Film Robotu
Fragman Tek Parça OP


(İMDB: 7.8 ) Tae-sik’in hayatının anlamı sadece küçük bir kız olan So-mi’dir. So-mi’nin annesi bir uyuştucu örgütündedir. Tae-sik bir yolunu bulunca hem Hyo-jeong’u hem de So-mi bu örgütün elinden kaçırmak ister. Ama planlamadığı birşey vardır oda bu örgütün liderleri olan iki kardeş Man-sik ve Jong-sik. İki kardeş eğer Tae-sik onların istediği şeyi yaparsa Hyo-jeong ve So-mi’yi serbest bırakacaklarını söyler. Tae-sik, So-mi’yi bu kötü dünyadan kurtaracaktır. Bu dünyada bir lider daha vardır Mr. Oh, Tae-sik bunu ortadan kaldırmalıdır. Ama tutuklanır. Aynı sırada, Hyo-jeong’un bağısakları çıkarılır. Tae-sik bunu öğrnir ve So-mi’nin hayatının tehlikede olduğunu düşünerek karakolda polislerde dövüşür ve kaçar. Şu anda bir kaçaktır, Man-sik ve Jong-sik’in peşlerine düşmüştür. Onları takip ederken organ mafyasının elinde olan ameliyat edilmeyi bekleyen çocukları bulur ve So-mi’nin ölmüş olabileceğini düşünür. Kendi hayatını riske atarak savaş ilan eder. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Aksiyon, En Çok Yorum Alan Filmler, Gerilim, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 234 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • güzel film arkadaşlar izlesem mi izlemesemmi diye düşünürseniz tavsiye ederim izleyin pişman olmazsınız.

  • bu film harika izlemeyenler varsa kesin izlesin

  • İzledigim Filmler Arasında En İyi Diyebilcegim Filmlerden Gerçekten Muhteşem Ben Yorum Yapan Biri Değilim Ama Bunda Kendımı Borclu Hissettim Emegi Gecen Herkese Teşekkürler

  • mükemmel.hala ağlıyorum.çok etkileyici,duygusal,aksiyon yüklü.izlemesseniz çok şey kaçırırsınız.hemen açıp ne izleyin..

  • arkadaşlar harıka fılm

  • yaaaaaa yine tam hayal ettiğim gibi bi son oldu 🙂 gözlerimden uykunun şapır şapır aktığı bu saatlerde göz kırpmadan izlemişsem kesinlikle bu filmde olay var demektirr… izlenmeye değer on numara duygu yüklü bi aksiyon …

  • tek kelime ile afişlik bir film mükkemmel ötese aklınızda kalacak bir film

  • güzel film leonun çakması ama leonun çakması bile güzel 🙂

  • Gerçekten muhteşem di .

  • harika

  • izlenmesi gerek..herşey var bu filmde

  • Yorumlara aldanıp izledim gitti bütün vaktim,keşke başka film izleseydim 3 puan eder bu film.Kimsede izlemeyin dememiş.Karışık herşey saçma ilerleriyor.

  • 1 saat film aradım ne izlesem diye. 2 senedir bu siteyi takip ediyorum. işini iyi yapanlardansın ayrıca teşekkür ediyorum. Fakat benim gibi bir çok film izleyen kişiler şu yorumlardan dolayı ne izlesek onumu izlesek bunumu izlesek diye kararsız kalıyor. o kötü yorum yapmış, o şöyle demiş, bu böyle demiş. inan kafam karmakarışık hangi filmi izleyeyim diye… bu işe bi çözüm bulmanız gerekiyor. üye olmayan yorum yapamasın. birde üyeler hangi filmlere yorum yapmış ne kadar kötü yorum yapmış bu şekilde bir kriter belirleyip çözüm bulursan. belki saglam film izleyen kitle birbirinin yorumlarından yola çıkarak hareket edebilir. ve film kaçırmamış oluruz. şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar.

  • Etkileyici, tavsiye ederim

  • gerçekten mükemmel bir filmdi……..

