Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Fragman Tek Parça OP


Sıradan bir teslimatçı olan, Kurye (Jeffrey Dean Morgan) sadece küçük bir evrak teslim işi için yola koyulur. Ama bu iş sanıldığı kadar basit bir iş değildir... ( Yapım : 2012 / Amerika Tür : Suç, Aksiyon, Gerilim Süre : 99 dakika Yönetmen : Hany Abu-Assad Senaryo : Brannon Coombs, Pete Dris Görüntü Yönetmeni : Antonio Calvache Müzik : Nima Fakhrara Oyuncular : Mickey Rourke, Jeffrey Dean Morgan, Til Schweiger, Lili Taylor, Mark Margolis, Miguel Ferrer, Tom Proctor, Andrea Frankle, Josie Ho, Austin Naulty, David Jensen, Dawn Himel, Michael Arata, Mark Kubr, Cynthia LeBlanc ) İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Aksiyon, Gerilim, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 35 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Bilgin, Mickey Rourke’nin oynadığı johnny handsome ve Francesco isimli filmleri hiçbir sitede bulamıyorum, film yüklemedeki kıstasın veya politikan nedir bilemiyorum ama bu iki filmi de yüklersen çok mutlu olurum

  • ya kimin sözüne bakacağımı şaşırdım bu ne herkez ayrı bişi söylüyo kimisi kötü kimisi harika diyo kime bakaçağımızı şaşırdık ama yaşınızı yazarsanız bi çözümün olacağı kanısındayım lütfen yaşınızı ekleyin ben (36 yaş)

  • Güzel film.

  • Fiim cok güzeldi ..Ama sonu kapaliydi ..Oglu Bence FBI Adamdi…Gercekten izlenebilir.

  • aranan bir kisi oldugunu da filmin fragmanin da gorunuyor zaten… fragmani izleyip yorumlari okuyunca sonucu bulmak cok da zor degil 😀 BEn filmi izlemekten vaz gectim sayenizde

  • film cidden çok iyidi arkadaşlar. ilk baslarda sıkılmanızın nedenı fınal sahnesının cok ıyı olmasındandır bunu bılın. 10/8 kesinlikle izleyin.

  • film çok berbat.

  • konusu bu kadar berbat bir film izlememiştim ne olduğunu anlayana aşk olsun

  • @karadavutt bence de bilgin abi lütfen dünya savaşı Z’nin sinema çekimi olmayanını yüklemelisin.

  • bende sıkıldım izlerken bişeyler eksiz başka filimden alıntı gibi geldi.
    tamamen hayal kırıklıgı….

  • Çok sıkıcıydı ilk 20 dakika sonrasında kapattım karar size kalmış

  • yorumlara aldanmayın sıkıcı vakti bol olana gider 10/5 anca verilir

  • Bu siteye kısa bir üyelik şart önüne gelen sallıyor en azından üyelikte kimin lafını kale alacağımızı biliriz yoksa bu yorum işinin anlamı kalmıyor.

  • çok kötü

  • o iyi diyenlerin film zevkine ..

  • Tamamen rezilik bosuna vaktim gitti ona üzülüyorum

  • ne diye tek parta döndün

  • bu film kadar saçma film yok o kadar ızledım bosuna ızlemeyın .

  • sıkıcı

  • Agir ilerleyen ,oldukca sikici bir film , konu itibari ile Transporter ile paralellikler var , vakti olan izlesin 10 üzerinden 5

  • Fazla beğenmedim ama izlenile bilir bir film 10/6

  • izlenebilir film güzel ama donma yüzden 10 üzerinden 7 puan

  • tamamen kopya..bu adama bu film hiç yakışmamış.Jason Statham bu senaryoyu zaten oynadı…bakınız taşıyıcı serisi ve son parker 🙂

  • güzel film

  • film saglam…

  • bilgin ne olur şu dünyalar savaşı Z nin sinema çekimi olmayanını yükler misin !!!

  • cok iyi player

  • sonu hiç kimsenin aklına gelmez sanırım filmin başından 😀 neyse filmi anlatmıyım izlensin güzel çok hareketli degil yavaşta degil izlenilir bir film

  • gerçekten hoş bir film. Sonu 2. sinin geleceğine işaret. 10/7

  • cok sürükleyici bir film değil ama sonu gerçekten sürpriz olmuş.

  • karddeş eski video tarzında dolmuyodu bu çok güzel bu kalsın

  • 10/5

  • Gayet Başarılı Bi Film.. Farklı Bi Konı Ve Başarılı Oyuncular 10/8…