(imdb: 5.9 ) Her biri gizli güçleri olan bir genç topluluğunun, özel bir okulda birleştikleri, sıra dışı macerası. Okula yeni gelen Jank, üstün güçlere sahip yetenekli bir savaşçıdır. Okulun içerisinde farklı çeteler oluşmuştur. Jank bunların hepsine tek başına karşı koymak zorundadır. Matrix, x-Men ve Harry Potter gibi filmlerin karışımı bir hikaye ve yıllar boyu unutamayacağınız yılın süper filmi. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

Aksiyon, Eski Filmler, Fantastik, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 64 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Tam bir Anime tarzı film zaten anime izlemiyenler anlamaz boşuna konuşmayın film çok iyi bence

  • bence cok guzel bır fılm sız anlamazsınız arkadaslar ve fılmın yonetmenıne tesekkur edıyorum bu fılmı sundugu ıcın

  • lütfen ne olursunuz izlemeyin lütfen kendim yaptım bir hata sizde bu hataya düşmeyin lütfen suan cok kötü durumdayım nasıl yasarım bilmiyom lütfen izlemeyin 🙂

  • Slm arkadaşlar

    Zamanınızı boşa kaybetmemenizi şiddetle tavsiye ederim. Site içerisinde bir,birinden güzel yüzlerce film var. Ama bu film merak edilip bakılacak kadar güzel bir film bile değilş.
    Derler ya, evlat olsan sevilmezssin. Bu filmi kendim çeksem yayınlamaya utanırdım
    Puanlaması 10/1
    Bilgine yinede teşlekkür eder, daha kaliteli filmlerle bizleri buluşturmasını rica ederim.

  • ben bu filmin :)) yav arkadaş film demeye dilim varmıyo ama elim yazıyor
    berbat demiyeceğim berbat ötesi

  • faruk kardeşim çok haklısın yorumun u daha önceden okumalıydım ama soradan gördüm bu ne saçmalık

  • hayatımda izlediğim en kötü filmdi.

  • çok uğraştılar mı acaba bu film için. boşuna masraf resmen. harry potter x men karşımı birşey olsaydı iki filmin etkilediği kadar etkilemesi gerekirdi. kesinlikle saçma. 1,5 yada 2 saat neyse ZAMANINIZI BOŞUNA HARCAMAYIN..

  • zaman hırsızlıgı bi film

  • Günün filmi sanırım rastgele güzelliğe göre olsa her gün değişmezki film güzel bi film bayağı kalır.

  • Ama bu kadar saçma bir film olmaz ya . 😐

  • arkadaşım günün filmi diyor yorumlara bakınca günün en iğrenç filmi gibi gözüküyor 🙂 kim sallıyor anlamadım yorum yapanlarmı yalancı yoksa günün filmi rastgelemi seçiliyor=?

  • Bu film mi izlemek coook cok zaman kaybi .YA bu filme masraf yapip cekip Bide sinemalarda oynadimi diye merak edioym .

  • İzlediyseniz biranönce Nöbetçi Psikolog Bulun.

  • hayatımda bu kadar saçma film seyeretmedim ben nekadar aptalmışım can sıkıntısından sonunakadar seyretmişim

  • Kabir azabı …

  • zevkler ve renkler tartışılmaz film benim hoşuma gitti.

  • arkadaşlar kesinlikle izlemeyin saçmalığın daniskası ilk başladığı zaman göz boyaması yapmışlar ondna sonrası boşş zaman kaybıı

  • 5 para etmez kesinlikle izlenmeye değmez!

  • SIKICI, TAM BİR ZAMAN KAYBI SAKIN İZLEMEYİN.YANİ BİR SÜRÜ JAPON VE ÇİNLİ FİLMİ İZLEDİM AMA BU KADAR SAÇMA BİR FİLM GÖRMEDİM.KESİNLİKLE İZLEMEYİN 3 DAKKA SONRA BIKTIM . 😀

  • daha saçma bir film yapılabilir miydi bilmiyorum

  • admin koydugun filmlerin cogu süper tşk ederim ama günün filmi diye bu film konulmazya oraya günün filmi die girdim baktım sacmalıktan daha öte bişi

  • çok sacma cok abartılı kesinlikle izlemeyin zaman kaybı yüzyılın sacma filmi 🙂

  • Hint filmleri kusursuz bunun yanında o kadarını diyim 😉 adminlerden bu filmi kaldırmalarını rica ediyorum..!

  • vallahi ben bukadar sacma bi fillm gürmedim

  • HİNT FİLMLERİNE BOŞUNA HAKSIZLIK ETMİŞİZ JAPONLARDA BAŞARABİLİYORMUŞ DÜNYANIN EN SAÇMA FİLMLERİNİ YAPMAYI..

