Bu çok saçma bi film olmuş.Korku kapanı serisinden

  • hayır çok zevkli bundan korkanların aklı yok
    bütün partını izledim bende cd var

  • 4 daha iyi

  • bu film işkence filmleri arasında zevkle izlediğim en güzel film. size helal olsun devamını merakla bekliyorum…

  • 4 daha iyi

  • çok saçma bir film bence

  • serisi göz önüne alındımı bir şeye benzer 1’den 5’e kadar izlemeli

  • biraz teksas katliamını anımsatıyor. tv de aynı senaryoda çok versiyonunu izlediğim bir tarz. ama izlenebilir. güzel 10/7

  • en sevdiğim filmlerden bir tanesi. bu film seriye hiç yakışmamış berbat. bırakın artık 6 çıkarmayın tadında kalsın.

  • Bu serinin 4.sü hariç gerisi tırt bence

  • bugüne kadarki en iyi KORKU film serisi bu her zaman iyiler mi kazancak birazda KORKU KAPANI yaratıkları kazansın…

  • H A R İ K A !!!!!!!!

  • ne kötü ne iyi diyebilirm 10/6-7

  • Süper bi film. Ben 4 ünü izlemiştim bide diğer korku filmlerinde hep sonunda biri yda birkaç kişi kurtuluyodu burda kaçış yok.d

  • Film süper , filme kötü diyenler genellikle korkanlar , her zaman iyiler kazanmaz bu da bir gerçek , Ama dostum bu lanet olasıca pislikler çok zeki ( filmin en hoşuma giden tarafı ). Serinin devamını bekliyoruz . Tek sevmediğim kısmı kendilerini kullandırtmazlardı. (Yapmayın çocuklar bu sizin yapınıza aykırı…) Beyaz saçlı tam bir fırlama… ( Adamın gülüşü yeter )

  • bence süper bir film 1. filminden beri hepsini izledim ve hiç sıkılmadım 10 üzerinden 10’luk bir film filmin sonunda yine yamyamlar kazandı 😀 ve kesin 6’sı çıkar bu arada eneğine sağlık bilgin

  • yok ya böyle irenç bi film olamaz insanlara yapılan işkencelerin korku fılmıyle alakası yok ve sonunda ne kötuler yakalandı ne bır takvıye ekıp gelesıye kadar tek kişi en azından serıf kurtulmalıydı insanlar bi parti için oraya gidiyor ama partide hiç bişi olmadı tamam belki o adamı şerif tutuklamasaydı arklı olabılırdı neyse ben ızlıyım dıye ızledım hiç begenmedim..

  • Orta Seviyede Bir Film !

  • yılbaşında sabaha karşı güzel olsun diye izliyelim dedik ama kesinlikler berbat film ve zaman kaybından başka birşey değil önceki serileri en azından güzel ve sürekliyiciydi ama bu seri berbat sürükleyici değil hatta sıkıcı bence kesinlikle izlemeyin keşke yorumları okuduğumda izlemeseydim :/

  • tamammen vakit kaybi sadece igrenclik var degmez

  • cok guzel film

  • Manyak Bir Film Tavsiye Ederim:/

  • yav çok kötüydü bu film çok iğrenç bir filmdi zaman kaybı teşekkürler.

  • Hani iyiler kazanıyordu 😀 şaşırdım açıkçası , kızada acıdım açık ve net ama kendisi getirdi bu sonu

  • iğrenç ötesiiiii berbat sakın izlemeyin korkunun k si yok bu filmde saçmalık ve mide bulantısı

  • harika bir filmdi bilgin.. de o kıza ne olacak :/

  • Cuneyt Arkın’ın Dunyayı Kurtaran Adam filmini dünyanın en saçma filmi seçenler size sesleniyorum nerdesiniz :S

  • bütün serisini izledim ve hepsıde guzeldı yanı

  • Basit , saçma ve iğrenç bir film yine de izlenebilir.Araya erotik sahneleri koyarak insanların sıkılmamasını sağlamışlar 😀

