facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Not Cool 2014 Türkçe Altyazılı izle |



"Not Cool 2014 Türkçe Altyazılı izle" için 19 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. V-KAPLAN-V V-KAPLAN-V Ekim 11th, 2014 saat 08:15

    Karpuz sahnesi süper 😀 HAHHAHA

  2. Doğa Doğa Ekim 11th, 2014 saat 15:52

    Çok güzel bir film. Bayıldım!

  3. onur onur Ekim 11th, 2014 saat 18:44

    vermek istediği mesajı vermiş ama az iğrençte olmamış değil filmi izlediğimde kendi görüşlerimin ne kadar doğru olduğunu gördüm anti sosyal bir topluluk oluyoruz ve sırf beğeni toplamak için yalan dolan binbir çeşit iğrençlikler yapıyoruz yakında türkiyede bu hale gelir

  4. Taner Bolat Taner Bolat Ekim 11th, 2014 saat 19:33

    güzel film bence, bazı yerlerde kırıp geçiriyor, izlemeye kesinlikle değer.

  5. izleyen izleyen Ekim 11th, 2014 saat 21:31

    zaman kaybı

  6. ali ali Ekim 11th, 2014 saat 22:16

    belki çok saçma ama gülmekten karnım ağridi 😀

  7. Onur Onur Ekim 12th, 2014 saat 00:48

    Shane Dawson, yıllar sonra giderek ünleniyor. Umarım devamı gelir 🙂

  8. mavi göz mavi göz Ekim 12th, 2014 saat 01:58

    arkadaşlar bu sayfaya gelip de bu filmi izlememek gerçekten çok kötü olur film inanılmaz komik aile içi izlememenizi tavsiye ederim.

  9. Anonim Anonim Ekim 15th, 2014 saat 00:19

    Ne güzel film 🙂

  10. ahmet ahmet Ekim 15th, 2014 saat 03:57

    saçma sapan,non social,insani değerlerden yoksun,iğrenç ve kokuşmuş bir aile toplum bile denemeyecek toplum…bunlarınkı unıversıteyse bizimki nedır hala anlayamıyorum…..

  11. kara kara Ekim 16th, 2014 saat 18:09

    Bu filmi komik bulanlar şakamı yapıyorlar anlamadım.Demekki böyle filmlerin kitlesi varmışki yapılıyor.Bir grup gerizekalı insanın bağırıp çağırdığı, iğrençlikler yaptığı dehşet ötesi rezalet bir film.Yanda liseli polisler var süper olmasada bu filme 10 basar onu izleyin derim.

  12. Elpida Elpida Ekim 20th, 2014 saat 18:14

    güzel film.

  13. kanze kanze Ekim 22nd, 2014 saat 20:44

    yeter lan yorumları okuyup izledim keşke izlemeseydim 20dk anca dayanabildim

  14. murat murat Ekim 23rd, 2014 saat 02:59

    film tutkunuyum gencler için eglenceli bir film birazda erotik ama beyeneceginize eminim

  15. emre emre Ekim 24th, 2014 saat 17:53

    İlk defa yorum yazma gereği duyuyorum. Bu kadar amaçsız ve sacma bir film daha izlememiştim! Tam bir fiyasko. Vakit kaybı. Hiçbir şey anlatmıyor. Erotizmle filan alakası yok, gençlik filmi değil gençlik zırvası. Tamamen gençlere nasıl yaşamaları gerektiği ile ilgili beyin yıkama usulü bilinçaltı ahlaksızlık mesajları içeren saçmalık. İzlemeyin!

  16. gizem gizem Şubat 5th, 2015 saat 18:43

    ilk defa bir film için yorum yapıyorum insanlar bilgilensin de bu filmin kötü olduğunu anlasın diye.Fragmanının bile tamamını izleyemedim.siz de izlemeyin

  17. ece ece Mayıs 27th, 2015 saat 16:25

    ya artık dicek birşey bulamıyom keşke sadece sarışın oğlanla kızıl saçlı kızla ilgili olsaydı saçma ve amaçsız geldi çünkü

  18. ekinsuu ekinsuu Haziran 24th, 2015 saat 15:54

    İlk defa bir film için yorum yapıyorum. Filmin mesajını anlayamayanlar var doğal olarak. Beğenip beğenmemek size kalmış tabii ama diğer gençlik filmlerinden farklı olarak şu havalı tiplerin de aşık olabileceği gösterilmiş. Ben başarılı buldum ama erotiğe gereğinden fazla yer verilmiş bence.

  19. altun altun Şubat 24th, 2016 saat 13:58

    internette dolaşırken karpuz sahnesini gif olarak gördüm filmin adını öğrenip izliyim dedim izlemez olaydım zaman kaybı arkadaşlar tabi zevkler farklıdır.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.