(imdb: 5.5 ) Ailesi için masaj salonunda çalışmaya başladı, başına gelmeyenler kalmadı! Kocası çalışamaz duruma gelince bir masaj salonunda çalışmaya başlayan kadın, zaman içinde müşterilerin tacizlerine maruz kalır ve hayatı bütünüyle kontrolden çıkmaya başlar. Para için yaptığı işi sorgulamaya başlayacaktır. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Dram, En Çok Yorum Alan Filmler, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 168 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Hayatım boyunca midemle gurur duydum fakat bu filme kadarmış. bu film kadar iğrenç bir şey izlememiştim.

  • hayatımda bu kadar salak bir film izlemedim :S

  • jenifer love hewitt i severim.ama çok sıkıcıydı film.

  • idare eder bir film

  • Gayet doğru günümüzdeki kızlar bunu parasızda yapıyo hepsi bu,, izlenmeli..

  • sadece affetme konusuyla ilgili kısmı begendım gerısı bana gore bos

  • bu fılmı ızlemek ıcın bır sınemaya gerek yok gıdın bır masaj salonuna ve masözlerle konusun o fılmı degıl o fılmı cekenlerın aklına ılham olan gercek yasantıları dınleyın bu en ıyısı ve en temızı bıle bu cok daha temız bazılar kocaları anne babaları tarafından satılıyor gunah hemde cok gunah

  • BEYLER FİLMİ İZLEMEDİM YORUM LARINIZA YORUM YAPACAM MADEM FŞİLM ÖYLE NEDEN İZLEDİNİZ NEDEN YORUMLARA BAKMADAN İZLİYOSUNUZKİ?

  • bu flimi kadınların izlemesi gerek daha çok ama erkek en sonunda affetmemesi gerekti hiç yakıştıramadım çocukları bile göstermemesi gerekkk

  • ailesi için yapmışmış ailesini düşünen bööle şeyler yapmaz

  • Bence güzel ve anlamlı bir film

  • Gereksiz bir çaba olur izlemek..

  • bu arada flime sakın başlamayın.Flim öle flimki ailesi için yapıyomuş gibi gözüksede hayatında olmayan şeyler için yaptı.Deymezzzz

  • bu kadar iğrenç bi hayat olmaz olsun.helede öle bi karım olacaksa ölmeyi tercih eylerimm..

  • İzlemenizi Tavsiye Etmem,Zaman Kaybından Çok Ziğin Karıştırıcı !

  • Saçmalık Tam Anlamıyla Saçmalık , Yorumu Dikkate Alıcaksınız Eğer , Tam Anlamıyla Zaman Kaybı

  • çok güzel

  • bu filme çok güzel diyenler.. bence siz güzel film görmemişsiniz:)

  • harika bi filmdi gerçekte duygulandım gercekleri anlatıyor . dine aykırı hiç bişey yok bayıla bayıla izlediğiniz dizilerde daha fazlası var.. bundan kötülük değil ders alın ve yokluğun ne demek olduğunu gösteriyor anne baba olanlar cocuğunun istediğini yapmak nedir bilirler bu kadar bencil olmayın gelişin artık .yasadıklarına bi bakın kolay mı

  • Filmin konusu iyiydi.

  • Filmi cok gercekci buldum.Paran olmayinca ailen icin neler yapabilecegini gosteren nadir filmlerden birisi.Elbette filmde yapilanlari dogru bulmuyorum.Allah kimseyi, ailesi icin kotu durumlara dusurmesin.Cok aci bir sey…

  • bu arada bilgin sanada teşekkür ederim siten bayağı iyi kardeş….

  • bu kadar yaygarayı bu sıradan film içinmi kopardınız?hayret birşey arkadaşlar bayat ve kişiliksiz bir film sadece bu ülkede bazı inandığımız yargıları kaybedersek bunun suçlusu bu tarz filmler değil cehaletimiz nedeniyle olacak!!!özel yetiştirilenler izlemesin:)

  • sadece 3 yada 5 tane kafatasçının yorumları nedeniyle bu filmi izleyeceğim!!!

  • Tipik amerikan filmi.. Anca amerikada olan olabilir şeyler…Türk filmi gibi seyrettiriyor ama anlamsız…

  • Ders alınması gereken bir film, paranın herşeyi kolaylaştıracağına inananların izlemesi gereken bir film…

  • baya bi yorum okudum ama herkes filmin güzel veya kötülüğünden bahsetmiş çoğunluk yani, ama burda filmin güzel veya kötü oluşu değil esas olan bir kadının açgözlü ve doyumsuz olması aslında seöylemek istediğim okadar çok şeyler varki biliyorum yayınlanmayacak filmi NEFRETLE izledim aslında izlemeyip kapatacaktım ve buna inanmak istememiştim veya yaparsa başına nelerin geleceğini merak ederek izledim ve birkez daha kadınlara güvenilmeyeceğini anldım hatta filmin sonunu görmeden bunun gerçek hayattan alınma olduğununuda tahmin ettim nitekim öyleymiş bide yorumlarda gayet normalmiş gibi yorum yapanlarda var hayret doğrusu gerçi filmdede bunun gayet normalmış,olabilirmiş gibi sonunu bağlamışlar ya pes yani sadece bi bişey anlatmak istiyorum gerisi anlayana artık ŞEYTAN ALLAHA SORMUŞ MADEM KADINI YARATACAKTIN BENİ NEDEN YARATTIN DİYE bence bu yeterli belki yayınlanmaz ama yinede yazmak istedim

  • Yukarıda “türk aile yapısına uymayan bir film” diye tabir eden kişi hangi ülkede yaşıyor daha farkında değil. Senin ülkendede böyle şeyle çok fazla olmakta ki dinimizdede bir kadın eğer bir şey yapamıyor ve çaresiz ise bahsedilen olay yapılabilir diye açıklanmıştır. Koca kafalılığa gerek yok.

