Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

(imdb: 5.6 ) Stajyer bir bakıcı olan Lucy'nin işteki ilk günüdür. Koma'daki yaşlı Bayan Jessel'in büyük ve ıssız evinde yalnızdır. Eski bir dansçı olan Bayan Jessel'in evinde gizli bir hazine olduğunu öğrenen Lucy ve arkadaşları William ve Ben eve gizlice girip bu hazineyi arama kararı alırlar. Geceleyin eve girdiklerinde hiç ummadıkları korkunç doğaüstü olaylar yaşayacaklarından habersiz olan bu gençler için artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Fantastik, Korku, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 81 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • emeğe sağlik dielim ama , filmin sonu cok sacma bitii bence . yinede sağolun

  • arkadaslar neden sacma sapan yorumlar yazip milleti deli ediyosunuz? sizin yuzunuzden millet film izleyemiyor! film super! izleyin sonra konusun

  • arkadaşlar kolaysa siz yapın

  • saçmalık zaman kaybı

  • ben korku filmlerine bayilirim iyi yada kotu demem ama bu kotuden kotu kesınlıkle zaman kaybı korku demışler ama ben daha cok guldum cunku korkuyla alakası yok ama başrolde oynayan kiza bıtıım ben cok fenaydı ve cok guzeldı 🙂

  • film haytınızdan 92 dk 43 saniye çalar ve sonrasında emegi geçen herkese küfür edersiniz admin hariç

  • bu ne ya. izlemeyin o kadar saçmaki yazık vaktinize ya.

  • Heyecanlı başlayıpta sonunda hüsran yaratan bir film.

  • bu ne ye çok saçma bir film… sonunu da hiç anlamadım zaten

  • idare edin

  • Güzel filmdi sesizliğin hakim olduğu karanlıktaki, ışığın acı oduğu yoğunluktaki, haksızlığın arasında kalmış masumiyet kalbini, ızdıraba terk etmiş sanki kapalı bir odada, işkence ile üzüntü korkusunun efektleri beni baya etkiledi şuan ki piskolojik üzüntümüzü dile getirdi bence çok iyi bir filmdi özellikle kız cocuğunun üzüntüsü çok iyi yansıtılmış…

  • Film izlemeye deger kötü bi film kesinlikle degil keyifle izledim heycanlı ve durgun sahneler her filmde var lütfen insanları yanıltmayalım Saygılar. iyi seyiler

  • cümlemühendisi; tazmanya canavarını hangi mantıga uyup aldında, bu filmin altına yorum olarak yakıştırdın hala çözümleyemedim. o zaman emily rose şeytan çarpması oonuda izledim the exorcist onuda izledim korku filminde mantık aranmaz:) zaten korku filmleride fantastik bilmkurgu ya da gerçek hikayeden alıntı gibi içinde ayrılır. bu film kendi kategorisinde gayet mantıklıydı lütfen gözüyle izleyenler yorum yapsın arkdaşlar

  • on numra beş yıldız

  • Bence film gayet güzel başarılı buldum , yapanların ellerine saglık basları biraz sıkıcı gecsede sonradan bi olaya giriyo .

  • burası tartışma platformu değil biliyorum ama söylemeden de geçemeyeceğim.korku filminde de reklam filminde de mantık aranır,tazmanya canavarında bile nevi şahsına münhasır bir mantık vardır.bu filmi yapanlar biraz aceleye getirmişler seyirciyi aptal yerine koymak istememişlerdir diye umuyorum.mantıklı bir korku filmi izlemek istiyorsan ‘the exorcism of emily rose’ filmini izle ve livide ile kıyasla bakalım..

  • Herkesin “KORKU FİLMİ” anlayışı farklıdır arkadaşlar. Benim anlamadığım olay kimileri korku filmlerinde anlam arıyo 😀 ya adı üstünde korku filmi 😀 korku filminde ne gibi bi anlam olur ki tamamen gerçekten uzak hayalgücünün yarattığı bi eserdir 😀 yani saçmalamayı kesin bence film gayette hoştu.

    buradaki yorumlara aldanmadan izleyin kendiniz karar verin bence.

  • kadir sen bu filmi izlemediğin için bu kadar iyi niyetlisin.bu kadar dingil bi yapım görmedim sonundan ilginç birşeyler çıkacak gibi bi hazine lafı anahtar manahtar derken konu öyle biryere geldi ki yanlışlıkla başka filme geçtik sandım. biri birini öldürüyo biri birinin ağzını yırtıyo biri uçuyo biri kaçıyo.filmin ilk yarısı uyuşuk ikinci yarısı çok kanlı..

