Fragman Tek Parça OP


İMDB: 6.7 2009'da piyasaya sürülen hit aksiyon filmi Ninja'nın devamında Scott Adkins (Undisputed II-III) tarafından canlandırılan Casey Bowman bu kez intikam için geri dönüyor. Karısı öldürülen Bowman karısının katillerini bulmak için Osaka'dan Burma'ya uzanan bir yolculuğa çıkar, hedefinde uyuşturucu baronu Goro vardır. Casey Goro'yu yakalamak için Ninja adına yakışan bir savaşçı olmak zorundadır. Ancak hedefine yaklaştığını düşündüğü anda beklenmedik bir sürpriz ortaya çıkar ve Casey savaşının daha yeni başladığını anlar.. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Aksiyon, Gerilim, Suç, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 203 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • güzel bi filmdi bence devamı gelmeli…

  • FİLM GÜZEL TÜRKÇE DUBLAJINI BEKLİYORUM.ELİNE SAĞLIK BİLGİN.

  • bu yorumların hepsi on numara ama film için aynı şeyi söyleyemeyeceğim Ninja filmi diyor 3 cü partın sonuyla 4 cü partta Ninja görüyoruz bildiğin karate filmi olmuş bir iki dövüş sahnesi oh ne ala beklentilerimin altında şahsen bilgin emeğine sağlık yinede

  • uri boyka değilmi o

  • gayet başarılı izlemeye deger.

  • bence film çok saglam izlenir bilgin baba emegıne saglık:)

  • adminciğim türkçe düblajı ne zaman yüklenir acaba ?

  • film çok güzeldi vallahi

  • neden oyun oynayanlar çok güzel yorum yazmış

  • burağa hak veriyorum

  • Türkçe olsaydı daha güzel olurdu bence.Yoksa filmi çok sevdim ama dediğim gibi türkçesi daha güzel olurdu

  • film süper başka söze gerek yok el yapımı bilgisayar yok kesinlikle herşey dogal emegi gecen herkese tşk

  • iyi bir film izlemeden geçmeyin

  • boyka boyka bu adamın hastasıyım admin devamını bekliyorum

  • bence cok iyi bi film biraz yavaştı ama harikaydı teşekkürler site uzmanları ..

  • boyka mı o

  • admin eline yüregine saglık teşekkürler film harikaydı

  • SCOOT ADKİNS İN HERZAMAN Kİ GİBİ DÖVÜŞ SANATINI İYİ KULLANDIĞI HOŞ BİR DOÖVÜŞ SANATI FİLMİ 6,8 PUAN ALIR BENCE .. AYNI ZAMAN 7 ŞUBAT DA HERKÜL FİLMİNDE BAŞARILI OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM .. İZLENEBİLİR DEMİYOR KESINLIKLE IZLEYIN DERİM GÜZEL .

  • mükemmel bir film seyrettim emeği geçenlere tşkler

  • scott adkins olursa tabiki bir hayli mükemmel film olur eline sağlık admin harikasın

  • yorumlarda abartıldığı kadar olmasada fena değil….

  • güzel filmdi bilgin babacan emegine sağlık

  • slm bilgin filmlerin cogu dublajsız ve izliyemiyorum izleyebilmem için anlamam lazımki filmden zevk almalıyım sıtede film bırakmadım hepsını izledim ama dublajsız olanlar kaldı bılgin lütfen türkçe dublaj olsun aksıyon bilim kurgu polisiye lütfen bilgin duy sesimi senı ailece cok seviyoruz…. 🙂

  • Aksiyon sevenler icin cok guzel bi film iyi seyirler

  • büyüksün uri boyka…

  • güzel film, teşekkürler…

  • dövüş sahneleri mükemmel harika bir aksiyon filmi..

  • Çok güzel bır filmdi her anı aksiyon eline saglık dostum:)

  • arkadaşlar bu filmi tamamen izlemesenizde olur sadece fragmandan da güzel olduğunu anlarsınız çok muhteşem bir film.

