Fragman Tek Parça OP


İMDB: 6.6 ( 35.920 kişi oy kullanmıştır. ) Televizyondan borsa tüyoları veren bir Wall Street simsarı, aynı zamanda bir televizyon yıldızı olan Lee Gates bir program esnasında sahip olduğu her şeyi Gates'in tavsiyeleri yüzünden kaybeden Kyle Budwell tarafından rehin alınır. Bu inanılmaz olay, canlı yayınla milyonlarca insan tarafından izlenirken Gates ve programın yapımcısı Patty Fenn zamana karşı bir ölüm kalım pazarlığına girişeceklerdir. İyi seyirler filmifullizle.org

7 ay önce eklendi.

2016 Filmleri, Gerilim, Gizem, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 31 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Film tek kelimeyle realizm kokuyor, para ve borsanın gerçek yüzünü ortaya koyuyor. Pek yorum yapmazdım ama bu film konusuna göre 10/9 gerilim ve aksiyon olarak 10/5.

  • gayet başarılı izlemeye deger vakit kaybı diyenler gitsin pepe izlesin

  • geçekten harika sermaye piyasasını bir bölümünü iyi anlatmış akıcı bir fim

  • harika bir film izlnicek bir film degil diyenlerin ne beklentisi var bilmiyorum ama sermaye düzenini iyi anlatmış

  • yorumlara güvenin gideri var izlenir

  • çok iyi bir kurgu, güzel bir film.

  • O kadar yorum yapiyorsunuz sanki siz daha iyisini yaparsınız az emeğe saygı duymayı öğrenin eleştirirken o güzel bu güzel izlemişsin bi kere demek beğenmişsinki izlemişsin 🙂 saçma sapan yorumlarınız kendinizde kalsın. eski türk filmlerini izleyin anlıcaksınız saçmalık nerde iyi seyrler saçma yorum yapanlar zaten filmden anlamıyor demektir… Sizin Tarzınız neyse o tür film izleyin. İzleyenlerede karısmayin sacma sapan yorum yaparak

  • bence çok güzel tavsiye ederim.

  • İzlemeye değer…Özellikle borsa oynayanların

  • İşte bizi nasıl kandırdıkları bu filimde verilmiş kesinlikle izlenmesi gereken bir filim

  • çok basit yada boş vakit filmi diyenleri bi kenara bırakalım.. forex yada borsa ortamlarında çalışanlar için ibretlik bir film. oyunun perde arkasını çok iyi anlatıyor. yatırımcı olduğunu düşünenler kıssadan hisseyi çok iyi anlamalı.

  • güzel bir film üst düzey insanların para kazanmaktaki acımazsızlığının ve borsa da kazanma hırsının getirileri hakkında yapılmış iyi oyunculuğu olan bir film seyredin derim

  • faiq efendi! Sen önce Türkçe’yi öğren, ondan sonra yorum yaz! Zaten Türkçe’nden anlaşılıyor filmi anlama kapasiten.

  • Kısaca: her şeyiyle dört dörtlük bir film.

  • Orta derecede bir film konusu farklı… Boş vakitte izlenir..

  • Parayla nasil oyniyorlar borsa nelerin pesinde olayini usta bir oyuncuyla ve anlasilir en basit bir senaryoyla anlatan bir saheser olmus tebrikler yapimci ve senarist… Basit sade ve olagan ustu zekayla hazirlanmis bir filim olmus

  • IBIS = ibiş 😀 😀
    izlenir bu film. Oyuncular müthiş

  • On numara film olmuş, sıkılmadan izledim.

  • Orta derecede izlenebielcek bir.Gerilim olmasada sonunu merak ettiriyor.

  • Vasat Bir Filim Bors’da Dönen Hile ve Üçkâğıtçılıkları Anlatıyor, Sanki İMKB’da Çok Dürüst Çalışılıyor’da ABD’de Sadece Var..! Her Borsa’da Mutlak Tüyo Sinyalleri Çalışır…..

  • güzel bir film. PAra ile nasıl oynadıklarına da değiniyor.

  • iki mukemmel oyuncu ve boyle basit bir film , begenenlere saygım var ama cok basit konusuz bi film

  • zaman kaybı, hiçbir orjinalliği yok, sadece oyuncular ünlü, ben de buna aldandım, konu falan cok basit.

  • dk 51.56 launchpad s gördüm bir film de ilk defa müzik yerine başka bir şey için kullanılıyor bir dj olarak acayip şaşırdım 😀

  • mükemmel bi film izleyin

  • çok film izleyen birisi olarak beğendim gayet güzeldi her anı hareketli iyiydi.

  • Film güzel izleyin. Borsanın nasıl bir kumarhane olduğunu açık açık gösteriyor.

  • İzlenmicek bir film diğil İzlenicekde diğil. Size kalmış. Aksion, gizem filmi seven biriyim. Benim bakış açıma göre iyi diğil. Boş vaktiniz varsa izleyin, yok ama vaktinizi iyi bir file bakmakla geçirmek isterseniz izlemeyin. Emek sarfetmiş adminede teşekkür ederim. İyi seiğrler.

  • Film güzel izelenebilir. Sonuna kadar nefessiz izlenecek bir filim. Kısacası tipik George Clooney klasiği. İMDB 7 üzeri olabilirdi. İyi seyirler

  • güzel vakit geçirilebilir.. manita ile izlenir bi film

  • Bence cok güzel bir film hic sIkIlmadan izledim tavsiye ederem 🙂