Fragman Tek Part

(imdb: 4.7 ) Serinin yeni filmi bir önceki filmin(Ong Bak 2) kaldığı yerden devam etmektedir. Tien kurtulmadan önce yakalanmış ve ölene kadar dövülmüş sonrasında da Kana Khone köyüne ulaşmıştır. Artık meditasyona vakit ayırmalı ve Karmasıyla hesaplaşma zamanıdır. Ama ezeli rakipleri onu son bir dövüş için rahat bırakmayacaktır. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Aksiyon, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 43 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Bu filmi beğenmeyenler demekki filmden anlamıyor gayet güzel.

  • böyle saçma bir film görmedim.Adam87 veya 88 dakklarda adamı elinde oynatıyor. Çok saçma bir film.

  • vaktinizi boşa harcamayın bunu izleyıpde

  • arkadaşlar ben çok beğendim herkese tavsiye ederim güzel değil diyenlere bakmayın 🙂

  • bence güzel bir film olmuş

  • Tamamen zaman kaybı…Zamanı bol olan izliyebilir.

  • film çok güzel

  • film çok berbat ilk iki filme aldanıp izledim kesinlikle zaman kaybı

  • film bi halta yaramaz boşuna izlemeyin

  • film serisine hiç yakışmamış zaman kaybı

  • dk 89:35’ten dk 90:00’a kadar bir film hatası bu kadarmı açık olur. oysa bu filmi sabırsızlıkla bekliyordum. beklediğim şeye bak…

  • İzlediğim en saçma filmdi…
    Sebebi özellikle 70. dakikalarda adam resmen uygun adımda yürüyerek adam dövüyor…
    Birde kendi kendini tedavi ediyor…
    Film dediğin birazda gerçeğe uygun olur bence
    BU BENİM KENDİ GÖRÜŞÜM TABİ..

  • hiç güzel değil

  • arkadaşlar lütfen yorumlarınıza dikkat edin. iki senedir nerdeyse hafta bir bi film izlerim bu sitede bazı arkadaşlar cok abartılı şekilde film eleştiriyolar.izleyecek olan önce yorumlara bakar ve yorumlardan da etkilenir. lütfen emege saygı gösterelim. bu arada bilgini tanımıyorum onun için diyorsanız…………

  • malkoç oğlu kara murat filmlerine abartı diyipte bu filimi beyenenlerin zevkinden şüphe ederim serinin en berbat filmi

  • Bilgin senden bu filmin serisini yüklemeni cok istemistim sonunda yükledin.
    Not : Filmin 1.si daha açıktı 2. ve 3. filmleri cok karısık olmus ama dövüş sahneleri muhteşem.

  • İstediğim filmmi koydunuz için teşekkurler

  • ben bu filmin sadece 1.sini begendim 2 ve 3.sü daha değişik kötü geldi 10/6

  • güzel bi film bence aksyonda var duygusal anlarda zamanımı harcamama değdi bence … tavsiye ederim

  • 10 yıl önce çıkmış bir film olsa o zamanlarda beğeniyle izlenebilirdi ama günümüz döğüş filmi standardına göre vasat bir film olmuş, ilk filmi idare ederdi ama diğer iki film iyi değil

  • Aksiyon,dram dolu bir film.İzlenebilir 10 üzerinden 7.25

  • Selam izlemeyenler bosunada izlemeyin cüneyit arkinin dünyaya kurtaran filminden dahada saçma böyle saçma sapan bir film izledigime inanamiyorum 1 ve 2 si buna nazaran iyiydi bu saçmaligin daniskasi bence hiç izlemeyin derim zevklerle renkler tartisilmaz ama igrencti saygilar

  • vakit geçsin yada kötü bi macera olsun tercihleri için dahi uygun değildir eğeğine sağlık arkadaşım yinede izleyicilere tavsiye etmem

  • Bruce lee nin eski filmlerini seyret daha iyi ! Nedir bu boyle ya ? yapmayin kardesim film felan..

  • guzelll

  • bu filmin aksiyon olarak bakılıcak bir yanı zaten yok.filmde muhay thai dövüş sanatının figürleri gerçekten profosyonelce sergilenmis ilgilenenler zaten anlamışlardır

  • ong bak 1 en iyisiydi tom yoo goong ta iyiydi gerisi berbat

  • @bilgin birçok sitede ironman 3 orjinal türkçe dublajlı hali geldi ama sende hala yok siteyle biraz ilgilen lütfen

  • Cok sacma gereksiz film …

  • hayatimda izledigim en berbat film

  • arkadaşlar bu adamın butum filmlerını izledım . hepiside fena ya . ayrıca muslumandır haberınız olsun .endonisyalı .

  • Orta düzey bir aksiyon filmi

  • güzel seyredilir

  • 10/9.8 Tavsiye ederim çok Fenaaa

  • İdare bile zor eder.
    Boş zamanınız olsa bile izlememenizi öneririm.
    Gerçekten çok saçma sahneler var,çok saçma…

  • çok saçma bi film olmuş dövüş filmlerinden soğudum resmen izlemeyin sakın

  • ilk iki seri daha iyiydi.

  • arkadaslar filmi hic begenmedim cok sıkıcı,heyecan cok az, ama yinede siz bilirsiniz ben begenmedim umarim siz begenirsiniz

  • izlenebilir

  • çok güzel film tavsiye ederim

  • film idare eder bence

  • İzlemiştim güzel 10 / 5.5 aksiyon macera isteyenler izleyebilir