  • burdaki bazı arkadaşların yorumuna katılmıorum bazılarınınkine katılıorum..ama kısaca şunu söyliyim,lütfen izleyeceğiniz her filmi saçma,adetlerimize uygun değil yada abuk sabuk diyerek nitelendirmeyin..sonuçta gerçek yada değil hoşunuza gittiyse gerisi boştur..matix,yüzüklerin efendisi vs vs gibi filmlerde saçma ama muhteşem filmler..ayrıca bi arkadaşın dediği gibi filmde açık sahne yok,film müthiş değil ama izlenilebilir..Türk aile yapısına uymuyor,ahlaksızlık vb gibi yorum yapan arkadaşlar ilk önce aşk-ı memnu,fatmagülün suçu ne gibi dizileri izleyip bunlara prim vermesinler,ondan sonra yorum yapsınlar 😀
    emeğine sağlık admin..ama altyazılı filmlere de ağırlık verirsen site daha harika olur bence..kolay gelsin..

  • BURDA FİLMİ İZLEYEN HERKESİN KENDİNE AİT AYRI AYRI YORUM YAPMA HAKKI VAR..AMA GÖRÜYORUM Kİ BİZLER MİLLET OLARAK VE ASLINDA BEN MÜSLÜMANIN DİYE GECİNENLERİN AKLIYLA BİR YERE VARAMAYIZ…ET PAZARININ OLDUGU BİR DÜNYA VAR VE SİZ ERKEKLER SİZİN ANLIK ZEVKLERİNİZDEN DOLAYI KADINLARA ÇARESİZLİKDEN BU KAPIYI ACANLARA GİDİP AHKAM KESİN GÜCÜNÜZ YETİYORSA….BU TUZAKLARA GENCECİK KIZLARIN NASIL DÜŞÜRÜLDÜGÜNÜ ONLARIN BU HAYATI ASLA İSTEMEDİGİNİ ÇARESİZLİĞİN İNSANA NELER YAPTRACAGINI BURDA BU FİLMİ İZLİYORSANIZ BUNU ANLAYACAK KADAR YAŞAMIŞSINIZ DEMEKTİR…O YÜZDEN FİLM HAKKINDA ABUK SABUK YORUM YAPAN HER ŞEYE YÜCE DİNİMİZİ ALET İNSANCIKLAR KİMSENİN O YOLA NASIL DÜŞTÜĞÜNÜ BİLEMEZSİNİZ…BU FİLM AFRİKADA ACLIKTAN İNSANLAR HAYVANLARIN DIŞKALARINI YEDİĞİ,PARASIZLIKTAN ORGANLARINI SATAN İNSANLARIN ÇARESİZLİĞYLE AYNIDIR…BU FİLM NE KADAR AHLAK DIŞI OLURSA OLSUN BİZ NE ZAMAN KARSIMIZDAKİNİN YERİNE KOYABİLRSEK VE ONU ANLAMAYA ÇALIŞIRSAK O ZAMAN DEĞİŞİR HER ŞEY…BU FİLMİ İZLEMEYİN DİYENLERE BAKMAYIN İZLEYİN İZLEYİN Kİ İBRET ALIN…NE DİYOR HADİSİ ŞERİF KÜÇÜK GÜNAHLAR BÜYÜKLERİ DOGURUR…FİLMMM HARİKAYDI<<<<

  • çaresizlik….. güzel bir flim sıkılmadan izleyebilirsiniz….

  • seLam…öncelikle filmi neden bu kadar derinleştiriyorsunuz..!ne alaka diyenlere uyarımdır bilmiyormusunuzki bu tür filmler HAYATTAN KESİT’tir ve siz bu filmi destekliyorsunuz..!İçinde olduğu zor durumu ÇARESİZLİK diye adlandırmak parası olmayanın hırsızlık yapmasını borç batağında olanın intihar etmesinimi gerektirecek yani…bu örneklere abartı demeyin haberlerde görüyoruz her gün.. hayır arkadaş ben buna film deyip geçemem..Limit yok,yaşam şifresi,başlangıç türü filmleri de izledim ve çok beğendim AMA onlara sadece film gözüyle baktım ÇÜNKÜ onlar FİLM=HAYAL ÜRÜNÜ ama bu farklı,bu hayatın bir kesiti ve ben bu fikrin bu zihniyetin yanında olamam yaratılış gayem kulluk görevim bunu reddeder..KONSTANTİN filmini hatırlarsınız orda CEBRAİL A.S’mı bir kadın canlandırmıştı ve ben sadece yuh dedim yuhhhh o film nasıl yüce değerleri ayaklar altına aldıysa bu filmde şeref haysiyet ve onur değerlerini ayaklar altına almıştır bu filmede o yüzden sadece YUHHHHHHHH diyorum…(nokta)

  • filmle ilgili yok çok açık yok ahlaki değerlere uymuyor yorumları yapanları anlamıyorum 1.filmin afişine baktığınızda az çok konusu anlamışsınızdır 2.afişi görmediyseniz adınıda okuyunca bi çağrışım alamadınız mı tv.de izlediğiniz dizilerde bile daha çok sevişme sahnesi var bayıla bayıla izlediğiniz ıssız adamlarda sex’in dibine vuruyolar bırakın Allah aşkına film olduğu gerçeğini bilmeden izleyecekseniz bence siteye de girmenize gerek yok…