  • film genel olarak oldukça iyi diğer pek çok filme nazaran. Sanatsal açıdan ”aptalsanız iyiliğe hizmet edemezsiniz” mesajı veriliyor..
    Sıkılmadan izleyebileceğiniz bir KoRku

  • Orta düzey aptal gençlerin cezalandırıldığı bir film bu;)

  • güzel ama diğerlerine göre amatör kaçmış oyuncular değişmiş sadece beyaz saçlı olan korkunç

  • harika ötesi bazı yerlerine cesaret edip bakamadım bile bütün serisi harika

  • Film Zaman kaybı değil kesinlikle 1.2.3.4. 10 numaraydı ve 5.side öle 🙂 Herkezin elinde silahlar var ki bide pompalı nasıl oluyorda 3 kişinin hakkından gelemiyor bunlar bi bunu anlayamıyorum 😀 Ama kesinlikle ayrıntılara takılmadığın sürece izlenir güzel film 🙂

  • bence Film güzel aslında ama Hiç iyiler kazanamadı ben bütün hepsini izledim. Aslında birazda miğde bulantısı . Ama Yinede güzel. iyibir Film

  • berbat bir film.. tam anlamıyla zaman kaybı

  • Abi Çok iğren bir film kesinlikle izlenir fakat çok iğrenç bu kadar vahşet cok sacma 😀

  • çok başarılı yaşasın kötülük hep iyilermi kazanıcak .d 😀

  • o deilde ben o en küçükleri varya şekilsiz tipsiz vitaminsiz yaratık ona cok güldüm lan o ipne çok şey yapıyor birde işin en acayip kısmı o kilidi açan kıza çok kıcık oldum ama kızın o sonunada çok üzüldüm yaaa ölene kadar hokomoka yapacaklar D::DD:d::D::D:

  • neden aci son oldu ama yinede guzeldi

  • ben bugune kadar kötülerin kazandıgı ılk fılmdır ve cok begendım ben de kotuyum cunku

  • bence diğer korku filmleri gibi cinsel içerik ve iğrençlikten başka bişey yok .. izlemenizi tavsiye etmemm.. zaman kaybıı..

  • ne saçma bi film..hepsi beyinsiz ama kullanmadıkları araç yok :)insan içine çıkmamıs adamların yapmadığı işkence şekli kalmadı çok yaratıcılar:):)komik sadece…

  • ben çok beğendim tavsiye ederim

  • erdal herşeyi saymıssın bunlar seni korkutmamıssa başka ne korkutur bilmiyorum zaten korku filmi bunlardan ibaret başka bir konusu yok ama yinede sana önerebilirim teksas katliamı 1.ve 5.serisi çok güzel gerlim hattı,vahşi ırk,mumya evi dehşetin soluğu ama teksas katliamı daha korkunç…

  • Ya tamm film izleyin yorum yapında fılmın sonunu nıye sölüyorsunuz bi heycanı kalmıyor admın lütfen sende yoruları yayınlarken dıkkat et .!!!

  • idare eder korku filmi denemez.birde henüz hiç bir film beni korkutamadı.herkesin tavsiye ettiği tüm korku filmlerini seyrettim sonuç sıfır hayalet ruh cin kan cinnet cadı lanet vampir hiçbiri korkutamadı tavsiyeniz varsa cevap yazınız.zombiler saçma oluyor…

  • güzel

  • Şu ana kadar izlediğim en dandik korku filmi

  • nekadar basit bir film 15 yaş altı izleye bilir bu filmi artık modası geçti böylesi filmlerin klasik amerikan filmi gibi

  • bu filmin başarılı çalışmalarından ötürü tüm ekibe teşekkürlerimi bildiriyorum herkese bu filmi sonuna kadar nefeslerini tutarak izleyeceklerini bildiriyorum…

  • ve sen neden bize filmin sonunu soyledin -.-

  • bu filme bayılıyorum

  • Kardesım Hep iyiler kazanıyor bıktık bırakta artık kotuler kazansın =) ıyı bı flm dığer serılerı gıbı bence ızlenebılır 10/8

  • Kısaca anlatmak gerekirse korku filmi izlemek istiyorsanız izlenebilir ama finalde iyilerin kazandığı bir film olmadığından saçma bir filim bence.
    izlenmeye değermi kesinlikle DEĞMEZ.

