Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Fragman Tek Parça OP


(imdb: 6.8 ) 1981 yapımı kült korku filminin merakla beklenen yeniden çevriminde, yirmili yaşlarda beş arkadaş bir kulübede kapalı kalıyor. Ölülerin Kitabı’nı bulduktan sonra, farkında olmadan ormanda yaşayan ve uyumakta olan şeytanları toplamaya başlıyorlar. Bu şeytanlar birer birer gençleri ele geçiriyor ta ki geride hayatta kalmak için savaşan bir kişi kalana kadar. Yapım : 2013 / Amerika Tür : Korku Süre : 91 dakika Yönetmen : Fede Alvarez Senaryo : Fede Alvarez, Rodo Sayagues, Sam Raimi Görüntü Yönetmeni : Aaron Morton Müzik : Roque Baños Oyuncular : Jane Levy, Shiloh Fernandez, Lou Taylor Pucci, Jessica Lucas, Elizabeth Blackmore, Phoenix Connolly, Jim McLarty, Sian Davis, Stephen Butterworth, Karl Willetts, Randal Wilson, Rupert Degas, Bob Dorian, Ellen Sandweiss, Inca İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, En Çok Yorum Alan Filmler, Korku, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 116 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • film 10 numara 5 yıldız

  • En korkunç filmdi şu ana kadar kesinlikle izleyin

  • ya bunun sonu nasıl ya herşey güzeldi tam derken sonunda saçmalamışlar… emeğe saygı ama boşuna verilmiş bi emek sonunda filmi sevmiyeceğinize eminim boş bir film… boş boş boş…

  • gayet güzeldi gerilimli bi film

  • şimdiye kadar izlediğim korku filmlerden en iyisi diyebilirim

  • gerçekten iğrenç bir film EMEGE SAYGI ama bazı yerlerde insanın midesi bulanıyor

  • Kalbi olan izlemesin bu şimdiye kadar izlediğim en mükemmel film herkese tavsiye ederim tam istediğim film hayatta 2 film beğendim Kara buyu ve bu film

  • 1 kuruş etmez unutmadan bayanlar filmden anlamiyorlar

  • film harikaydı çok korkunç heyecenlı kesinlikle izleyin izlemeyenlere üzülüyorm hayatta izlediğim en güzel korku filmi

  • Beğenmeyenler izlediğiniz filmler ancak animasyondan yapılmış semum ve dabbe üzerine kuruludur siz onlara laiksiniz 😀

  • Gerçekten çok güzeldi beğenmeyenler kendileride yapsında izleyekk 😉

  • yiyorsa siz çekin böyle film saçmaymış izlediklerinizin hepsi çok mu gerçekçi bence gayet güzel olmuş emeğe saygı diyorsan dediğinin arkasında durup saçma salak şeyler yazmayın 😛

  • Oha oha oha bu kadar saçma film görmedim hayatımda ya gülerek izledik filmi resmen biraz zeka ürünü olsun bu nedir ya büyük bi hayal kırıklığı

  • HayatmdA gordugum en sacma film baskalarini bilemem emege saygim sonsuz ama sevmedim

  • kokrudan ölüyordum

  • hahaha bu korku filmimi biraz beceri gerek

  • bazi sahnelerde gozumu yumdum..kana doydum o kadar diyeyimm…

  • Güzel Film ama Korku Yok Gercekten Korku olan Bir Film Önerin.

  • filmi izlemedim yarisinda gozleri kapadim ucuk bisey bu film uyuyamicam

  • filmin gerçekliğine laf söyleyenler, acaba hangi korku filmi tamamen gerçeğe dayanır? sinemanın temelinde vardır bu. korku filmi de olsa komedi filmi de, mutlaka olağanüstü şeylere yer verilir ve farkındaysanız film kendini bu şekilde konuşturuyor.