  • Yahu bir filmi neden ve niçin müslümanlık değerleri altında sınıflandırıyorsunuz anlamadım.Eğer o kadar müslümanlığı kendinize şiar edinmişseniz o zaman kola da icmeyeceksiniz dinin gerekli vecibelerini de yerine getireceksiniz.Ben hamdolsun müslümanım ama buradan yemin edebilirim ki yok yapımıza ters yok günah yok ıbızıt diyen herkez 5 vakit namazını kılmıyordur.Film bir kadının çaresizliğinde neler yapabilecegini konu almış,bencede gayet başarılı olmuş.Amerikan emperyalizmine çok karşıyım lakin amerikanın kanını donduracak hikayeleri sabah programlarında yada izdivaç programlarında görüyoruz.Biraz sağ duyu biraz emeğe saygı hepsi bu kadar kolay.

  • Film gerçek bir hayat hikayesinden alınmış.. Ahlak insanın düşüncesi bakışı konuşması hareketleri içindeki hisleridir. şimdi toplumumuzda sadece kadınlar değil erkeklerde suçlu kötü işlerini yaparlar ve böyle yerleri isterler sonrada orda çalışan kadınları suçlarlar ama neden kadınların o işi yaptıklarından haberleri bile olmaz. kadınlar kadar erkeklerde namussuz ediyor bu toplumda bu nedenden dolayı hem kadınlara kötü gözle bakmamak gerek ve böyle şeylerin düzelmesi için aile yaşantısına dikkat ve toplumun yozlaşmasına engel olmalıyız. hepimizin karısı kardeşi var hayat zor ama zoru kolaylaştırmak ve aza kanaat edebilmek ve tasarruf yolları ile geçimimizi kolaylaştırıp daha düzenli bilinçli bir hayat yaşabiliriz..

  • Filim hakkinda yorum yaparak yazmaya baslayayim. Vasati gecmeyen , bos zamaniniz varsa seyredebileceginiz, ana tema olarak Kabul edilen olayin yuzeysel olarak degerlendirildigi ve etkilerininde alie ve toplumda derinlemesine islenmedigi, magazinsel yonunun daha cok olduguna inandigim siradan bir filim…
    Yorumlarin sayisinin coklugundan etkilenerek, filimle ilgili gorus verebilir diye daha cok seciciligi bu yonde yapiyorum. Yorumlarda olay daha cok filimde on plana cikarilan seks olayi uzerinde duruluyor. Evet dogru, filim daha once yasanilmis ama yer ve kisiler farklililastirilarak yasanilan gercek bir olaydan alinmis. Yani basi ve sonu itibariyle tamamen seks temasi uzerindedurulan bir filim ama goruntu olarak degil tabii, ana tema olarak. Konu tamamen yuzeysel olarak irdelenmis, alilesel ve toplumsal etkileri uzerinde derinlemesine durulmamis. Boyle oluncada tamamen seyreden uzerinde biraktigi etki birazda magazinselmis gibi geldi bana. Ama biz seyreden olarak daha ciddi olarak bu konuya bakarsak, cesitli sonuclar ortaya cikarabiliriz. Sebebin temelinden baslayip, cesitli orneklerle degerlendirelim ve ortaya cikan sonucun ayni oldugunu gorecegiz. Evet sebep, gecim sikintisi, yapilan cesitli harcamalar ve yatirimlar sonucu ortaya cikan borcun odenememesi. Ailenin ayakta durmasi lazim… Nasil mi cocuklarin okumasi, onlarin bakimi, evin borclarinin odenmesi, ev , araba vb gibi ihtiyaclarin karsilanmasi icin para gerekiyor. Bu ailede kadin bu sorundaki cozumu, seks yapip bir gelir elde ederek sorunlari cozmek olarak gormus, ama topluma baktigimizda bunu hirsizlik, adam oldurme, kapkac, uyusturcu saticiligi, rusvet vb gibi sekillerde de olumsuz olarak gorebiliriz. Bence ana unsur olarak sekse cok takilmayalim, cunku yukarida saydigim cozumlerde ahlak disi ve kabul edilemez. Buyuk sikintilar yasandiginda bu gibi insanlarin, ya borcumu odemek icin yapacagim valla, sonra birakacagim diye basladigi bu kabul edilemez cozumler malesef , hayatin maddiyat olarak yasandigi, eglence, guzellik ve gosteris uzerine kurulmus yasamlarin var oldugu toplumlarda, bu gibi durumlar cok daha kabul edinebilir bir hal alabiliyor, yani cok buyuk bir tepki gormuyor. Ama temelde ne var MANEVIYAT…. Malesef maneviyati zayif olan aile ve toplumlarda bu gibi durumlarla karsilamak daha sik olabilir. Allah korkusu olan ve islamiyeti yasamaya calisan toplumlarda bu gibi durumlar daha enderdir. Zira yapilanlarin bir odul ve cezasinin oldugunun bilinerek yani cennet ve cehennem gibi olgunun oldugunun bilinerek yasanmasi, islamiyetin gercek anlamda yasandiginda, yasamin her asamasinda huzurlu ve adaletli bir yasamin soz konusu oldugunun bilinmesi bu gibi ahlaki cokuntu yaratabilecek durumlari ya cok azaltacak yada ortadan kaldirabilecektir. Aslinda yasamimiz boyunca yenmemiz gereken, bizi en cok etkileyen, iyi ve kotu olaylari yapmamiza sebep olabilecek ve terbiye etmemiz gerek tek birsey varki o da bizim NEFSIMIZdir. Zaten cozumde burdadir, nefsimizi islami sartlara gore terbiye edip, onun bize zarar verebilecek isteklerine engel oldugumuzda ve ayagimizi yorganina gore uzatip, gelirimize gore bir yasam tarzi cizdigimizde hayatimizda cok da kotu olaylar yasamayiz.

