facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Momentum 2015 Türkçe Altyazılı izle |



"Momentum 2015 Türkçe Altyazılı izle" için 43 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Firat ysr Firat ysr Ekim 17th, 2015 saat 22:36

    Harbi on numara yaa aksiyon sevenlere gelsin

  2. hakan hakan Ekim 17th, 2015 saat 22:41

    bu filmede kötü diyen sivri zekalılar çıkacakmı acaba merakla bekliyorum

  3. tolga toygun tolga toygun Ekim 17th, 2015 saat 22:59

    süper film kesinlikle izleyin

  4. fatih fatih Ekim 17th, 2015 saat 23:04

    güzel film izlenebilir…

  5. fatih fatih Ekim 17th, 2015 saat 23:06

    mükelmmel kesinlikle

  6. Ozan Ozan Ekim 17th, 2015 saat 23:39

    Öncelikle filmler için teşekkürler.
    Çeviri çok başarılı değil o yüzden yabancı dili olmayanlar için konuları bağlamak zor olacaktır. Filme gelecek olursak senaryo oldukça basit ve sürükleyici değil, oyunculuklar ise yetersiz geldi bana. Morgan Freeman sadece tek bir sahnede görünüyor geri kalan kadro ise çok bilindik oyuncular değil. Özetle film ciddi anlamda vakit kaybı diyebilirim imbd ve oylamaya aldanmayın derim.

  7. Efkan Efkan Ekim 17th, 2015 saat 23:56

    Güzel film, sonu için bişey diyemeyeceğim ama sürükleyici ve aksiyon dolu, hoş bir film bana göre 10/7 izleyin 😉

  8. salih salih Ekim 18th, 2015 saat 00:24

    film güzel izlenir

  9. Burak Burak Ekim 18th, 2015 saat 02:11

    Konusu fazla ilginç değil. Ama aksiyon sahneleri gayet güzel 🙂 İzlenebilir 6/10

  10. mehmet mehmet Ekim 18th, 2015 saat 02:23

    film güzel arkadaşlar bence izleyin.. imdb puanı biraz düşük kalmış.. 6,5/10

  11. noone noone Ekim 18th, 2015 saat 02:52

    başroldeki hatun ve morgan freeman amcam için izledim ama herşeyi geçtim filmdeki müziklerle o kötü adamın konuşmasını harmanlamaya çalışmışlar ordan direk notu veriyorsunuz 3.1, çok vasattı be izlemeyin daha iyi,emeğe saygı bilgin.

  12. ORHAN ORHAN Ekim 18th, 2015 saat 03:44

    amatör bi film değil ama bi,görevimiz tehlike gibide değil. ben sonuna kadar izlediysem hepiniz izleyebilirsiniz sanırım imdb puanıda yerinde olmuş 5.7

  13. zafer keleş zafer keleş Ekim 18th, 2015 saat 03:53

    Konu klasik olsada sürükleyici bi işlenişi olmuş ben beğendim çok büyük bir beklentiniz olmadan boş vaktiniz için bir film arıyor iseniz izleyin derim.Tşk ler bilgin.

  14. Murat Murat Ekim 18th, 2015 saat 04:08

    Film güzel sürükleyici ama sonundan hiçbirşey anlamadım.

  15. melek melek Ekim 18th, 2015 saat 09:05

    survivor da çok harika bi filmdi ama imdb yerlerde sürünüyordu..buda survivor tarzında neden imdb böyle süper filmleri görmezden gelir..bence imdb tam bi fiyasko

  16. Burak Burak Ekim 18th, 2015 saat 09:57

    Ozan, olga kurylenko ya bilindik değil mi diyorsun sen ? Kadın obilivion da Tom Cruise ile oynadı. Bilindik olması için ne yapması lazım ? Film gayet güzel beyler…

  17. murat murat Ekim 18th, 2015 saat 15:32

    BERBAT BİR AKSİYON FİLMİ, SENARYO VE KURGU SAÇMALIKLARLA DOLU. SIKILDIM YARIDA BIRAKTIM, KESİNLİKLE İZLEMEYİ DÜŞÜNMEYİN DERİM . PUANIM :10 / 1

