Herkesin huzurla yaşadığı Aslan Krallığı, Gölgelerin Efendisi’nin tehdidi altına girer. Krallığa zulüm getiren bu kötü güce karşı Aslan Max ve sevgili arkadaşları uzun ve zorlu bir yolculuğa girecek ve krallığı karanlıktan kurtaracaklardır. Çocuklara yönelik bir animasyon olan Max Maceraları: Kralın Doğuşu adlı yapımın Türkçe seslendirmesin kadrosunda Yekta Kopan, Engin Altan Düzyatan, Özge Özpirinçci ve Sezen Aksu isimleri yer alıyor... Oyuncular : Yekta Kopan, Özge Özpirinçci, Sezen Aksu İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Aile, Animasyon, En Çok Yorum Alan Filmler, Türkçe Dublaj

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 115 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • ben 28 yaşındayım kızımla hep maxsı izleriz sizlere tavsiye ederiz.

  • Harika ,Tavsiye Ederim <3

  • Rezalet…
    Max Dondurma Markasıyla Sabit Kalsaydı Daha İyi Olurdu.

  • harika

  • mükemel cok seviyorum bu filmi……

  • cok güzel <3<3<3…..:DDD

  • ben 6 yaşındayım ve bu filmi çok seviyorum (not:bi cips olsaydı iyi giderdi)

  • çok sevdik ablam yağmurda sevdi

  • çok sevdim

  • çok güzeldi çok beğendim annem ve babam da beğendi

  • çok güzel ben sevdiğim filmlerden

  • süper muhteşem harika olağanüstü !!!

  • 100 üzerinden 100 veriyorum

  • ben 10/10 veriom 2. cisinede super

  • 10 üzerinden 8 veriyorum

  • mütiş

  • süper

  • devamı ne zaman ya off

  • güzel Filim

  • çok güzeldi bu benim ikinci izleyişim

  • bence max ve lena çok güzel oynadılar

  • süperdi vallahi bida yarışma kısmı çok güzeldi

  • cok güzel filim

  • çok güzel durduğundan şikayetim yok

  • film çoksıkıcı

  • film başlarda eğleceli ama sonlara doru sıkıcı

  • çok güzzel:)

  • cok güzell

  • mütiş

  • bu film daha bitmedi 2 seyredinde konuşun

  • hey çocuklar iğrenç diyosunuz ama bence güzel bir filim güzel diyenlere katılıyorum

  • Çok Güzel Bir Film

  • bence çok yapmacık bir film.

  • Süper bayılıyorum bu filme 27 temmuzda max maceraları 2 sinemaya geliyormuş bilmeyenlere söyleyeyim….

  • süperdiiiiiiiiii:D

  • vay vay vay max macralarıda mı cık tı lütfen benide oyuna alırmısınıız
    bende sizin oyunuzda oynamak istiyorum

  • güzel bir film , adeta izlenilebilir.

  • çok ama çok iğrenç bir film rezalet olmuş bu filmi kim yazdı

  • sevdim ama köstebek fare gibi:)

  • mükemmel bir şey 🙂

  • aslan var ama annesi köstebek ama saçma çok saçma

  • süper bişey 😀 >:o

  • hilal bencede görüntü kalitesi ve belli bir amacı yok ayrıca sonu çok saçmaydı merak edip izledim devamını izlemeyi düşünmüyorum ama fena sayılmazdı birde enes max aslan annesi köstebek falan değil yanlış anlamışsın annesi v babası aslan köstebeklr gerçek ailesi değil yalnızca ona bakmışlar sanırım en uzun yorum benimki oldu birde yahu 😀

  • cocugunuzla yapamayacagınız bir şey kalmadıysa izleyin

  • 10/5 hiç beğenedim çünkü görüntü kalitesi kötü ayrıcabelli bir mesajı yok

  • çok güzel bir film çok teşekkürler bilgin (max maceraları)nın devamı çıkınca lütfen siteye koy

  • SİZ YENİLMEZLERİ İZLEMEDİNİZMİ O BUNA BİN BASAR 🙂

  • süper her güm izliyorum

  • bence can sıkıcı we izlenmeye değer bişe deil

  • 10/6 ama eğlenceli denilebilir

  • çok sıkıcı anaç arkadaşa katılıyorum pişman oldum ödev yapardım daha iyidir

  • Enes onun gerçek ailesi öldüğü için öyle canım benim.

