facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Kurt Kapanı 2 – Wolf Creek 2 – 2013 Türkçe Altyazılı izle |



"Kurt Kapanı 2 – Wolf Creek 2 – 2013 Türkçe Altyazılı izle" için 84 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

Sayfalar: « 1 [2] Hepsini Göster

  1. asdasd asdasd Mayıs 4th, 2014 saat 15:42

    baştan sona sıkıcı bir film sadece sonu nasıl bi sacmalıkla bitecek onu merak etmiştim oda vasat hiç bi amacı yok bu filmin vaktinizi boşa harcarsınız

  2. deniz deniz Mayıs 5th, 2014 saat 02:25

    bu film için uykumdan çaldığıma üzüldüm adı film başka deger bişi yok…

  3. ismail ismail Mayıs 5th, 2014 saat 08:23

    asdasd gerizekalısının film kültürüne bakmayın film korku filmi sevenler için güzel bir film

  4. DoĞaN DoĞaN Mayıs 5th, 2014 saat 17:56

    Filmden anlamayanlar boş yorum yapmasın…
    GÜZEL BİR FİLM

  5. Zeki Zeki Mayıs 5th, 2014 saat 18:42

    Fena değil.İzlenebilir.

  6. Anonim Anonim Mayıs 6th, 2014 saat 02:31

    bu filme güzel diyen arkadaşlar filmden anlamıyor baştan sona saçmalıklarla dolu bi film hele sonu filmdende beter boşa zaman kaybı arkadaşlar

  7. hakan paçal hakan paçal Mayıs 6th, 2014 saat 11:25

    çok güzel film

  8. sechil sechil Mayıs 6th, 2014 saat 14:31

    otostopçu ve korku kapanı tarzı film seven mutlaka izlesin. film gayet başarılı.

  9. Mesut Mesut Mayıs 6th, 2014 saat 14:51

    Bence süper bir film. Adam Avustralyalı bir milliyetçi olarak avustralyalılara zamanında kötü davranan ve Avustralyalılara zarar diğer milletleri Avustralyanın düşmanı olarak görüyor. Sorgu sahnesi harikaydı. O da bütün bu olanları anlatması için sanırım. Eğer bu adar Avustralya’da hala yaşıyorsa ve aynı şeylere devam ediyorsa turistler Avustralya’ya gitmezler. Bu filmi izledikten sonra ben artık turist olarak Avustralya’ya gitmek istemem:)

  10. seyyah seyyah Mayıs 6th, 2014 saat 17:13

    bilgin nu tufanı ne zaman gelcek .. sinemadaa görünce kesin bilgin eklemiştir demiştimm 🙁

  11. irina irina Mayıs 6th, 2014 saat 17:27

    thanks you smile

  12. Uğur Yaren Uğur Yaren Mayıs 6th, 2014 saat 19:27

    çok güzel

  13. yavuz yavuz Mayıs 6th, 2014 saat 21:06

    film mükemmeldi.teşekkürler.

  14. eRen T. eRen T. Mayıs 8th, 2014 saat 01:52

    Sıradan bir seri katil filmiydi izlenebilir çokta kötü değil puanım 5,5

    NOT: Admin Maymunlar Cehennemi 2 vizyona girdikten sonra buraya eklersen sevinirim

  15. emine emine Mayıs 8th, 2014 saat 18:12

    bu film bi harika

  16. fatih fatih Mayıs 9th, 2014 saat 00:52

    güzel film gerilim

  17. özlem özlem Mayıs 13th, 2014 saat 12:48

    Filmin tek enterasan yanı gerçek hayattan esinlenilmiş olması,bunun dişinda klasik kasap havasında seri katili olan bol kanlı bir film.

