İMDB: 4.7 Doğduğunda çok çelimsiz bulunan kralın küçük oğlu maymun abisi tarafından kabilesinden atılır. Onlardan uzakta, arkadaşı Ian´ın yanında yaşar ve inanılmaz becerisiyle ateşi, avlanmayı, modern yaşamı, aşkı ve hatta umudu keşfeder. Cömerttir, her şeyi paylaşmak ister, kurulu düzeni kökten değiştirir ve halkını başarı ve mizahla kimsenin babasını yemediği gerçek insanlığa taşır. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2015 Filmleri, Animasyon, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 74 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • ilk defa yorum yapıyorum beni zorladı resmen yorum yapmam için çok sıkıcı boşuna zamanınızı ayırmayın eminim sıkılıp yarıda kapatcaksınız….

  • çizim ve karakterleri son derece itici ve sevimsiz buldum, ayrıca komik ve eğlenceli de değil, gerçekçilik düzeyi için orta denilebilir… Esasta ise Darwinist ideolojide hazırlanmış propaganda amaçlı animasyonlardan biri…

  • Filmde,Fransız Mısın,Alman Mısın,Hiroşima gibi mini espriler yapılmış.Çok yakıştıramadım.Bu arada ”Lucy” ismi tesadüf değil,bulunan 3 milyon yıllık insansı maymunun ismini ”Lucy” koymuşlardı.Şu filmin altındaki yorumları bir tek Türkiye’de görürsünüz.

  • Evren nasıl oluştu diye soranlar Tanrı nasıl oluştu diye sormazlar, tabii o hep vardı, kendi kendine oluştu.

  • Adem ve Havva’nın iki kızı ve iki oğlu oluyor ve ilişkiye girip çocukları oluyor, yani biz ya maymunumsu bir varlıktan Türedik ya da ensest bir ilişkiden. Hangisi size daha uygun geliyorsa ona inanın ve milleti rahat bırakın.

  • merhaba filmi bu sabah tv de izledim çok sevdim çünkü evrime atıf yapan herşeyi seviyorum çünkü evrimi seviyorum. Ben atam İBRAHİM gibi (selam olsun ) bir hanifim dinimi sadece alemlerin RABBİ ALLAH’A özgüledim ve dinimin tek kaynağının KURAN olduğunu ne yazık ki geç olsa da kabul ettim. Eskiden evrim hakkında HARUN YAHYA! yazıları gibi saçmalıklara inanıyordum. Oysa bu bizim geri kalmamız için uydurulmuş safsatalara karşı İSLAMIN altın çağında yaşamış müslümanların çok değerli çalışmaları olduğunu öğrendim. Hepsi Muhammedi evrim teorisi gibi teorilere inanıyorlardı. Darwin evrimden ilk bahseden insan değil sadece değerli çalışmaları şuanda inanılan en altı sağlam olan teori. Darwin’in hayatını okuyun izleyin öyle değerli bir insan. Arkadaşlar evrimi neden kabul etmiyorsunuz. Ne okudunuz hakkında? Size ADEM HAVVA anlatıldı evet ama Kuran’ın neresinde Havva geçiyo? Allah’ın ilk yarattığı insan Adem diye yazıyo mu hiç? Lütfen aklınızı kullanın ve atanız İbrahim gibi sorgulayın çünkü unutmayın Allah aklını kullanmayanların üzerine pisliği yağdırır. Evrim sadece bütün canlıların tek bir atadan evrildiklerini savunur. Şuana kadar Darwinin teorisi hep desteklenmiştir. Siz ne zannediyorsunuz oturdukları yerden uydurduklarını mı? =) Adamlar tek bir fosil için dünyayı karış karış arıyorlar. Ne kadar çok emekleri var. Ben Kuran’daki bazı ayetlerin evrime atıf yaptığına inanıyorum ve evrimi Rabbimin mucizesi olarak görüyorum ve O’na olan hayranlığım artıyor. Böyle bir sanat olamaz. Evet Allah istese farklı şekilde de yaratırdı O’nun yapamacağı gücünün yetmeyeceği birşey yok ki. Ateistler bir tanrıya inanmıyor ve tanrıyı insanın yarattığına inanıyor. Ben ve benim gibi müminler ise evrimi okudukça öğrendikçe işte bunu ancak bir tanrı programlayabilirdi diyoruz… Tevratı açın okuyun ilk sayfalarda yaradılışta ademi suretimizde yarattık der. Hristiyanlar İsa’yı tanrı olarak kabul ettiler insan bedenini kutsallaştırdılar. Arkadaşlar neden bu kadar güceniyorsunuz yok maymundan gelmedim ben falan bu ego nedir ?=)
    Ne cahilce ya daha ne olduğunu bile bilmedikleri bir teori ile oturduğunuz yerden atıp tutuyorsunuz. Okuyun ya internet elinizin altında üşeniyorsanız izleyin sayısız belgeseli çekmiş insanlar. =) Ona’da üşeniyorsanız 600 sayfalık kitabınızı anladığınız dilde okumaya bile üşeniyorsanız atalarınızdan öğrendiğiniz safsatalara inanmaya devam edin ne diyeyim ben size. =) Sinan Canan okuyun Caner Taslaman okuyun tabi başta Kuran okuyun en büyük yazarın elinden çıkmış mucizeyi okuyun. Dua ile..