  • bu filme guzel diyenler 12 13 yasındakıler mi acaba hayatımda izledigim en berbat filmlerden biri iğrenc otesi kac sakın izleme derim yas 38 🙂 admin eline saglık

  • film çok hüzel ama türkçe alt yazıl olmasaydı daha iyi olabilirdi

  • konusu ve dövüş sahneleri ile mükemmel bir film herkese tavsiye ederim…

  • sıkı film DÖVÜŞ FİLMİ SEVENLER kaçırmasın

  • guzel bir film admin eline salik rica etsem 13 hayalet filminide eklermisin galiba sinemadan kaldirilmis yasaklanmis ama eklersen cok beyeni toplar bir film her kesin yeni yili kutlu olsun nice senelere

  • INANILMAZ GUZEL BIR FILM TAVSIYE EDERIM HAKIKATEN IZLENILICEK VE DOYUM OLUNMAYACAK BIR FILM MUTLAKA IZLENMELI SUPER BIR FILM EMEYINIZDEN DOLAYI SIZI KUTLARIM MUKEMMEL BIR SECIM ADMIN LUTFEN RICA ETSEM 13 HAYALET FILMINIDE EKLERMISIN SANA SORUN DIYILSE HER KESINDE YENI YILI KUTLU OLSUN NICE SENELERE

  • film çok guzel

  • film harika 😉 dövüş sanatı seviyorsanız hiç sıkılmazsınız. konusunda intikam da var. 10 numara eline sağlık bilgin

  • Bu filme 6.7 imdb nasıl vermişler anlamadım aksiyon dövüş bol tamam ama anlatım sıfır çok basite indirmişler yine de dövüş filmlerinden hoşlananlar izleyebilir…

  • Çok başarılı bir film gerçekten en başından en sonuna kadar sürükleyici ve etkiliyici bir film

  • Fena degil

  • gayet güzel bir film

  • arkadaşlar film iyi izlenilecek bi film yani ama abartılı değil.

  • senaryo,kurgu,cast hepsi kötü. dövüş sahneleri yetersiz olmuş. zaman kaybı derim. bilgin, emeklerin için teşekkür ederim

  • harılharıl bi filmden daha ne bekliyebilirsin günümüzün en iyi aktörlerinden biri olan skoot adkıns sin çok kaliteli bir filmi sen git pembe panter falan izle gayet keyifli bir film arkadaşlar..

  • Mükemmel bir film. Site yönetimine çok ama çok teşekkürler. dövüş filmlerindeki ileri teknoloji ve ustalık birleşmiş ve mükemmel bir film çıkmış, Senaryonun orjinalliği de bambaşka bir hava katmış. Tekrar teşekkürler şiddetle tavsiye ederim.

  • yorumlara aldandım boşa zaman harcadım peh

  • Bana gore 10/10 film konu guzel actie bir film izlemege deger tskr

  • Abi yok böyle birşey ya bu Adkins filmleri süper.Kesinlikle tavsiye ediyorum

  • aksiyon sahneleri bol güzel bir film. izlemenizi tavsiye ederim…

  • bence on numara film kesinlikle tavsiye ederim.. başta yuri boyka var özellikle onun için izledim ve izlediğime hiç pişman değilim. teşekkürler bilgin

  • EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER FİLM İZLENMEYE DEĞER İNSANLARIN ÇIKARLARI İÇİN HİÇ BİR ŞEYİ GÖZETMEYECEĞİNİ BİR KEZ DAHA ANLADIK..

  • Ben böyle film görmedim yaa. Eline Sağlık bilgin herkese tavsiye ederim arkadaşlar mutlaka izleyin..

  • admin emeğine sağlık,güzel bir film…

  • filmin ilk serisinin ismini bilen arkadaslar varsa yardımcı olabilirmisiniz ?

  • çok iyi bir filmdi drug war gibi 3.5 lik bi film 7.1 almışken bu filmin 6.7 de kalması şaşırtıcı tabikide zevk meselesi izlemenizi tavsiye ederim

  • film güzeldi konu güzel işlenmiş izlemeye değer bir fillm bilgin eline emeğine sağlık teşekkür ederim.

  • teşekkürler üstad çok güzel bir film eline sağlık

  • Berbat bir film. Beş para etmez. Para verilerek izlenmez. Bunu izliyeceğinize gidin intahar edin 😀

  • kaliteli dövüş filmi kaçırma..

  • güzel film

  • teşekkür ederiz zevkli bir filmdi

  • Scott Adkins farkı :)) Bol dövüş sahneli bir film hafif dram var arkadaş ortamında çok iyi gider sonrasında birbirinize girebilirsiniz ama 😀

  • harika bir film arkadaşlar izlemeniz tavsiye olunur 🙂

  • GÜZEL FİLMİ

  • seyredılen bılır ama daha guzel fılmlerle vakıt oldurmenızı tavsıye ederım…

  • hem admin hemde scott adkins bu işi biliyor arkadaşım türü sevenlerin kacırmaması gereken bir film harika .