  • sakın kötü diyenlere aldırmayın muhteşem bir film

  • Film ilk başlarda sıkıcıydı ama sonradan sarmaya başladı, final sahnesi güzel oldu derken o şeyin o kadar kolay ölmesi bozdu işi

  • korkuda kültdür bu çok iyi bir film her anı da bi gerilim korku var kesinlikle izleyin

  • güzel bir film ama korkunç değil

  • dostlar…düşüncemi filmi izlemeden yazıyorum. bir çoğunuzun yorumlarına bakarsak hiç bir filmi izlemememiz gerekir . neden hep bardağın boş tarafı görünür ? bu filmlerin hiç birisi mi izlenebilir kalitede değildir ? düşüncelerinizi yazarken seyredecekler için bu kadar olumsuz yazılar olmamalı. geçen gün bir filmi izlemeden okuduğum yorumlar filmi izlemememiz ve berbat olduğu yönündeydi ama filmi izledim nefisti. tabi ki eleştiri yapmalısınız ama güzel taraflarını da yazmalısınız bence. siz beğenmeyebilirsiniz , bir diğer izleyen için belki mükemmel bir film olabilir …

  • nasıl izliyosunuz böyle filmleri fragmanını izlerken bile sesini kısıpta izliyorum 😀

  • izlediğim normal filmlerden biriydi korkunç değil bence

  • asiri derecede korku filmi degil ama bos zamani olanlarin izlemesini isterim

  • GÜZEL FİLM AMA KAN ÇOK BULMUŞLAR BUNLAR

  • Vaktiniz varsa izleyin. Ama çok ahım şahım bir film beklemeyin 🙂

  • film güzel bir korku filmi izlenebilir. Final etkileyici

  • film bir ara güldürmeye başladı bazı insanlar için korkunç olabilir ancak bir yerden sonrası komedi…

  • yeni versiyonunu izlemedim ama ilk filmi izlediğimde 12 y idim; filmden sonra karanlıktan ilk defa korkmaya başlamıştım, gerçekten çok korkunç bir filmdi.

  • 1981 yapımını çocukken arkadaşlarla evde ışığı kapatıp karanlıkta izlemiştik izlerken arkadaşım korkudan altına kaçırmıştı o zamanların dehşet korku filmlerinden biriydi ne varsa eskide var şimdiki korku filmleri o tadı vermiyor.

  • saçma ama fena değil

  • BEĞENDİM. İZLEYİN. AMA KORKU DEGİL GERİLİM VAR -.-

  • film gerçekten cok güzel ilk filmle birebir kurgusu,biraz içerikte oynanmış ,lk filmi eski çekim olduğu için tam gerçekçi olmasada güzel film çıkarmışlardı bununlada tekrar ortaya çıkması cok iyi olmuş…

  • gerçekten sıkı bir korku filmi kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum

  • sakın izlemeyin berbat ötesi:(

  • Adı izleyeceğiniz en korkunç film değilde izleyeceğini en basit film olmalıymış.Sadece güldüm…

  • Varya böyle kanlı film görmedim elim ayagım uyuştu bu kanlarla kaç can kurtarılır 😀 KOPTUM

  • cok abartılacak bır fılm degıl ama sahnelerı ıyı korkutuyor mıde bulandırıyor 🙂 10/5 yeter bu fılme 😉

  • İğrençlikle korku filmi olmaz. En iyi iğrençlik filmi ilki daha iyiydi en azından saçma şeyler yoktu tamamen vakit kaybı.

  • kanın gövdeyi götürdüğü son kısım fenaydı film izlenebilir 10/6

  • film süper

  • BAKMAYIN yorumlara cok guzel korku fılmı

  • Film sürükleyici ve bol kanlı… Tavsiye ediyorum

  • bence fena değil film ama çok kanlı sahneler var kan görmeye dayanamayanlar izlemesin

  • izlemelisiniz korkun olarak sınıflandırılmamalı ama gerilim olarak mükemmel bir dizi.
    yorumları aldırmayın pişman olmayacaksınız.

  • resimde izleyeceğiniz en korkunç film yazıyor ama kardeşim bile gülerek izledi. Paranormal activity serisi bundan çok daha korkunç sinemada izlemiştim millet korkudan çığlık atıyordu. Ayrıca çokda heyecanlıydı bu filmde oda yok malesef.Zamanı olan izleyebilir ama genede fena sayılmaz 10/2 ancak…. 😀

  • evil dead hayranları kızmasınlar ama benim fikrime göre filmin başlangıç ve orta kısımları çok kötü ve sıkıcıydı sadece son kısımda mia ve şeytan savaşırken bir tat aldım. genel olarak kötüydü. 10/3