  • Gerçekten çok güzel film

  • arkadaşlar, daha ne harika filmler ve diziler var kore yapimi.Ben bu filmi 1 sene önce izlemiştim. gerçekten çok güzel oppa hakkini vererek oynamiş.Bu siteyi çok seviyorum daha çok kore yapimi film görmek isterim inşallah ben çoğunu izlemiş olsamda, arkadaşlarimin da izlemesini istiyorum.Teşekkürler admin…

  • bu yönetmenin tüm filmleri mükemmel imdb sitesinde zaten 7 puandan aşağı filmi yok “şeytanı gördüm” filminide izlemenizi tavsiye ederim

  • film çok güzel. sonda çalan müzikte öyle 🙂

  • Bende hiç bir film için kolay kolay yorum yapmam sadece aç ve izle o kadar diyorum…

  • Bende ilk kez yorum yapıyorum. Çok güzel.

  • diyecek birşey bulamadım…tek kelimeyle harika bi film

  • BAKIN ARKADAŞLAR BU SİTEDE SAYISIZ FİLM İZLEDİM VE İLK DEFA Bİ FİLME YORUM YAPIYORUM KESİNLİKLE ZAMAN KAYBETMEYİN VE İZLEYİN .. ÇOK KIYAK Bİ FİLM DİYOM SİZE HARBİDEN BENİ BİLE SON SAHNEDE AGLATICAKTI . TEKME TOKAT ARGO BICAK HANCER SİLAH UYUŞŞTURUCU ,ORGAN İŞİ,GERİLİM ,DUYGUSALLIK DRAM ALAYI BU FİLMDE BİTEK AŞK YOK ONA DA GEREK YOK 😀 OLSA BU SİTEDE NİYE FİLM İZLEYESENİZ 😀 HADİ EYVALLAH İYİ SEYİRLER

  • İZLEDİGİNİZE PİŞMAN OLMASSINIZ gayet güzel sevilecek bir film tşk bilgin

  • süperdi bence son sahnede ben gittim recep ivedik demeli hem altan akıyor hem üsten öyle oldum yani 🙂

  • ÇOK GÜZELDİ

  • leon tadında harika bi film………

  • Tek kelime yeterli bence MUHTEŞEM.

  • gerçekten muhteşem dehşet bir film olmuş. İNANILMAZ ÖTESİ!!!

  • bunca emek vermiş,eklemişsin…face’de paylaşırken,başka film çıkıyor.kızma,emeğine saygı,fakat biraz kırgınım bilgin…sen dene bir de PAYLAŞMAYI face’de.ki kimse de uğraşmıyor benim kadar.

  • emeği geçen herkese teşekkür ederim mükemmel bir film asla zaman kaybı değil tavsiye ederim.

  • pek yorum yapmam ama gercekten beğendim tavsiye ederim

  • kore filmlerine karşı önyargılıydım bir kaç filmle ön yargı azalmıştı ve bu filmle birlikte tamamen yıkıldı….böyle güzel kore film önerilerinizi bekliyorum…

  • sürürkleyici etkileyici harika bir yapıt….mutlak izlenmesi gereken filmlerin üst sıralarında gelir…İzleyecek olanlar kesinlikle pişman olmayacaksınız…

  • arkadaşlar filme yıldız vermeye veya puan vermeye.gerek yok.film başlı başın bir yapıt.bilgin teşekkürler bu filmi bize kazandırdığın için..

  • arkadaşlar, daha ne harika filmler ve diziler var kore yapimi.Ben bu filmi 1 sene önce izlemiştim. gerçekten çok güzel oppa hakkini vererek oynamiş.Bu siteyi çok seviyorum daha çok kore yapimi film görmek isterim inşallah ben çoğunu izlemiş olsamda, arkadaşlarimin da izlemesini istiyorum.Teşekkürler admin…

  • harika bir film. kötü yorumlara aldanmayın 5 dakika seyrettikten sonra bırakamazsınız zaten. teşekkürler bilgin…

  • ORTA SINIF DUYGUSAL AKSİYON KARIŞTIRILMIŞ…BEKLENTİLERİ KARŞILAMAZ…

  • konusu aynı olan bi film daha var bide onu izleyin bence o dahada muhteşem denzel Washington oynuyor.

