İMDB: 5.2 Bir tıp öğrencisi grubu, ölüleri diriltecek bir yol keşfetmişlerdir. Bunu çeşitli hayvanlar üzerinde başarıyla uygularlar. Ekibin üyelerinden Zoe (Olivia Wilde) bir kaza sonucu öldüğünde, arkadaşları aynı işlemi onun üzerinde de denerler. Zoe hayata geri döner, ancak geri dönen, tanıdıkları arkadaşları değildir. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2015 Filmleri, Gerilim, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 73 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • 10 üzerinden 8 çok harika bir film :):)

  • ya arkadaşlar film önerin bari daha iyisi var diyorsunuz ben daha iyisine pek rastlayamadım hep hayal kırıklığı ben çoğunluğun aksine Türk korku filmlerini (siccin gibi) daha çok beğeniyorum bu tarz film önersi olan var mı acaba patladım sıkıntıdan ??

  • İlginç bir film.İzlenebilir.

  • Çok iyiydi be 😀

  • korkuttu gerçekten 😀

  • Lazarus Effect 2 ‘yi sabırsızlıkla bekliyorum 😀 10/7,5

  • 15 yaşından büyükseniz kesinlikle kormayacaksınız, izlemeyin zaman kaybı.

  • alta kaçırtmalık bir film ama gece tek izlersen 😀 10/6

  • kesinlikle izlenebilir. konusu ve işleyişi gayet başarıı.yorumlara aldırmayın. genelleme bir korku değil, ama kurgussuyla o tadı verbilmiş. filmin devam serisi çıkacaktır ve ilk izleyenlerden olacam

  • Arkadaşlar tek kelime ile süper korktum cidden

  • harika bir filmdi ya zaten baş artist olan Olivia ya da hastayım 😀 muhteşem bi korku filmi arkadaşlar…

  • Film çok iyi,yani aşırı korku isteyenler için isteğinizi giderebilirmi bilmiyorum ama gayet başarılı.

  • bilim in geldiği noktayı vurgulamış ama neyse fena değildi

  • Final cok sacmaydı fena değil yineede 10/5

  • Güzeldi zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.

  • çok korkulu bir şey yoktu ki bilim kurgu işte

  • sonunu saçmalamışlar

  • Film güzel imdb puanının düşük olmasına bakmayın lucy filminin korku filmi hali diyebiliriz

  • Korku severler için ideal olabilir ama nacizane fikrim boşa zaman kaybı daha başarılı filmler var 10/4

  • Boşuna demiyorlar: Allah’ın işine karışılmaz diye…:)

  • bildiğin bilim korku 😀

  • gecesini korku filme ayıranlar için birebir 7/10 güzel film

  • İzlenebilir bir film,,güzel…

  • güzel film izleyin 😀

  • ilginç bir film izlemeye değer beğendim.

  • film bir laboratuvarda geçiyor hep konuşma var aksiyon az

  • süper izleyin

  • Şurda ölüyü diriltmeye kimsenin gücü yetmez yaratandan başka diyenler.Bilim ölüyü dirilttiğinde,Kuran’da zaten yazıyordu.Demeyi pusuda bekleyen 😀

  • Benim için zaman kaybı. Bu tür filmleri hiç sevmem. Bilim kurgu diye başladım gerilim filmiymiş.

  • bu filmin senaryosu kopyalanmış yaratıcılık yok sadece son sahne farklıydı 90 larda yapılmış bi film vardı bir grup tıp öğrencileri aynı deneyleri yapıyorlardı o film bundan çok daha iyiydi ismi aklma gelmedi ama gerçekten bu filmden daha iyiydi

  • SÜPER BİR film

  • sanırım güzel bir seri başlıyor.

  • film güzel

  • Deneyler Hep İlgimi Çekmiştir Hemde Böle Deneyler Film Gayet Güzeldi İyi Seyirler He Birde Filmin Devamı Gelır SOnu Acayip Bitti ?????** İyi Seyirler 🙂 😉 😮

  • Geçenlerde izledigim ATM filmi gibi tek bir yerde geçiyor nerdeyse ama konusu ilginç geliyor ve izlemeye deger bir film bence 🙂

  • şuraya yazıyorum kesin bu filmin ikinciside çıkar

  • İlginç.O kadar güzel değil ama 10/6.

