SON PART TEK PARTTIR.

(imdb: 4.1 ) Yapım: 2007 - ABD, Tür: Aksiyon, Macera, Suç, Süre: 92 dakika Yönetmen: Don Michael Paul, Art Camacho, Oyuncular: Alona Tal, Bill Goldberg, Robert Torti, Tony Plana, Angell Conwell, Robert Lasardo, Morocco Omari, Kale Browne, Noelle Evans, Lamont Clayton, Stogie Kenyatta, Jack Conley, Robert Madrid, Kurupt , Joe Perez, Görüntü Yönetmeni: Michael Slovis, Senaryo: Don Michael Paul, D. Kyle Johnson, Aksiyon dolu yapımda,ileri güvenlik önlemleriyle korunan bir hapishaneden kaçmaya çalışan bir mahkumun hikayesine tanıklık ediyoruz. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

Aksiyon, Macera, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 46 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Super

  • çok guzel bır aksıyon ve suç fılm 10 uzerınden 8 teşekkurler wıstbrıck cınayetlerı adlı fılmı eklersenız çok memnun olurum

  • muhteşem bir film ellerinize sağlık

  • Guzel film

  • film super idi,cox sagolun

  • Boş Vaktim Çok Fazla Diyorsanız Ancak Öyle İzlersiniz

  • Yorumlara binaen izledim, pişmanım. 10/3

  • bırde fılmlerı daha hızlı ızleyebılsek admın youtubedekı gıbı super olur

  • fena değil ama sonunda o adamla diğeri keçıp karısıyla barışsa süper olurdu

  • Süper bir film goldberg bir efsane ………..

  • boş zamanınız varsa izlemelisiniz yine bu sitede bu filmden daha güzel filmler bulabilirsiniz…

  • Film güzel ,biraz basite kaçılmış.sonuda bence ıkısı bırlıkte cıkmalıydı .

  • abartılı guzel degıl boş vakıt varsa ızlene bılır aksıyon yok heycanda yok klasık hapıs kavgaları yalandan harıka süper yazan arkadaslar neyse onu yazsınlar yorumları okuyup ınsanların dedıklerıne guverekk izliyoruz emege saygı admine tşkler.

  • hayatımda bu kadar saçma bi film görmedim.hapishane oyuncuları iyi ama senaryo

  • emeğine sağlık bilgin kardeş yanlız fiim için çok beğendıgımı soyluyemıcem 10/5

  • tamamen zaman kaybı. başka filmlere bakın

  • Kesinlikle zaman kaybı bir film. Bill Goldbergden ötürü aksiyon var sandım, akasya durağı çıktı

  • süper film çok eğlendim

  • güzel film

  • ya filme güzel yazmışlar baktım 4 cü parta kadar yalandan yere izledim hiç gzel değil aksiyon yok bişe yok dövüşmeler cok sacma

  • 3.sınıf amerikan filmi filme 1.sınıf gözüyle bakarsanız berbat vasat bir film.. 3.sınıf gözüyle bakarsanız idare eder..

  • film güzel Bill Goldberg + Spear 🙂

  • bu film ne zaman güzel olmaya başlayacak diye filmi bitirdim bu ne ya

  • Filmin son bölümünü çalmışlar sonunu seyredemeden film bitti 😀

  • film süper ama sonu kötü

  • kesinlikle berbat ötesi bi film..nasıl bu kadar insan beğenmiş aklım almıyo buna aldanıp bende izledim vakit kaybından başka birşey degil pişman oldum kesinlikle olursunuz..basit filmlerden zevk alıyosanız izleyin derim ama dövüş sahneleri bile çocuksu siz düşünün artık

  • sırf GOLDBERG var diye izledim onun kalitesine yakışır bi film olmamış 2. sınıf hapisane filmlerinden..

  • çok nadir yorum yazarım oda beğendiğim filmlere.ama arkadaşlar bu film okadar amatörce ve dandikki yorumlara kanıp izlemeye başladım ve şoktayım.bu kadar beğenen kişi bizimle kafamı buluyor.oyunculuk senaryo ortada tvde bile izlenemeyecek berbat bir film var.bu sitede berbat denen cok güzel filmler izledim ama bu film gerçekten 5. sınıf bir film.beğenen arkadaşlar kaç yaşında hayatlarında ilk seyrettikleri filmmi anlayamadım.bu sitedeki yorumlar şaka gibi.bu arada bilgin arkadaşada teşekkürler takipteyiz.

  • film gerçekten güzel ve izlemeye değer tek sorun diğerarkadaşlarında söylediği gibi vk player çok donuyor buna bir çözüm bulunursa sitede filmlerde süper 🙂

  • admin demir adam 3 türkçe dublaj cıktı

  • süper tek kelimeyle 🙂

  • Admin , Filmler güzel , takip ediyorum siteyi. AMA ŞU VK PLAYER YOKMU !!! LÜTFEN DEĞİŞTİRİN YA ŞUNU DONA DONA İZLEMEKTEN BIKTIM.

  • bu filme bayılmışlar ya bende onlara hasta oldum ulen vasat bi film ilk kezmi film seyrettiniz 😀

  • Bu filme güzel diyen arkadaşlara sesleniyorum en son izlediğiniz film pamuk prenses ve yedi cüceler olmalı ki bu filme süper iyi vs. diyorsunuz 🙂 film vasat izlenmez arkadaşlar! imd puanındanda belli zaten

  • Güzel Bir Filmdi İzlenebilir 10 üzerinden 6

  • vasat

  • Av filminin tüm serisini burdan izlemiştim filmler şak diye açılıyordu ne güzel. Yine şu dandik vk playeri kullanmaya başlamışsınız. av filmini eklediğiniz şekilde bu filmleride ekleseniz olmazmı?

  • bilgin kardeş siteni çok severek takip ederim ama bu player çok donuyor bundan önceki daha çabuk ve daha iyiydi rica etsem çevirebilirmisin bu playerden izleyemiyorum. kolay gelsin başarılar

  • izleyin super 😀

  • Super. Teşekkurler!!!

  • izlenebilir bir film hapishane filmlerinin en iyilerinden 😉

  • Film güzel şiddet içeriği tavan şiddet sevenler izlesin :))

  • Bu tarz filmleri seven insanlar için muhteşem bir film

  • Super Film ellerini sağlık 10 üzerinden 100 😀 😀

  • FİLM MÜTHİŞ ELİM EL VERMEDİ Kİ BİRDAHA İZLEYİM 10 ÜZERİNDEN 9.8 😀