Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

İMDB: 7.2 ( 3 ödül ve 2 adaylık ) 2012 Cannes En İyi Film - Belirli Bir Bakış 2012 Chicago Jüri Özel Ödülü 2012 San Sebastian Özel Mansiyon Roberto, karısı Lucia´nın trafik kazasında ölmesinden altı ay sonra kızı Alejandra´yla yeni bir başlangıç için Vallarta´dan başkent Mexico City´e taşınır. Yaslarıyla başa çıkmakta ve yabancısı oldukları büyük şehre ayak uydurmakta zorlanırlarken Alejandra, Roberto´dan daha çabuk toparlanır. Ama kısa süre sonra sınıf arkadaşlarının kıskançlık, şehvet, öfke ve acımasızlığı onu zorda bırakacaktır. Okulda giderek artan zorbalık ve şiddetten babasına bahsetmeye çekinen Alejandra´nın sessizliği ve içe dönüklüğü giderek feci bir kaderi çağıracaktır. Meksika´nın Oscar adayı Lucia´dan Sonra, Michel Franco´nun ilk filmi Daniel and Ana´nın başarısının izinden gidiyor. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Dram, imdb 7+ Filmler, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 27 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • filmi komple ele alırsak yarısı boş gereksiz sahnelerle dolu konusu güzel ama çok sıkıcı abartmayın baş yapıt falan diye. sonu çok eksik kaldı. yönetmenin ilk film iherhalde

  • çok etkileyici bir filmdi seneryosu karakterler babanın yaşadığı duyguları aktarımı son derece başarılı bir izlenmesi gerekir .

  • İlk once film hakkinda shunu soyleye bilirim ki, chok guzel ve anlamlı film.
    Dunyada ne kadar hasta ruhlu chocuklar ve ya insanlar var. Shu kıza yaptıkları ne kadar korkunch.
    Ama sonu daha guzel ola bilirdi))

  • @Refik yorumuna katılıyorum, hasta ruhlu ailelerden gelen hasta ruhlu çocuklarla dolu okullar. filmin sonunda adalet anlayışıma uygun bir bitiş var, izlemenizi öneririm. 10/9

  • Meral’in hakkını Meral’e vermek gerek. İvedik ve benzeri filmlerin nasıl bu kadar gişe yaptığına hayret ederdim, cevabını vermiş… Dram severler için seyirlik bir film olduğunu düşünüyorum…

  • Oldu Tevfik. Evladın hasta olduğunda doktora gitme sen, Allaha teslim et. Filme yorum yap Tevfik, inançlarını zerk etme yeri değil burası. Hasta oluyorum senin gibi konulanlara.

    Bu arada film güzel ve etkileyici.

    Burç arkadaşımızın bir yorumuna dikkat ettim, az da olsa gerçeklik payı var demiş. Gerçeklik payı fazlası ile var. Benim de kızım var ve tamamen benzer olmasa da bazı şiddet içerikli olayları yaşadık. Bir gün eve yüzü yaralı şekilde gelmeseydi, farkına bile varmayacaktık. Meğerse bir süredir olay devam ediyormuş fakat bize söylemiyormuş. Hasta ruhlu bir arkadaşı, etrafındaki çocuklara zarar vermekten hoşanıyorumuş. Çocuklar da korkudan bir şey demiyorlarmış. Biz olaya el atınca, okulda olay oldu çünkü okul yönetimi de farkında değilmiş olayın. Okulda kız veya erkek, çocuğunuzu takip edin. Arkadaşlarını tanıyın.

  • Karakterler çok başarılı rol oynamış..

  • Ben ce bütün aile bireylerin izlemesi gereken bir film. Ağır ama konu detaylı.

  • @meral millete laf uzatmak yerine keşke sende film yorumlasaydın. Merak içindeyim bu ergen filminin neresi beğendiniz. Başlıkta ayrı Bi alakasız Ergenlerin Dramı olur olsa olsa.

  • yorumlara bakıyorumda sizin hikayeniz kız kulesini anımsatıyor koruyacak olan sadece allah sen allaha teslim ol o sana yeter

  • Esenlikler bilgin beğ. Azerbaycan lı arkadaşlarımız var demişsiniz lakin onlar arkadaş değil öz be öz Türk soylu kandaşlarımızdır. Esen kalınız. T.T.K

  • cok güzeldi . sonu da cok güzeldi . bayildim bu filme . bu arada ilk defa yorum yapmaktayim hadi hayirlisi.