  • bu filme güzel etkileyici dramatik romantık veya ders alınması gerekiyo diyenler. hepinizin aklı var olduğundan emin değilim. biraz olsun dürüst olmanız gerekir. müslüman olmaya bilirsiniz yinede sizi anlamaktan zorluk yaşamam. fakat burda gerçeklik payı sıfır. sırf bazı kişiler biraz tatmin olsun diye film çekenler var zorla bu işii yaptıran yok ve hiç bi zaman erkek yada kadın olsun en son yapacağı bi iş bu olmazkendisini satarak kazanılan para haramdır ve hiç bi zaman çaresizlik bunu yaptırmayı gerektirmez bu filmi izleyip memnun olan insan lar demeyi istemiyorum. daha doğrusu insanlar böyle bi gerekliliğin olmadığına inanır lafın kısası. insan dilenir ve veya dürüst bi iş bulur çalışır. bu işi yapmaz dünyada hiç bi varlık açluktan ölmemiştir.yaradanı bildikten sonra dermansız dert şifasız hasta olmaz..

  • adam çok ml ben olsam kadından boşanırdım 😀 😀

  • Bence film tam bir ders nitelikli kadın ne demişti borcu ödedikten sonra bırakacam ama noldu nefsi yine öne geçti.bu işi kocasıyla ve çocuklarıyla mutluluk için yaptı ama sonunuda hepsini kaybetti bir söz var ufak günahlar büyür ve dev olur sonra bedeli ödenmez…

  • Bencede cok anlamlı bir film bilip bilmede hemen demeyin ahlak bozyoo diye filmi izledikten sonra konusursanız izleyiciyi dogru bilnçlendiirirsnin..

  • filim gercekden cok güzel anlamlı bu filim gibi türkiyede yasayan insanlarda var neyazıkki gecim sıkındısı bazen insanı yanlış yollara düşürüyor

  • bilgin güzel film paylaşıp bize sundugun için ilk önce teşekür ederim. Film gerçekden güzeldi ve hayatımızdaki gerçek olaylardan ibaret olması insanı gerçekden etkiliyor.

  • bu filmi kimsenin izlemesini tavsiye etmem.

  • saçmalık

  • güzel,değişik,sıkıcı olmayan bir film.teşekkürler.( sitede ki ilk yorumum:) )

  • güzel bir film. Aslında mükemmel demek mükemmel olan filmleri ezmek olurdu. Ama tüm AMERİKAN FİLMLERİNDEKİ GİBİ SONLUĞU GÜZEL BİTTİ 🙂 bilmiyorum, hayatımda böyle bişey olsaydı bağışlarmıydım ama, kadına hak kazandırmak mükün bişekilde, biyandan da kocasına kızgın kaldım 😀

  • izlenecek güzel bir flim

  • film güzeldi .. caresizlik .. teşekkürler admin

  • izlenilebilir sıkıcı veya zaman kaybı değil….. ama ben konusu dram olan bir film sevmediğim için bu kadarlık yorum yeter.

  • güzel

  • Bu film gerçekten çok iki yönlü bir film: bir taraftan miden bulanıyor,bir taraftanda hayatın gerçeklerini görüyorsun.Kısacası izlenir.

  • film guzel.Allah kimseyi caresiz etmesin.

  • Teşekkürler Bilgin…Güzel Film gerçekten…

  • Filmde eski bir güzellik kraliçesi olan Samantha Horton’un parasızlık nedeniyle bir masaj salonunda çalışması anlatılmış,tabi farklı amaçları olan bir salon.Yaşadığı dram iyi bir şekilde yansıtılmış.Daha sonra ailesini kaybetmesi tekrar bir düzen kurma çabalarına yer verilmiş.Bazı yorumlara istinaden şunu merak ettim;bu fılmı begenip izleyenler pardon ama neye göre ahlaksız oluyor bunu neye göre değerlendiriyorsunuz.Dünyaya hepimiz aynı pencereden bakıyoruz ama aynı şeyleri görmüyoruz buna bakış açısı diyorlar çaresizlik insana herşeyi yaptırabilir Allah kimseyi böyle sınamasın ama bazen içinde bulunduğunuz şartların sizi hangi noktaya getireceğinide tahmin edemezsiniz Samantha kolay olanı seçmiş.Türk kültürüyle her ne kadar bağdaşmasa da boş vakitde izlenilebilir bir film olduğunu düşünüyorum.Amerıkada yaşanmış gerçek bir hıkayeymiş ayrca.Bu siteyi yeni keşfettim.Filmler sorunsuz izlenebiliyor.Paylaşımınız için çok çok teşekkürler.

  • yalan değil hafif ağladım :).öyle yukarida yazmışlar ahlaksız film zard film zurd film müslümanlığınızdan utanın vesaire yazılmışta kimin neyi seçtiği dışardan belli olmaz dostum.filmde açık hiç bir sahne yok beren saatin dizilerinden daha kapalı bir film ama tavsiye ergenler izlemesin :).admine teşekkürler gene sorunsuz bir film

  • Güzel film. Allahtan yanı maranogozun elinden çıkmış beyinlere sahip değiliz. Aramızda Taratino gibiler de var, bu filmi aile yapısına uygun değil diye eleştirenlerde. Yelpaze geniş.

