Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

İMDB: 5.8 | ( 1 adaylık. ) 1990 yılında,dedektif Bruce Kenner (Ethan Hawke), babası John Gray´i (David Dendrick) korkunç bir suçla itham eden Angela´nın (Emma Watson) vakasını araştırmaktadır. John beklenmedik bir şekilde, olayı hatırlamasa da suçunu kabul eder. Tanınmış psikolog Dr. Raines (David Thewlis) anılarını canlandırmak için John’a yardımcı olur ve birlikte ülke çapında, dehşet verici bir gizemi ortaya çıkarırlar. İyi seyirler filmifullizle.org

1 sene önce eklendi.

2015 Filmleri, Gerilim, Gizem, Korku, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 45 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • hollywood(paganların büyülerini yaptığı asanın yapıldığı ağaç) kutsal ağaç. hollywoodın kuruluşuna uygun olarak yapmış olduğu bir film. bizler filmleri izleriz ama filmlerde bize empoze edilmek istenen şeyleri birçoğumuz farketmeyiz. işte buda öyle bir film dünyayı yöneten sapık inanışlı azınlığın ayinlerini zararsız gibi göstermeye çalıştığı bir film. bu sapıkların gerçek yüzünü merak edip araştırmak isteyenler gelenler belgeselini izleyerek araştırmaya başlayabilir.

  • Hollywood musun nesin bu işi bırak artık sadece kazanç getirisi için film yapıyorsun sadece bu film için demiyorum hepsi için diyorum izlenebilir kalitede sürükleyici heyecan v eren her kategoride korku gerilim polisiye macera biyografi yapamıyor sunuz bazen bi saatten fazla arıyorum bakıyorum film izlemeye vakit de kalmıyor saat gece bire geliyor yatıyorum izlenebilir sürükleyici film bulmak çok zorlaştı artık. 2015 nispeten daha iyiydi ama bu sene filmler geneli çok mantar bizide mantar yerine koymayın diyecem ama desem ne olur genede bişey değişmez.

  • muhteşem demiycem sonu daha etkili olabilirdi ama kesinlikle şunu diyebilirim msj muhteşem herşeyi beynimizde yaşıyoruz aslında hayal gücümüz bize türlü oyunlar oynar çoğu zaman :…..teşekkür admin bence izleyin herşeyde illa ki öğrenicek bişey vardır etkilendim

  • Hayatımda ilk kez bi filme yorum yapıyorum. Özellikle psikolojik filmlere ilgi duyan ve psikoloji alanında çalışan tüm izleyicilere tavsiye ederim. Psikolojik açıdan değerlendirildiğinde zindan adası filmiyle bence eş değer. Hatta bazı açılardan ve filmin sonu açısından sollar diye düşünüyorum. Konu ve verilen mesaj açısından 10 üzerinden 8.5…

  • Güzel filmdi.Teşekkürler

  • Berbat,sıkıcı,korku ile alakası yok…

  • 1.part zor dayandım eskı ve sacma fılm oyunculara aldanmayın emegıne saglık bılgın

  • görüp görebileceğiniz en sıkıcı ve anlamsız bir film hemen kapatın başka filme geçin 🙂

  • Dünyanın en gereksiz filmi olmasa da buna aday bi film.

  • Satanizmin olmadığını ispatlamaya çalışan, satanizmi aklamaya çalışan bir film. Tıpkı illlümüna yok der gibi. Eğer dünyayı 7 ailenin yönetmediğine, bilderberg toplantılarına inanmıyorsanız tam sizlik bir film. E bebeğime eeee eeee. Fonda bu müziğin çalması çok iyi olurdu. Filmde en büyük ip ucu kız ağlarken kolunu abartılı olarak yukarda tutması ve daha sonra diğer elini tutan komiserin eline elini düşürme sahnesiydi. İlk aşamada emma watsonun rol yapmadaki becerisizliği diye düşünüyorsunuz fakat filmin sonunda iyi iş çıkardığını anlıyorsunuz. izemeye değer.

  • film güzelde türkçe dublajı ne zaman gelicek admin :)…. bekliyorum

  • film gerçekten etkileyici. özellikle sonu çok şaşırtıcı izlemenizi tavsiye ederim.

  • vasat bir film.Çok yavaş ilerliyor.Kısır döngü içerisinde dönüyor bu durum gizem olgusunu ve merak hissini filmin sonuna dek tepede tutmayı başarmış olsa da filmin sıkıcı bir kurgunun içinde boğulmasına engel olamamış.Filmin finali ile ilgili ise izleyicilerin yorumu farklı farklı olacaktır.Çünku sonu açık bırakılmış.

  • film inanılmaz güzeldi kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim pişman olmazsınız

  • Bence güzel bir film..