  • bu adm Scott Adkins yenilmez 3 de oynamıştı

  • uri boyka büyük adamsın 10/10

  • Film bol dövüş sahneli ve başarılıydı. Yenilmez serisini(Boyka’yı) bilen ve hayranı olanlar bu filmi kaçırmasın derim. Teşekkür ederim bilgin paylaşımın için.

  • film süper alt yazılı dıye bakıp geçmeyın gerçekten zevk alıcanız bir film tek kelıme ile süper.

  • emeğine sağlık güzeldi

  • süper bi film çok beğendim emeği geçen herkese tşkler

  • güzel film izlenir:)

  • bu çok güzeldi birde ninjanın intikanı güzel izlememizi tavsiye ederim.

  • admin emeğine sağlık çok güzel bir seyir oldu böyle filmlerin devamını bekliyoruz 10 üzerinden 10 muhteşemdi

  • tek kelimeyle harika

  • çok mükembel bir film ne yazıkki bukadar mükemmel bir filmin bukadar derece çevrim eksikliği olması filmin tadını baya azaltmakta arakdaslar süper bi film kesinlikle zaman kaynı diyil. Yanlız filmde yabancı diller çok ve avrupa kanalı izliyormuşsunuz gibi hissedersiniz çok az türkçe alt yazı mevcut haberiniz olsun genede emeğe saygı

  • 2013 en güzel dövüş filmi diyebilirim harika bir film izlemeye değer

  • fenaa..izleyin arkadaşlar.

  • Scott Adkins fena adam her filminde adranelin doluyorum yine başarılı bir film çıkarmış şimdi yenilmez serisinin devamını bekliyorum Yuri Boyka adamsın adam 🙂

  • Gerçekten süper. Tşk.ler Bilgin…

  • Uri Boyka <3

  • hayatımda izlediğim en güzel aksiyon filmlerinde biriydi izlemenizi tavsiye ederim

  • tşkler emeginize güzel keyifli sürükleyici 🙂

  • Bu adam filmlerin yeni fenomeni olur emin olun..10 numara bir film di. Bide bizim Serdar Kılıç a çok benzettim ben, o adamıda değerlendirseler böyle filmlerde mükemmel olurdu

  • emeğinize teşekkür ederim sayenizde eğlenceli saatler geçirdim

  • film iyi ama konusu çok basit bence konu olarak film berbat daha markette gittiğinde ne olacağını anladım film güzel ama konu kötü teşekkürler admin

  • kime göre güzel arkadaş. vurdulu kırdılı dövüş filmi sevenlere göre. konu hikaye hak getire. daha filmin ilk on dakikası, adam iki serseriyi dövüyor, cüzdanını geri almadan gidiyor. ne ayak? kadının boğazını kesen adamlar sırtından iki kurşun da buna sıksa film milm kalmaz ortada:))

  • izlemeye değer tavsiye ederim

  • güzel film

  • usta musta dinlemez Scott Adkins affetmez .. Adamın kare kökü! on numara bi film izleyin kesinlikle…

  • güzel film seyredilir

  • güzel film karate severler mutlaka izlemeli

  • ilkine göre biraz daha yavaş ama izlenilebilir bi film doğrusu güzell :))

  • cok güzel film tavsiye ederim

  • 10 /10 tavsiye ederim iyi seyirler

  • NINJA ASSASIN bu dalda yapılmış en iyi filmdi.Bu yanına bile yaklaşamaz.Fakat yinede hareketli aksiyon sevenler için gideri var.Yükleyenin emeğine sağlık.

  • çok güzel çok beğendim izleyin 🙂

  • kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim

  • Film gerçekten on numara hiç bakmayın izlemeye koyulun her anı ayrı bi zevkli 😀

  • Filmin ilkini 3-4 kere izlemistim bu filmin oldugundan bile haberim yoktu bunun da guzel oldugundan eminim tesekkurler bilgin kardes emeklerin gercekten takdire sayan kibristan saygilar…

  • filmi izledim vakit kaybetmeden izleyin bilgin bide tr dublajını çıkarırsan süper olur

  • cok iyi bir film izlemenizi tavsiye ederim

  • film gercekten süper eline saglık bilgin kardess..