  • Merhabalar,

    Filmi geçen günlerde izledim ( Digiturk) maalesef 10. sınıf, saçma sapan, 90 lı yılların basit bir evde 5 kişi ile çekilen gerilim filmlerinden daha da kötü, şaşırdım açıkçası bu kadar kötü olabileceğine…

  • film güzel.konu olarak bana ölümcül deney filmini andırdı

  • film güzel ama son bölüm olmamış yani sanki film böyle olmamalıydı.Daha farklı şeyler yapılabilirdi tabi film bence şuraya çıkıyor yaratmak Allaha mahsus biz yapınca böyle oluyor 🙂

  • Güzel ama boş zamanlarda izlenebilir 🙂

  • Korku sevenler için 7/10 puan ama bence izlemein benim için zaman kaybı

  • iyiki yorumlara kanip izlememezlik etmedim bence izlenilir guzel bir film 2 cisi gelmeli

  • film mi saçma yoksa dublajmı kötü bilemedim diyaloglar berbat mesela feneri al gel diyor ışığı tutuyummu diyor çocuk o arada ölüyor 😀 abd bıkmadan bu deney yaparken çıldıran ınsanlar filmlerini yapmaya devam ediyor

  • Değişik bir senaryo.

  • Vay bee… Izleyin bence superdi

  • 10 üzerinden 5 ,film izlemek istiyorsanız başka filmlere yönelmenizi tavsiye ederim.

  • Dun izledim Digiturk platformunda,vasat ustu bır fılm hıc heveslı olmamama ragmen ızlemeye basladım cok saglam cıktı bıraz gerılım dolu cocuklarla ızlemeyın..7/10 puan

  • onu bunu bilmem filmi izleyin bence bu filmin devamı süper olur

  • begenmedım.

  • arkadaşlar lazarus incildede geçen bir çeşit su içine giren ölülerin diriltiği belirtilmiştir fakat dirilttiği gibi kişinin ruhunuda değişitirirmiş…

  • film konusu kadar fazla adrenalin salgılamadı ayrıca maliyeti ucuz 1 film olmuş.

  • konu olarak güzel, ilk yarıdan sonra piskopata bağlıyor film.

  • Uzun zamandır böylesi güzel bir film’e hasret kalmıştım teşekkürler admin

  • Gerçek hayatta denenmiş ve denilene göre başarılmış lakin kısa bir süreliğine .. iyi seyirler..

  • Vay canına.. senaryo süper. bilimkurgudan gerilime geçen bir flm. etkileniyorsunuz izlerken. tavsiye ederim.

  • film çok iyi

  • metafizik..ilgi çekici..bi okadarda saçma..ama bazi saçma şeyler insanin hoşuna gidiyor..vasat bir film

  • vasat fılm.

  • Olivia için izlenir… Puanını hak eden bir film, Teşekkürler Bilgin.

  • Kurgu güzel başlıyor,senaryo güzel başlıyor,bilim kurgu ya doğru giderken u dönüşü yapıp gerilim oluveriyor.İzlerken bu kurguya daha iyi bir senaryo ile bakılabilir diyorsunuz.Zaman kaybı değil izlenebilir 6/10

  • Vakit kaybı. 5 kişi ile çekilmiş bi film. Filmin sonuda vasat.

  • 5 kişiyle çevrilen bir film ve bildiğimiz tanrıcılık oynama denemeleri…Ama bu yolun her zaman felaket olacağını anlatmak isteyen güzel bir film olmuş…Tabi yarım kaldığı için devamıda gelecek olan bir film…Genel anlamda güzel, hani süper film diyemem ama izlenebilir…Paylaşım için teşekkürler 🙂

  • konusu gercekden mukemmel kesınlıkle ızleyın

  • Degişik bir film ama konusu bilimden çıkıp ocuye boyuce donuyor bos zaman varsa izlenir

  • aman uzak durun……

  • güzel film izlenebilir

  • Başlarda güzeldi bilim kurgu tarzı fantastik bişeydi,sonradan korkuya cevirdiler dabbe tarzı bişey olmuş bozdu boş zamanda denenebilir başta 10/8 likken sonlara dogru 10/4 e düştü üzücü

  • Bilimkurgu ile gerilimin bileşmesi gerçekten güzel olmuş ve filmi çok beğendim İZLEMEYE DEĞER Bİ FİLM … !!!

  • Güzel film Vakit ayırın bence beğendim

  • Ayrıca ölüyü diriltmeye kimsenin kudreti yetmez.Yaratandan baska 😛

  • Film on numara. 🙂

  • Gerçekci güzel bir film vakit ayırılabilir