  • muazzam bır fılmdı

  • Gerçekten mükemmel bir film filmin sonuna kadar kendimi zor tuttum ama o son sahne beni bitirdi ağlamaktan gözümün damarları kan topladı kesinlikle izleyin

  • filmin sonuna kadar kendimi tuttum ama o son sahne beni bitirdi ağlamaktan gözümün damarları kan topladı

  • Uzun zamandır sitenizden film seyrediyorum. Gerçekten kaliteli bir hizmetiniz var bu hizmetinizden ötürü size teşekkürlerimi iletmek isterim öncelikle. Filme gelince gerçekten güzel bir film. Dakikaların nasıl geçtiğini gerçekten anlayamadım. İzlenmeli diye düşünüyorum. Verdiğiniz hizmetten dolayı tekrar minnettarlığımı söyleme gereğinde duyuyorum kendimi. Kolay gelsin.

  • biraz fazla basit ama zamanınız bolsa izleyin 10/6

  • gerçekten harika.. korelileri tebrik ediyorum.. iyi iş çıkarmışlar.

  • bu nedir ya hiç begenmedimm

  • Film harika.

  • söylendiği gibi muhteşem harika falan değil, bununla beraber zaman kaybıda değil. izlemeye değer

  • başarılı, izlenmeli bence

  • verilen puanın çok üstünü hak ediyor SÜPERDİ

  • Tek kelime ile muhteşem bir film Film Sonunda Ağlama garantili.

  • izlediğim engüzel yapımlardan,harika bir film çok etkilendim .

  • Gözlerim doldu sonunda, izlediğim en iyi filmlerden biriydi

  • süper film kim ne diyorsa desin sadece izleyip siz karar verin…

  • kesinlikle muhteşem bir film mutlaka izlemelisiniz..aklımdan çıkmayan uzun süre etkisinde kaldığım nadir filmlerden hemen izleyin .. 10/10

  • Çatıya çıktım atlıyacam beni acile götürün …Film 10 numara tavsiye edilir..

  • leon la başlayıp ihtiyar delikanlı ve bu filmle devam muhteşem bir film serisi süpersin admin

  • ilk defa yorum yapıcam bu sitede .ben böylesini izlemedim.gözyaşlarımı tutamıyorum

  • idare eder,seyredin.

  • ergen filmi 10/3

  • çok iyi

  • güzel sürükleyici bir film bilgin teşekkürler

  • 10 üzerinden onluk bir film

  • Soluksuzca izlenecek süper bir film. Teşekkürler admin.

  • tek kelimeyle mükemmel ötesi tebrik ediyorum bunu yapanı 🙂

  • arkadaşlar filmin izlenmesi gerek .

  • Kore sineması gerçekten güzel yapıtlar çıkarıyor,neredeyse amerikan sinemasını yakaladı.Bizim fimlerde de maalesef sulu komediden başka bir numara yok.Filmi bir amerikan yapımcısı yapsa idi gişelerde hatırı sayılır sayılara imza atardı.Kore gerçekten merak ettiğim bir memeleket haline geldi.Film çok güzel biraz dram,bol aksiyon ve kan.Seyretmeye değer bir film.10/7…

  • “Mükemmel, müthiş, olağanüstü, böyle şey görmedim, bundan büyüğü yok” demek bu film için karıncayı deve yapmak gibi bi şeydir. Filme “iyi” bile diyemeyeceğim maalesef. Sıradan sadece dövüş görmek isteyenler için çekilmiş bir film benim için

  • Çok basit maalesef beğenmedim. Demek ki yorum yazanların yaş ortalaması çok düşük. Ergenlere göre bir film

  • çok güzel bir film

  • gerçekten çok mukemmel bir film olmus..

  • Film cok mukemmel değil ama skılmadan izlenıyor son partı cok iyi aksiyon ve duygusal vakti olanlar izlesin pisman olmazlar

  • Film harbiden izlenmeye deger güzel filmdi

  • gerçekten güzel film alttaki yorumlara bakarak izledim burda güzel diyen herkese katılıyorum

  • Bu filme süper iyi diyenler hayatında iyi film seyretmemişler herhalde, bu filmin puanı 10 üzerinden 1 dir . Zaman kaybından başka birşey değil.