  • Çok teşekkür ederim neodante kardeşim 🙂

  • Film kötü

  • Bence de güzel film. İzleyin derim. Teşekkürler Bilgin…

  • Merhaba arkadaşlar, eğer yorumlara bakarak filmi izliyorsanız kesinlikle bunu okumanızı rica ediyorum.
    İlk kez yorum yaptığımı da belirterek filmin kendi içinde bir sürükleyiciliği olduğunu belirtmek istiyorum. Film konusu gereği en azından beni biraz da olsa içine çekti ve ilerlemeye devam ettim ki 1-2 ufak ayrıntı dikkatimi çekince acaba? dediğim şey filmin sonunda karşıma çıktı. Filmin sonu kesinlikle gidişata bakılırsa saçma bir son oldu, yaşanmış bir hikaye bile olsa güzel kurgulanabilirdi… Filmin sonunu izleyince boşa giden dakikalarıma üzüldüm…

  • Anonim kardeşime yardımcı olmak için yorum yazıyorum. 1- Legally Blonde Serisi 2- Mean Girls Serisi 3- Ugly Betty olabilme ihtimali var. Bu filmlerin fragmanlarına bakarsan, belki tutturabilmişimdir. Saygılar.

  • Bu film konusu ne

  • Bu filmde sonu ne oluyordu

  • Çok eskiden bir film izlemiştim bi kız vardı okulun en popüler kızıydı falan sonra değişim öğrencisi geliyordu bu popüler kızlarda kalıyordu sonra bu kız değişim öğrencisini güzelleştiriyordu değişim öğrencisi bu popüler kızın yerine geçmeye çalışıyordu çok masum gözüktüğü halde adını biliyor musunuz izlemek çok istiyorum?

  • Abartıldığı kadar kötü bir film değildi. Bence gayet izlenebilir… Çok fazla gizem yoktu ama gerdi mi gerdi…

  • Film anlayan için oldukça güzel.Farkındalık yükleyen bir film.Sadece oyuncular için bile izlenir.Kaçırmayın.

  • fena değil

  • Başarılı bir kurgu olduğunu düşünüyorum. Bir başyapıt değil ama izleyince de sıkılmazsınız. Tavsiye ederim.

  • Gerçekten mükemmel bir film. filme eleştirel bakarsanız çok sıkılırsınız. film zaten akıcı kendinizi serbest bırakın filmin içine girin

  • BENCE DE FİLM GÜZELDİ OLUMSUZ YORUMLARA BAKMAYIN İZLEYİN DERİM

  • David Thewlis ve Emma Watson’u tekrardan aynı filmde görmek gerçekten güzel oldu.Fakat film hakkında aynı şeyi söyleyemem.Bu tarz filmlerin her zaman sonu çok önemlidir.Yani gizem gerilim filmleri sonunda müthiş derece şaşırtmalı ve gerçekten hiç düşünmediğimiz birşey olmalı aa bu böyleymiş diyebilmeliyiz..Bu yüzden orta dereceli bir film olduğunu düşünüyorum.Gerilmek için izleyebilirsiniz senaryodan fazla bir umudunuz olmasın.

  • güzel film

  • merhaba arkadaşlar sırf Emma Watson hatırına izledim kendisini seviyorum ve beğeniyorum

  • yorum yapanlar yaşını parantez içerisinde belirtsin bence izlemedim ama fragmandan izlenmeyecek bir film olduğunu anladım benim gibi yıllarını filmlere adamış biri bu filmi açıp izlemez.

  • uzun zamandir film izlerim bu filmin ana temasi nedir anlamadim senaryo oyunculuk 5 para etmez zamaniniz varsa bile izlemeyin derim . emegine saglik bilgin kardesim yanliz bu film 5 para etmez …

  • muhteşem bir senaryo ve muhteşem bir film 🙂 bir an sıradan bir film diye endişe ettim ama neyseki kendine özgü ve oturaklı bir filmmiş ve anlatmak istenen çok iyi anlatılmış, adım adım iyi işlenmiş.

    Bu kadar gerçekçi filmleri seviyorum,

  • oyuncular iyi film çok sıkıcı sonuna kadar izledim ama birde bana sorun

  • emma watson ve Ethan Hawke çok iyi oynamışlar.yalnız film bir süre sonra sıkmaya başlıyor.filmin sonu beklediğim gibi değildi.biraz hayalkırıklığı oldu..idare eder bi film. 10/ 6 puan

  • çok saçmaymış oyuncular dışında tırt.

  • Başarılı..Teşekkürler.

  • yorumlara bakıp izledim pişmanım basit siradan bi film zaman kaybı

  • ya izlemeye değer bir film ama umudunuzu da çok yüksek tutmayın bence 10 üzerinden 5 falan.

  • Emma Watson ve Ethan Hawk olduğundan izliyom IMDB’ye bakmadan 😀

  • Baba aylardır bekliyorum öncelikle helal olsun admin! Emma Watson’u takip edenler zaten bu filmde neden oynadığını kolay bir şekilde anlayacaktır. Sosyal farkındalık, bu filmi sadece Emma için izledim ama pişman değilim önyargıyı bırak sadece izle!

  • Cok uzun zamandır beklediğim bir film korku filmlerini hiç sevmem ama içinde emma watson olsun problem yok benim için. 😉 imdb hakkını vermemiş zaten imdb artık işi artık siyasete döküyor ben pek inanmıyorum, güvenmiyorum imdb puanlarına.. 🙂 İyi bir film ++++++ 10/8

  • Uzun zamandır beklediğim bi filmdi beklediğine değdimi derseniz değdiğini düşünüyorum.Gerçekten güzel bi film izlemelisiniz imdb puanına aldanmamalısınız bence.