Kore dünyada bölünmüş son ülkedir,sürekli çevresindeki ülkeler ile siyasi ve askeri gerilim altındadır,özellikle Kuzey Kore Nükleer Sorunu ile.NSS Gizli Servisi'nin amacı ulusal güvenlik için Kore Yarımadasında 2.Kore Savaşı'nı önlemektir.NSS resmen varolmayan,hükümet tarafından varlığı kabul edilmeyen bir kurumdur.NSS ajanları herhangibir görev için gerekli olan şeyler için uzmanlar tarafından eğitilmişlerdir.Ajanlar soğuk kanlı katiller olarak yetiştirilmişlerdir.Onların sakınamadıkları tek bir tabu vardır;o da aşk.Kim Hyeon-jun(Lee Byung-hun) ve Sa-woo (Jeong Jun-ho) yakın arkadaşlar ve rakiplerdir.Herikisi de NSS'ye yeni gelmiş üyelerdir ve hızlıca en iyi haline gelmek istiyorlardır.Herbiri farklı gizli görevleri ile,çok geçmeden hayatlarında farklı yollar almak zorunda kalırlar,birbirlerine karşı bile.Komplo ve ihanetli bir dünyada herikisi de Choi Seung-hee(Kim Tae-hee) için birbirlerine düşerler,NSS'deki güzel ama ölümcül profil uzmanı için.Nükleer bir terörist saldırısında birbirleriyle yüzyüze geldiklerinde son kararlarını vermeye mecburdurlar ve Seunghee'nin korkunç sırrı meydana çıkar. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Aksiyon, Romantik, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 46 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • bu bir dizi ama qisaldiblar super dizidir filmide gozeldi

  • Film iris 1 dizisinden alınma20+20bölüm dizibufilmi ordan parça parça almışlar beğendiyseniz iris dizisini kore dizilerinden bulabilirsiniz

  • Güzeldi 🙂 tşkler bilgin.

  • arkadaşlar bu tur siteler eski filimleri bulurmusun fln olmaz vizyone girer Bilgin arkadasımda kopyalar buraya yani demek istedigim istek yapmaktansa yuklenen videolar bakın yeni sezonsa elbet yuklencektir aksatılmadıgı surece iyi seyirler herkeze

  • Çok güzel bir film Ya sonu çok hüzünlü çok üzüldüm

  • Kesintisiz bir şekilde film izlmek oldukça keyifli; TEŞEKKÜRLER, emeklerinize sağlık 🙂

  • fılm super olmus tavsıye ederım arkadaslar

  • Film aslında 20 bölümlük bir kore dizisinin kısaltması.film, dizinin son kısmındaki soru işaretini kaldırıyor.ben filmden çok diziyi izlemenizi tavsiye ederim.

  • bilgin kardeşim gorevimiz tehlike 4 koyabilirsen guzel olur ?

  • arkadaş film güzelde sonu öyle kötü bitiyo küfrettim ya ne biçim film yapmışlar böle sonu kötü biten filmleri koymayın arkadaş bu ne ya her sey ne güzel gidiyodu sonunda olcuak işmi bu şimdi :))))))))))) güzel film

  • Bu çinlilerin filmlerinde japonların korelilerin her neyse yaptıkları filmleri niyese anlamak mümkün olmuyor 🙂 adamların hepsi birbirine benziyor arkadaş :))) bu filmi anlamak için 2-3 kere daha izlemek lazım ama o kadar vaktim yok filme gelicek olursak 10/7 sonu olmamış baştan sona adamın aksiyon sahneleri felan biraz basit kalmış ama genede idare eder bolca boş vaktiniz varken yada izlicek film kalmadıysa izleyin… Tşk Bilgin

    Dipnot: Adam kamyonu ipe bağlıyor sonra atlıyor diyelim adamlar araba boş görünce tüh kaçırdık diye bir surat ifadesi sanki adam atlasa nereye kadar kaçabilecek o kadar adam arayın demiyorda o surat ifadesi ve adamın oradan uzaklaşması o kısma harbiden güldüm yalan yok saçmaladıkları yerlerden biriside orası xD

  • güzel film

  • bilgin sen ablanın dedihi,ni yükle ”kelebek etkisi 2” pişman olmassın 😉

  • film çok güzeldi. Hiç böyle güzel kore filmi izlememiştim. Yalnız yalaka yalaka cümleleri es geçseniz çok iyi olacak. Seyretmeden önce izleyenlerin yorumlarını okuyoruz. Fakat yalaka ve yılışık yağçekmeleri yüzünden birşey anlamıyorum. Sunumlarından dolayı sana çok teşekkür ediyorum.

  • eline sağlık admin gerçekten çok güzel bir filimdi

  • film çok kötü değil arkadaşlar 6.5 veriyom dizinin şıkıştırılmış hali sadece birde fagü arkadaşımızın dediği filmde çok güzel(3 idiots) bence 3 idiots 8.5 vermiştim güzel bir hint filmi hayata dahil çok şey var bilgin arkadaşımızada teşekkürler tabiki emeğine sağlık film indirmeye uraşmıyoruz fagü arkadaşın dediği filmi yükle bu siteye yakışır

  • çift taraflı ajan olmanın resmen bokunu çıkarmışlar… kimin kime ne ettiği belli değil, benim gibi boş vaktiniz çoksa izleyin…

  • GÜZEL FİLM DAHA ÖNCEDE SEYRETMİŞTİM ZAMAN KAYBI DEĞİL BENCE.