  • teşekürler admin sevdim bi filmin serisi sağol
    Onca paylaşım yapıyonuz sizi kötülüyorlar iyiki varsınız :)) 😀

  • Güzel çekilmiş bir dövüş filmi. Beklentilerinizi yüksek tutmayın.Dövüş sahneleri :8 , Çekim :7
    Konu:5. Sıkılmadan izledim ben. Emeğine sağlık Bilgin

  • teşekkür ler emeğine saglık bilgin

  • benim yorumlarım neden gözükmüyor arkadaşlar film çok güzel diye yorum yapcaktımda

  • süper film 10 numara

  • 73:55 te Uri Boyka’dan resitaller sunmuş :))

  • filmi zevkle izledim. teşekkürler admin

  • güzel filmdi

  • izlemeyen varsa ninjanın intikamı filmini izlesin asıl ninja filmi o begendigim bi sahneside karanlıkdan cıkması ninjayı çok güzel yapmışlar muhteşem filmdir tavsiye ederim ayrıca admin tşkler

  • demiyim diyorum olmuyor ya arkadaş buna bu 7,7 puanı nasıl verirler adamın karısı ölüyor gidiyor ormana kavga ediyor geliyor bu

  • flash playerın üst sürümünü istediğini söylüyor. güncelliyorum. hala aynı uyarı gelmeye devam ediyor. neden acaba?

    • @engin Başka tarayıcınız ile açmayı deneyiniz sorun olmayacaktır.

  • konu işlenişi vs eleştirilebilir ama dövüş sahneleri 10 numara ve klasik olabilecek bir film

  • “Sitede ilk defa yorum yazıyorum” saçmalıgı gibi bir saçmalık yazmadan film hakkında yorumum, film normal seviyede bir aksiyon filmi izlenebilir iyi seyirler

  • ÇOK İYİ YA HARİKA BEYLER HİÇ DÜŞÜNMEDEN İZLEYİN , O KADAR AKSİYON SAHNELERİ VARKİ GERİ SARIP DURDUM

  • iyi ile vasat arası,emeğe teşkkürler.

  • Devamını beklediğim bir filmdi. Dövüş sahneleri ve kurgu harika olmuş. Çok güzel bir filmdi

  • devamını beklediğim bir filmdi ; kurgu ve sahneler son derece etkileyici. harika olmuş

  • Film süper 😀

  • arkadaşlar bu filmin 1. si hangisi ben bulamadım onu izleyip sonra bunu izlemek istiyorum… bir tane Ninja filmi izledim ama bu konularla alakası yok.. bilgin sende biliyorsan yardımcı olabilir misin.. Bu arada bilgin dün gecenin 3 ün de üşenmedim senin sayfana tüm arkdşlarımı davet etdim.. samamimi olduklarıma beğenmeseler bile zorla begendiricem :)) bu yaptığın işde başarılar diliyorum biz senin her zaman arkandayız bunu unutma…

  • film senaryo olarak mukemmel gercekten izlerken buyuk bir zevk alarak izledim
    fakat dovusme sahneleri anteramanlar gibiydi biraz o uzucuydu sadece onun harici mukemmeldi

    izlemeinizi tavsiye ederim

  • İzlemeye değer bir film.Şiddetle tavsiye ediyorum.

  • zevkle izlenebilecek bir film

  • emeğinize sağlık..güzel paylaşım

  • bu neya ben bile daha iyi dövüşürüm be

  • admin allah senden razı olsun gene yaptın yapacağını kimse sana yetişemez millet biraz seni örnek alsında yapılan işin hakkı nasıl verilirmiş görsün

  • yönetmen nasıl olsa başrolda Scott Adkins var ..onun reklamı yeter der gibi çevrilmiş bir film ..bana göre basit bir filmdi..admin senden ricam var..Jackass Presents: Bad Grandpa (2013) bu filmi yükleytebilirmisin sağ solda var ama ingilizce altyazı olayına bi el atsanda şöyle bi gülsek be abii..kolay gelsin

  • Mükemmel bir film, mutlaka izleyin.

  • Vay arkadaş ne filmmiş, Çevirmene ve burada yayınlayanlara teşekkürler

  • intikam

  • film mükemmel ! en iyilerinden .

  • gerçekten kendi kategorisinde izlenicek bir film 10/7

  • bilgin turkce dublajı yokmu rıca edıyorum turkce dublaj yuklermisin tsk ederim

  • cok guzel bir film cok

  • konusu çok sağlam değil ama dövüş sahneleri iyiydi.