  • kadir haklı dağılın 😀

  • Arkadaşlar filmi izlemedim.Sadece yorum yapmak geldi içimden.Bir filmi bir cümleye sığdırabilmek kolay sizin için.Ama o film ne kadar zamanda ve ne uğraşlarla çekildiğini kestirip atıyorsunuz.Sizleri görünce içimden diyorum ki bu insanların hepsi editörlüğe soyunmuş arkadaş.Herkes bildiği işi yapsın o zaman sizlerde hünerlerinizi gösterin birde sizleri görelim ?

  • şiddetle izlemeyin derim

  • film gayet güzel, ancak film kültüründen anlayanlara 🙂 korku filmden kastı freedy ya da samara gibi tipleme dışında olanlar anlar. fransız filmi konusu gayet orjinaldi. ben beğendimm

  • Filmin sonunda sadece güldüm 🙂

  • ara sıra ani korkutucu hareketleride olmasa hiç bakılmayacak bi filmdi yinede teşekkrler emeğe saygı….

  • Beni sadece duygusal açıdan çift renkli gözler etkiledi sadece o kadar.

  • emek için teşekkürler ama film hiç güzel değildi.. filmi yapanlarda ne yapmya çalıştıklarını anlamamış bence..

  • boşa zaman kaybı

  • hayatımda izlediğim en saçma film sakın izlemeyin.

  • bence film çok güzeldi korkutucu olmasada begendim.

  • pek begenmedim çokta kötüde diyemem …ilk dakikalarda güzel sona doğru saçmalayan bir film…:/

  • Sakin izlemeyin hayatinizin dakikalarini buna harcamauin:)Ya hala korkunun ne demek oldugunu almayan arkadaslar var filmin anlami yok bi kere yani ne icin napiyolar bilinmiyo…Onemli olan sadece korkmak degil korkacak sebep olmasi ben aradim filmin basindan sonuna kadar ama nafile:)

  • bu nası bi film zaman kaybıı rezalettti yorumlara bakarakizledim anladım kı zevkler ve renkler tartısılamazzz

  • filmin sonunu bağlayamamışlar,senarist sanırım yaza yaza bıkmış sonunda sıkılıp sonunu biyerlerinden uydurmuş denyo herif,zamanımı da yedi,boşuna izlemeyin….

  • Filmin başındaki kafa neyin kafasıydı ???

  • Film geçekten korkunun zirvesinde 5 arkadaş izlerken bir birimeize sarılarak izledik gerçekten herkese tavise ederim çok başarılıydı tüyleimiz tiken tiken oldu şiddetle tavsiye ederiz uykumuzdan feda ederek bu filmi izledik gerçekten buna deydi serinin devamını bekleriz…Herkesin gelecek baytarı mübarek olsun…

  • ne saçma bişeydi bu böyle sonuna doğru hele iyice berbat olmuş…

  • merhaba arkadaşlar.. filmin bütünlüğüne baktığımız da normal bir film .. ancak filmin sonunda yaklaştığımızda biraz sıradanlığı dışına çıkarak ; hoş bire mutlu son .. tavsiye ederim..

  • Film fena sayılmaz.

  • hoş bir film izleyin 🙂

  • ewet herkez filmi değerlendiridiyse bnde değerlendireyim dedim… :
    film’de ki bazı detaylardaki hataları atlarsak yani… film biraz şaçma %78’lik bir oranda.
    bu film Julien Maury, Alexandre Bustillo’ya hiç yakıştıramadım biraz daha kanı azaltsalarmış daha iyi olurmuş gibi düşünüyorum…

  • tek kelimeyle iğrençti saçma sapan zaman kaybı bir film şiddetle tavsiye etmiyorum!!!

  • Berbatt bir filmdi zaman kaybi bence bakmayin midem bulandi okadar kotu film olurmu ya ?

  • bu film için güzel diyen arkadaşları tebrik ediyorum ya filmden anlamıyorlar yada hayal dünyaları çok geniş 🙂 berbattı tek kelimeyle

  • saçma sapan bir filim sakın izlemeyin

  • berbat bir film zaman kaybından başka birşey değil

  • cok guzel

  • izledim ama pek bir şey anlayamadım..anlayan olursa paylaşsın lüffen =)) teşekkürler

  • saçma sapan bi film sakın seyretmeyin zaman kaybı

  • bence güzel gelirimi yüksek:D

  • film gidisat guzel muzıkler filan hos gerilimli gibi fakat konu berbat otesi izledigim en berbat filmler arasına girmeye hak kazandı..

  • Seyredilecek bir film değil. Boşa zaman kaybı.

  • güzel izlenir

  • bu ne saçma film.izlediyime pişmanim.

  • ilginç bir film bazı sahneler etkileyici.Sonuna kadar film kendisini izletiyor ona göre…fakat anlamak güç olabilir.