  • Çok güzel KADIN filmde iyi

  • Hiç kimsenin kendi ahlaki görüşlerini bir başkasına dayatma hakkı yoktur. Özgürlüğün ve medeniyetin temelinde bu yatar. Beğenmez isen seyretmez, kişisel görülerini buraya başkalarını yargılamadan yazarsın. Cahilce yapılan, başka yorumcuları yargılayıp aşağılamaya çalışanlar, aslında kendilerine ayna tutuyorlar.

  • depresyona girdim yemin ediyorum ya…

  • Bilgin sana helal olsun cok güzel filmler paylaşıyosun. Emegine saglık.

  • Film gerçekten güzel izlenmeye değer, yaşam şartlarının insanı nasıl zor seçimler yapmasına sebep olduğunu çok güzel anlatmış.Bazıları yorumlarında canlı canlı gömülmeli,hatta b.k yese daha iyiydi yazmış, siz çaresizliğin ne demek olduğunu sanırım bilmiyorsunuz, sadece eşi ve kendisi olsa belki haklısınız ama o 3 çocuğada b.k yediremesiniz, sokakta yatıramazsınız.İnsanları yargılamadan önce empati yapmayı öğrenin.Teşekkürler bilgin.

  • bılgın tesekkurler..film guzeldı hayatın acı dolu gerceklerı bence..

  • Bilgin bey uzun süredir dedemin insanlarını bekliyorum.Çağan ırmak yazmış bizede izlemek düşer yüklersen çok mutlu olurum. Çok güzel bir siten var ve bu site çağan ırmak filmlerinden mahrum kalmamlı bence.

  • film güzel dram filmi, kimseyi çaresizlik yüzünden böyle şeyler yapmak zorunda kalmasın

  • Bu filme güzel,izlenilir,harika diyen ahlaksızlara inanamıyorum siz türk gençliğimisinz ya bu ne hayasızlıktır böyle. 2.parta kadar sinirlrm bozuldu resmen gerisine gerek yok iğrenç ötesi bşy medenimi olmaya çalışıyosunuz yani böyle şeyleri destekleyerek medeniyet gelişmişlik bumu bi kadının kendini satmasımı. Neymiş ailesi için fedakarlık yapıyomuş bak bakk.Sizin gibi zihniyetler yüzünden zaten pardon ya medeniler diycektim affedin)o ülkelerden bi farkı kalmadı güzelim türkiyenin. kimin eli kimin cebinde… Özenmeye devam edin bu gavurlara

  • Film Türk aile yapısına uygun değil işte görüyorsunuz bozuk nesli Allah bizleri bu kültürden uzak tutsun sakın izlemeyin midem bulandı

  • kimse filmdeki kadının yaptığına güzel demiyor zaten film gerçeği anlattığı için filme güzel deniyor lütfen filme güzel diye yorum yapanların kadını savunduğunu düşünmeyelim

  • Sitene diyecek söz bulamıyorum fakat görüntüler biraz daha kaliteli olabilir. Emeğine sağlık

  • cox gozel.tewekkurler

  • güzel film10/7

  • Film Amerikalılıarın para için hayat şartlarını yüksek tutmak için yapamayacağı hiçbirşeyin olmadığını gösteriyor Heşey bizim için DÜNYAda bir sınavdayız önemli olan sabretmek şükretmek ALLAH dayanakmayacağımız yük yüklemez.

  • FİLM GÜZELDİ

  • tşklr güzel bir film ve site olmuş

  • @davut .. Teşekkür ederim kardeşim aslında biraz uzun yazmışım ama okuyan herkesin böyle yanıt vereceğinden müsterihim. Birde admin okusa 🙂 Bilgin Man on a ledge diye bir film var ? Ne zaman gelir kardeşim

  • klasik bir küçük emrah filmi gibi ama bizde sonlar hiç böyle bitmedi veeeeeee bu yüzden töre denilen şey hortladı sanırım yada körüklendi…..iyi seyirler

  • @Mustafa Hikmet@ A dan Z ye size katılıyorum güzel yorumunuz için size ayrıyeten teşekkür ederim sizin gibi duyarlı vatandaşların olması sevindirici bir durum.

  • MaliPeker arkadaşım katılıp yada katılmamak sana kalmış birşey fakat ben bundan 3 yıl önce çıkmış bir filmi sinemaya gidip izleyemem ki sinemayı evime taşımaya çalıştım elimden geldiğince.Gerek ses sistemleri gerek internet hızı vs..Ben her film hd olsun demiyorum evet bilgin arkadaşımız kaliteli filmler paylaşıyor ve çoğu siteden oldukça daha hızlı fakat alternatif olarak hd seçeneği olsa çok daha güzel olur.Nede olsa herkesin internet hızı hızlı değil ki olmasını da bekleyemeyiz ama hızlı olan arkadaşlarımız neden daha iyi bir görüntü kalitesinde izlemek istemesin?Şu var mesela bilgin arkadaşımız yeni çıkan bir filmi paylaştı eğer daha sonrasında hd kalitesinde bulabilirse onuda ekleyebilir mesela çok daha popüler olur ve eminim bir örnek vermek gerekirse şuan günde 500 kişi ziyaret ediyorsa bu sayı 2000’e çıkar ve tüm forumlarda en iyi film izleme sitesi adı geçerken listenin başına filmifullizle.com yerleşir.

