İMDB: 5.1 Maymun Kral geleneksel bir Çin romanı olan "Batı'ya Yolculuk'dan" bir parçaya dayanıyor. Film, Maymun Kralın doğuşu ve maceraları, kışkırtılma sonucu Cennetin Yeşim İmparatoruna olan isyanını konu ediniyor. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Aile, Aksiyon, Macera, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 72 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • BİLGİN BU FİLM’İN TR DUBLAJ YÜKLER MİSİN.

  • bu filmi izleyenler lutfen full izlemesin cunku ben bu filme saygi duyamam ozurdilerim !!!!

  • Arkadaşlar sırf şu filme yorum yapabilmek için zaman harcadım Allah aşkına izlemeyin 😀

  • Admin Çok Güzeldi

  • dilaver sen film izleme, çinlilerin maynunundan sana ne demi, o zaman dilaver sen daha iyisini yapıncaya kadar konuşma,

  • bu çinlilere şaşırıyorum efsanelerıne bakıyorum ve dıyorum kı insan denen canlının kafasına yumurta kadar cisim düşse yerden kalkamazken bu efsaneye ınanıyolarsa çinli denen çin malı imalatçıları duşunmuyolar mı neden sırtımızda kablumbaga kabuğundan zırh yok yanı eger öyle bı zırh olaydı insanoğlunun sırtında işte bu kadar abartsan kabul edılebılırmı peeeeh ee normal kayalığa atılan tenekenın çıkarttığı sesi isim olarak:) kullanan bı ırktan (çan çin çun) ne beklenır ki

  • fantastik filmle bilim kurguyu karıştırmayın

  • ben bunu otobüste izledim . İlgimi çekti . Adam tambi maymun gibiydi maymun yazdım ama nasıl tutturmusum bee… Tercihiniz bundan yana olsun

  • Yav arkadaşlar bu film fantastik bi film1…. Filme çok saçma diyenler siz gidin zevkinize göre film izleyin

  • hayatımda hiç birşeye zaman ayırdıgıma bu kadar pişman olmadım kitabını okumustum ondanda sogudum kesinlikle izlemeyin

  • çeviren arkadaş büyü sözcüğünü hie ya da numara olarak çevirmiş bu yanlış

  • leauge of legends oyununu oynayan varsa bilir oradada wukong var bana bu filmi arkadaşım söyledi çok beğendim

  • başı çok saçma gerçekçilik 0 sonundaki dövüş sahneleri fena değil

  • tam bir isyan filmi.çin mitolojisinin vazgeçilmezi uçan çinliler.tek tanrılı dine bir saldırı

  • Filmi saçma bulan arkadaşlar süpermen ve benzeri filmler için ne düşünüyorsunuz merak ettim doğrusu. Film tamamen fantastik bunu bilip ona göre izlemek gerek. Bence sıkı bir film olmuş. sağol bilgin…

  • keşke bu filmi çekmeselerdi saçmalıkta sınırları zorlamışlar + rezalet hususunda master olmuşlar
    nasıl 8/10 aldı hayret ya körler izliyor heralde

  • çin işi tamamen .. çok sacma geldi kendi adıma konusmam gerekirse sonuna kadar izledim ama ha duvara bakmıssın ha buna aynı 😀

  • imdb puanını fazlasıyla hak eden, vakit kaybı bir film. donnie yen bile kurtaramıyor. seyrederken “çinlilerin maymunundan bana ne” diye düşündüm. sonu da hayal kırıklığı.

  • bilgin emeklerine sağlık teşekkürler 10/10

  • Çin tarihinin belki de en ünlü karakteridir Wukong. Biraz aşırı fantaziye kaçılmış olsa ve asıl hikaye yanlış anlatılmış olsa da ben keyifle izledim. Herkese iyi seyirler.

