facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Ölüm Kampı – Welp 2014 Türkçe Dublaj izle |



"Ölüm Kampı – Welp 2014 Türkçe Dublaj izle" için 17 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Mert Mert Eylül 9th, 2015 saat 17:03

    Psikopat 12 yaşındaki çocuğun herkesi öldürmesi konu bu ama güzel ben sevdim

  2. Aron35 Aron35 Eylül 9th, 2015 saat 17:22

    izci kampında geçen olayların konu edildiği çok da beni tatmin etmeyen bir filmdi açıkçası (6/10)
    izci kampı filmlerini sevenler için güzel sayılabilir belki ama beni sarmadı…
    emeğine sağlık Bilgin…

  3. mert mert Eylül 9th, 2015 saat 17:30

    Film amatörceydi. İzlemeseniz de pek bir şey kaybetmezsiniz.

  4. memet memet Eylül 9th, 2015 saat 20:43

    saçma çok saçma zaman kaybı

  5. gül gül Eylül 9th, 2015 saat 21:39

    başlarda çocuk filmi sanmıştım ben filme bayıldım gerilim var evet ama sanki dram da var,çok beğendim

  6. filmkolik filmkolik Eylül 9th, 2015 saat 22:54

    Güzel film arkadaşlar.biraz irkiliyim tırsıyım dersenız buyrun izleyin

  7. mervee mervee Eylül 10th, 2015 saat 00:54

    ilginç bi filmdi ne çok iyi nede çok kötü sonu biraz değişik ama imdb den aldığı puanı hak ediyor

  8. Buğra Buğra Eylül 11th, 2015 saat 21:00

    Şunun senaryosunda harcanan kağıda yazık… O derece berbat yani. İzlemeyin abi gidin İnsidous1.2.3 veya ne biliyim deliver us from evil falan izleyin.

  9. TürkçüCephe TürkçüCephe Eylül 11th, 2015 saat 22:50

    alışılmışın dışına çıkılmış ilginç bir filmdi o kadar harika olmasada izlebilebilen merak uyandıran bir film olmuş teşekkürler

  10. mahmut mahmut Eylül 19th, 2015 saat 07:15

    wrong turn 1-2-3 serisi tadında olmuş.Gayette başarılı buldum (10/7)

  11. can can Eylül 25th, 2015 saat 16:20

    güzel ben bayıldım

  12. ömer ömer Eylül 28th, 2015 saat 18:59

    Film garip birazda sıkıcı size kalmış birşey, zamanınınız varsa izleyin :/

  13. özgür32 özgür32 Eylül 29th, 2015 saat 20:15

    izlemenizi tavsiye etmiyorum çok saçma ergensen izle

  14. Erdal Erdal Ekim 17th, 2015 saat 23:23

    Arkadaşlar film boş. Amaç belli değil kim neyi niye yaptı belli değil. Çok anlamsız sonu nereye varacak bir anlam veremeden film bitti hayal kırıklığı.

  15. Ağrılı Ağrılı Kasım 16th, 2015 saat 13:07

    izlemenizi tavsiye etmiyorum çok saçma

  16. furkan furkan Kasım 25th, 2015 saat 09:29

    bu filmi kim yazmışsa kafası güzel ken yazmıştır yani bunun başka bi açıklaması yok

  17. mx mx Ocak 26th, 2016 saat 22:06

    mert sen gibiler yüzünden film izlenmez.. izledin beğendim yada beğenmedim diye görüş bildir git.. filmin içeriğini neden yazıyorsun !! küfür edilse hakediyorsun.

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.