  • ya kardeşim birde filmin yorumlarını alsak
    bilgin istekler için sende başka bir sayfa açsan nekadar güzel olur
    film için yorumlara bakıcaz muhabbet istek çaresine bak bu iş can sıkıcı arkadaşım

  • EMEGİ GECENLERE TEŞEKURLER SAGOLASIN ADMİN BİZE GUZEL FLİMLER SEYRETTİRDİGİN İÇİN SAYENDE GUZEL FLİMLER SEYREDİYORUZ FLİM 10 ÜZERİNDEN 8 AİLECE İZLENEBİLİR TABİİ POLİSİYE MACER SEVENLER

  • fena değil 3 4 5. partları izlemedim 🙂 gereksiz olduğu 2. part da anlasılıyoo benden tavsiye 1.2 ve 3 ün 5 dakika lık kısmını izledikden sonra direk 6 ya atlayın ozaman zaman kaybı değil güzell filmm diyebiliriz bilgin gercekden hakkını teslim etmek gerekiyo teşekkürler

  • Bilgin usta “wrong turn” serisini imkanın varsa koyarsan sevinirim.

  • bilgin iyi güzel de bak diğer siteler 720p de verio çok sen de ver onetlikte

  • sevgili bilgin şu guzel filmleri değerlendirsen diyorum daha bi hoş ve guzel olacak benim fazla bi zamanım olmuyor onun için değerlendirmelere gore izliyorum yorumlara bakarak bazen iyi bazen kotu cıkıyo lutfen ilgilen bu konu ile zannedersem sen izleyip atıyorsun sen koy degerlendirmeyi ona gore izliyelim ha bide bilim kurgu aksiyon macera dolu dolu filmler bekliyoruzz teşekkurler bu konu ile ilgilenecegini umuyorum kolay gelsin

  • bilgin kardeş filmler gercekten guzel ama filmlere derecelendirme koyarsan memnun kalırız ben şahsen ona gore izliyom fazla zamanım olmuyo ilgilenirsen teşekkurler ha bide bilm kurgu akıcı macere tarzında olursa kıyak gecersin love fulizle.zom(BİLGİN)

  • bilgin zoraki kralı yüklermisin

  • bigin abi şut ve gool diye film var 2006 oldu yuklerseniz sevnirim saol

  • direk izleyin teşekürler

  • Bilgin Kardeş Biraz Daha Bilindik Film Koysan Diyorum Mesela:Son Durak 5 9 eylülde çıktı, Çelik Yumruklar 7 ekimde çıktı, Üç Silahşörler 14 ekimde çıktı.Bu Siteye Hergün Giriyorum Filmler Güzel İstersen Koyarsın Karışmıyom Ben Sana

    • @Can herkez sanıyorki olan birşeyi koymuyorum Arkadaşlar Filmler vizyona girer girmez yada çok kısa bir süre sonra Türkçe Dublaj ve HD kalitesi çıkmıyor Olsa niçin yüklemiyeyim 🙂

  • bilgin görünmez adam 1 ve 2 yi yüklersen eminim herkes filme doyar

  • arkadaşlar film izlenebilir aksiyon sahneleri güzel fakat filmde bazı kopuk sahneler var aniden gece olması gibi ve film gereğinden uzun bence 10/6.Ayrıca Bilgin teşekkür ederim.iyi seyirler

  • bilgin kardeş en güzel filmleri koyuyosun en eskisinden en yenisine kadar koyduğun filmler de sorunsuz izleniyo sorunlu olanları da düzeltiyosun emeğine sağlık ellerin dert görmesin sayende en güzel filmleri izliyorum çok saol 🙂

    • @émRé Teşekkürler 🙂

  • Bilgin bu jackie chen filmleri will smith filmleri sonra jet li filmleri serisini getirirmisin sana zahmet birda filmlerin partlarını 3 e indirebilirmisin ya daha kolay olur hem .

    • @Gizli İzler İmkansızı istiyorsun 🙂

  • Bilgin kardeşim..
    Öncelikle emeklerin için çok teşekkür ederim.. Eline, yüreğine sağlık kardeşim.. Senden ricam mümkünse tabi.. eski klasik tiyatro cd leri vardı. Örneğin, Zeki-Metinin (Deve Kuşu)kabereleri.. vb. klasikler..
    Şimdiden teşekürler..

    • @Tamerkc Teşekkürler Ancak klasikleri yüklemeye zaman kalmıyor pek daha çok yeni filmler istek alıyor zaman yetişse bende isteim klasik filmleri 🙂

  • İRİS normalde 20 bölümlük bir kore dizisidir ki harika bir diziydi.Bu da onun kısa versiyonu tavsiyem uzun süresi olanlar diziyi izlesinler 🙂

  • bilgin,kardeşlik yüreğine sağlık..kelimelere kıyafet giydirmekte olsa işim bıraktım bir deli sevda yüzünden..suskunluğu seven biriyim artık ama hak yerini bulsun diye tebrik etmek istedim seni..bir de unutmadan türk filmlerini saymazsak binden çok fazla film izlemiş biri olarak 3 idiots’u yüklemeni rica edebilir miyim..arkadaşlara da tavsiyem eğer gerçek bir film izlemek ve sorduklarında, izlediğiniz en iyi film hangisydi dediklerinde bir cvb vermek istiyorsanız izleyin..başarılar..adana dan..

    • @fagü Teşekkürler Çok fazla film isteği var anlayış göstermenizi umuyorum Genede yüklemeye Çalışacağım. 🙂

  • bilgin kardes benim yorumumu neden yayinlamadiginizi anlamis degilim daha ?

    • @idobay Ne yazmıştın? İ

  • filmi daha önce izledim.izlenebilir güzel bir film.10/7

  • Merhaba Son Durak 5 çıktığında yayınlarsanız sevinirim

    • @Furkan efe Çıkar çıkmaz Sizlerle Teşekkürler.