  • tek kelimeyle mükemmel sonunda ağlamaktan helak oldum

  • Arkadaşlar böyle bir film olamaz ya kaliteli desem az olur harika bir yapı 🙂

  • Tek kelimeyle muhteşem bir filmdi.

  • sürükleyici güzel bir film

  • Güzelmiş film 😉

  • Henüz izlemedim ama konusu falan filmin baya iyi olduğu gösteriyor

  • Çok harika.. Sonunda ağladım.

  • Süper film

  • oha artık dıyorum baskada bısey demıyorum

  • 10/10 super film adam bu adam cildirmisss.D

  • yok böyle bişey yok .. izlemeyen çok şey kaçırır ..

  • film gayet güzel anlamlı ve akıcı

  • japon çin kore filmlerini kesinlikle izlemem yorumlara bakarak seyrettim iyikide seyretmişim film HARİKAYDI.

  • kaçırılmayacak bir film..

  • Bu sitede ilk defa yorum yapma zorundalığını bu filmle hissettim parker dan sonra bu film de çok güzeldi sağolun

  • mükemmelll, kesinlikle izleyin.

  • Oha diyorum Muthiş bir film. Hic ama hic tereddutsuz izleyin. Harika otesi. 100 uzerinden yuz!

  • super

  • Teşekkürler çok güzel bir film. uyuşturucu tacirlerinin hepsinin sonu böyle olmalı

  • izlediğim en iyi filmlerden biri

  • gerçekten izlenmeye değer bir film. tavsiye ederim…

  • on numara bir film

  • çok güzel bir filmdi.izlemenizi tavsiye ederim.admin sana da teşekkürler

  • Güzel bir filmdi… Herkese tavsiye ederim.

  • güzel film olmuş…

  • güzel film seyret

  • Mükemmel bir film idi göz yaşlarımı tutamadım

  • Bu Filmin Altına Yorum Yapan Arkadaslara Onlar SAyesınde Bİr Daha Hİç Unutmuycagım Fİlm İzledim 😉

  • Aksiyon,Dram hepsi bir arada.İzlenebilecek en güzel filmlerden biri.Film sonuna doğru mendillerinizi hazırlamayı unutmayın.10 üzerinden 10

  • cok guzel bir film harika izlemeye değer

  • düşünmeye gerek yok direk izleyin

  • süper film

  • dün izledim bu gün birdaha izliyorum ! başka birşey söylemeye gerek yok

  • A Bittersweet Life – Acı Tatlı Hayat bu filmin 720p türkçe dublajını yüklersen çok makbule geçecek sayın admin

  • film iki saatte anca yüklüyor

  • 10 numara gerçekten emeği geçen herkeze teşekkürler kesinlikle izleyin bence

  • 10 Numara Film Kesin İzleyin İlk defa bir film için yorum yapıyorum.

  • çok beğendim harika

  • film güzel 10/9

  • İdare eder…10/6

  • cok guzel bır fılm tavsıye ederım

  • ortalarına kadar sarmayabiliir ama sonları sizi tatmin edecektir . güzel film ..

  • güzel film seyretmeye değer

  • 10 numara filmdi ya dramın dibine vurmuşlar 🙁

  • gerçekten çok harika film tavsiye ederim…

  • güzel film oturup iyi film izlemek isteyen arkadaşlar tavsiye ederim admin emeğine sağlık

  • agladım

  • gerçekten güzel bir film

  • 10/10 luk bir film muhteşem bir film çok begendim bilgisayara yükledim indirdim süper bir film emgine sağlık

  • Mükemmel çok hoşuma gitti. Film dedigin böyle olmalı !

