facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Marco Polo One Hundred Eyes 2015 Türkçe Altyazılı izle |



"Marco Polo One Hundred Eyes 2015 Türkçe Altyazılı izle" için 44 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Muci Muci Ocak 7th, 2016 saat 16:18

    Guzel,hemde cok guzel…….

  2. salih salih Ocak 7th, 2016 saat 16:23

    aklıma age of daki şifre geldi

  3. ayşe ayşe Ocak 7th, 2016 saat 16:32

    27 dk süren güzel bir film fakat amacı neydi anlamadım ,erkekler daha iyi anlar belki :))

  4. duffy duffy Ocak 7th, 2016 saat 16:48

    Filmi daha izlemedim ama dizi oldukca güzeldi film de yüz göz hakkında galiba hadi bakalım

  5. ufuk ufuk Ocak 7th, 2016 saat 17:06

    dizi mi anlamadım ?

  6. Cem Cem Ocak 7th, 2016 saat 17:33

    Bu kadarmıydı

  7. ibrahim ibrahim Ocak 7th, 2016 saat 17:46

    anlamadım neden 25 dk

  8. tugrul1313 tugrul1313 Ocak 7th, 2016 saat 17:56

    30 dk bir film savas dogus uzakdogu felsefesi araya sıkıstırılıp çerez niyetıne seyredilip bititirilir…

  9. Lewo Lewo Ocak 7th, 2016 saat 18:08

    Tek parça yazan kısımda film yarıda başlıyor ve 28 dk bakarsanız sevinirim,kolay gelsin.

  10. DiziSever DiziSever Ocak 7th, 2016 saat 18:37

    ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME: Arkadaşkar Marco Polo Netflixde yayınlanan bir dizidir ilk önce diziyi izleminizi daha sonra bunu izlemenizi tavsiye ederim çünkü o dizideki bir karakteri tanıtma amaçlı yapılmış diziden bağımsız bir kısa filmdir süresi 25 dakikadır.

  11. halil halil Ocak 7th, 2016 saat 18:45

    Arkadaşlar bu sinema Filmi değil dizi.İzlediğiniz Marco Polo One Hundred Eyes Özel bölümü. Dizi 10 bölüm oynadı ve sezon finali yapıldı.

  12. Furkan Furkan Ocak 7th, 2016 saat 19:07

    Arkadaşlar bu film değil. Marco Polo dizisinin 2. sezonu öncesi yapılmış bir özel bölüm.

  13. Yalçın Yalçın Ocak 7th, 2016 saat 20:02

    Marco Polo dizisini izlerseniz eğer durum anlarsınız orda sır gibi olan bir adamdı bu filmdeki kişi dizininsezon arasında bu sırrı göstermek gibi oldu bence harika daha da sevdim cidden bu yapımı

  14. serdar haluk serdar haluk Ocak 7th, 2016 saat 20:31

    marco polo dizi olarak basladı 6 7 bölüm oynayıp sır oldu buda oynayan bölümlerinden

  15. Serdar Serdar Ocak 8th, 2016 saat 00:18

    Herkes kafasından bişey uydurmuş yine ; Marco Polo 2.sezon öncesi özel bölüm ; ayrıca dizi çok iyidir tavsiye edilir.

  16. Pasulya Pasulya Ocak 8th, 2016 saat 00:46

    Bu dizidir arkadaşlar. !. sezonun son bölümü özel bölümdür film tadında yani geride 10 dan fazla bölüm var onları izlemeden buraları anlamanız biraz zor. Diziyi kesinlikle izleyin filmin adı aslında dizi adıdır.

  17. uLU kAAN uLU kAAN Ocak 8th, 2016 saat 02:23

    Birşey diyecegim bu Fragman yahu ‘ sezon marco polonun fragmanı..Film falan degilki bu ..MArco polo dizisini bulun izleyin .Kısa film falan degil.resmen ikinci sezon trial aslında fragmanda degil triali.

  18. chucky chucky Ocak 8th, 2016 saat 08:10

    arkadaşlar bu kısa filmin dizisi var onu izlemeden pek zevk alamazsınız. Dizi:MARCO POLO

  19. Derman Derman Ocak 8th, 2016 saat 16:10

    çok güzeldi ama neden bukadar kısa 🙁

  20. Yasin Yasin Ocak 8th, 2016 saat 17:38

    Marco polo dizisine cekilmis ozel bi bölüm bu film değil yani

  21. gökhan gökhan Ocak 8th, 2016 saat 17:44

    YANLIŞ ANLAMAYIN AMA BUNUN BU SİTEDE NE İŞİ VAR BU BİR DİZİ ÖZEL BÖLÜMÜ

  22. subhan subhan Ocak 8th, 2016 saat 19:36

    idare eder

  23. ali veli ali veli Ocak 9th, 2016 saat 00:33

    hahaa ne işmiş bu dizi derken, anlamak için, 10 bölüm marco poloyu izledim

  24. zafer zafer Ocak 9th, 2016 saat 09:37

    çok güzel bir dizi marco polo onun bölümüydü

  25. yiğit yiğit Ocak 9th, 2016 saat 12:03

    Arkadaşlar bu marco polo dizisinin özel bölümü gördüğünüz karakter gizemli biri herkes merak ediyordu geçmişini yayınladılar hepsi bu.

