(imdb: 5.9 ) George Lass [Ellen Muth ] 2003 yılında kaza sonucu ölür ve öldükten sonra ölüm meleği olarak dünyaya geri döner. Görevi vaktinden önce ölenlerin ruhlarını almaktır. Ölüm meleklerini hizada tutan Rube'un ortadan kaybolmasıyla herşey alt üst olur. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2009 Filmleri, Dram, Fantastik, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 89 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Film kötü ama Emege Saygı!

  • İnsan Biraz Olsun kötü der ama emege saygı der insanlık nerde!

  • tadımlık bir fılmdı. ölenlerın aslında onlardan vazgeçtiğimizde gerçekten öldükleriyle ilgili. ve okyanusa atılan bir çakıl taşının diğer tarafda tusunamı yapacağı. bencılce düşünülmeden yapılan bir hareketın yanı bundan da bişey olmaz dıyerek yaptıklarımızın dunyayı bu hale getırdıği… teşekkür ederim. emeğinize sağlık. ışığınız mavi kalbınız huzur olsun.

  • ben olumden sonra hayata bakmak istedim bir masala degil tamamen 00000000000000000000000 eksi puan

  • harika film yaa tevsiye ederım mutlaka izleyın

  • O kadar kötü bir film değildi böyle yorumları haketmiyor

  • allahım biz türkler ne kadar yardımseveriz

  • dizisini daha önce izlememiş arkadaşlara sıkıcı gelmiş olabilir elbette çünkü dizisiyle bağlantılı bir film yapmışlar. ama diziyi bitirmiş biri olarak çok beğeneceksiniz ön yargılı yaklaşmayın derim.

  • Çok güzel bir devam filmi olmuş. “Devam filmi” diyorum çünkü film öncesinde aynı adı taşıyan (dead like me) 2 sezonluk bir dizinin devamı olarak çekilmiş. Berbat zaman kaybı diye nitelendiren arkadaşlar muhtemelen diziyi izlememişler ve dolayısıyla filmi hiç anlamamışlar, tavsiyem şudur ki diziyi izlemeden filmi izlemeyin pek bişey anlamazsınız..

  • zaman kaybı

  • çok güzel bir film herkes izlemelii

  • filmin sadece 10 dakıkasını izledim gerçeken berbat film zaman kaybından başka birşey değil ama yinede emeği geçenlere teşekkür ederim ..

  • film izlemeden yorumlara bakardım .bu sefer öyle yapmadım . 83 dakikam çöpe gitti …berbat bir film

  • kötü

  • ben hiç beğenmedim tamamen zaman kaybı yani hiç izlemeyin boşuna 15. dakikada bıraktım filmi çok saçma çok canım sıkılsa izlerdim mesela ama çok canım sıkıldığı için izledim zaten onu da kapadım yani izlemeyin boşuna sakın bence izlencek okadar film varken bunu mu izlicem bide. Ayrıca da o kız kediye benziyo neden öyle yapmışlar onu anlamadım ölmeden önce de öyle miydi ki ? neyse iyi seyirler izlemeye değer bi filmdi 🙂

  • dağıstanlı ya katılıyorum çok saçma sadace boş zamanlarda izlenebilecek bir film bu :S

  • film super izlemek isteyen izler filmi beğene varsa zevk anlaşıyıda vardır…..

  • sonu bu kadar saçma bitmeseydi iyi olurdu bari sonu güzel bitseydi o zaman film bir anlam kazanırdı ney artık ne yapalım izledik bir kere vakit öldürmek isteyen izleyebilir ne deyim

  • çok sıkıcı, zaman kaybı.

  • arkadaşlar izlediğiniz film bir tür fantastik,bizler cüneyt arkın’ın 1 okla 3 kısıyı oldurdugu fılmlerle buyuduk.

  • yorumlara baktım ızlemıcem dedım sonra yorumlara aldanmayayım belkı guzeldır ızleyıp karar kendım vereyım dedım.. cıddıye almadıgım kotu yorum yapan arkadaslardan ozur dılıorum .. bır gun olursem gozlerım bana hesap soracak bu fılm yuzunden kaybettıgım zamandan dolayı.. fılm tek kelımeyle konusuz amacsız sacma berbat zaman kaybı … bilgin verdıgın emege saygı duyuyorum

  • hıc cıddıye almam kotu flım dıyenleri ama ılk defa haklı cıktılar cok berbat ve bır okadar da sacma

  • hiç güzeldeil

  • güzel filmdi hatta dizisi olabilirdi bile.paylaşım için tşk.