  • harika bir film tavsiye ederim herkeze 10 üzerinden 8

  • Film dediğin böyle olmalı hacı…Süperdi gerçekten

  • güzel film mutlaka izleyin derim bu dünyada o kötü insanlardan mutlaka var o kucuk kızı kurtaracak insan gerçekten varmı 10/10

  • gerçekten güzeldi emeğine sağlık

  • hayatımda bi insanın başkası için ne kadar fedakarlık yapabilecegini gösteren harika bir filmdi.

  • Güzeldi…Tavsiye ederim

  • seyrettigim en güzel filmlerden biriydi

  • Hayatımda izlediğim en iyi film bu .

  • Filmin başı sıkıcı gelebilir,sakın kapatmayın çok kaliteli bir film.Sadece ailece izlemeyin kahramanımız bayağı doğruyor milleti.

  • on numara 🙂

  • Aksiyonu iyi ötesi.Seyredilir

  • film dedinmi böyle olur…

  • film harika !!!

  • bu film e kimler güzel yazdı 5 para etmez saçma sapan birşey

  • ÇOk etkileyici ve güzel bir film düşünmeden izle kefilim yahu

  • süper

  • Gercekten mukemmeL bir fıLm .. İzleyen arkadasLar pısman oLmıcaktır (:

  • bu sitede izlediğim en etkileyici fimlerden biri…kesinlikle güzel

  • süper 10/9

  • harika:)

  • çok güzel bir filmdi yorumlara bakarak izledim filmi iyki izlemişim

  • film çok güzel oyunculuk çok güzel sahneler çok güzel drama da var aksiyon da hüzün de film olağan üstü

  • Uzak doğu film lerini çok abartılı ve yapmacık bulurum seyretmem (Son samuray hariç TOm Kuruzlu olan hariç en favori filmimdir) Bu filmin finali için bile seyretmeye değer.Abartı ve koşuşturmaca beklemeyin.

  • ilk defa yorum yazıyorum film çok iyi .

  • bilgin paylaşım için sağol ilk defa bir yorum yapıyorum, yaptırdığına göre film bana göre harika

  • bütün yorumları okuyup filmi izledikten sonra anladımki bu yorumları yapanların %99 u çoçuk.

  • perfect

  • yıllarca fılm ızlerım konusu ne olursa olsun bu tarz fılmler hep 10/10 numara. emegıne saglık arkadasım. . .

  • kesinlikle cok super

  • helal olsun demekten baska ne denilir uzun zamandir böyle kaliteli film izlememistim demekki isteseler yapiyorlarmis filmden fazla bize bu filmi izleten kisilere de çok tsk ediyorum yorumlara bakmadan izleyebilirsiniz 10 üzerinden 20 veriyorum :))

  • Güzel film ama biraz Leon The professional ‘ın taklidi gibi ama güzel ..

  • charıka senın gıbı cok varmı bılmıyorum burda ..umarım numınesındır ..fılme gelınce son zamanlarda seyrettgım en hareketlı en mutıs fılmdı..ızlemeyen cok sey kaybeder…….devamı umarım gelır….emege gecenlere tskler…

  • admin teşekkürler emeğine sağlık mükemmel

  • güzel

  • Çok güzel bir film herkeze tavsiye ederim 10/10

  • çok güzel bir film anlamlı

  • BU ADAMLAR VAR YA YOK BÖYLE BİR ŞEY.BU NASIL BİR KAFANIN ÜRÜNÜ BÖYLE.BİR KEZ DAHA HAYRAN OLDUM SİNEMA SANATLARINA.KORELİLERİN SAYESİNDE SİNEMADAN DAHA FAZLA ZEVK ALIR OLDUM…,

  • imdb puanlarına kanmamak gerektiğini kanıtlayan bir film. mantık hataları, yersiz müzik efektleri, inanılmaz acemi ve sinir bozucu oyunculuk örnekleri.yorumlara kandım da izlemeye başladım, başlamışken de sonu gelsin diye sabrettim ama tamamen fiyasko çıktı baştan sona. ayrıca admin teşekkürler bu güzel site için,emeğine sağlık..

  • harika bir film.. kesnlikle izlenir

  • çok fazla kan var ama dövüş sahneleri gerçekçi.dram ve aksiyon iç içe . seyre değer…

  • Pişman olmayacağınız güzel bir film.