  26. cerko cerko Ocak 10th, 2016 saat 03:13

    ” Marco Polo ” dizisinin tanıtım bölümü özel bölümü de denebilir.. şuan 6-7 bölüm çekildi..

  27. mukan kağan mukan kağan Ocak 10th, 2016 saat 14:02

    bu çinliler neden tarihte böyle uçamıyorda ölüyorlar acaba

  28. halil halil Ocak 10th, 2016 saat 21:14

    marco polo dizisinin tanitimi

  29. MarcoPolo MarcoPolo Ocak 11th, 2016 saat 12:20

    Marco Polo dizisindeki keşiştir kendisi. Yakalandıktan sonra gözleri Hakan tarafından kör edilmiştir. Dizide Marco Polo’nun eğitmeni rolündedir.

  30. AMEDUZ AMEDUZ Ocak 11th, 2016 saat 12:58

    bı marco polo dizisinin bir bölümü sinema filmi değil

  31. Elektro Elektro Ocak 14th, 2016 saat 15:23

    19:22 dakikalarda çeviride hata var sanırım 100 eye altay’a “ve bana bu derslerde ne öğretmek niyetindesin” gibi bişey diyor

  32. betül betül Ocak 14th, 2016 saat 19:09

    marco polo dizisini çok begeniyordum gelecek bölümleri heyecanla beklerken böyle demo gibi bir bölüm yayınladılar. dolayısıyla bu marco polo haziranda gelcek arkadaşlar ama çok beklettik sizi bari şöyle tadından yenmeyen bir demo verelim filmidir bu arkadaşlar 🙂 tek başına bunu bile izleseniz bir vizyon katar diye düşünüyorum

  33. Yiğit Yiğit Ocak 14th, 2016 saat 22:01

    IMDB puanlarını sadece Hollwood filmlerinde dikkate alın. IMDB puanına bakıp film izleyen biriyseniz ABD olduğuna dikkat edin yoksa politik içgüdü ile oyu yüksek leş bir film izlersiniz. Film’e gelince; Bu tarz filmleri sevenlerin hoşuna gidecek türden, hani bazı filmler olur ya, mesela adam hiç korku filmi sevmez lakin elin adamı öyle bir film yapar ki hiç korku filminden hoşlanmayan biri bile hayran kalır, işte bu o tarz filmlerden değil, sadece kendi seyircisini oyalayacak türden. Orta seviye. İyi seyirler…

  34. necmi necmi Ocak 15th, 2016 saat 21:01

    bu dizi film 🙂 1 yıl oldu belki ben bunun 10 bölüm izleyeli. bekliyorum ki 2.sezon çıksın. 😀 görünce sevinmiştim 😛

  35. berko berko Ocak 18th, 2016 saat 21:41

    bundan sonra diziye baslarsınız savas değil politika dahacok devlet oyunları

  36. uygar uygar Ocak 20th, 2016 saat 13:47

    Ya bu dizinin burada ne işi var 😀

  37. cemcan cemcan Ocak 22nd, 2016 saat 16:22

    ama olmamışki bu film değil 🙁

  38. yamtar yamtar Şubat 3rd, 2016 saat 05:02

    bu bir film değil..dizideki bir karakterle ilgili bir hikaye.meraklısına açıklama.

  39. kadir kadir Şubat 7th, 2016 saat 22:20

    bu diziyi izledim gerçekten çok güzel 2. sezonunu merakla bekliyorum

  40. Ayaz Mayaz Ayaz Mayaz Şubat 13th, 2016 saat 23:00

    Dizi Marco Polo Çok İyi Dizi Seyredin

  41. yasin yasin Şubat 28th, 2016 saat 15:39

    arkadaşlar bu marco polo dizisinin 1 sezonun başı moğollarla çinlileri anlata güzel bir dizi tavsiye ederim henüz birinci sezon bitti.

  42. De get De get Mart 14th, 2016 saat 04:15

    Ya! Bu Marco POLO RALPH LAUREN degilmi? Ne isi var burada?

  43. abdullah abdullah Mart 24th, 2016 saat 22:25

    Gençler bu film değil, marco polo dizisinin ikince sezon özel bölümü. Beğendiyseniz diziyi de izleyin çok iyi

  44. sinan sinan Ağustos 15th, 2016 saat 13:40

    Enfes bir dizi.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.