İMDB: 8.1 Ioanna Karystiani’nin en çok satan kitabına dayanan hikâyenin konusu bir ev, bir sır, bir adam, İki kız kardeş etrafında geçiyor. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Dram, Romantik, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 34 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • gerçekten şu insanların muhteşem anlayışını bir türlü anlayamıyorum. Tamam göreceli olabilir ama muhteşem film demek için de gerçekten çok çok çok amatör film izleyicisi olmak, muhteşem aşk demek için de bazı duyguların kör olması gerek. Neresi muhteşem aşk, kadın mücadele verebilecekken baştan kabulleniyor, adam bu saçma kabullenişin üzerine gidip ahlaksız bir evlilik yapıyor. Sonra da S.O.S le büyük aşk yaratmaya çalışmışlar. Saçmalığın daniskası. Film de iki güzel şey var biri oyunculuklar iyi diğeri araya serpiştirilmiş sosyal mesajlar. Gerisi boş.

  • filme o kadar önyargılı yaklaştım ki sırf filmsizlikten izlemeye kalktım ama bi film ancak bu kadar güzel olabilirdi muazzamlığın hatsafasındaydı hatta konusu son zamanların klişesinden uzak.. eğer gerçekten zevkli bir insansanız beğeneceğinizden hiç şüphem pişmanlık vermez

  • yorum yazan arkadaşlar yanlış yazmış ben düzeltiyorum: Uyu uyu gözümüz şişti.

  • çok kötüydü arkadaşlar zaman kaybı cidden ben ettim siz etmeyin. ımbd puanına ve yorumlara aldandım. yunanların nasıl bir millet olduğunu biliyorduk biz zaten bi de bu filmden izleyip görmeye gerek yoktu.

  • yorumlara aldanmayın,bu filmin nesine ağlamışlar anlamadım

  • Geceyi geçirmek için güzel bir film arıyorduk sonra şans eseri bunu bulduk yorumlara baktık ve izlemeye karar verdik. Bir daha yorumlara bakarak film izlememeye karar verdim çok durağandı ve kafan gözün şişecek kadar ağlatacak hiç bir olay yok ortada yorumlar çok abartı. Klasik bir Türk filmi konseptindeydi hatta bir tek görsel olarak güzeldi diyebilirim. Benim notum 4 ( bu notta sadece görsellik ve başrolde ki kızın oyunculuğu için.)

  • abartıldığı gibi değil boş zamanınız varsa izleyin ve inşallah sıkılmazsınız.

  • İzlerken yoruldum

  • filmi Ocak 2014 Atina´da izlemistim tek kelimeyle muhtesem bir film

  • Ben boğazının düğüm düğüm olmasını bu filmde gördüm arkadaş!
    İlk başlarda durağan gelebilir ama sonrası sonrasıı..
    İzlemelisin kesinlikle izlemelisin!

  • gözyaşlarına boğulduğum son derece duygusal bir film.. sadece biraz fazla uzundu , o da şiirselliği, sadeliği , acele etmeden aç gözlülük yapmadan vermeyi öğretiyor..

  • Bu filme bu puanı veren insanların aklından geçeni gerçekten çok merak ediyorum lütfen hayatımdan çalınan 2.30 saati geri verin film 10/2lik bir filmdi hayatımda bu kadar saçma bir aşk hikayesine şahit olmadım kesinlikle izlemenizi tavsiye etmiyorum

  • ”Anlıyorsun ki, hayatta kaybettiklerin, kazandıklarından daha değerli”.

  • 5/10 izlemeye değmez…

  • Ya filmin sonlarına doğru, göz yaşlarına boğuldum..Gayet sakin gidiyordu, nasıl da yaraladı beni birden

  • çok etkileyici..aldığı puanı hak etmiş.başrol çok iyi.tek eleştirim süre..

  • yorumlara bakıp izleyeyim dedim ya mümkünse mükemmel diyenler siz yorum yapmayın ..hiç mi güzel film izlemediniz de bu filme böyle diyorsunuz.bi gidin yaa

  • “Böyle erkekler o zamanda kaldı. Ay çok hoşlar. Bu erkekler hep odun.”

    Boş Konuşmayın.
    Laf ebeliği yapmayın.

  • tek kelimeyle muhteşem bir film olmuş,

  • admin çok severek ve üzülerek izledim emeğine sağlık teşekkürler uzun zamandır böyle duygusal film izlemedim tekrar teşekkürler.

  • yunan filmi olup ta ensest e baglanmayan bir film var mıdır acaba?o kibar dedıgınız adamlara bakın

  • Film tamamen zaman kaybı daha güzel aşk filmleri izlemiştim. çok uzun çok sıkıcı sonuna kadar izledim keşke izlemeseydim. bu kadar abartılı yorum yapmanızıda ayrıca saçma buldum. bu film övgüyü hak etmiyor.

  • çok uzatmışlar sonunu bilmiyorum çünkü daha fazla katlanamadım imdb yine hayal kırıklığına uğrattın beni

  • Cok duygusal içimi darmadağın etti desem yeri. Gereksiz uzun olması dışında çok kaliteliydi. Bayıldım tavsiye ediyorum kesinlikle

  • Çok farklı bir aşk filmi. Artık kalmayan türden. Aşkın böylesini yaşayabilmek için, çok güçlü bir karaktere sahip olmak lazım. İki kız kardeş, müthiş bir oyunculuk çıkarmışlar. Filmde, görsellik de çok hoş, her bir karesi,bir fotoğraf gibi. Müzikleri de çok iyi. Edebi, şiirsel, çok ama çok derinlikli, melankolik bir film. Sıkılacağınızı düşünmeyin, tam bir görsel şov.
    10 üzerinden 9.5

  • su sozleri aglayarak yaziyorum,gercekten muhtesem bir film,heerkes izlemeli bence.Admin tesekkurler film icin

  • hep bayan arkadaslar yorum yapmis demekki harbiden duygusal bir film izleyelim bakalim 🙂

  • @gül kaliteli adamlar o yıllarda kalmış diyorsun.

  • hersey karakter meselesi..ask i unutmakta olene Kadar yureginde tasimakta..

  • çok abartılmış yorumlar insanı etkiliyor ama 10/5

  • süper bir film

  • ilk defa yorum yapıyorum tek kelime ile süper filmin romanı da var

  • şiirsel bir anlatımla kurgulanmış hüzünlü bir aşk öyküsü.belleklerinizde yer edecek karakterler, acınası kırık hayatlar.güzel bir film izleyeceksiniz.

  • Ağlamaktan gözüm kafam şişti bence müthiş bir aşk filmi ve filmdeki bütün erkekler son derece düzeyli …Film 1930 1940 yılllarında geçiyor,herhalde o kaliteli adamlar da o yıllarda kaldı 🙁