  18. serpil serpil Ekim 18th, 2015 saat 16:07

    film gayet güzel arkadaşlar ,izleyin

  19. yasin yasin Ekim 18th, 2015 saat 19:32

    Güzel güzel kimse laf etmesin hele şu güzel film kısırlığında

  20. vefa vefa Ekim 18th, 2015 saat 22:31

    2. bölümün zeminini hazırlamak için sonunu bozmuşlar ama kaliteli film 🙂

  21. CEYAR CEYAR Ekim 18th, 2015 saat 23:46

    çok kalite film daha yüksek puanı hakediyor

  22. Yasar Yasar Ekim 19th, 2015 saat 00:33

    Harıka

  23. kırmızı kırmızı Ekim 19th, 2015 saat 01:09

    eeee sonunda ne oldu şimdi?…
    biri bana anlatsın! 🙂

  24. Muammer Muammer Ekim 19th, 2015 saat 02:16

    sıkılmadan izleyeceğiniz bir film.Güzeldi…

  25. Kerim Kerim Ekim 19th, 2015 saat 05:28

    Efsane bi film ilk dk dan son dk kadar aksiyon olurmu abiya harika kurgu 😉

  26. Sabır Sabır Ekim 19th, 2015 saat 13:03

    Film izlemeden önce insanlar ne tür film izleyeceğini bilirse beklentilerde pek fazla hayal kırıklığı yaşamaz film güzeldi. iyi seyirler..

  27. Şener Şener Ekim 19th, 2015 saat 15:25

    Çok güzel film. Devamı gelecek sanırım. Teşekkürler Bilgin…

  28. Nuh Yıldız Nuh Yıldız Ekim 19th, 2015 saat 17:50

    Arkadaşlar Hiç Bir Film Birbirine Benzemez Ve Aynı Kalitede Olmaz Görvimiz Tehlike Bir Efso Ama BU FİLME KÖTÜ DİYEN VE SENARYOSU KÖTÜ DİYEN VASAT DİYENLERİ Lütfen Söle Bir Kenera Çekelim———Film Süperdi İMDB Bence Haksız Çünkü Süper Diyebiliriz Morgan Fre Oynuyor Ne Zaman Kötü Bir Filmde Oynadı ADAM FİLMİ MUTLAKA İZLEYİN BİLGİN İMDB Yİ KENDİN YAZABILIRMISIN BILMIYORUM AMA FİLMİ HERKEZ İZLEMESİ LAZIM BÖLE FİLMLER KOLAY KOLAY CIKMIYOR SU ZAMANLARDA …..FİLM SÜPERDİ MUTLAK İZLEYİN… Site Geleceği İçin Reklamlara Tıklayın……İYİ SEYİRLER…..

  29. ogulcan ogulcan Ekim 19th, 2015 saat 18:42

    yorum atmam ama artık gına geldi su saçma yorumlardan yav anlamıyorum akradas sizi hepiniz film yorumculugunamı soyundunuz adam gelmiş ceviri kötüydü baglayamassınızda falanda filanda. oyuncular bilindik değil sen şimdi olga kurylenko yu tanımıyorsan filmden haberin yok kardeşim bırak bu işleri en iyisi türk dizilerine dön james purefoy da ayrı bi konu zaten şu 2 ismi araştır yaptıkları filmleri izle tanırsın. kimileri senaryo kotu kurgu berbat olum siz cekin bizde izleyek yap bi guzel senaryo boyle 100-200 sayfa falan bul bi kameraman ısık şefi goruntu yonetmeni yardımcı yonetmen ondan sonracıma caycı bulursun bak ilk çaycıdan başla sonra ışık şef mef bul yap izleyek şerefsizim bak yaparsan sinamada izlicem la

  30. zahide zahide Ekim 20th, 2015 saat 01:35

    Güzel film izlenir

  31. mehmet mehmet Ekim 20th, 2015 saat 02:56

    007 tarzında güzel bir aksiyondu

  32. Nurtik Nurtik Ekim 20th, 2015 saat 14:45

    Film gerçekten çok güzeldi soluksuz izlenecek türden tavsiye ederim izleyin

  33. BurakT BurakT Ekim 21st, 2015 saat 13:07

    ogulcan dostum doğru yerlere değinmişsin ama üşenmedın mi o yazıyı yazarken 😀

  34. Burak Burak Ekim 22nd, 2015 saat 03:25

    Ben beğenmedim arkadaşlar basit geldi eğer izlemeye kararlıysanız fazla bir şey beklemeyin.