  • böyle saçmalık görmedim

  • klasik korku kapanı seriyi izleyenler izlesin 🙂
    izlemeyene saçma gelir ama dakika bir sex sahnesi ile başlıo 😀 ailece izleyecek olanlara dikkat.

  • bnce cok saçma bır fılm neden dersenız adamların sankı ışınlanma gucu war pat orda cıkıo pat burda herseyı kullanmayı bılıyolar ve adamlar vuruluyo ama hıcbırsey olmamıs gıbı dewm edeyolar bılgın guzel fılm koyuyosun bunu sana degıl fılmı yapan kısıler sacma yapmas emeğine sağlık cok guzel fılmler koyuyosun

  • film çok sıkıcı

  • ya bir film bukadar katledilir ancak.bence berbat olmus tamamen sacmalık,koskoca kasabada 5 6 gencten başka kimse yok sanki bu ne sacmalık ya ilk filmlerinde ormanda gectiyi için tamam diyoduk.bu ne şimdi cizgifilm gibi hiç bir tutarlılık yok.zaman kaybı…..

  • Adamların Tiplemeleri Cok Komik 🙂 Bence Saglam Bi film. Korku Değildi Komedi Tarzı Gibi :))))

  • bu filmi iyice saçmalamışlar bence zaman kaybı izlemeyin

  • Bukadar güzel mutlu son olamazdı. çok duygulandım az kaldı alıcaktım

  • Çok komik bir filmdi.

  • tek kelime ile iğrenç………………………

  • tşkler bilgin dublaj için en sevdiğim seri bu filmmi diğerleri kadar beğenmesemde fena değildi birde balta 2 türkçe dublajını bekliyorum dostum

  • Çok güzel Admin ellerine sağlık .

  • teşekkürler yaa ne zamandır türkçe bekliyordum bu filmi süpersin..korku ve gerilim biraz daha fazla iyi olurdu ama güzel bi film seyredilmeli

  • harikasınız çok teşekkürler..film de harika

  • serinin en güzel filmi 4 diyordum şimdi 5 oldu dehşet ve kan severler için ideal çok trajik olmuş ellerine sağlık admin

  • Aşırı saçmalamışlar. Diğer serilere göre kurgu çok zayıf. Hiç beğenmedim

  • berbat bir film ya.iğrenç olmuş.18 dk izleye bildim..bu film korkudan çok iğrençlik üzerine. insan vücudu kesip doğramak..

  • gerçekten çok güzel.zaten bu filmin diğer serisini izleyen bilir bu filmin bu tarzda olduğunu!! lütfen saçma sapan yorumlar yapmayın film gerçekten hakkını veriyor tam beklediğim gibi.bilgin çok teşekkür ederim film seçimin mükemmel

  • ilk ikisinde bulduğunuz heyecanı aramayın ama seriyi tamamlamadımda demeyin seyredin. eline sağlık admin.

  • iğrenc ya kapattım hmn cok kotu

  • Tüm serisini izledim. Çok yaratıcı buda son serisi sanırım. Tşk admin <3

  • kaç haftadır bunu bekliyordum sağol bilgin

  • 1-2-3 süper de 4-5 o kadar saçma ki otur çizgi film izle daha iyi o derece yani zaman kaybı sırf seriyi tamamlamak için zorla baktım

  • abi süper yaaa, muhteşem üçlü yine yola devam edecek gibi görünüyor :)) wrong turn serisi kaça kadar gidecek çok merak ediyorum

  • 1 den 5 e kadar ızedım en sacma bolumu.
    ama admın tessekkur ederımmm fena gıtmıyon süpersın

  • katillerin ölmediği pompalı tüfeklerin işe yaramaddığı ama sıradan dal parçasına bağlı örgü ipten yapma ok’un insan avladığı muhteşem saçma film inanın güldüm ama seyrettim yinede eline sağlık bilgin….