  • mütiş bir film devamını çakmu çak merak ediyorum ama bu siteyi yapnlar dikat edin film çok duraklayıp önce kelimeler sonra hareketler oluyo bu yüzden de olmuyo bence busitenin tek yanlışı yavaş çalıştırma

  • fevkalade devamı ne zaman gelecek merak ediyorum

  • çünkü orda başka aslan yok , profesör onu korunsun diye oraya götürdü. bencee çok güzeldi

  • çok beyendim süperdi 😀

  • süperdi çok beyendim

  • süperdi hayatımda böle çizgi film izlememiştim

  • birz şaçma bir film max bir aslan annesi köstebek

  • 10 üzerinden 7 çünkü devamıı beni çok heycanlandırdı yapımcıya ve yönetmene teşekürler

  • çok güzel bir film

  • süper yapımcı ve yönetmene teşekkürler

  • muhteşem 10 üzerinden 10

  • süper bir şey bayıldım yapımcıya ve yönetmene çok teşkürler

  • çok pişmanım :(( aşırı derecede sıkıcı

  • çok güzel 10 üzerinde 8 veriyorum 🙂

  • Sayın Bilgin Film izlenmiyor yorum atıyorum siliyorsun bir çözüm bulabilirmisin hep takılıyor…

  • admin bey yorumumu neden kaldırdınızz ? !

  • Anladim arkadasım ! Cevabın için teşekkür ederim. Umarım en kısa zamanda iPad ile takip edebilirim. Basarılar.

  • çok güzeldi yha 22 yaşında olmama ragmen yiğenimle güzel vakit geçirdim devamını merak ettim açıkçası cok güzeldi teskkürler..müthiş

  • orta seviye

  • emege saygı ya bu film süper kim yaptıysa bu filmi teşekkürler

  • süpermiş:)

  • 2.bolumu ne zmn baslick acaba

  • çok güzeldi yha 22 yaşında olmama ragmen yiğenimle güzel vakit geçirdim devamını merak ettim açıkçası 🙂 cok güzeldi teskkürler..

  • süper bayıldım bence herkez izlemeli

  • Selamlar bilgin ! Arkadasım siteni beğenerek takip ediyorum ve hakkını vermek lazım filmkolik birisi olarak bugüne kadar en uzun süreli müdavimi oldugum site seninkisi ! Birşeyi danışmak istiyorum ! iPad ile siteni nasıl takip edebilirim ? Filmleri seyredemiyorum ! Bilgin dahilinde ise Bana bu konuda yardımcı olursan sevinirim ! Şimdiden teşekkür eder, basarılarının devamını dilerim.

    • @Kuklacı Bilgim yok malesef bu sene filmler silinmeseydi ipad uygulamasını hazırlacayktım malesef şuan mümkün değil.

  • fena değil biraz daha macera gerekli…

  • helal olsun sana bilgin senden hiç beklemezdim bu reklam linkini koymussun hiç yakıstıramadım sana

  • bu site çok kaliteliiii <3
    bu filmi sinemada izlemiştim çok güzel

  • bilgin çok tşkler bu kdr kısa zamanda film yüklediğin için senden başka sitede film izlemiyorum çok kaliteli bi site yapmışsın

  • çok güzel bir dizi

  • yaşım
    18 bu filmi sevdim

  • teşekkürler admin eline sağlık

  • süper filimdi ya aslan max çok cesur biri devamı gelir işallah

  • Bu site mükemmel siz bir numarasınız….

  • çok güzel

  • katılıyorum hepsi bir birinden güzel

  • Tüm filmlerimi bu sitede izliyorum süper site filmde süper..

  • Arkadaşlar çok guzel bir çizgi filimdir. İzlemenizi tavsiye ederim . Yaşasın FİLMİFULLİZLE.COM 🙂 😀 😉 😛

  • nuhteşem ötesi güzel film dondurmasını yerken izliyom manyak bişey ya B-)

  • güzel deva mını nıda izleyecem

  • çok güzel filmi.yüklediğiniz çok teşekkürler yenilerini bekliyouz 🙂

  • yaşım ilerlesede çizgi filmlerden bıkmam 🙂

  • devamını bekliyorum çok güzel

  • aşırı macara süper…

  • bence film küçük yaştaki çocuklar için uygun ama diğerleri için biraz sıkıcı hem bide böyle filmi yarıdda kesip bitirmek hiç doğru olmamiş zevki kaçmış resmen

  • arkadaşlar çook güzel bi filmdi acaba devamı ne zmn bilen varmı

  • ilk yorum benden süper film elinize saglık

  • izledim ve çok bayıldım devamını isterim…

  • Arkadaşlar çok guzel bir çizgi filimdir. İzlemenizi tavsiye ederem . Yaşasın FİLMİFULLİZLE.COM :))

  • Süper Ve Güzel <–

  • Güzel işte

  • normal derecede bir film

  • ben begendim 10 üzerinden 6

  • admin bunun tamamını ne zaman yayınlayacaksın yoksa birdahaki filme 2. filmde olacaklar gösterildi sonunda

  • zaman geçirmek için güzel bir film 🙂

  • çok hoş ve komik

  • mutlaka izle

  • tam istediğim filim teşekkürler admin. ayrıca hep bu siteden izliyorum çok kaliteli bunun içinde teşekkür ederim

  • vasat bi filmdi

  • aüper bu !!!!!

  • helal olsun bilgin bu kadar kısa zamanda yüklediğin için saolll