  • Çok güzeldi, keyifle izledim. Teşekkürler.

  • ninja filmleri sadece japon vede çinlilere yakışıyor ukalalara değil abd neredeyse dünyanın patronu sanıyor kendisi israilin uşağı olduğunu saklıyorlar yinede yükleyen arkadaşların ellerine sağlık

  • Film 10 numara arkadaşlar kaçırmayın

  • scott Adkıns varsa düşünmeden izle kaliteli filmler de oynar

  • çok güzel filmdi gerçekten…

  • HARIKA BIR FILM TESEKKURLER.

  • Film Cok Güzel Kesinlikle İzleyin =)

  • film guzel tek parca secenegi eksik kalmis ilgilenirmisiniz …Tesekkurler

  • SüPER FİLMDİ KESİNLİKLE İZLEYİN DERİM BEN HEYECAN DOLU

  • ninja ve karete tarzi sevenler icin iyi denebilecek bir film, bencede fena sayilmaz, seyredilebilir ama öyle cok ahim Sahim degil ama dedigim gibi ortanin üstünde, bu tarz filmlerden hoslananlar icin ideal sayilir,admin adamim eline saglik,

  • dövüş filmlerinde gıcık olduğum bir konu vardı; kavga ederler ama ölüm olmaz, bu film çok gerçekci konusu olan ve seyir keyfi olan bir film olmuş. Emeğinize sağlık teşekkür ederim.

  • Film 10 numara arkadaşlar kaçırmayın

  • emeğine sağlık bilgin kardeşim. dövüş sahneleri kaliteli güzel bir film tavsiye ederim.

  • sitenizde herzaman guzel filmlere yer veriyorsunuz, basarinizin devamini diliyorum acikcasi keyif aliyorum..yaklasik 3 yildir ne zaman film izlemek istersem ilk sizin adrese basvuruyorum .sayfaniz filmlere yatkin bir sayfa emeginiz icin tesekur ederim.. isvecten selamlar..

  • oha lan adam silahla adam dövüyor resmen ama bunu yapan yuri boyka olursa gidiyor işte ne filmdi be sonuda güzeldi helal olsun 10 üzerinden 8

  • güzel film sıkılmassınız elinize sağlık güzel çalışma

  • bilgin bir sorum olacak kime sorduysam yardımcı olamadı belki sen olabilirsin.. yıllardır senin siteni takip ediyorum şu son 1 yılda filmlerini izlerken tam ekran yapıp çıkıyorum sonra tekrardan tam ekran yaptıgımda görüntü çizik çizik oluyor ses var ama görüntü yok.. sence sorun nedir ?

    • @ege Tarayıcınız, veya bilgisayar’da bir problem bilemem. Ancak tavsiyem format atın ve tarayıcılarınızı güncel tutun. Sorun olmayacaktır.

  • yürü boyka war izlenmezmi :DDD

  • güzel filmdi ne zamandır bu şekilde güzel film çıkmıyordu harikasınız.

  • Bilgin Eline Sağlık Süpersin Kardeşim..

  • bilgin artık sen gidersin sabah bizim yerimize işe uykusuz bıraktın gene bizi ama değdi doğrusu

  • Keyifle izleyeceğiniz bir film,emeğine sağlık Bilgin..

  • Bilgin ısrarla soruları cevaplamana hayranım bir şirketim olsa seni başına geçirirdim..
    Ayrıca: Nezaman Canım Sıkılsa Sorunsuz Film izliyorum En yeni Filmleride Burda izliyorum
    Senden Ricam Bağış hesabı Açarsan Karınca Kaderince bağış yapacağımı ve diğer arkdaşların yapacaklarını ümit ediyorum bir nevi bu gayretin devamını onure etmek acısından…

    • @MEHMET Düşünceniz için teşekkürler. Sizin yapacağınız sadece 1-2 şey beni mutlu ve onere eder. ( beğendiğiniz filmlere yorum yazmanız, diğer arkadaşlara izlemeden önce yardımcı olması açısın’dan. Diğeri ise izlediğiniz ve beğendiğiniz filmleri facebook twitter gibi ortamlara paylaşmanız. ) Filmifullizle.com ailesinin dahada büyümesidir. 250 bin kişilik sayfamız mevcut dilerseniz arkadaş listenizi sayfamıza davet etmeniz bile beni mutlu eder. Bağış konusunu bir çok arkadaş belirtti ancak sizlerden böyle bir beklentim yok yukarıdakı yazdığım şeyler bile benim için bir ayrıcalıktır.