  • Başlıca bir zaman kaybı :/

  • BenCe süper bir film izleyin … ve ölmeden önce yapacaklarınızı yapın 😀

  • ya nedim şimdi inanın bilemedim komedi bölümüne tıkladım bu vardı açtım ama hiç gülmedim izlerken sıkmadı ama izlediğimede pişman etti dersem ağır kaçmaz ruh halim sakindi ondan izledim yapacak hiç birşeyiniz yoksa ve alakasız bişey yapmak istiyorsanız izleyin bir çok film birbirine benzer tek bildiğim bu filmin eşi benzeri yok üç karekterle filmi özetliyeyim 🙂 🙁 😛 bilgin emeğine sağlık herzamanki gibi

  • çok güzeldi

  • Evt zaman kaybı diyenler haklıymış 😀 2,5 part dayanabildim bende 😀

  • adın üstünde filmin fantastik ve bilimkurgu ölümden sonra böyle yaşm olmaz tabiki ama ilk önce sen filmin sınıfını anla bilim kurgu korku aksiyon vb. sen bunları öğren sonra filim izle bence güzel film hoşuma gitti komedi 🙂

  • BENCE GÜZEL FİLM İZLEYİN ARKADAŞLAR ZMAN NASIL OLSA TÜKENİP GİDECEK ÖYLE YADA BÖYLE EYER İZLEDİKTEN SONRA ZAMAN KAYBI OLARAK DÜŞÜNÜRSENİZ DAHA ÖNCE HİÇ DEGMEYECEK BİŞEY İÇİN HARCADIGINIZ ZAMAN KAYBINI AKLINIZA GETİRİN VE GÜLÜP GEÇİN İSTERSENİZ VE ŞUNUDA UNUTMAYIN ASLINDA HİÇ BİŞEY ZAMAN KAYBI DEİLDİR

  • Yaradana bu filmi izledikten sonra tekrar tekrar şükür ettim. Ya gerçekten her şey bu şekilde olsaydı işler sarpa sarar dururdu…. İzleyin vakit kaybı değil….Hayatınızda çok geç kalmadan yapmanız gerekenleri sıralamanızı sağlayabilir.

  • bu ne biçim film bunlar ölümden sonra kendilerine böyle olacağını sanıyor galiba

  • merak ettim yorumlar doğrumu diye ama saçma kalimesi bile anlamlı bu nasıl bi filmdi sallanırda bukadarada olmaz

  • izlediğim berbat film serisine bunuda kattım.zaman kaybı

  • beğenmeyenler filmi nasıl izledi merak ediyorum.film mükemmel

  • zaman kaybı..ben bi hata yapıp izledim..siz de o hatayı yapmayın..

  • hiç bitmeyecek zannettimmmm vakit kaybından bile daha beter birşey ya bu film… amaçsız konusuz eğlencesiz izlemeyen hiçbirşey kaybetmez, vaktini daha güzel bir filmde değerlendirir.

  • zaman kaybi tek kelimeyle

  • Güzel Film

  • Cok Sacma bunun kadar sacma film gormedim hep ruh alıyo cok cirkin tavsiye etmem

  • Bazı Bölümler Saçma Ama Eğelenceli Bence Zaman Kaybı Değil 🙂 Saten Zaman Geçirmek için Burdayız

  • ben beğenmedim

  • bence herkesin dediği gibi zaman kaybı değildi konusu ilginç ve güzeldi oyuncular da iyi seçilmişti zamanınız varsa kesin izleyin renkler ve zevkler tartışılmaz ama bence güzel bir filmdi ellerinize sağlık emeği geçenlerin 🙂

  • çocuk filmi.

  • Konusu bile meçhul tavsiye etmem

  • Bence muhteşem bir filmdi.=D Filme berbat diyenlein zevki yok!..

  • trt1 deydi sanırım dızısı vardı bılmeyenler ıcın havada kalmıs olabılır 🙂

  • melise ve icestelli ye katılıyorum daha ii bi konu seçile bilirdi ilk basta gzz gibiydi ancak ruhları alış şekilleri bnce çok saçmaydı…

  • değişik film izlemek isteyenler için güzel bir fırsat

  • guzel bı fılm ızlemeye gercekten deger

  • konusunu okuyunca bıraz fılme bakayım dedım ama bu fılm degıl dızıydı bı ara trt de oynuyordu …

  • Bilgin film için tşkler.
    Film bitti ama bir şey anlamadım pek keyifle izlemedim sadece başladığım şeyi bitirmek için izledim.
    tavsiye etmem

  • cook değişik bir film bazı yerleri cirkin bazı yerleri güzel ….. konu cok güzel değil ama

  • 2001 senesinden bu yana alistigimiz tipik, “yeni dünya düzeni ” filmi. (Anlayacaginiz; Zeki, azimli, kusursuz, erisilmez, masum, ilahlastirilmis bayanlar… Salak, bitkin, matemli, siddetci, kompleksli ve daima suçlu baylar)… Beyinlerini 1,5 saat çikartip çekmeceye koyabilenler seyredebilirler. Bu lükse sahip olamayanlara’ise, seyretmekten ziyade, esnemelerini tavsiye ederim. Romantik: 10/3 Komedy: 10/2 Gerilim: 10/1

  • ‘Genel’ olarak gordugum, hanimlar pek begenirken beyler cok kotu bulmus. Yorumlarin bir ayari yok tabii, ama olmamasi da gayet dogal, zevk meselesi…