  • admin kardeş moskovanın şifresi temel ve hotel transilvanya ne zaman düşer 4 gözle bekliyoruz şimdiden teşekkürler 🙂

  • Saçma sapan son ile biten saçma sapan bir film tamamen ZAMAN KAYBIIIIII yemin ederimki izlemeye değmez..!!!!!!!!!!

  • Söylemek gerekirse ilk iki filmi kadar etkileyemedi devam serisi.İlk filmindeki korkuyu iliklerime kadar hissetmiştim ama ne oldu anlayamadım ikinciden sonrakikeri işi sadece görsel efekt kıldılar ve ne heyecan ne korku hiç birini hissettirmedi,tabiri caizse zıvanadan çıkardılar güzelim seriyi.Kısacası 1-2 devam filmi olan diğer serilerinde bize yaşatması gereken gerilim,merak,heyecan uzak tamamıyla göstermelik kan sahneleri dışında elle tutulur bişey kalmadığını belirtmek isterim.Benim için özel bir seriydi diyer yapılan filmlerden farkı vardı kendine has kurgusu ve yaratıcılığı(kimyasal atıklardan dolayı evrim geçirmiş insanlar) ama şuan ikiden sonra yapılan filmleri yapmacık,sıradan,basit,beş para etmez yaratık filmlerini aratmayan cinsten.Eski tat ve heyecanı kalmadı,bana göre.( BİLGİN TŞRK EDİYORUM ELİNE SAGLIK)

  • korku kapanının bütün serilerini izledim,ama bu tam bir fiyaskoydu merakla bekliyordum,belli ki bunlar paraya doymuşlar,aceleye getirmişler,saçmalamışlar,umduğumu bulamadım ne yazıkki serinin 3 ve 4 daha güzeldi.emegine sağlık bilgin teşekürler kardeşim:(

  • site sahibi lütfen dabbe bir cin vakasını yükler misin kaç ay oldu çıkmadı bide ıssız ev Türkçe dublajı ne zaman çıkacak şimdiden teşekkürler

  • bence iyi ya hihihihi diye gülen sempatik şeyi seviyorum 😀 güzel bence en azından çekim olarak gerçekçi 🙂

  • mutlu son budur ıste

  • serinin ilk 2 filmi güzeldi ama sonra batırdılar :/ 10/3

  • süperdi teşekkürler.

  • testere özentisi berbat bi film yazık zamana ya. iyi bi izleyiciyimdir.

  • cok sacma

  • iyice sacmalamislar

  • alt yazılı izledim süperdi tüm seriyide izledim süper bi korku ve macera

  • tam bır sacmalık bence ızlemeye degermı sızde bakın 10/1 🙂

  • bune ya mide bulantısından başka bişey degil 😀

  • İğrenç bir film..bence artık bu filmin sonunu getirsinler..sonunda da bu pislikleri hakkettiği gibi öldürsünler..mutlu sonn istiyoruz..

  • 6.serisi ne zaman cıkacak 😛

  • bu filmin bütün serilerini izledim tek kelimeyle harika korku sevenler mutlaka izleyinnnnnnnnnn

  • 3.Filmden sonra cılkı çıktı bu serinin.10/5

  • Bilgin kardeşim süpersin.Ne zamandır bu filmi bekliyorum.Teşekkürler.

  • cok güzel bi film izleyin

  • ilk biz izledik cok guzel

  • Ne zamandır Bu filmi bekliyordum admin teşekkürler :=)

  • super fılm izlemenizi tavsıye ederım