    • @Cenk elbette haklısın hd olarak izlemek isteyebilirsin ancak zamanım kalmaz ona malesef zaten 2011 filmlerinin genelde altyazılısı çıkıyor onu paylaşıyorum sonra aynı konunun dublajı diğer filmler vs.. + sitedeki açılmayan filmleri sürekli güncelliyorum ki siteye gelen hayal kırıklığı yaşamasın siteyi gezebilirsin çalışmayan film y ok sayılır yani hd lerle vs.. lerlede ugraşırsam diğer düzenimi bozarım ayrıca filmifullilze.com zaten türkiyenin en çok ziyaret edilen sitesidir 🙂

  • Cenk arkadasımızın yorumuna katılmıyorum. İnternette bir çok sitede bir çok hd vb kalıtede fılmler var fakat. Fullfilm izle. bunların en ıyısını bıze sunduguna eminim 3d hd ve daha güzel bir goruntuye sahıp fılm ızlemek istersen sinama gitmeni tavsite ediyorum .filmifullizle.com bence Türkiye nin en iyi Online Film platformu. Fazla söze gerek yok saten

    • @MaLiPeker Teşekkürler.

  • film güzel….teşekkurler bilgin….hayatın tam ortasından….

  • nice…

  • ne iyi bi adminsin bilgin her yoruma mutlaka cevap veriyorsun teşekkürler 😀

    • @birkan elimden geldiğince 🙂

  • güzel film

  • film güzel ama bizim değerlerimizle çok ters KISACASI BİR HATA YAPMADAN ÖNCE SONUNU DÜŞÜNMEK GEREKİYOR YOKSA (SON) FİLM DEKİ BU KADININ SONU GİBİ OLMAZ……:))))

  • Bilgin arkadaşım öncelikle güzel film paylaşımlarını yapıyorsun.Ben günde 3-5 film izleme siteleri arasında dolaşıyorum.Sizin kadar başarılı olanlar ve sizden daha iyi olanlarda var.Fakat onlar paylaştıkları filmin yeni olması yada olmaması ile değil linklerin hızlı açılması ve hd kalitede olması ile sizden daha iyiler.Sizde paylaştığınız filmlerin görüntü kalitesini biraz daha ciddiye alırsanız sizden iyisi olmuyacaktır.

    • @Cenk Teşekkürler Ancak kaliteli görüntüler çok geç çıkıyor malum sabırsız oluyoruz bu konularda millet olarak bizde önce yayınlamak için bu kaliteyle sunmak zorundayız bizden beklentiler büyük nede olsa bir çok kişi ziyaret ediyor sitemizi. Bazı filmleri sinemaya girmeden bile istiyenler oluyor nasıl olacaksa :)) Teşekkürler.

  • bnce çok güzeldi özellikle evli bayanlar seyrtmli bi anlık duygularına zayıf düşüp iki tatlı söze veya hediyeye kocasını aldatan çok bayan var ana ne kaybettiklerini bilmiyolar filmde kadın çaresizlikten yapmış albuki günümüzde zevkten yapan kıyamet gibi bnce tam ibretlik filim tşkrlr paylaşım için

  • böyle kadınlara yapılacak en güzel şey canlı canlı gömmek,gömerken kahkaha atmayı unutmayın

  • film kesinlikle güzeldi

  • 5. bölümde bir sorun mu var yoksa benim bilgisayarda mı sorun ?

    • @Zişan Tekrar açmayı deneyin lütfen kontrol ettim açılıyor.

  • güzel bi flim izlenmeye değer . . .

  • Gerçekten sizleri tebrik ederim .Güzel kelimesini nasıl kullanabiliyorsunuz siz , film izlerken günümüz şartlarını ve ileriki şartları düşünerek ve zihnimizde canlandırarak izleriz nasıl izlediğimiz uzaydaki olaylar falan bir hikaye ve bir bilgiye göre lanse edilmişse bunuda film izlerken böyle düşünmemiz gerekiyor.

    Aile dediğimiz o bağ hiçbir şekilde bahane ne olursa olsun kötü yollara sebebiyet taşımamaktadır.Bu tam anlamıyla bir cinayet sebebidir.Hangi koca bu faciaları yaşamız bir eşini nasıl bir düzeltme olur ise olsun ülkemiz şartları altında affedebilir ? Rabbim öncelikle kesinlikle kimsenin başına vermesin fakat aclık ne kadar kötü olur ise olsun af buyrun b*k bile yersin hapislere bile düşersin ” Şu aileye bakın aclıktan ağızları kokuyor” gibi kötü laf bile kullansınlar ama hiçbir şekilde Bunun annesi hayat kadını ,bunun eşi ,bunun kızı gibi itaflarda bulunmasınlar .

    Gerçek anlamda yaşayan bilir filmde vurgulamışlar fakat dikkat ettimde karısını 18 yerinden bıçaklamak yerine gözlerinin içine bakmadan şehirden uzaklaşmak ve bir daha hiç görmemek sanırım en büyük cezalardan biridir.Tabiki filmde abartılar ve gerçek hayatta aslında yaşanan yada yaşandığını farzettiğimiz filmde gördüğümüzde de tepki vermeyip güzel diye geçiştirdiğimiz yapıtlar olacaktır fakat bu ve benzeri filme hele özellikle ailemi kurtarmak ,para bulmak gibi bahaneler hiç olmamış harbiden bu işleri yapacağına ölseymiymiş diye kendime sormadan edemedim.