  • bazı yerleri anlaşılmıyorsa da film mükemmel.uzun zamandır böyle ninja filmi izlememiştim.her dakkası mükemmel..kesinlikle izleyin

  • scott adkıns yine döktürmüş

  • harika filmdi gerçekten uzun zamandır bu tarz film çıkmıyordu teşekkürler

  • bende sorunsuz altyazı bilgin sağol

  • TEŞEKKÜRLER ALTYAZI GÜNCELLENMİŞ SANIRIM BEN SORUN YAŞAMADIM GÜZEL FİLMDİ 10/8

  • İnanılmaz Harika 10/10 Luk Film Bilgin Sen Adamın Dibisin Harikasın Dostum 🙂

  • çok iyi

  • çok güzel ama tek eksik japonların konuşmaları altyazı değil onun dışında süper bir yapım

  • gideri var filmin arkadaşlar hele dövüş sahneleri iyi

  • ninja filmi işte 10/5

  • teşekkürler filmifullizle harikasınız

  • evet bağzı sahnlerde ing. altyazı var ama film altyazısından farklı sanırım filmin orjinali böyle zaten izlenicek düzeyde bu tarz sevenlr kaçırmasın.

  • ninja hayranları için ideal bir fılm.

  • çok güzel heyecanlı bir film 😀

  • bu tarz filmleri çok sevrim güzeldi 10/7

  • japon dövüş filmlerini pek sevmem ama bu güzeldi gerçekten

  • mukemmel otesı bı fılm sonuda harıka :d

  • güzel film 10/7

  • Valla en son ninja filmi olarak Ninjanın İntikamını izlemiştim.İyi oldu ninja filmi teşekkürler bilgin 😀

  • Bence guzel bir ninja filmi uzun zamandan beri ( 80 lerin sonu) boyle ninja filmleri yapilmiyor. Amerikan ninja da kalmistim ben 🙂 hani su michael Dudikof un oynadigi. Tsklr admin

  • bilgin kardeş filmleri büyük ekran izleyemiyorum sorun bendemi filmlerdemi? yardımcı olursanız sevinirim.

    • @mustafa Tarayıcınızı güncelleyiniz.

  • film güzel gerçekten konusu basit biraz aksiyon sahneleri gayet iyi tek sıkıntı çeviride daha doğrusu çevrilmemiş desem doğru olur 😀

  • film de sorun yok diyen arkadaşlar ya siz türkçeyi bilmiyorsunuz yada biz %80 ing alt yazı diğer diller ing e çevrilşim onu alıp türkçeye çevirebilirdiniz çok zor bi iş değil uğraşmak istememişsiniz hepsi bu bunu yazın anlayalım.

    • @serkan 1. filmin %80 ing. değil 2. ing. altyazılar filme gömülü japonca konuşmaları ing. altyazı ile vermişler. İng. altyazı var o konuşmalarda onları Türkçe’ye çevirsek bile orada ing. altyazı var yazıyı nereye ekleyeceğiz. ? Başka sözüm yok.

  • İzleyin arkadaşlar kesinlikle YURİ BOYKA Baş ROLDE … 🙂

  • bilgin arkaşlar dogru soyluyor fılmın cogu yerınde ıngılızce altyazı var .yınede tesekkurler supersın .

  • bu tür filmleri sevenler kaçırmasın

  • Film güzel izlemeye deyer baştan sona hareketli

  • film super ama turkce dublaji çıksın onu izliyeceğim

  • 3. parttayım harikasınız.

  • Alt yazı iyi gerçekten,görüntü desen 480p de bile harika e başrolda belli zaten izlenmez de ne yapılır ya dövüş sahneleri çok iyi bir film.

  • arkadaslar filmde bircok aksıyon sahnesi var ama ben bi konu amac göremedim yani sardır sardır zor bitirdim filmi 10 uzerinden 5 anca

  • Bilgin altyazıların bir çoğu ingilizce teşekkürler

    • @Ozan Yanlışınız var hiç bir sıkıntı yok filmde.

  • Altyazıda sıkıntımı var başlarda hıc altyazı yok

    • @taz Altyazı doğru hiç bir sıkıntı yok. diğer diller var sadece onlar çevirilmedi. onlarda filme gömülü zaten.

  • GÜZEL

  • harikasınız cidden beklediğim film daha altyazısı bile yok piyasada 😀