  • lanet olsun 20 dk boşuna gitti :S

  • bence gayet güzel bir film tamam bazı eksik noktaları olabilir ama hoşuma gitti benim

  • kötü bi film bu kadar yoruma bakılırsa . bende vazgeçtim hepsi sizin yüzünüzden 🙂

  • hayal gücü bilim kurgu ? bu neye giriyor ? harcadıgın zamana paraya yazık. bizim de zamanımıza gözümüze yazık. 1. partın yarısını getiremedim

  • kötü bir film.hic izlemeye başlamayın.

  • bu filim ne türkçe nede ingilizce nede japonca nede alt yazılı hiç bişeye benzemiyo zor bitirdim filimi yarım bırakma alışkanlıgım olmadıgından dublajları berbat olmuş filim güzel ama anlaşılmıyoo

  • Tek kelime ile izlemeye deymez..

  • Sakın Syretmneyin Arkadaşlar film Sacma sapan birsey 10/1 bile cok filme Seyretmesin Kimse Boşuna …..

  • çok dandik bir film:D beş para etmez:D

  • Çok aptalca Bi FiLm Tavsiye etmem 😀

  • İzlediyseniz Biran Önce Psikolojik Destek Almalısınız. Bunu Normal Bir İnsan İzleyemez Bence.

  • dublaj berbat olmus sürekli gidip gelio türkçesi

  • bence gayet güzeldi…

  • Böyle amaçsız konusu olmayan kimin iyi kimin kötü rolünde oynayanın belli olmayan bir film görmedim.
    Tam anlamıyla bu film bir fiyasko tamamen zaman kaybı…

  • benim anlamadığım tarafı filme hiç iyi diyen yok o kadar kişi izlemiş ve yorum yapıyor enterasan ben sizlere güveniyorum izlemicem :D::D:D

  • Film konu ve efekt bazında kötü.. Kurgu.. kötü.. Çeviri.. kötü.. Fakat komik 😀 Japon mizah anlayışı anlık dumurlar üzerine kuruludur. Anlayabilen güler geçer. Vakit geçirmek için izlenebilir. Ama illede iyi bir film izlemeliyim diyorsan burada vakit kaybetme. Bilgin teşekkürler. ;))

  • izlediğim filmerden ilk 10 dan birinci sıraya yerleşti… bu filmi gerçekten unutmicam :=)) berbatttttt bir film..bu filmi çekenler ve oynayanlar vesikalık bile çektirmeleri yasaklanmalı…çin işkencesi :=))

  • gerçekten izlenebilir bir film tş. admin

  • bence süper film komedi olarak on numara eline sağlık bilgin kardeş 😀

  • izlemeyen 1 pişman izleyen 1000 pişman izlemeyin iğrenç yok artık denilecek film budur bence buna ya Ne kadar aptal bır fılm Oradada acıklaması var”yıllar boyu unutamayacağınız süper film” evet doğru söylüyorlar yıllar boyunca boyle aptalı fılm unutmam imkansız

  • Bence fena sayılmaz ama duplajta sorun var gidip geliyor…

  • Süper film bence izlemeden karar vermeyin gençler. komik ve güzel bi aksiyon

  • Valla baştan sona büyük bir sabırla bekledim sarılı bebe :)) o kadar çok dayak yedi ki bir ara dedim artık bu salak gerçek gücüne ne zaman kavuşup dövecek herneyse tam bir komedi hele sonuna bittim kıza gülümseme anı yere düşüşü koptum orda :)) matrix e özenmiş 3-5 bebe işte komedi niyetine izleyim derseniz izleyin 10/6 vasat ama ne yalan sölim komedi filmi niyetine izledim xD

  • bu filmi çekenın allah belasini versin hayatımda izledıgım en abuk sabuk fılm japonyadan atmaları lazım bu adamalrı japon filmlerının 100 karaları sakın ızlemeyın tom ve jeryı izleyın valaha daha ıyıdır..mal gibi izledım ya

  • Tamamen iğrnç bi film boşuna izlemeyin zaman kaybı heralde yönetmen delirmiş

  • cok guzel film 10 puan tesekur ederiz

  • ben şimdiye kadar hiçbir filim hakında kötüdür demedim ama bu filim için berbat diyebilirim
    teşekkürler bilğin

  • Japon klasiği eğer ki fantastik bilim kurgu seviyorsanız izleyin 🙂 Ama dublaj çok can sıkıcı derecede bunu da bilin.

  • Bence son partı izleyin ve filmi bitirin böle filmmi olur .Dublaj sorunlu film sıkıcı…Teşekkür bilgin.

  • film zaman kaybı türçeliği gidip geliyo:S

  • film gayet güzel neyi beğenmediniz:(

  • filmi açtım ileri sardım 2dk izledim baydı sonra baştan izledim yine baydı:D

  • zaman makinası yapıyorum

  • Yorumlara baktım direk vazgeçtim.. 🙁

  • vıcdan azabı gıbı

  • TAMAMEN ZAMAN KAYBI

  • Tamamen zaman kaybı.

  • zaman kaybı ..