Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 8 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • O neydi kız? Tek kelime ile “SAÇMA” tavsiye edeceğim bir film değil. Zaman kaybı. Bunun yerine daha düzgün bir film izlerdim. Hayatımdan çaldıkları zaman için dava açmayı düşünüyorum.

  • bu ne kadar saçma bir film yahu. daha doğrusu film demek çok ağır bir itham olur bunun için. bi rşey ama ne olduğu çözülemeyen bir şey… :))
    filmi yıpratıyor diye arkadaş, film yokki ortada yıpransın..

  • bazı yorumlar daha film izlenmeden filmi yıpratıyor.
    kötüde olsa film emek var onun için siteyi baltalamayalım lütfen.

  • gereksizliğin dibine vurmuşlar harbi

  • Film kapağındaki ayı film de oynasa daha çok puan alırdı.

  • izlenir ama beklentili olmayın. Film bittikten sonraki müzik(ve görüntüler) bile daha keyifli geldi.

  • çok Saçma

  • İZLEMEYİN ÇOK SIKICI ZAMAN KAYBI OLSUN DİYEDE İZLENMEZ