  • evrim diye bir şey yok. bu arada film süper.

  • çok berbat ötesi bir film sinemada izledim evrim bilimsel bir gerçek ama film eksi beş zeka düzeyinde! emeği geçen siteye koyanlara teşekkürler o ayrı bir mesele çok güzel filmler var bu sitede

  • harika espirili bir animasyon kesinlikle izlenir salak salak yorumlara bakmayın.

  • arkadaşlar darwinizm artık Avrupalı bilim adamları bile reddediyor bence tartışılacak bir şey değil sadece iki tane evrimle ilgili belgesel izleyerek olmaz bunlar türler arsında geçişin aslında hayvanların bulun dukları yere adaptasyon olduklarını ve bunun evrim olmadığını ortaya çıktı sonra örnek isterseniz yaşadığımız dünyadaki insanlara bakalım asyadaki ler çekik gözlü afrikadakilerin teni koyu ve tonları avrupalıların açık beyaz tenleri rekli gözleri ve saçların rekleri arkadaşlar bence hepsi insan sizce buna adaptasyon denir bir arap ingiltere gittiğinde birkaç kuşak sonra torunları aynı ingilizlere benzemeye başlıcak çünkü genler adaptasyon oluyor ve arapların torunları bile sarışın veya rekli gözlü oluyor ayrıca milyonlarca yıllık hayvan fosilleri bize hayvanların aynı bu zamanki gibiaynı olduğunu gösteriyor buda darwinizmi çürütmüyor öldürüyor darwin sadece zamanın imkanlarıyla arştımasının gördükleri söylemiş lakin imkanlar gelişti ve herşey okadar basitdeğil bugün bile biri ortaya bir şey attığında araştırılmadan piyasaya sürülmüyor insanları yanlış bilgilendirilmemesi için artık insanlıkla alakalı belgesellerde evrim diye bişey bahsedilmiyor sadace insanlığın afrika kıtasında ortaya çıktığını söylüyorlar velasıl ben çok araştırdım ve sizinde körü körüne inanmanızı istemem düşünmeden inanmayın ben düşündüm ve hak dini islamın bütün okları gösterdiğini gördüm bunlar şüpeci bir insan olduğumdan araştırdım hiç bir şeybişeye araştırmadan inanmam dinim bile bunu öğütlüyor arkadaşlar inşallah faydalı olabilirim sadece araştırmanızı ve dar zihniye veya yaboz gibi aşalayıcı ve kümser sözlerle egoist olmamanızı dilerim okuduysanız sah olun teşekkürler araştırmadan hiçbir şeye inanmayın 🙂 umarım doğru yolu bulursunuz 🙂

  • bu ne tas bu ne hamam o kadar !!

  • bu evrim olayına inananların müslüman olma ihtimali bile yok.halen neyin kafasını yaşıyorlar 🙂 neymiş primat olmuş arkadaş amel olmuş gibi bişey bu 🙂 primat diyen vatandaş sen onlara benziyo musun bilmem ama insan oglunun bi kaçı harici benzeyen yok.açın biraz da Allah c.c. kitabını okuyun.Film nasıl seyredilgiyle kalsın.Ama haşa biz maymunuz falan demeyin imandan yoksun olursunuz demesi…

  • umut cahil olduğun çok belli maymundan gelme diye birsey yok maymunlar ile aynı atadan primatlardan evrildik.