  • Guzel bir film

  • bu filmleri yükleyen arkadaş şu hadisi şerifi duymadınmı hiç ”günaha vesile olan o günahı aynen işlemiş gibidir” sen burda film yüklüyosun adamlarda izliyorlar izleyenler vaktini boşa harcadığı için günaha giriyor sen hem yüklediğin için hemde izleyenlerin günahlarına ortak oluyosan sen herkimsen bir an evvel rabbim seni hidayete kavustursun yanındada beni.

    • @gökhan kimseye zorla izlettirmiyoruz değilmi ? Televizyon herkesin evinde var açıyor hangi kanalı hangi programı istiyorsa onu izliyor onlarda günaha giriyor o zaman ? senin dediğine göre yani fenamı işte canın sıkılmaz cehennem’de komşu oluruz :))

  • bu nasıl son … 🙂

  • orjinal bi kurgu güzel görsel efektler iyi oyunculuk yani herşeyiyle güzel bi korku filmi için saçmalamışlar diyen arkadaşlar var KOMİK adı üstünde korku filmi elbette saçma olacak onu korkunç ve ilgi çekici kılanda bu zaten mutlaka izleyin

  • Film çok güzel ama korkunç 😀

  • Bilgin Bayramın mübarek olsun güzel emeklerle bize kazandırdığın site için teşekkürler

    Ghajini filminide tekrar eklersen çok sevinicem

    • @NuR Sizin de bayramınız mübarek olsun altarnatif arıyorum filmlerin bir çoüu silindi tekrar yükleyecek yer olduğun’da aktif olacak bir çok film şuan 2.000 den fazla film var gizlide hepsi.

  • HERKESE HAYIRLI BAYRAMLAR.FİLMİ BEGENMEDİM COK KORKUTMAYA CALIŞMIŞLAR AMA PEK BECEREMEMİŞLER

  • Teşekkürler Bilgin kardeş 🙂

  • Hayırlı bayramlar Bilgin kardeş ve site sakinleri güzel bir bayram gecirmeniz dileğiyle sevgiler..

    • @Arzen Teşekkürler sizlerede hayırlı bayramlar

  • Herkese hayırlı bayramlar ramazan bayramınız mübarek olsun. Filmlere ve siteye gösterdiğin emek için teşekkürler bilgin 🙂

  • Selaminaleyküm şiddet ile tavsiye ediyoruz yanlız izlemeyin kesinlik’le 🙂

  • güzel…

  • Hızlı bir kurgusu var, olay örgüsü sağlam. Küçük bütçesine rağmen iyi bir film sayılabilirdi aslında eğer korku ve dramı bir arada kullanmak konusunda başarılı olsaydı. Bazı soruların cevaplanamaması bir yana asıl sorun film ne tam olarak korku ne de dram. İyi bir finalle bu sorun çözülebilirdi ama maalesef. Özel efektlerini ve oyunculuklarını beğendim. Mekan tasarımı da oldukça iyiydi. Korkutuculuk konusunda benden 10 üzerinden 7 alır ama dediğim gibi dram filme iyi yedirilememiş ve final oldukça manasızdı. Nedense bu manasız final de gereksiz yere uzatılmış 😉 (bilgin tşkr edıyorum paylaşım icin)
    (hayırlı bayramlar diliyorum)

    • @Yasumi Hayırlı bayramlar 🙂

  • Hayırlı Bayram’lar Bilgin bazı yerli flim’ler acılmıyor rica etsem ilgilenebilirmisin…

    • @kağanerkan Hayırlı bayramlar evet bir çok film silindi malesef açılmayan filmlerin altına yorum yazarsanız ben o filmleri gizleyip tekrar güncellerim zaten şuan onlarla ilgileniyorum bir çok filmi en kısa sürede tekrar güncelleyeceğim sadece açılmayan filmlerin altına yorum olarak yazmanız yeterlidir teşekkürler.

  • herkese vede emeklerinden dolayı özellikle sana (BİLGİN)hayırlı bayramlar

  • sonlarına doğru iyice saçmalamaya başlamışlar,izlenmez

  • hayırlı bayramlar herkese bılgın senden bı rıcam var bu en ıyı 50 fılmı yenılersen ıyı olacak kendıne ıyı bak sen bıze lazımsın

  • her kesin bayrami mubarek

  • Bayramınız mübarek olsun arkadaslar..film idare eder ama izlemeye değmez özelikle yarıdan sonra iyice saçma sapan bir hal alıyor…boşa zaman kaybetmeyin.bilgin emegine saglık…

  • saygılar, sevgiler sevgili bilgin abicim ve arkadaşlar :))) öncelikle bayramınız mübarek olsun. nice bayramlara inşallah. film harika. emeğine sağlık bilgin tşkler. :). izlemeniz tavsiye edilir…

  • İyi bayramlar erhan.Bayramda bile iş başındasın.Bence biraz ara ver bu günün tadını çıkar:)

    • @burta 🙂 Önce iş sonra herşey olur zaten Hayırlı bayramlar 🙂