  • Üstelik yaşadığımız ülke de kadınlara karşı daha da vahim olaylar oluyor… Siz nerelerde yaşıyorsunuz arkadaşlar?

  • Bu filme sıkıcı diyenlerin çoğunlukta olduğunu görünce; recep ivedik filmlerinin neden gişe rekorlarını kırdığını daha iyi anladım. Bir de bilgin sizden ricam, bazı arkadaşlar yorum yapmakla filmi anlatmak arasında ki farkı bilmiyorlar. Lütfen filmi anlatan yorumları yayınlamasanız? teşekkürler…

  • Bilgin kardeşim emeğine ellerine sağlık film izlenebilir nitelikteydi Benimde tam bu yaşlarda kızım var ve onun için izledim gerçekten hayatta böyle çocuklarımız va malisef …..ben bir anne olarak kızımla iletişimimi kaybetmemeye özen gösteriyorum elimizden geldiği kadar da dikkat etmeye çalışıyoruz ……Filmin sonuda yoruma açık şekilde bitti bence……özellikle evlatları olan ANNE VE BABALAR lütfen izleyin.Tekrar teşekkürler

  • Dehşet içinde izledim Gerçeklik Payı azda olsa olabileceğini düşünüyorum benimde kızım var Yarından itibaren okulundan ayrılmayacağım zaten tedirğinim her daim bu erkeklerin vahşetinden kurtulamayan kızlar yazık günah birileri dur demeli merhamet

  • Türkçe imla kurallarına uymayan yorumlar hani onaylanmıyordu?

    • @selene Çok fazla yabancı ülkeden ziyaretçilerimiz var. İsteseler de klavye ve benzeri sorunlar yüzün den kurallara uyamıyorlar. Azerbeycan lı arkadaşlarımız ve 50 küsur ülkeden yorumlar geliyor. Sizler bunları göremiyorsunuz ancak ben o arkadaşlara musama gösterebiliyorum. Oradaki imla kuralların dan kastım, mümkün olduğu kadar düzgün yazılar ( yorumlar ) yapılmasıdır.

  • vasatın altında olan bir yapıtııı beğendiğimi söyleyemem sonu bana göre daha güzel bitebilirdi 10 üzerinden 2

  • Simay Atakan ve Erginin yorumlarına tamamen katılıyorum. Aslında yorum yapmayacaktın ama olağanüstü falan diyen arkAdaşları görünce izleyecek olan sizleri düşünüp yapmaya karar verdim. Arkadaşlar özetlemiş. Ellerine sağlık. Marina isimli film izledim dün. Pek yorum yapılan, gündemde olan film değildi, bunun yerine lütfen onu suret arkadaşım ya da git the imitation game i izle. Karar senin.

  • ARKADAŞ FİLM İZLENEBİLİR SEVİYEDE. FAKAT FİLMİN SONU YOK 🙂 SANIRIM BÜTÇE YETMEDİĞİ İÇİN FİLMİ YARIDA BİTİRMİŞLER.

  • Olağanüstü bir film. İşte sinema sanatı. Seyredin muhteşemdi diyeceksiniz. Teşekkürler Bİlgin.

  • bir küçük kızın basına gelecek tırajediden bahseden bir baş yapıt filmi seyretmeden ölme yav yeminle böyle gençleri işkenceyle öldürecen kızın babası az bile yapmış filimin sonuda süprüzle bituyur. emeyi geçenlerin eline saglık…… zalimler için yaşasın cehennem…… bu film beni duygusala bagladı içim haketen kütü oldu ne namusuzlar var su dünyada bunlarla aynı havayı tenefüs etmek bile beni delirtiyur resme film. mazlumların hahı kimsede kalmaz işşalah………..?

  • Hic bir kadinin ya da kizin izlemesini istemeyecegim tarz bir film. Eger kadinlar boyle olaylarla karsilasiyorlarsa diyecek kelime bulamiyorum.

  • biraz sıkıcı ama yinede izlenebilir

  • ACIKLI Bİ FİLM AMA ZAMAN KAYBI :/

  • İzlediğim en en en saçma film imdb kanıp gelmeyin imdb 2 falan yani onuda emeğe veriyorum bu kadar saçma gereksiz bir film nasıl 7.2 alır hayret meselesi. Sonu desen ayrı bir saçma bitti kız cinnet geçirirde mezarına tüküreceğim tarzı bişiler olur sandım oda yok kısaca 2saatinize yazık gidin barbie izleyin daha keyifli