  • evrimi bilmeyen arkadaşlara önerim biraz kitap okuyun , maymundan geldiğimiz değil şu an dünyada bulunan maymunlar ile ortak atadan geldiğimiz yazar , dinimizi bilmeyenler siz de okuyun örneğini bu yazıya sığdıramayacağım nice harikalar anlatılır keza bir o kadar da insanın aklını karıştırır

  • Filmi izlemedim ama yorumları görünce de dayanamadım. Beğenin ya da beğenmeyin, milyon yıllık fosiller EVRİM GERÇEĞİNİ kanıtlıyor. Türler arasındaki geçiş aşamalarını bile DETAYLARIYLA gözlemleyebiliyoruz. bugün evrim var mıdır yok mudur diye bir tartışma yok. Yobazları saymıyorum. Vatikan dünyanın yuvarlak olduğunu 1982’ye kadar inkar etti. Evrim yok demenin dünya tepsi gibi düzdür demekten farkı yok ama KALBİYLE ANLAYANLARA anlatamazsın.

  • çok iyiydi film bu kadar yorum yapmaya gerek yok. izleyin görün.

  • erdi saçmalama evrimi reddetmekmi evrim diye birşey yokki reddedelim dostun hadi evrimie inanıyorsun insanlar maymunlardan geldi evren nasıl oluştu big bang mi diyeceksin fizikçilerle bi görüş hiç birşeyin var olmadığı bir yerde bi enerji nasıl açığa çıkar bu imkansız sadece Allah c.c. yapabilir bunu ki big bang Kuran da geçer sure ve ayet adı veremiyorum acil işim var internetten araştırabilirsin

  • Komedi filmde olmadı aslında arkadaşlar, siz komedisiniz. Siz hala evrimi şunu bunu tartışırken adamların kullandığı teknolojiyi göremiyorsunuz.Adamlar çok güzel bir iş çıkarmış animasyon tarzında gerek efektler olsun sahne geçişleri olsun hareketlerin akışı olsun süper bir film. Siz böyle şeylere takıldıkça böyle bir yapımı asla yapamayacaksınız.Artık takılmayın bunlara da işinize gücümüze odaklanıp ülkeyi kalkındıralım beraber.

    Adamlar senim benim ömrüm boyunca kazanıcağım parayı 1 film yaparak kazanıyor hala göremiyormusunuz? Onlar üstümüzden para kazanıp rahatlarına bakarken biz onların açtığı ufak konularda boğulmaya devam ediyoruz.Kurtulun kuruntularınızdan artık!Lütfen.

  • “sanatlı bir eser sanatkarı gerektirir” bediüzaman.

    nasıl ki bir boing yolcu uçağı kendi kendine olamaz,
    bütün boing mühendislerini bir odaya toplasan ve içeri bir sivri sinek soksan, tüm boing mühendislerini sanatıyla hayrette bırakması gerekir ve sanatkarını bize ispat eder.

    yani bir kağıt ve kalemi yanyana koysan doğada, aradan milyar yıl geçse de bir insan resmi çizemez, değil ki tesadüfen insanı şekillendirecek, hem sen zaten şekilden baret değilsin ki! seversin, üzülürsün, hayal edersin, rüya görürsün,
    mesela rüyayı gözünle görmezsin, demek ki gören göz değil ruhtur, göz sadece pencere,

    maymuna akıl versen, dile gelse, sanatlı bir esere tesadüf(evrim) diyenden koşarak uzaklaşır.

  • Çok Haklısın Erdi

  • erdi sen maymından gelmiş olabilirsin… ben adem ile havvadan geldim… onlarıda herşeye güçü ve kudreti yeten herşeyi yoktan vareden Allah (c.c.) topraktan yarattı…

  • mustafa adamsın 🙂

  • orta cağda dünyanın kare oldğunu zanneden zihniyet le evrime inanan zihniyet arasında bir fark göremiyorum

  • bugün evrimi reddeden insanlarla orta çağda dünyanın kare ya da tepsi olduğunu söyleyen zihniyet arasında pek bir fark olduğunu zannetmiyorum.

  • din konusuna girmiyorum fakat garibime giden bir konu var. neden filmin başında çocuğun bir elinin kaybetmesini isterki bir senarist ne yani bir elle nelerin başarabildiğimi bu bana çok saçma geldi varmı bunu açıklayabilecek kişi

  • Kesinlikle İzlemeye değer on numara film. bu arada admin tşk ederiz böyle animasyon filmlerinde devamını bekliyoruz..

  • çok daha güzellerini izledim bence izlemeye değmez. Boşuna vakit kaybettim.

  • Animasyon harika çok eğlenceli , çocuğunuzla beraber güzel vakit geçirebilirsiniz.

    Bağnaz arkadaşlar içinse şunu söyleyebilirim , Evrim bir teoriyse , yaradılış masaldır . Allah size okuyun demiş . Biraz okuyun en azından neye karşı çıkdığınızı bilin.