  • bir daha kore filmleri hakkında önyargılı olmayacağım. çok güzel bir filmdi.

  • arkadaşlar film 10/10 gerçekten hem hareketli hem duygusal çok başarılı teşekkürler admin…:)

  • cok guzel bir filmdi cok begendim izlemenizi tavsiye ederim. tesekkurler

  • Güzel sürükleyici bir film. Bazı sahnelerde katlimlar var 😀

  • süper film gerçekten. hele döğüş sahneleri mükemmel …

  • ilk izlediğim de ağlamıştım galiba, izleyin çok iyi 10/10

  • çok guzel bir kore filmi

  • TEREDDÜTSÜZ İZLEYİN…MUHTEŞEM.

  • Film süper ya izlemeyen çok şey kayberder ♥ ♥ ♥

  • süper süper süper

  • gerçekten müthiş.. ilk defa yorum yapıyorum…

  • mazisi olmayan adam ne lan komedi filmi gibi isminde hayır yok! tea-sik so-mi isimlerede bittim 😀

  • harika bir filmdi tavsiye edewrim

  • işte film budur

  • izlemeğe değer çok güzel bir film.

  • admin eline saglık mükemmel ötesi cok başarılı konu tamamen koporttı benı kesinlikle iyi seyirler 10/10

  • çok güzel bir film…. her şey çocuklar için…. kendi evladını döven beyinsizler izlemeli… eloğlu bir çocuk için neler yapıyor…

  • mükemmel

  • Bir film için yazılan yorumlarda bukadar olumlu yorumları birarada görmemiştim. 10 oskarlık film dahi olsa aradan 2-3 çatlak çıkar ben daha iyisini çekerim diyen olur. Pek döğüş filmlerini sevmediğim halde yorumlardan etkilenerek izlemeye başlicam ve yorumumu eklerim. Ayrıca Serdar arkadaşımızın dediği gibi filmin konusunu okumak gerçekten insanı güldürüyor ve birde uzattıkca uzatmışlar 🙂 Bilgin kardeş eline sağlık.

  • arkadaşlar Won Bin’in SAVAŞ KARDEŞLİĞİ filminide izlemenizi tavsiye ederim

  • harika bir film

  • mukemmel

  • kaçırmayın derim oyunculuk çok iyi imdb puanını fazlasıyla haketmiş..

  • harika bir film izleyin.

  • mükemmel film şaşırtıcı bir şekilde

  • cok duygulandım çocuk sevgısı işte…

  • gerçekten süper film

  • ahanda bu filmi izleyinnnn
    mendiller hazır vaziyette erkekler yalnız izleyin
    ağlıyor demesinler

  • emeğine sağlık güzel bir filmdi

  • siz bu filmin neresini güzel buldunuz yıllardır film izlemedinizmi berbat ötesi.. bi ara beni ekleyin size gerçek filmler gönderiyim :))

  • süper bir film aynen leon adlı fılmın konusu almıslar bıraz ama ızlenmeye deger cok anlamlı bir film 10/10 devam et admın 🙂

  • arkadas super otesi aksiyon dolu duygusal olarakta tavsiye kesinlikle kacirmayin

  • Film gerçekten çok harika bakın bilgisayara bile indirdim izledikten sonra ailemle izlemek için televizyona usb aracılığıyla koydum tekrar izledim çalıntı hayat ve bu film beni en çok etkileyen filmler arasında gerçekten böyle filmler zor gelir aksiyon dram macera suç gizem her şey bu filmde bence bu filmin 7.8-7.9 yerine daha daha yüksek bir puan alması gerekiyordu sağol bilgin 5 yıldır bu siteden film izliyorum ismini hatırlayamadığım bir çok film var belki de ama olsun bu benim 5 yıldan beri yaptığım 3. yorumum

  • kesinlikle mükemmel,çok keyifliydi.sağolasın admin.

  • Bir film bu kadar mı güzel olur ya. Aksiyon, duygusallılık, intikam. İnsanı duygudan duyguya sürüklüyor. Son zamanlarda izlediğim en iyi filmdi. Hiç düşünmeden direk izleyin. Film öyle böyle değil.