    Cok sevdigim laftir; esegin kuyrugunu kesmisler, sonra da 20 kisiye ‘nasil olmus?’ diye sormuslar. 7 tanesi ‘cok kisa kesmissin’ demis, 5 tanesi ‘harika’ demis, 8 kisi de ‘yahu cok uzun birakmissin’ diye yanitlamis. Herkesin begenisi farkli oldugu icin, bence sadece yorumlara gore karar vermeyin ve izleyip gorun. Bu yorumu da okumayin hatta. Ama son cumleye kadar geldiyseniz diyebilecek baska birsey yok. 🙂

  • ambulansın peşinden koşan ölüm meleği izlemek isteyen varsa izlesin 🙂 aslında güzel film yorumlara bakıp izlememeyi düşünüyordum bundan daha berbat filmler izlemiştim 🙂

  • bası farklı sonu farklı konu deavamlılıgı yok sacma sapan bı fılm.. ilk guzel gıdecek hıssı uyandırıyor ama sonradan vasatlasıyor..bütçe olarakta cok az para harcanmıs olacakkı hıc bı olaganustuluk yok..

  • bence cok güzel değil vakit kaybı değil ama müthiş bir film değil herkesin beğenisi farklıdır

  • kötü diyenler bence çok zevksizsiniz mükemmel…

  • Mükemmeldii bi amacı yok ama eğlenceli film (:

  • hep amerikan oyunu bunlar

  • Ciddi manada zaman kaybı, tipik düşük bütceli amerikan filmi…..

  • berbat değil ama güzel de değil.eğer başka hiç bir şey bulamadıysanız izleyebilirsiniz..

  • Ne adamsın bilgin ya 😀 “Fazla Kasmayin Kendinizi copylerken:)”

    • @Muhammed :=)

  • ve ben bu kadar kötüsünü görmedim!

  • off ya kime inanim ben tavsiye adam gibi yokmu güzel film aloo

  • yorumlardan dolayı izlemekten azgeçtim

  • yorumların aksine gayet güzel bir filmdi…

  • neyi kötü ben sizin zevkinize varya bide belki sizin zevkiniz farklı bizimki farklı ne boş boş yorumlar atıyorsunuz yok kötü yok iyi sen film eleştirmenimisin?!!!!!

  • Kesinlikle vakit kaybı bu filme iyi diyenleri hiç bi şekilde anlamıyorum hatta ağlayan bile olmuş iğrenç bir film buna harcanan paraya ve zamana yazık emin olun size bize verilse bu imkanlar daha iyi bir film çekebilirdik..

  • GÜZEL SEYREDİN

  • izleyelimmi izlemeyelimmi normalde ölümden sonra dirlinen filmler güzel olur joe black,cennetime bakarken yorumlara bakınca izleyeseim kalmadı

  • Seyredilmeyecek kadar kötü bir film değildi. Ben sadece sonunu anlamadım. Gökten yağan post-it ler ne anlama geliyor. Anlayan varsa yazsın lütfen. Bu arada film berbat filan değil.

  • hayatımda izlediğim en saçma film bana güven ve sakın izleme iğrenç…

  • film, konusu, oyuncuları, yapımı, senaryosu harika cidden 🙂 ben genelde dram içeren bi film izlemezdim ama içeriğini okuduktan sonra merak edip izledim ve hiç pişman olmadım 🙂 kısa film yapmak için bi konu arıyordum işte bu filmden bi ders cıkarabilirim 🙂 ve filmin sonuda güzeldi =)

  • 1) bu kadar itici bi kız daha görmedim
    2) yorumlara inanın zaman kaybı olduğu kesin
    3) burcu arkadaşım son partta neye üzüldün ağladın acaba kedinin ölmesine mi? 🙂
    neyse bu film için çok bile yazdım!!!

  • @burcu böyle bi filmde ağladıysan öl bence sen 🙂 kesinlikle berbat bir film .

  • Arkadaşlar kusura bakmayın ama zevkinizyok güzel bir filmdi.Drama yazınca çok acıklı diye üzüldüm ama sadece son part çok acıklıydı o an çok pis ağladım 🙁

  • Bence Zamanınızı boşa harcamayın . . . ! :'( 10/2

  • sayın yetkili ya bu tek linkle seyredilmiyor mu?yada bir bölüm indirdiğin zaman kaydedip ikinci bölüm açmak için ne yapmalı tek seferde seyredemiyor mu yuz böyle parça parça mı seyredeceyiz yol gösterir misiniz?

    • @emim tek part yüklenen yerlerin bir çogu ücretli ayrıca interneti yavaş olan arkadaşlar tek part izliyemiyor bir çok kişi partlı istiyor zaten sistem aynen devam edecek patlı bir şekilde.

  • bence güzel sizi bilemem

  • bence vakit kaybi

  • İlk partı izledim ve kapattım çok saçma zaman kaybı zamanınız varsa bile yinede izlemeyin !

  • degişik bir film ımdb si bu filme gore cok yuksek kanımca 😀

  • daha önceden izlemiştim berbat bi film…