  • Müthiş kesinlikle izleyin

  • 2 si çıkmalı

  • Adı üstünde film bu gerçek değil millet dini karıştırmış izle gitsin cocuklar okulda yada mahallesine ayak uyduruyor darwin rumuzlu biri de darwinin kötü olduğunu bahsediyor ne hikmetse darwin rumuzunu kullanıyor ilginç

  • film güzel eğlenceli fakat maymunlar tamamen insana benziyor desek yalan olmaz. hoşuma gitmedi. insan izliyomuş gibi hissettim. rahatsız edici biraz. tamam evrim anlatılmış ama bu kadar da insana benzer olmamalıydı maymunlar. bildiğin zenci tipi var maymunda bro bu nedir ya. usher’ı görüyorum ikide bi filmde. biraz daha maymuna benzeseydiler iyiydi.

  • ilk hataniz su film basligi su dur pourqoui j ai pas manger mon pere yane su demek ben neden baba mi yemedim maymun prens le hic alakasi yoktur bide film icinde bazi yerlerde yanlis cevrilmis hatalar ozgunum ama gercekleri budur

  • tek kelime harika mutlaka izleyin……

  • Çocuklara izletilmemesi gereken bir film olduğu konusunda hemfikirim. En azından belli yaşın altındakilere. Ama ben filmleri neyi işlediklerine bakarak değerlendirmem. Benim için önemli olan konu işleniş ve animasyonlar için olmazsa olmazım kullanılan tekniğin kalitesidir. Bu film ise benden sadece kullanılan animasyon tekniği konusunda geçer not aldı. Onun dışında konu vasat işleniş hızlı. Espriler sıradan. bitsin de bu saçma animasyondan kurtulalım demişler. Son olarak vakit geçirmek için izlenir mi evet izlenir. Az da olsa

  • anımasyon dıye çocuklarınıza sakın izlettırmeyın!!

  • bence iyi bir film ancak kesintili

  • Bırak Darwini ve teorilerini , hayatında İnandığı dinin kitabının bile tamamını okuyup hakkında düşünmemiş cahillerin yaptıkları yorumları okuyunca tüylerim diken diken oldu. Gerçekden cehalet mutlulukmuş .

  • SUPER SUPER SUPER.amma ateizmi teblig edir 😉

  • Macarecı akıcı bir animasyon ama Darvizimi empoze ediyor cocukların izlemesi zararlı ola bilir !

  • çocukların kesinlikle izlememesi gereken bir film tamamen davrinist berbat bir film bilgin derhal kaldırmalısın bu filmi

  • o kadar saf salak bir milletizki … arakanda çocukları pişirdiler , bebekleri ızgara yaptılar muslumanları ızgara yaptılar araştırın bakın , dogu turkistandaki halkımıza zulmediyorlar kadınlara tecavuz ediyorlar , ıraktaki musluman kardeslerimize sırf ozgurluk getirecegız diye tecavuz katlıam ve soykırım yaptılar … dunyada muslumanlara yonelık sıddetlı savaslar devam ederken aziz nesinin dedigi gibi salak aptal ve mal millet oldugumuzdan maymunu oynayarak ozgurluk dıyoruz .. ses çıkarmıyoruz. varmı billet boyle bişey. kuzuyu yiyen kurda ses çıkarmıyorsak kurdun yanındayızdır. Silkelenin kendinize gelin . uyanın. bırlesin ayrısmayın. dunyada muslumanlara karsı verılen savası gorun ,, ,gorun,,, gorunnnnn

  • ALLAH sizi bildigi gibi yapsın .. ( filmi yapan ve film yapımında emei olan ve dublaj yapan salaklar). …. Böyle abuk sabuk filmi muslumanlıgı dini ahireti ve gelecegi mahvetmek için cocuklarımızın aklını zihnini mahvetmek için çıkarıyorlar ve biz aptallarda begenip izliyoruz.

  • yorumlara aldanmayın film çok güzeldi çocuklarınıza da izletin ahiretinizi falan da yakmazsınız….

  • çoçuklarıma kesinlikle izletmem

  • Kalkın beyaz dağa gidelim film süperdi herkeze tavsiye ederim.