    Günün sözü : Size ihanet edip aldatan birine verebileceğiniz en büyük ceza yokluğunuz ile öldürmektir 😉
    Fİlme yoruma gelince izleyin sizlerde yorum yapın ben beğenmedim ama hayatta böyle gaddarca kişilerde var , yok değil .

  • yav bu film’i nasıl güzel diye lanse edersiniz.para için bütün manevi değerler çiğneniyor.filmi seyrederken bir an kendimi adamın yerine koydum Allah muhafaza kafayı yerdim her halde.

  • Bilgine tesekkurlerımı sunuyorum. Filmin sonunda soylenen basında solenmesı gerekmekteydı aslına bakarsananız hayatın gerceklerı bunlar .birşeylerden pay cıkarmak ıcın guzel bir fırsat izlemeden gecmeyın derim.

  • kötü bir filmdi,aile için fedakarlığın boyutu iğrençleştirilmiş.ayrıca daha dikkatli izlemiş olsanız fedakarlık boyutu aşılmış ticarete geçilmşti:)

  • güzel film ama türkiyede bu aile faciası olur….

  • film ler şahane

  • harika bir filim

  • film güzel değil, yapmacık, kadının yaptığı ahlaksızlığı normal bir iş olarak göstermek için bir duygusallıklar,kilise falan işi daha da iğrençleştirmiş
    size tavsiyem 5 partlı filmlerin hiçbirini izlemeyin ben bu kanıya vardım iyi bir film 19-20 dakikadan 6 parttan aşağı olmaz

  • bilgin 1 partta sıkıntı var onu halledermisin zahmet olmazsa bi türlü izleyemedim.

    • Tekrar denersen sorun düzelir kontrol ettim açılıyor. Teşekkürler.

  • etkileyici

  • medeniyet dedikleri şey onları özgür değil köle yapıyor, tabi bizleri de, önce önümüze türlü ihtiyaçlar koyuyorlar sonra o ihtiyaçlara ulaşmak için her yolu meşru saymamızı telkin ediyorlar aynı bu filmdeki gibi, “mecburdum yaptım” dedirtmek için, oysaki seni böyle birşeye mecbur eden şeyden uzak durman gerekmezmiydi?

  • ahlak dışı bir film..herşey ne kadar normal geliyor kocasına,arkadaşlarına..

  • bir aile üğruna kendini satan annenin hikayesi harika bir film herkese tavdiye ederim .

  • Film güzel, sağol admin eline sağlık.

  • bilgin siten güzel ama lütfen hd yükle valla görüntü cok kötü 🙁

  • film fena değil.

  • BENCE MÜKEMMEL Bİ HAYAT FİLMİ GERÇEK HİKAYEDEN ESİNLENİLMİŞ. İZLEYİN. TEŞEKKÜRLER BİLGİN

  • bilgin kardeş bütün filmlerde bölüm 1 i gayet güzel izliyorum ama bölüm 2 ye geçildiğin de kasılmalar başlıyor.bunun bir çaresi varmı..

    • @hakan 1 partı izlerken yeni sayfada 2. partı başlat ve durdur 1. part bitince 2. partı diğer sayfadan başlatıp izleyebilirsin teşekkürler.

  • güzel bir film

  • izlenmeye değer gerçekten emeğine sağlık bilgin keşke çok vaktim olsada doya doya her yüklediğin flimi izleyebilsem vakit buldukça sitendeyim iyi çalışmalar 🙂

  • ben erkek olmama rağmen bu filmde ağladım. İzleyin pişman olmayacaksınız. Duygusal Bir Filmin. Admin böyle filmlerin devamını dilerim teşekkürler

  • herşeyden önce admin sana veya size çok tşkkr ederim iyiki varsınız görüntü kalitesi güncelliginden herşeyinden memnunuz 🙂 filimde güzel :))

  • Super Aslına Bakarsanız Hayatın Acı Gerceklerını Anlatıor Bu Sadece Turkıye Icınde Gecerlı Degıl Amerıkada Da Oluyor Ingılterede De Oluyor Allah`a Sukretmeyı bılmelıyız Bence Super Fılm Tskler Bilgin.

  • bu film berbat ötesi tavsiye etmem saçmalığa bakın ki ailesini kurtarmak için hayat kadını oluyor bizde izliyoruz beyin yıkamaktan başka bir şey değil şiddetle reddediyorum izlemenizi..?

  • fedakarlık adı altında yapılan saçmalıklar..git dürüstçe paranı kazan.. tek çare o değildi..kocası da çok geniş bi adammış:)

  • 10 üzerinden 8

  • film güzel vakit kaybı kesinlikle olmaz tavsiye ederim izleyin

  • hoştu teşekkürler bilgin.fedakarlığında sınırları olmalı.

  • sitenin yakın takipcisiyim eline saglık bilgin teşekkürler.

  • Dostum siteni uzun zamandır takip ediyorum ve gerçekten çok güzel siten var diğer siteler gibi reklamlarla boğmuyosun bizi bunun içinde daha çok tutulduğunu düşünüyorum sana teşekkürlerimi bildirmek istedim.Reklamlara değinmişken az öncede dediğim gibi çok uzun zamandır takipçinin lakin bugüne kadar hiç reklamlarına tıklamadım bunun bi emeği olmalı günde 1 defa tıklanmalı diye düşünüyorum bundan sonra her izlediğim filmden sonra reklamlara tıklamaya özen göstericem. Arkadaşlar sizinde bu konu hakkında duyarlı olmanızı diliyorum saygılar…

    • @ISIRGANOTU Teşekkürler 🙂

  • yorumlara bakarsak film güzel bu filmi seyredilecekler arasına koydum tabiki önce spartaküs gelir onu seyredim sonra buraya dönerim. bilgin süpersin ya senin hakkını nasıl öderiz bilmiyom siteyi herkese tavsiye ediyorum.

