İMDB: 6.8 Kendisinden de oldukça yaş olarak küçük olan çalıştığı yerdeki iş arkadaşına vurulan kadın, sırılsıklam aşık olur. İyi seyirler filmifullizle.org

11 ay önce eklendi.

2015 Filmleri, Dram, Komedi, Romantik, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 42 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • izlicem

  • Bu tür filmleri çok seviyorum.Harika bir filmdi. Mutlulukla izleyeceğinizden eminim. İyi seyirler )))

  • Cokkk guzelll bi filmm

  • çok hoş bir film.değişik bir romantikliği var.

  • Doris’in hayal kurarken ağzını ayırmasına bittim ya 🙂

  • Gayet hoş bi film izleyin

  • tatlı hüzün

  • güzeldi, yaş degil duygusuz insanlar bizi yıpratan.. yoksa h

  • güzel bir filmdi her şey yaşında güzel !!!!!!

  • bence harika bir filmdi

  • bu yaşta bile ne çok şey kaybettiğimizi anlamamız gerektiğini anlatan bir film di.. en güzel yanıda hayal gücünü kaybetmemiş ihtiyar bir çocuk izledim.. o kalemi kırdığı sahne çok acaip hissettirdi .. umarım bende ihtiyar bir genç olurum…

  • Cok az filme yorum yaparim. Ama bu film yorum yapmaya kesinlikle değer. Romantik duygusal filmleri sevmem ama bastan sona kadar izlettirdi kendini. Cok güzel kesinlikle izleyin 🙂

  • Gelecekteki hayatimi izledim sanki. Cok huzunlu bir filmdi bence.

  • kacırılmıs fırsatlar…..uyarı nıtelıgınde…..ızlenır…

  • normaldi ama sonu saçmaydı

  • Harikaydı tek kelimeyle filmin sonu içimde buruk bir gülücük uyandırdı.

  • Nergis bende yalnızım.İki yalnız bir araya gelince yalnızlık yenilmiş oluyor. Açık davetimi değerlendir lütfen kalabalığa ihtiyacı olan insanların yüreği güzel olur.

  • kendi geleceğimi gördüm gülerek izlemem gerekirken ağlayarak izledim…yalnız ve yaşlı hayatı elinden kaçırmış bir zavallı…ama mutluysanız eğlenceli bir film…

  • çok güzeldi begendim.

  • ya iğrenç bi film kadın yaşlı genç oglu yaşında bi adama bakıyor ıy ıy iğrenç terbiyesiz izlemeyin ya

  • superdi ağladım

  • keyifle izledim.

  • cok güzel cok hoş aşkın yaşı yok heryaşta izlerken ruhum dinlendi..asla ben yapmam deme ben yapardm 😀

  • çok güzel bi aşk filmi izledim 🙂

  • cok anlamli ve guzel bir film…

  • wowww izleyin izlettirin ..

  • Sonu pek boş bitmiş olsa da güzel eğlenceli bir filmdi.

  • Cok guzel bir filmdi tavsiye ediyorum

  • Film’e başlamadan tuhaf gelmişti herşey.. Ama harbiden mükemmeldi. Tavsiye ederim *-*

  • Yorumlara bakıp muhteşem bir film bekleyen filmin sonunda hayal kırıklığına uğrar,hayatımda izlediğim en iyi film diyen de hayatında hiç film izlememiş heralde 🙂 filme gelince vakti olan yapacak bir şeyi olmayan merak ediyorsa izlesin,ben izledim iyi ki izlemişim diyemiyorum..

  • wow kesınlıkle ızleyın……….kendıme geldım..

  • harika yaa.. daha fragmanı bile yarılamadan izlemeye başladım. budur izleyin

  • Müthiş filmdi.

  • çok güzeldi keyifle izledim…

  • HARİKA:)))

  • Çok güzel bir filmdi. Bittiği yerde tatlı bir tebessüm ettirdi.

  • Harikaydı keyifle seyrettim tavsiye ederim

  • Devami yokmu

  • çok keyifli bir filmdi…fakat sonu biraz saçma bitti.ama keyifle seyrettim….izlenebilir…

  • Altyazılı istiyoruz admin 🙂

  • İzleyin de yorum atın yaaa! Lütfen

  • hayatımda izlediğim en muhteşem filmdi şiddetle tavsiye ediyorum mutlaka izleyin..