  • izleyin…

  • vallaha filmi kapağına göre eleştirmeyi bu animasyon sayesinde yeniden ögrendim 2 3 gündür gözüme çarpıyodu ama kapağı dandik diye izleyesim yoktu ama cidden güzel animasyonmuş izleminizi tavsiye ederim 10/9

  • !!!!! BENCE BUNLARI SAKIN İZLEMEYİN NERESİ GÜZEL ALLAH MUHAFAZA GARDAŞLARIM RABBİNİ İNKAR EDENLERİN SAÇMALAMASI

  • çocuklarımıza geleceğimize bu tarz filmleri animasyon diye, eğlensinler diye, geri kalmasınlar diye izletmeyin. Darwinin ALLAH ı inkar eden evrim teorisi güzel görüntülerle zihne kazınmak isteniyor. Konu ne kadar güzel olursa olsun, film tüm zamanların en iyisi bile olsa çocuğuna geleceğine izletme müslüman kardeşim. Hepiniz ALLAH a emanet olun

  • evrim pompalamışlar resmen hz cebrailde kuş olmuş cokda gizleyerek yapmamışlar

  • Süper Süper Hatta Süper Oğlu Süper

  • katolik dinine mensup bir film dikkat dininizi tehlikeye atmayın .

  • Gerçekten güzel bir film izlemeye değer ben hiç basından kalkmadan izledim süper bi film büyük küçük herkes izlemeli 🙂

  • Filmdeki tum isimler yahudi isimleri. Soylarinin nerden aldığı belli oldu 🙂

  • Evrim teorisini görmezden gelirsek güzel ve komikti ailecek izleyebilirsiniz

  • harika emeğine sağlık

  • tek elle bile neler basariliyor kendinize hic bi zaman kotu davranmayin insan kadar degerli bisi yok bu dunya herkese yeter merak etmeyin

  • filmi yapanlar evrime inanan lar soyları maymundan geldiğine inanılıyor ama film güzel

  • 1:20:53 dakikada cevriye bak diyor ki Resmen hirosimo patlamasi oldu daha oncede Nijeriyali falanmi sandin beni diyor D: 😀
    cok guzel ceviri olmus

  • film fena değil fakat inceden evrim teorisini işlemişler. sizlere tavsiyem çocuklarınıza kesinlikle izletmeyin. filmin bıraktığı ufacık bir kuşku ahiretini yakar evlatlarınızın

  • DARWİN TESPİTİN ÇOK DOĞRU.18 YAŞ ALTINA İZLETİLMEMELİ, BİLİNÇ ALTLARI ZEHİRLENMESİN…

  • Darwin 1800 yıllarda yaşamış bir rahip ve bilim adamıdır.Yani Allah’ın varlığına inanan ama bilimle de uğraşan bir İngilizdir. Darwin teorisinde asla “ALLAH’I İNKAR ETMEMİŞ VE İNSAN MAYMUNDAN GELDİ” dememiştir.Evrim Teorisi, evrimleşmenin bir sonucu olarak türlerin değişimini ve yeni türlerin oluşumunu, evrime etki eden faktörler ve mekanizmalar ile açıklayan teoridir.Yani doğa olayları,biyolojik faktörler gibi bir çok etki ile türlerin yok olabileceğini, değişikliğe uğrayabileceğini, yeni türlerin ortaya çıkabileceğini söylemiştir. Bu nedenle günümüzde dinazorlar yoktur, bu nedenle mağarada yaşayan insanlar ile günümüz insanlarının genetik yapılarında farklılık vardır. Teoriye bu saçmalıkları ekleyen Darwin değil, başkalarıdır… Filme gelince; ön yargılardan uzak izlerseniz, oldukça eğlenceli bir animasyon filmi,tavsiye ederim…

  • Adam süper diyor ya))
    Darwinizmin başarısı.Normalleşen anormallikler! İzleyin bari, insanlık bitti madem!

  • Çok Güzel Bir Film 10/9 Puan Veriyorum Bilgin ABi Teşekkür Ederiz. Bizi Mutlu Ediyorsun . Saygılar….

  • çocuklarımıza geleceğimize bu tarz filmleri animasyon diye, eğlensinler diye, geri kalmasınlar diye izletmeyin. Darwinin ALLAH ı inkar eden evrim teorisi güzel görüntülerle zihne kazınmak isteniyor. Konu ne kadar güzel olursa olsun, film tüm zamanların en iyisi bile olsa çocuğuna geleceğine izletme müslüman kardeşim. Hepiniz ALLAH a emanet olun

  • super filmdi )

  • Bu fransızlar, tarihi olsun modern olsun mizah anlayisinin her turlusune fransiz kalmislar ve bu filmle de bir kez daha ispat edelim demisler. Taxi serisi iyiydi ama hakkini yemiyim

  • Dehşet bir şey:)

  • Ben çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz bide bir şey daha var 9 eylül the mazer 2 çıkıcak yüklerseniz çok sevinirim herkese iyi günler 🙂

  • Çok eğlenceli bir film herkese tavsiye ederim.

  • muhteşem kötü söz yok muhteşem bayıldım

  • bence izlemeye değer 😀

  • Film Süper Kaçırmayın Derim.