facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Kuru Gürültü – Much Ado About Nothing 2012 Türkçe Altyazılı izle |



"Kuru Gürültü – Much Ado About Nothing 2012 Türkçe Altyazılı izle" için 18 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Burak Burak Haziran 26th, 2014 saat 04:57

    Bu saate’de bizi filmsiz bırakmıyorsun ya helal olsun sana bilgin. Siten her şey ile mükemmel vizyona girmemiş filmleri bize izletmen internete düşen en yeni filmleri buraya eklemen süper.
    Ancak sadece ben sitenin arayüzünün daha modern olmasından yanayım umarım öyle bir planın vardır.

  2. bilgin bilgin Haziran 26th, 2014 saat 05:01

    @Burak Bu siteyi özel kılan şeylerden bir tanesi ”Tasarımı” Tabiki daha kullanışlı hale getirmek için gayret ediyorum. Filmlere puanlama sistemi, yorumlara beğen butonu vs… Tasarım aynı kalacak ancak gün geçtikçe daha kulanışlı hale geliyor site ve çok daha güzel yenilikler gelecek sadece zamana yayıyorum.

  3. deniz deniz Haziran 26th, 2014 saat 05:26

    @bilgin bence siteye yeni bir katagori getirilmese baya iyi olur mesela önerilen filmler en cok sevilen filmleri oraya koysan ve oradan izlemediklerimizi izlesek gercekten süper olur

  4. yldata yldata Haziran 26th, 2014 saat 06:11

    helal olsun bilgin

  5. cem cem Haziran 26th, 2014 saat 11:09

    teşekkürler bilgin…

  6. Ahmet Ahmet Haziran 26th, 2014 saat 12:22

    Bilginde Olmasa 🙂

  7. kaçak kaçak Haziran 26th, 2014 saat 13:07

    filmle ilgili olmayan mesaj atmayı sevmiyorum lakin konu açılmışken bir maruzatım olacak izninle. harika sitendeki neredeyse her filmi izliyorum.artık izlediğim filmlerin ismini bile hatırlamaz oldum. günde 4-5 film izliyorum bakmıyorum bile artık isimlerine. bize şöyle bir kolaylık yapsan? izlediğimiz filmler koyu olsa ya da bir işaret olsa.. bizde hıı bunu izlemiştik deyip diğer filme geçsek.ee yaş ilerledi kafa tutmuyo artık. tabi üyelerine özel. veee harikasın bilgin, buralarda seni takdir eden birileri var..öpüldün 🙂

  8. Norpitian Norpitian Haziran 26th, 2014 saat 15:14

    @bilgin ; abi bence site gayet guzel tam iskandinav tarzi 🙂 bu alemin ikea sisin arayuz bakimindan sade ve guzel her sey e kolay ca ulasabiliyorsun tabiki hakkini yememek lazim kalite anlaminda cok iyisin her gun onlarca yeni film ekliyorsun bos zamanlarimi senin sayende degerlendiriyoruz 🙂 böyle devam abi 🙂

  9. erbil erbil Haziran 26th, 2014 saat 15:51

    sakin bulasmayin ben basladim bitirdim ama izdiraptan ote birsey degil.laf sokma cabasi icinde gecen sacma bir film

  10. erolbey erolbey Haziran 26th, 2014 saat 16:20

    Lütfen filmi izlediyseniz film hakkında yorum yapınız. Böylece bizlerde fikir sahibi olalım. Saygılarımı sunarım herkese

  11. tarık tarık Haziran 26th, 2014 saat 19:32

    başarılı ve çok güzel bi sayfa bilgin arkadaşım filmler de çok kaliteli
    teşekkürler emeğine sağlık

  12. Toros Toros Haziran 27th, 2014 saat 01:52

    Seyrettiğim şey hangi sanat dalına girer bilmiyorum. Ama bir sinema filmi olmadığına eminim. Görüntüyü kapatın ve sadece replikleri dinleyin. Hiçbir şey kaçırmiş olmuyorsunuz. Sanki birisi size shakespeare den birşeyler okuyor. Benim tarzım değil.. Ama emeğe saygı.. Teşekkürler Bilgin 🙂

  13. kerem kerem Haziran 28th, 2014 saat 17:24

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

  14. reis reis Haziran 30th, 2014 saat 20:45

    cumhur baskanligina adayligini koy oylar senindir baskan 🙂

  15. ali ali Temmuz 10th, 2014 saat 22:24

    bilgin tşk güzeldi

  16. Enes Enes Temmuz 22nd, 2014 saat 22:18

    Sizin saçma birbirinizi tebrik etmelerin yerine şu lanet filmi izleyen birilerinin yorumlarını okumak için girdim ben buraya.

  17. cNCON cNCON Mart 28th, 2015 saat 00:26

    abi film hakkında görüşlerinizi yazsanıza yok bilgin boyle yok söyle

  18. MjKainat MjKainat Ağustos 17th, 2015 saat 00:52

    yorumlar sadece bilgin ile alakalı olduğuna göre.. Bilgin’in filmi herhalde…

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.