  18. hasan hasan Mayıs 13th, 2014 saat 23:45

    bu filmi beğenmeyenin film zevki olmadığını düşünüyorum muhteşem bir film olmuş 🙂

  19. Dadaş Asiltürk Dadaş Asiltürk Mayıs 17th, 2014 saat 00:24

    Kesinlikle izleyin.Gerilim filmi.Her saniyesi süper.İlk dakikalar biraz sıkıcı gelebilir.Ardından kaçışşş .Filme kötü diyenlere kanmayın.Emeği geçenlere teşekkürler.

  20. fatih fatih Mayıs 20th, 2014 saat 01:12

    film saçmalığın ta kendisi izlemeyin zamanınızı boşa harcamayın

  21. venceremos venceremos Mayıs 21st, 2014 saat 00:31

    Bilgin eline sağlık.film ilgi çekici ama madem yaşanan bir olaydan esinlenmişler

  22. GozGoz Avrupa GozGoz Avrupa Mayıs 21st, 2014 saat 15:08

    kesinlikle izlenmesi greken bir film, gercek hikaye olmasi zaten basli baslina bir olay,,

  23. mesut mesut Mayıs 21st, 2014 saat 20:35

    valla ben sevdim

  24. fatih fatih Mayıs 23rd, 2014 saat 02:18

    heycanlı ve karışık bi film begendim

  25. kayserili kayserili Mayıs 24th, 2014 saat 22:33

    Film cok guzel bence arkadaslar izleyin mick karakteri on numara

  26. Ilyas Ilyas Mayıs 27th, 2014 saat 05:07

    Bu filmi begenmeyenler gitsin romantik film izlesin gerilim mukemmel son derece sürükleyici ve film baslar baslamaz aksiyon iyi seyirler

  27. yasemin yasemin Mayıs 27th, 2014 saat 19:06

    bu filme sıkıcı diyenler gitsin çizgi film izlesin okadar söylüyorum !! izlemek istiyen arkadaşlar hiç tereddüt etmeden yorumlara bakmada açıp izlesinler bu filmin 1 de var onuda izleyin iyi seyirler 😉

  28. alp alp Mayıs 30th, 2014 saat 02:58

    film efektler sahneler guzel ama anlam yok saçmalığı sevemiyorum :S o kadar kişiyi öldürüyor adam bir kişinin hep kaçmasına iizn veriyor ve sonunda o kişiyi rahat bırakıyor

  29. ilgar ilgar Temmuz 12th, 2014 saat 22:35

    gerçerkten de güzel filmmiş, çok beğendim..film dediğin böyle olur 😉

  30. Hasan Hasan Temmuz 31st, 2014 saat 07:51

    Filmi seyrettiniz iyi güzel de, sonunu neden yazıyorsunuz? Bencilliğin alemi yok…

  31. furta furta Ağustos 29th, 2014 saat 01:26

    arkadaşlar film gerilim ve konu olarak biraz geride kalmış boş vaktinizde izleyin (boş vaktimde izlememe rağmen pişman oldum diyebilirim )daha iyi gerilim filmleri var onları tercih edin .

  32. baran baran Kasım 13th, 2014 saat 00:03

    TEK KELIMEYLE HARIKA BU FILMIN SERISININ DEVAM ETMESINI ISIYORUM. 3. BEKLIYORUM…BU FILMDE BEN OYNAMAK ISTERDIM…….

  33. ibOw ibOw Ocak 9th, 2015 saat 08:40

    John Jarrat eşsiz bir performans sergilemiş 10/9,5 hakediyor Kanguru şhow sahnesinde kangurular böylemidir kendilerini tırın önüne sallıyorlar .d.d yazık oldu bazılarına .d

  34. gogo gogo Şubat 12th, 2015 saat 16:46

    arkdaşlar bu filmi daha önce bu siteden izlemiştim , şimdi daha önce izlemeyen bi arkadaşım için tekrar izlicem onla birlikte, bu filmi izlemesini ona ben önerdim çünki gerçekten başarılı bi film yapımda ve yayında emeği geçen herkese teşekkür ederim , yeni izlicek arkadaşlarada önerim şudur , yorumlara aldırmayın film izlencek kalitede bi film olmuş

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.