  • 2 Bölümün 4:32 dakkasında ki yaratık nereye gidiyor öle yav hala şoktayım 😀 😀

  • bn bu filmin 1.cisinide serettim 1. cisi gayet iyiydi ama bu filmde oldukca sacmalamıslar kimse kusura bakmasın

  • 10 / 7gerilim

  • Film gayet özenti fakat diğer kan tutkusu filmlerden çok daha kaliteli olmuş yapım ve kurgu hoş ama film boş 🙂 korkmadım diyemem ama bilindik bir film benzerlerini defalarca kez izledik de işte bu türün en güzel filmi desek yeridir berbat derecede kan ve çığlık 😛

  • film guzel korku fılmı ıste bırden cıkan seyler ama meselasari arkadasımız olmeyen ınsanlar yazmıs o ınsanların ıcınde seytan var seytan cıktıgında olur sadece zıhınsel engellı gıbı fılm seyretmeyın fılmın hakını verın yada ızlemeyın!

  • Geçerli izlenir

  • bu filme kötü diyenler acaba kötü rüh filminin geçmişinden haberi varmı…?? filmden bi haberler gelmiş burda yorum yapıyolar…film yeterince sürükleyici 10/7

  • kötü ruh serisi korku filmlernde ilk sırada

  • gerilim sevenler için bir miktar izlenebilir ama film gerçekten vasatın altında özellikle gerçekçilik konusunda oldukça sıkıntılı bir türlü ölmeyen insanlar saçmalamışlar yani

  • Kollar bacaklar havalarda ucusuyor

  • cekım karanlık versiyon kurgu da aynı gıbı ızlıcez bakalım

  • o değilde paso kızlar yorum yapmış ne ayak 😀

  • filmi sakın izlemeyin korku filmi kadrosunda degil komedi kadrosunda olmalıydı. Türkler çekse daha güzel olurdu. 10/0

  • yabancı korku filmlerine göre bayagı başarılı tavsiye ederim gerilim fazlaca …

  • eh işdemi adamlar harbi böyle olursa nolur dediğim anda bile dediğimi yapmışlar 2 kat gerildim
    korku seven birine söyleyeceğim harika sıkılacağın en fazla konusma sahneleri en basda 5 dakika falan sonra bir baslıyor durmak bilmiyor izle 🙂

  • abi hayatım bu kadar iğrenç,saçma rezalet bir film izledim boşuna vaktinizi ayırıp izlemeyin çizgi filmler daha mantıklı

  • o kadar da korkutucu değildi ama sonu harikaydı

  • Bence gayet güzel bir film izlenmeye değer teşekkürler…

  • abarttıkları kadar korkunç değil hatta biraz bile korkunç değil şimdiye kadar gerçekten korkunç olan bir film bulamadım

  • Gerçektende korkuttu

  • İzlediğim ”korku filmi” olarak geçen filmlerden en iyisiydi. Ana karakterdeki kızı zaten seviyordum ama böyle bir filmde oynadığını bilmiyordum. Ama filmi sanki devamı olacakmış gibi bitirdiler. Yani belki de Son Durak gibi her film de başka bir grubu ele alacaklar gibi görünüyor…

  • film çok korkunç değildi ama gayet başarılı

  • Vallaha kim nederse desin çok güzel bir filmdi.Gönül rahatlığı ile izleyebilirsiniz

  • bu nasıl bir film di öyle yaaa uff geril geril bitmedi…GERİLİM DOLU BİR FİLM İZLEMEK İSTEYENLER İÇİN BİRE BİR… Teşekkürler Admin.

  • Bir çok korku filmini izledim.Bunlar arasında korku kapanı serisi en sevdiklerimdi.Bu filmde kan ve katliamların bol olduğu bir film.Kan severlerin izlemesini tavsiye ederim…

  • gerçekten güzel bir film ama korku filmi izlemeye alışmış olanlar için normal gelebilir ama ilk defa izleyenler bence yavaştan başlasınlar 😀

  • bu film bence korku türünden daha fazla zambili zombili film tarzında ortanın altında bir film nereden uzatacakları şaşırmışlar bodrumun kapagını açmaya gücü yetmeyen ruh 2 tonluk jeep deviriveriyor falan afişinin iddaasınıda haketmiyor 10/5

  • çok güzeldi çok eğlendik aman ne komik ne komik

  • Ay bendemi kolumu felan kessem. Çok özendim şimdi :p Film çok güzel 🙂

  • Afisinde Abartıldıgı gibi bir Film degil sacma sapan İgrenc sahneler korkutucu degil mide bulandırıcı Gram korkmadım Tavsiyede etmiyorum zamana yazık!!!