  • süperr ama sonuna kadar izlemenizi tavsiye ederim atlamadan izleyin

  • ilk kez bi filme yorum yapıyorum bu film sadece wukong icin bile izlenir ++ beğenmiyenlerde saygı duysun önce kendi ülkesine baksın hangi yabancı devlet gibi film yapabiliyoruz?*

  • ben izledim izlemekten hiç zevk almadım bence film bile değil bu şirinler bile bundan kat kat iyi

  • ya güzel diyenleri anlamıyorum abi aynı gözlerimiz var saçma ve ötesi

  • böyle saçma sapan bir filmi ilk defa görüyorum kötü demiyorum berbat ötesi

  • film bilimkurgunun ötesine geçmiş dinimize inanışımıza açık bir saldırıdır şu Frankenstein: Ölümsüzlerin Savaşı filmi aynı keza.

  • HELAL ADMİN SANA ….BU FİLMİ BEKLİYORDUM ..2 BİRA CEKİN İZLEYİN BEYLER FİLM SUPER LAA

  • çinlilerin uçmadığı film yok mu demişsin mustafa türklerinde bi kere uçtuğu bi film seyredelim o zaman adamlar yapıyor izlemeyin zorla izleten var sanki…millet olarak herşeye bi muhalefet olcaz zaten başka bi bok yemiyoz… admin koymuş sitesine isteyen izler istemeyen izlemez devrim git sen samanyolunu izle o zaman allah allah azıcık saygılı olunda

  • adamlar ucuyor muçuyor ama tarzı abartı alanlar için harika birşey tavsiye ederim

  • ya arkadaş niye filmi kötülüyorsunuz gayet iyi bir film adamlar sizin cüneyt arkınınıza böyle yorumlar yapsa iyimi gerçi cüneyt abimizz adamdır ya 1 zıplamada 30 kişi deviriyo ona birşey diyemem amma güzel film hem leauge of legend karakteı severim wukong u güzel karakter . ordada buna bezer bir hikayesi var bu sadece bir evsane çinlilerin efsaneide böyle işte naparsın, 🙂

  • filmin kötüsü yoktur fakat zaman kaybı tamamıyle. Başrolde görmek istediklerinizi göremiyorsunuz, izlerken sinirlenebileceğiniz bir çok sahne var, senaryo 3/10 grafik 2/10

  • fantastik filmler en sevdigim filmler arasında demeyim ilk sırada ama bu film çok agır geldi be kadeşim

  • klasik çin yapımı bol bol uçma sahneleriyle dolu 1 film Yalnız bu filmi kesinlikle 3D izleyin o zaman film cok kaliteli görsel efeklerle dolu doyurucu sahneler var. 3D izlemenizi tavsiye ederim

  • yine uçuyor bunlar yaaaa…

  • yasak krallık filmi vardı o bil bundan daha güzel jakie chan oynuyor eski film olmasına rağmen adamla filmin adını yanlış komuşlar süper maymun yerine maymun kral koymuşlar 😀

  • film baştan sona kadar uçmayla geçiyor.ucan ucana. cok saçma birşey

  • bence bu film yasak krallıktaki maymun kralın bi degişiği

  • Sesini kısın komedi filmi oluyor. Bunu izleyeceğinize cüneyt arkın izleyin.

  • harika emeğine sağlık

  • filmi sonuna kadar izledim
    görsellik var.ama konu filan hiç birşey göremedim.
    ama belki 8-10 yaş grubunu eğlendirebilir o maymun karekteri

  • Kelebeğin rüyasını ekler misiniz hep burdan izliyorum filmleri diğer sitelerde var kelebeğin rüyası ama sıkıntılı açıyor videoyu lütfen ekler misiniz

  • filmi sonuna kadar bitirmeden herkez eleştiri yapıyor
    izlemiyorsanız eleştirmeyin
    filmin başları sıkıcı olsada ilerledikce daha güzel oluyor

  • Dragon ball animesini izleyenler bunu bilirler. Bu bir efsanedir. Dragon ballı izlemeden bunu izleyenlerden beğenmeyenler çıkabilir ama dragon ball izleyipde bunu izleyen kişiler kesinlikle beğencektir.