  • Teşekkürler, çok güzel bir film…

  • bence son part muhteşemdi.filme kötü diyen olursa bilinki izlemeden yorum atmıştır..

  • ben bir filme bakmadan önce yorumlara bakarim herkes met ediyorsa bakarim bu filme baktigim gibi film müthisti tesekkürler emeği gecen herkese

  • World war z filmini yüklermisin bilgin

  • film çok başarılı bilgin kardeşim sen hosting nereden alıyorsun.yeni bir site açıçam ondan soruyorum

  • film çok güzel kaçırılmaz son zamanlarda izlediğim en iyi film diye bilirim on numara

  • cok güzel bir film izlemeden gecmeyin

  • bılgın eyv paşa gercekten super fılmdı ızlenmesı gereken fılmlerden bırıde budur bence başarılarının devamını dılerım

  • bilgin izlemek istedigim filmlerde partlar birbirine girmis.. hangi parta tıklasam 1. part cikiyor… sorun bendemi acaba?

  • Bu filmle Leon arasındaki tek benzerlik başrol oyuncunun yanında bir kız çocuğunun yer alması 🙂 onun dışında konu olarak hiçbir benzerlik yok. Postere bakıp mı filmlerdeki benzerliği kıyaslıyorsun?

  • G. Kore sinemasının 3 yıl önce çevirisi yapıldığında izlediğim ve halende son yıllarda izlediğim ve aklımda kalan en kaliteli filmlerinden biri. Bu filmi izleyipte çok beğenenlere yine G. Kore 2004 yapımı Sunflower adlı harika filmi de tavsiye ederim.

  • izlenmesi gereken bir film emegi geçen arkadaşlara teşekkürler kadett

  • kesinlikle izlenmesi gereken bi film tüylerim diken diken oldu çok başarılı 10 üzerinden 10

  • ben fazla yorumu sevmem ama film güzel yakın savaş hareketleri sevenler için…

  • izlemeyen cok sey kacirir derim 10/10

  • İzlemelisiniz türünün en iyilerinden

  • Merhaba arkadaşlar film 10 numara izlemenize tavsiye ederim.Gerçektende film süper… !!

  • her bakımdan mükemmel; dövüş sahnelerini abartmadan tadında bırakmasını bilmişler, senaryo güzel mutlaka izlenmeli. teşekkürler

  • Gerçeketen harika bir film cok nadir yorum yaparım !

  • FİLM GERCEKTEN ŞAHANE ARKADAŞLAR ADMİN TŞEKKÜRLER YORUMCU ARKADAŞLAR GERCEK YORUMLAEI İCİN AYRICA TŞKLER

  • manyak film mutlaka izleyin

  • izlemenizi tavsiye ederim….

  • 10/9 gerçekten kore filmlerinin en iyi 3 filminden biri..2 kez alt yazılısını izlemiştim..Mad Soul Child-DEAR şarkısı mükemmmeldi.

  • İnsan filmin açıklamasını okuyunca gülüyor valla 🙂

  • film müthiş,Jean Reno’nunda oynadığı sevginin gücü (leon) adlı filmin konusuna benziyor

  • @bilgin White house down Türkçe altyazısıyla internette var yüklemelisin

  • bu film 10 numaradır tereddütsüz izleyebilirsiniz.

  • Film güzeldi hele ki bıçaklı karşılaşma bayağı bir gerçekçi idi. O bir tarafa kız için yaptıklarını belki babası olsa yapmazdı. Süperdi desem yeridir. Seyretmeyen var ise muhakkak izlemelidir Tavsiye ediyorum.
    Saygılar

  • ne olur bakiyim bu filme

  • korenin en iyi filmlerinden biri izleyin kesinlikle pisman olmiyacaksiniz . . .

  • FİLM OLDUKÇA BAŞARILI.ÖZELLİKLE YAKIN DÖVÜŞ İÇEREN KISIMLAR…BU TARZ DA İZLEDİĞİM TAKEN KADAR GÜZEL BİR FİLM..