  • fil gercekten güzel dogru yerden bakana tabii ama ders cikarilmasi geren bi fil izlemelisiniz

  • çok güzel bir film

  • filmden aldığımız ders, gerçek isminizi heryerde söylemeyin.:)) thanks bilgin.

    • @jettvell Teşekkürler 🙂

  • film güzeldi.. ama o kadının kocasında hiç gurur yokmuş ya:)

  • film güzeldi sıkıcı da değil bu durumda olan cok kişi oldugunu düşünüyorum izleyin derim…

  • güzel oyuncular…güzel bir film…ibretlik yani…

  • Baş rolde oynayan kadının ismini bilen söyleyebilir mi? Teşekkürler.

  • Gerçekten güzeldi

  • bilgin kardeş seni öpecem bu arada film çok gzl bağımlısıyz siteye günde 3öğün girormbide bir ricam var neşeli ayaklar2 nin trkçe dublajın nezmn gelir bi bilgi verirsen sevinirim

    • @hayrican bilmiyorum çıkınca sitede olur. Teşekkürler.

  • film güzel ama türk erkegine göre degil.bu durumda hiç bir türk erkegi hanımını geri kabul etmez ve hiçbir türk erkegi hanımını böyle bir işte çalıştırmak zorunda bırakmaz.

  • ders çıkartılması gerekn bi film. İzlenilir..10/7

  • arkadaşlar filim güzel ve bence 10/7, özellikle yaşanmış hayattan alınması ayrı bir tad katıyor
    bilgin eline saglık
    arkadaşlar reklamlar üzerinde gezinelimki çeşnimiz artsın

  • bilgin sitenin bagimlisi oldum…neolucak simdi…

    • @idris hergün ziyaret etmeye devam 🙂

  • ben beğendim .. paylaşım için teşekkürler.

  • ilk baslarda sıkıcı olabilir ama sonu izletecektir

  • uzun zamandır izleyipte bu kadar etkilendiğim film olmadı bir kadının ailesi için neler yapabileceğini izleyin derim….tşk bilgin

  • film erkek ve bır baba olarak zor izledım her ınsan izledıgı fılmde kendini arar ama bu fılmde kendı nızı bulmaya calısmayın fılm guzel ama musluman bır ınsan olarak tekrar anladımkı peygamber efendımız kadını neden erkeklere emanet ettıgını kadının nekadar kırılgan oldugunu anladım kadınlarınızı uzmeyın sahıp cıkın ama uzerek degılde gercekten sevdıgınızı bellı edın peygamber efendımızın buyurdugu gıbı ınsanlara sevdıgınızı bellı edınız fılm guzel ızlemeye deger

  • güzel bir film

  • Arkadaşlar film izlemeden önce bende yorumları okurum ilk olarak fikir vermesi açısından…bence film güzel…konusu da günümüze çok uygun…değerlendirmek gerekirse 10 üzerinden 8 diyebilirim…
    zaman kaybı değil gerçekten…bu vesileyle bilgin e teşekkür etmek istiyorum harika bi site =)

  • film güzel verdiği mesaj açısından. teşekkürler

  • ailesi için hayat kadını olan birinin kötü dramı.yaşanmış bir olaydan yola çıkılmış.
    sürükleyici film.sonu nereye gidicek merak ettiren bir film

  • film iyiydii hayatta olan şeyler teşekkürler bilgin.

  • film evet güzel hareketli bir dram filmi sonu çok çok güzel gerçekten uzun zamandır dram filmi izlememiştim ama vakit kaybı değil
    @bilgin büyüksünn emeğe saygı !! (:

  • Gerçekten iyi bi film Jennifer Love Hewitt’in filmlerini seviyorum . If only’i izlemenizi tavsiye ederim . Teşekkürler Bilgin .

  • Saolasın kardes. Emege saygı.

  • filmi izleyen varmı bi yorum yaparmısınız teşekkürler

  • Sağlam film, Teşekkürler.

  • Bi teşekurde bızden bılgın reiz 😀

    • @bugra Teşekkürler ancak film hakkında görüşlernizi yazıp son cümlede teşekkürünüzü belirtirseniz sevinirim sizden sonra izleyecek arkadaşlara yardımcı olmuş olursunuz.

  • Bilgin birşey merak etiim, senin favori filmin nedir…!!! CEVAPLARSAN SEVİNİRİM..

    • @adnan Maymunlar cehennemi favirim’dir. 🙂

  • bilgin kardeşim ilk önce sana tşk etmek istiyorum film iyi kötü orası öemli tabi ama asıl önemli olan senin bu siteye vermiş oldugun katkı zaman ve emek başka söze gerek yok iyiki varsın dostum iyi çalışmalar ilk yorumum bu hep takipdeyim ama 🙂

    • @yunus emre Teşekkürler 🙂

  • sagol bilgin film yok diye sıkılmaya baslamıstım harikasın yine beni sen kurtardın reklamlara tık unutmayalım arkadaslar ! sadece bir tık emegine saglık bu saatte kimse bunu yapmaz !!!! 🙂

    • @eda Teşekkürler.