  • çizgi film seyrettimm :)) admin emegine saglık

  • yahu bu filmde herkes uçuyor bu çinliler berbat film yapıyorlar film amerikalıların işi kardeşim

  • bence 7 yaşından büyükler izlemesin

  • Yaş seviyesi düşük.Çinli çocuklara mitolojisini öğretmeye çalışan çocuksu bir film.

  • Tom Ve Jerry İ izleyin derim

  • Ha bir de not. Bu film çin in en eski destanlarından birinin filme çekilmiş hali.. İlber Ortaylı caps leri kadar acımasız olmayacağım şunu diyorum. Çok cahilsin keşke okusan…

  • Yahu ne kişiliksiz insanlarsınız.. Tarih, mitoloji, edebiyattan bir haber insanlar her simgesel bir şeyler gördüklerinde başlıyor bir illuminati söylevi. Bu ne biliyor musunuz? Bu aynen orta çağ da her anlaşılmayan şeyi yapan insanları gördüklerinde bunu şeytanın oyunu sayıp masum kadınları, bilim adamlarını yakan engizisyonla aynı zihniyet. Genel olarak sesleniyorum, inancınız bir filmle bir yazıyla alt üst olacak kadar zayıf mı ki bunlardan çekiniyorsunuz? böyle bir filmin altına bana edebiyat yaptırdınız ya… Neyse burada patlayacakmışım demek ki…

  • Filmde herkez superman

  • Filmde jungle oynamış bi wukong var sadece

  • çinliler buna film mi diyorlar?

  • izlenmeli güzel bence

  • manyak ötesi süper film

  • Admin harikasin muthissinnn !!

  • Yahu bu adamların uçmalarına ayar oluyorum haa. İlk uçan Çinliyi gördüğüm anda kapattım. Bilgin sen alınma sakın. Senin suçun yok. Çinlilerin manyaklığı işte napıcan.

  • beyler sade zaman kaybı asla izlemeye bile başlamayın bence size diyim çizgifilm izleyin daha zevkli olur

  • Resmen dinle dalga geçmişler çok saçma bir film. Tavsiye etmiyorum

  • Biz uçmasını beceremiyoruz.Cüneyt Arkın biraz uçtu eleştirdik.Süpermen vs.olunca menşei ülke nedeniyle bayılıyoruz.Güzel film işte..

  • başları biraz sıkıcı ama wukong daha zevkli oluyor.

  • @SABAN emek mi bu Samanyolu bile bunlardan daha iyi effeckt yapıyor bu ne ya bilgin bence kaldır siteyi kötülemesin

  • tamamiyla zevk meselesi uzreinde emek olan film izlerim derim

  • çinliler dunya nufusunun kacta kacını olusturuyor carpmıcam uzun iş bu ne abi 😀 bune yanı 😀 3.52 de kapattım 🙂 yorumum fılmden guzel gerısını var sen dusun sevgılı yurttaşım 🙂

  • çinliler farklı dünyadan bence

  • eski değil mi bu ?

  • Fİlmi 3. dakkaya alın sonra kapatırsınız zaten …

  • bol bol illuminati deccal zart zurt simgeleri mevcut beynim yıkansın diyorsanız izleyin bundan sonra filmde bakamayacağız illuminati yüzünden

  • değişik bir film eglenceli ama biraz saçmalı yönleri var

  • Bu çinlilerin uçmadığı filmleri de görecek miyiz günün birinde..? Süpermen bile bunlar kadar uçmuyor filmlerinde yahu. Anladık fantastik de bu kadar olmaz be kardeşim…

  • güzel film elinize sağlık

  • görüntü kalitesi çok iyi gerçekten 😉