İMDB: 3.1 Kyle bir Kolej öğrencisidir aynı zamanda utangaç ve çekimser bir yapısı vardır. Arkadaşlarıyla birlikte eski, terkedilmiş bir western kasabasında mahsur kalırlar...Ancak burası pek de terkedilmiş sayılmaz; Vahşi kurtların var oldugu bu kasabada Kyle, kendisi ve arkadaşlarının güvenligi için tüm kişisel korkularını bir kenara atıp bu kurtlarla mücadele etmesi gerekmektedir.. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Gerilim, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 41 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • bence izlenmeli film sonuçta kurt var

  • saçma maçma ama 10 numara bir film yani saçma değil biraz gerçekçi yapmışlar hayvanlar saldırgan durmuyor tatlı köpecikler var filmin bütçesi az biraz

  • böyle saçma bi film görmedim ben sakın izlemeyın

  • bence çok güzel bir film

  • sırf isminde kurt geçiyor diye fragmanına bile bakmadan açtım çok berbat değildi ama keşke başka film izleseydim

  • sırf kurt var diye açtım ama berbat sakın izlemeyin boşa zamanınızı harcamayın 🙁

  • berbat ötesi,filmde hiç bir gerilim,korku namına hiç bişey yok,SIRADAN

  • kimsenin yorumunu dikkate almayın millet yalancının teki o yüzden izlemek istediğiniz filmleri dikkatinizi çeken filmleri bizzat izleyin kendi gözünüzle görün derim

  • Berbat bir film bu ne be cok kotu zakan kaybi

  • Hasakileri bize kurt diye yutturamazsınız k.b

  • ben zamanımı harcadım boşu boşuna siz harcamayın kesinlikle amatörce kesinlikle saçma izlemeyiniz

  • Ben bu tarz filmler sevdiğim için o kadar kötü bulmadım ama istedğim gerilimi bulamadım filmde.Daha iyi olabilirdi.Bu tarz filmler sevenler Vahşi Irk,Kanyon,Gri Kurt filmlerini izleyebilirler.

  • saçmalık ötesi film olsun diye yapılmış sadece

  • flash tv oyunculugu.

  • bol bol boş vakti olan izlesin ne kadar saçma sapan bir film ya

  • Milyon dolar bütçeli süper dandik bir film 🙂

  • ya niye böyle anlamsız yorumlar yapılıyor. bence iyiydi film.

  • Uyduruk bir film.

  • ya çok güzel bir film di

  • 2011 yılında Cekilmiş bir film Senaryosuda Bir yıl sürse 2010 yılı belle Bence Yerinde Bi Film , İzlemek birşey Kaybettirir ‘ Zaman ‘ – Ama O Zaman ‘ Deger ‘ bu Filme Dogal Film herzaman iyidir :d ne efendim ucan maymunlar ucan ineklerimi izleyelim abi 😀

  • film güzel

  • Aslan ve fil kurttan güçlü hayvanlardır.Ama sen hiç sirkte oynatılan kurt gördünmü…

  • bence güzel bir film ve de yavaşta ilerlemiyor gayet hareketli

  • BENCE GAYET GUZEL FILIM SIMDİ FragmanINA BAKTIM GUZEL KÖTUMU DIYORLAR BENCE SUPER BUNUN GİBİ BİR FİLİM DAHA İZLEMİS TİM GECEN SENE BUDA GUZEL NEYİ VARKİ HERSEY SUPER OLMUS
    HİÇ YOKTAN İYİDİR EVE GİDİNCE İZLEYECEM

  • Arkadaşlar film vahşi ırk a benzer bir film ama vahşi ırk kadar güzel bir film değil..

  • cok ama cok ama cok sacma bir filmdi bune ya 01:30’saatim boşa gitti

  • Fragmandan belli berbat olduğu. Buna benzer film vardı, adaya tatile gitmişlerdi köpekler saldırıyordu o baya baya çok güzeldi…

  • Yapmayın …izlemeyin 10 dk işkence çektim kurt göreceğim diye.

  • Güzel film

  • Sıradan bir hayvan saldırı filmi. Türünü sevenler izleyebilirler, ama fazla beklentisiz.

  • Bir köpek bile ne istediğini biliyor , insanlarım keşke böyle ne istediklerini bilse Güzel bir bir film olmuş bence izleyeme deger gereksız yorumlarda yapmayın sadece izleyin film sonu çok harika…evet işte o evet ‘ sadece kasabasını istiyor ‘ Sende ne istedigini bil arkadaşım neyse uyku sersemıyım ne yazdım ben ya 😀

  • Kısa yorum yapacağım arkadaşlar tek kelime ile Rezalet ötesi bir film 4 tane sazanın ıssız bir kasabaya gidip uyuz kurtların saldırısını konu alan embesil bir yönetmenin çevirdiği bir film

  • 4 Arkadaş bir tane Husky ile sokak köpeğini çiftleştirmiş, yavrular doğup biraz büyüdükten sonra tüketici kredisi çekmişler ve akabinde bu film ortaya çıkmış. Berbat

  • Hiç Fragmanına Aldanıp İzlemeyin Film Tamamen Berbat Kurt görüntülerini belgeselden bulup filmin üstüne yapıştırmışlar filmde hiç mantık diye bir şeyde yok.

  • her yerde aradım ben bu filmi sağlamını bulamadım sağal bilgin

  • Zaman kaybı

  • film için teşekkürler bilgin..
    fakat bu filmi sonuna kadar sabredip nasıl izledim bilmiyorum, gerçekten çok sıkıcı..
    vaktinizi boşa harcamayın arkadaşlar.

  • Film iğrenç

  • Sıkıcı boş bir film olay 4 kişi içinde geçiyor ben 45. Dkya kadar dayanabildim

  • bukadarda saçma film olmazki

  • aklınız ve vaktiniz varsa izlemeyin çok basit salakça bir film bile denemez