Yapım: 2010, ABD Tür: Aksiyon Yönetmen: Christopher Ray Senaryo: Micho Rutare, Naomi L. Selfman Görüntü Yönetmeni: Alexander Yellen Müzik: Chris Ridenhour Süre: 1 saat 30 dk Gösterim Tarihi: 21 Aralık 2010 (ABD) Oyuncular: Robert Picardo, Erica Duke, Dylan Vox, Gary Stretch, Harmony Blossom, Jaleel White, Jessica ırvine, Rachel Riley, Sally Elphick, Sarah Lieving, Tiffany Cole İyi seyirler filmifullizle.org

7 sene önce eklendi.

2010, Aksiyon, Türkçe Dublaj, Yabancı

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 43 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • bune ya kötü ama emeğe saygi

  • İyiydi bilgin tşk ederim 🙂

  • bunca senedir film izlerim durmadan bıkmadan ama bu kadar kötü bir film bu kadar salakça olamaz verdiginiz emek para yazık 3 boyutlu bile yapamamışsınız bu kadar salkça birşey olamaz kb ama bunu yapanların ruh halini hiç ii düşünmedim saygılarımla

  • admin tşekürler filmin begenisi kişinin tarzına aitir konu güzel ama pasif işlenmiş düşük bütceli yani,düşük bütceylede anca bu kadar olur emeğe sayğı
    sayğılar

  • Yavv hocam sitedeki bütün filmlermi iğrenç? Hangisine girdiysem o iğrenç bu iğrenç… Ne kadar zor beğenen bir milletiz 😀
    (SAYGILAR…)

  • bence berbat ama izlmek istiyen izlesin yinede emeğe sağı ♥♥♥♥ 🙂

  • ne cizgi film di o///

  • Site film yayınları konusunda başarılı teşekkür ediyorum.Bu film için eleştiri yapacaksam doğrusu aceleye getirilmiş sahnelerde konu bağlantısı basit köpekbalığı ve timsah ögeleri baştan savma bir king kong filmi var devasa hayvan filmine örnek ordaki tasarımlar harikaydı bu film 3.sınıf.

  • grafikler mükemmel senaryo muhtesemm….zaman kaybetmek icin birebir..

  • bence idare eder bir filmdi

  • berbat bi filmm

  • bu film bnm için tam anlamıyla hayal kırıklığı

  • hangı fılımın gercek cılıgı varkı ozaman hıc bı fılmı ızlemeyın

  • Yani Filmin Başında O timsahı gorunce filmin saçma oldugu anladım. hemen 4. parta geçtim sonrada kapadım berbat 10üzerinden -2

  • BiLGiN Buu FiLmii NasıLL oLduda Koydunn yaww FiLmm TaMM BiRR F-İ-Y-A-S-K-O BeRBaTT Ötesii Ucuzz SahneLer FiLmin KoNusuu Çokk İyii YapaMaMıssLar 10/3’ü BiLee Haketmes 🙁 HayaLL KırıkLıqı 🙁

  • arkadaslar film ne kadar kötü olursa olsun orda bır suru kısı bu fılm ıcın emek sarfetmısler hıc yoksa emege saygıya davet edıyorum sizi

  • berbat gerçekten

  • Aynen …!

  • Buda Guzel 😀

  • şu film türk yapımı olsa bizimle dalga geçerlerdi.yabancı olunca çok normal.bu kadar saçma sapan bir film olamaz.kesinlikle zaman kaybı .10 dk.zor izledim.gerek yok

  • arkadaşlar haklı film bizim dünyayı kurtaran adam kadar absürt dikkat edin dev timsah magaradan çıkıyor boyutlarına bakın sonra adam tıra yüklüyor sonra o timsah neredeyse uçak gemisi büyüklüğünde megaladon ile kapışıyor sonra uçak gemisi kadar büyük balık torpidoyu ağzıyla yakalıyor nasıl bir torpido o kadar büyük olur denizaltıyı yakalaması mantıklı ama torpido dişinin kovuğuna gitmez ha bu arada bu dev timsah anne ya babası kim bu yumurtaların yani bizim sinemamıza saçma diyenlere en güzel cevap saygılar sağol bilgin kardeş…

  • Filmleri beleş beleş seyret sonra futursuzca yorum yap.Böyle güzel bir site yok.Ayıp artık.

  • 7-12 yaş grubu çocuklar için eğlenceli olarek nitelendirilebilecek bir film..! 🙂

  • ömrümde izlediğim en berbat filmlerin başınada yer alcak valla emeğe saygı falan diyenlerede katılmıyorum görselliğibile bu kadar basit komik bi film için başka bişe denemez
    kesinlikle zaman kaybındada öteo boş vaktinize bile yazık…..

  • en hayel perestim zamanım bol saçmalıkları izlerim diyenlere .sizde zamanınızı boşa harcamayın derim

  • R E Z A L E T. 10/1

  • filmin konusu fena değil beğenmeyenlere katılmıyorum bu filme berbat demek filme değil bu iş iş için emek harcayanlarada saygısızlık olur. zevkler tartışılmaz ve herkesi mutlu edemezsin kurgusu çok iyi değil belki ama az bir maliyetle çok mükemmel filmler yapılamıyor önemli olan konusu ona bakarsanız king kong godzilla bunlarada saçmalık demek lazım çünkü hayal ürünü oyuncu kadrosu tanıdık. iyi bir sitede türkçe dublaj ve kaliteli bir görüntüye sahipseniz bu filme kötü diyemezsiniz.teşekkürler bilgin demek bu kadar zor olmasa gerek.

  • hayatımda bukadar saçma sapan bir film izlemedim hem yapımı için uğraşılan zamana hemde izlenmek için ayrılan zamana çok yazık 🙁

  • Hakkaten Güldüm 😀 hauh

  • Film acayip şekilde berbat sakın izlemeyin.Hiç anlamam böyle berbat filmleri çekmekten ne anlarlar.

  • yorumsuz

  • berpat

  • ARKADAS FİLM HİÇ Bİ İŞE YARAMIYOR AMA YAHU YAZIGIM GELDİ GELDİ EN ÇOK O ARTİSTLERE GELDİ İİ KÖTÜDE OLSA YİNEDE Bİ SAYGINLIKLARI VARDI ŞİMDİ HİÇ YOK :@

  • admin senden bu kadar kötüsünü beklemiyordum bu nasıl bir film tafsiyem kesinlikle izlemeyin…

  • admın byle flmlerı koyma boşuna zamn kaybı

  • yaw üzülerek söylüyorum ama filim harbiden berbat bilgin kukuriku bu filmi yüklermisin ltfn çok ama çok rica ediyorum :)) bu arada site spr eline saglık :))

  • gerçeklikle alakası olmayan basit görüntüler,eğer bu tür filmleri sevmiyorsanız izlemenize değmez.

  • slm bole bır sacma fılım olamaz ….zaman kaybı

  • hiç izlmeyen bosuna izlersnz izlersnz ğşmn olrsnz sölemesi

  • Kötü yorum yazmayı sevmiyorum ama bu film inanılmaz kötü 15 dakika ancak dayanabildim.

  • izlemeyin gerek yok berbat:D

  • üçüncü sınıf amerikan filmi sanki bir dizinin bölümlerini birleştirip film yapmışlar.boş zamanınızda bile izlenmez

  • süperrrrr!!!!!!