  • Tek kelimeyle başarılı,ilk versiyonunu izlediğim gün kadar korktum…

  • 😛 korkunc hem de igrenc

  • süper bir film izlemenizi tavsiye derim.

  • gayret başarılı sürükleyici ve etkileyici bir korku filmi bazı arkadaşlar iğrenç felan demiş korku filmlerinin çoğunda kanlı sahneler var eğer iğrenç bir şey görmek istemiyorsanız gidin animasyon izleyin izleyecek olanlarında aklını karıştırmayın. izleyecek olanlar ve korkmak isteyenler yanlış yorumlara bakmadan izleyebilir .

  • ne filmmiş uzunca bi sure et yiyemeyiz artık

  • arkadaşlar bütün siteleri gezin inanın bana daha korkunçunu ve iğrençini bulamazsınız bana güvenin izleyin…

  • gercekten güzel film yaşar arkadaşıma katılıyorum izleyin mutlaka

  • arkadaşlar bütün siteleri gezin inanın bana bu filmdenden daha korkunçunu bulamıcaksınız ve iğrencini bulamicaksınız..

  • izlediğim en güzel filmlerden birtanesi

  • arkadaş,tam film bitti diyorum yine bir şeyler çıkıyor ortaya.bi bitemedi gitti

  • güzel film ya izleyin gerilimi falan

  • Hadi canım super,çocukken kötü ruh filminden amma korkardık.

  • film güzel ama bilindik tarz yapıyorlar artık sahneleri tahmin edebiliyorsun fakat eline sağlık emeğini vermişsin izleyin beğenebilirsinizde

  • kusma noktasına kadar geldim arkadaş :d elini kolunu dilini kesen kesene 😀 bol kanlı film fena değildi 10/7

  • İğrenç olmasına rağmen her haliyle iyiydi .

  • çok sulu bir filmdi fakat akıcı ve sıkmadan izlenilesi bir film tavsiye ederim 🙂 teşekkürler filmifulizle.com

  • gerçekten etkileyici sahneler var. izleyin. ancak bu filmlerde mantık hatası yapılmamalı. şeytan vücutlara giriyor dalları canlandırıyor da zindandan zincirlerden mi dışarı çıkamıyor?

  • çok korkunç diye yazılmış bence diğer korku filmleri gibi normal yinede izlenir adı üstünde ruhlu film

  • izlerken korktuğum nadir filmlerden kanlı, kesmeli ,biçmeli filmleri seviyorsanız kesinlikle izleyin.

  • Kolay kolay korku filmlerine yüksek puan vermem ama bu film hakediyor 7.5/10

  • zaman kaybı kapak da ki en korkunç film yazısına kanıpda izlemeyin.

  • Gerçekten korku filmi seviyorsan izleme çünkü korku filmiyle alakası yok. Eğer iğrençlik seviyorsan bu film 10 numara. İğrençlikten başka bir şey görmedim filmde

  • korku ve dehşet kan sahnelerinden hoşlananlara tavsıye ederim yoksa sakın izlemeyın
    10/7

  • saçma mı süper bir film izleyin mutlaka

  • eh işte bazı yerleri saçma olsada idare eder.10/7

  • korku severler ızlesın guzeldı

  • Güzel filme benziyor teşekkürler

  • başarılı.bilmek isterseniz fazlasıyla kanlı sahneler var bazılarına bakmaya gerçekten midem kaldıramadı.ama izlenebilir sevenler için…..

  • ehh işte klasik korku filmi impd puanı yüksek diye izledim izlemesenizde olur, herkes kolunu kesiyor filmde bu nedir ya

  • cok begendim.Filmi ya pc yi büyük ekran tv ye yada projeksiyona baglayarak gece mısır eşliğinde izleyin…

  • cumartesi sabahımın içine eden film için teşekkürler.. çok güzel izleyin..

  • ilk versiyonu bundan daha iyiydi bence

  • sıradan korku filmi ama güzel. 10-7