facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Kötü Milo – Bad Milo 2013 Türkçe Dublaj izle |



"Kötü Milo – Bad Milo 2013 Türkçe Dublaj izle" için 30 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Your Ego İs My Lego Your Ego İs My Lego Kasım 16th, 2014 saat 07:16

    Amaçsızca yapılmış bir film olmuş. Ama komedi sevenler için güzel film. Boş zamanınız varsa izleyin demiyim izlenicek daha güzel filmler var 🙂

  2. bülent güncü bülent güncü Kasım 16th, 2014 saat 11:15

    kategori ye bilimkurgu da eklenmesi lazım 🙂

  3. EMRE KARACA EMRE KARACA Kasım 16th, 2014 saat 11:27

    Ben çok sevdim güzelmiş

  4. isa hatay dörtyol isa hatay dörtyol Kasım 16th, 2014 saat 14:09

    bilgin emeğine sağlık. ellerin dert görmesin.

  5. buse buse Kasım 16th, 2014 saat 14:22

    harika bi film çok keyifli herkese tavsiye ederim

  6. bülent bülent Kasım 16th, 2014 saat 14:48

    izlenebilir eğlenceli değişik bir film. 10/6 eder.

  7. gölge adam gölge adam Kasım 16th, 2014 saat 14:59

    seyrettiğim en zırva film!!! aman uzak durun.

  8. KHA KHA Kasım 16th, 2014 saat 19:05

    Filmin kahramanını eşcinsel birisi olarak farzedin.Filmi birde öyle izleyin.Bakalım düşünceleriniz ne olacak?

  9. ExtremeFeels ExtremeFeels Kasım 16th, 2014 saat 20:09

    İnanın hayatımda gördüm en saçma ve iğrenç bir film. Bunu iddia ile söylüyorum. Herhalde homo seksüel sapıklığı bilinç altında yerleştirmenin bir metodu diye düşünüyorum. Başka hiç bir açıklaması yok. Adam kıçından çıkan canavarla yaşıyor ve çokta mutlu gerisini siz düşünün.

  10. BuKaLeMuN BuKaLeMuN Kasım 16th, 2014 saat 22:17

    Ne dicemi bilemiyorum 😀 şu yaşıma dek okadar film izledim çok değişik senaryolu filmler izledim ama bu izlediğim bu film bi başka 😀 buu filmin senaristi maylo ruhlu biri olsa gerek 😀

    evet arkadaşlar kesinlikle doğru adrestesiniz hiç düşünmeyin filmi izlemeye başlayın harika bir film komik aynı zamanda heyecanlı heyecanlı ama gergin bir heyecan yaşatıyor 😀
    tşk ederim Bilgin Böyle değişik bir filmi izlememize sebep olduğun için iyiki varsın Bilgin 🙂

  11. Cihan Cihan Kasım 16th, 2014 saat 23:47

    Filmi izlemedim film konusunda yorum yapamicam. bilgin çok başarılısın

  12. onur onur Kasım 17th, 2014 saat 00:34

    saçma ötesi amacsız bi film

  13. mehmet mehmet Kasım 17th, 2014 saat 09:00

    iğrenç ötesi. tam bir pislik filmi. adamın kıçından yaratık çıkıyor.

  14. AHU AHU Kasım 17th, 2014 saat 09:54

    Filmi 2 ay kadar önce izlemiştim ilginç bir film ama yer yer insanın midesi bulanmıyorda değil yani boş zamanınız varsa izleyin

  15. hulya hulya Kasım 17th, 2014 saat 14:19

    amaçsız yapılmış zırva bir film ama zevkli ve coook farklı:)))

  16. erkan erkan Kasım 17th, 2014 saat 22:21

    ben böyle .. bir film görmedim adamın .. yaratık çıkıyor sonra ona çocuk gibi davranıyor..içim kalktı ya bu filmi beğenenler de mide yok sanırım…!!

  17. kadir kadir Kasım 18th, 2014 saat 01:47

    boşa zamanınızı harcamayın

  18. Büşra Büşra Kasım 18th, 2014 saat 04:03

    Aşırı saçma bir film, lanet olsun izlediğim zamana beynimi 80 dk boyunca saçma sapan bilgilerle doldurduğum bu filme lanet olsun !

  19. KHA KHA Kasım 18th, 2014 saat 08:51

    Evli bir adam, eşcinsel olduğunu belirli bir yaştan sonra farkediyor.Çeşitli travmalardan sonra bununla yaşamasını öğreniyor,diye filme bakarsanız olaylar anlaşılır.”MİLO” aslında adamın hissettiği duygulardır…Çocuklarınıza bu filmi seyrettirmemenizi tavsiye ederim.

  20. BURLA BURLA Kasım 18th, 2014 saat 14:03

    Filmin konusu çok ilginç ama ben hiç beğenmedim ve midem bulandı.İğrendim resmen …Düşünmek bile istemiyorum artık 😀

  21. beril beril Kasım 18th, 2014 saat 20:50

    Ortada bir emek var, saygı duymak gerekli ama hakikaten izlediğim nadir saçmalıktaki filmlerden biri

  22. kocausta kocausta Kasım 19th, 2014 saat 08:08

    baştan sona seyrettim gereksiz bi film ama adamlar yazmışlar oynamışlar. türkiyede böyle bir film çekilse yerden yere vurulur. olay şu size sadık bir canavarınız var sizi üzenlere saldırıyor. ama sizin de ödemeniz gereken bir bedel var

  23. daniel daniel Kasım 21st, 2014 saat 14:37

    amaçsızca yapılan film nedemektir yaa film de amaç insana hoş zaman geçirmesi başka ne beklentin var anlamadım ki

  24. Gül Gül Kasım 23rd, 2014 saat 13:36

    Balık temizlerken izlemeye başladığım ve daha sonra ellerim nedeniyle mecburen izledigim iğrenç ötesi bir filmdi.

  25. masal masal Kasım 27th, 2014 saat 03:32

    harika bir film bene hemen izlemelisiniz ben çok begendim 🙂

  26. her gün bi film her gün bi film Kasım 30th, 2014 saat 16:41

    ben hayatımda böyle geniş adam görmedim 😀

  27. poli poli Aralık 6th, 2014 saat 07:52

    Şu filme güzel diyenlere bakınca ülkem insanından tamamen umudumu kesiyorum.Ancak on dk izleyebildim hiç bir film bu kadar saçma olamazdı

  28. iskren1988 iskren1988 Aralık 25th, 2014 saat 01:56

    Bizim türk filmleri bundan daha iyi

  29. Merve Merve Mart 15th, 2015 saat 02:25

    1982 yapımı basket case filmini andırıyor film. Film eğlenceli fakat kült filmler listesine eklenebilecek bir film. Kült film sevmeyen arkadaşlar boşuna zaman kaybetmesinler , Filmi başta gördüğümde 2013 yazısını görünce açıkçası şaşırdım, günümüzce senaryolarına biraz geri kalmış, yinede izlemeyin demem. İzleyecek arkadaşlarımıza iyi seyirler! 🙂

  30. embesil embesil Nisan 9th, 2015 saat 21:48

    mesaj; homoseksüel olabilirsiniz bu gayet normal bir durumdur. fakat karşı cinsle de ilişki kurmalısınız aksi halde batı toplumları olarak çöküyoruz çünkü genç nüfusumuz azalıyor. filmden edinilen izlenimin aksine homoseksüellik genetik geçiş göstermez! pek çok kişisel ve çevresel faktörle ilişkili bir cinsel yönelim bozukluğudur ve kontrol altında tutulmalıdır. izlenilebilir.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.