  35. Sinan Sinan Ekim 22nd, 2015 saat 22:26

    Çeviri çoğu yerde kötüydü. filmin devamı gelecek sanırım. gayet güzel izlenebilir.

  36. TersAdam TersAdam Ekim 22nd, 2015 saat 22:42

    Şu çoluk çocuğun yaptığı beş para etmez yorumlardan gına geldi.Beyni olmayan sadece okuma yazma öğrenebilen yaratıklar bile yorum yazıyor.Hele seyretmeyin kaçın 10 üzerinden 1 veren kişiliksizler artık yeter sizin yorumlarınıza inanın ihtiyaç yok.Hatta varlığınıza bile dünyanın ihtiyacı yok.Ben seyrettim ve burda kaçın beğenmedim beş para etmez diye yorum yapanların kendilerine ve dünya alemdeki tüm tanıdıklarına bildiğim her küfrü ettim.Bundan sonra yorum yazarken en azından suçu günahı olmayan sevdiklerinizi düşünün bari onlara küfrettirmeyin.

  37. mariogomez mariogomez Ekim 23rd, 2015 saat 16:23

    sonu haric güzeldi aksiyon bol.

  38. huseyin huseyin Ekim 25th, 2015 saat 00:03

    Film süper ilerliyor konu ilgi çekici oyunculuklar güzel, siz sıkılmadan film bitiyor diyeceğim de nasıl bitiyor anlamadım. Böyle sonmu olur arkadaş ikincisini çekmeyecekseniz senaryoyu yazan adama sevgilerimi iletiyorum

  39. gencbey gencbey Ekim 25th, 2015 saat 18:15

    tek kelime ile süper…

  40. Samet Samet Ekim 29th, 2015 saat 16:41

    slm bilgin çok alt yazılı film var türkçe dublaja biraz daha ağırlık versen hiç fena olmaz tşkler

  41. Filmania Filmania Ekim 31st, 2015 saat 23:11

    Yaş 35. Filmde aksiyon falan çok ama biraz saçma olmuş. Çok fazla mantık hatası var. Özellikle kötü adamlar bunu şimdi neden yaptı ki diyorsunuz. Cevabı basit iyi kadın kaçabilsin diye… Bu kadar da belli etmeseydiniz iyi olurdu… Neyse bu ufak saçmalıklara takılmam diyorsanız başta da söylediğim gibi aksiyon güzel…

  42. Olcay Olcay Kasım 3rd, 2015 saat 02:33

    Ben filmi izlerken sürükleyici olup olmadığına bakarım. Bazı arkadaşlar öyle yorumlar yapıyorlar ki, boşa film izleyerek zaman kaybediyorlar. Adamlar resmen mükemmeli gözetiyorlar. Arkadaşlar bu şekilde düşünüyorsanız eğer, sizin yılda bir film yada bilemedin iki film izliyor olmanız lazım. Çünkü sizin zevkinize ve keyfinize göre her zaman film olmuyor. Lafı fazla uzattım, lakin yorumlarınızla insanları etkilemeyin. Bu film gerçekten güzel olmuş, baştan sona sürükleyici, aksiyon, macera ve gerilim bir arada, güzel bir yapıt olmuş. Ben izlemenizi tavsiye ederim. Kötü yorum yapan arkadaşlara bakarsanız yılda 1-2 film anca izlersiniz.. Film için site yöneticisine teşekkür ederim.. Emeğinize sağlık efendim…

  43. Emrah3040 Emrah3040 Temmuz 18th, 2016 saat 20:16

    hiç bir yoruma aldırış etmeden sadece filmi merak edin ve filme odaklanın
    izlemeye değer bir film

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.