İMDB: 5.9 Çin İmparatorluğu'nu yıkan devrimden sonra, ülke derebeyleri tarafından yönetilmeye başlar. Bu derebeylerinden biri adına çalışan teğmen Chang, efendisinin düşmanlarıyla büyü becerilerini kullanarak savaşacaktır İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Dram, Gizem, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 23 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • başlarda sıkılabilirsiniz sabredin son dakikalara doğru çok iyi olmaya başlıyor. Ve en çok hoşuma gidende sonunda gülümseyerek veda ediyorsunuz 😀 İZLEYİN

  • adamın biri karete filmi sevenler izlesin demiş sen napıyorsun kardeşim ya ne karete filmi bir kaç saçma sapan sihirbazlık filmi işte bence zaman kaybı

  • zamanınız varsa ve canınız sıkılıyorsa ızleyın 10 uzerınden 6 bence

  • Film gayet sürükleyici herkesin film anlayışı farklı olabilir o yüzden kimseyi dinlemeyin ve filmi izleyin 🙂

  • Fena değil gibi 10/4,5

  • ikinci part ın yarısına kadar zor dayandım, uzak doğu sinemasının kötüsüde hiç çekilmiyor,

  • berbat bir film

  • komik eğlenceli olduğu kadar insanın gerçekten ne istediğini,amaç ve araç kavramını ele almış güzel bir film.ımd si normal.

  • baslarda guzel gıttıgını sandıgım bır fılm karete tarzı olarak bırsey yok zaten ama sonu bukadar salakca bıten bır fılm azdır sanırım bos vaktınız varsa ızleyın cokta kotu sayılmaz

  • emeğe vakte yazık İĞRENÇ BİR FİLM

  • şu sitede yorum yapanları inanın anlayamıyorum.bu film için yapılan yorumlar da boş.filmi izleyip karate filmi diyen de var,15 yaş altına hitap ediyor diyen de var.biraz sihirbazlık gösterisi,çokça aşk,kadın-erkek ilişkileri,evlilikler vs. içeren bence eğlenceli,zaman zaman komik fantastik bir film.çok fazla beklentiniz yoksa seyredin bence.özellikle aşk,yanlış evlilikler ve sebepleri,insanların kendini tanıması açısından güzel tespitleri var.filmin karateyle zerre kadar ilgisi yok buarada.

  • neresi güzel bu filmin arkadaş izledim pişman oldum.

  • hayatımda izlediğin en saçma film lerden birisi

  • sürükleyici bir komedi filmi, kesinlikle izlenilmesi gereken bir film, abartılı dövüş sahnesi yok denecek kadar az, General adamım 🙂

  • güzel film, izleyin

  • bu filme harika diyen arkadaşlara sesleniyorum bu filmde sizin beğenip de benim beğenmediğim şey ne acaba?? lütfen filme iyi deyip izleyecek arkadaşlarımızı yanlış yönlendirmeyin!! film hiç de mükemmel değil 15 yaş altına hitap ediyor.

  • orta halli bir film, ıdm puanına uygun bir film, çokta mükemmel bir film değil.. karete filmlerinde hoşlananlar için.. (yaş 39)

  • harika bi film

  • KEYİFLE İZLEDİM TAVSİYE EDERİM

  • Çok güzel neşeli eğlenceli bi film 😀 zamanın nasıl geçtiğini anlamadım kesinlikle izleyin

  • film güzel site güzel admin güzel..daha ne olsun teşekkürler..

  • Film Güzel Arkadaşlar Teşekkürler Bilgin

  • guzel film tsk admin