Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

İMDB: 5.7 Vizesindeki sorun nedeniyle Fransadan sınırdışı edilen Maya ailesinin yanına Fasa döner. Ancak bu ayrılıktan hiç memnun olmayan Maya, Paristeki hayatına geri dönebilmek için her yolu deneyecektir. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 61 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Müslümanlığı kötü göstermiyor diyen arkadaş. Belliki mezhebi cok geniş ilk defa yorum atıyorum bu film bu müslümanın izleyeceği film değil k kadar .

  • son dönemlerde izlediğim en eğlenceli film..bayıldımmm süper

  • tek film seyrettiğim site..admin teşekkürler..film güzeldi ;)))

  • İzlenebilir

  • son zamanlarda izlediğim en iyi filmdi

  • Film gercekten güzel ve duygusal

  • eğer bir paris hayranıysanız kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim. gerçekten bu film insanı çok harika motive ediyor…

  • güzeldi tavsiye ederim 🙂

  • bazıları ne kadar ezik yaşamış hayatta Müslümanlığı kötü göstermiyorlar. babaanne ne diyor orta çağdamı yaşıyoruz diyor. hem ayrıca Müslümanlığın ne kadar ileri görüşlü olduğunu gösteriyor. mini bir şortla gayet rahat dolaşıyor kız kimsenin bişey dediği yok.ince ayrıntıları kaçırmayın ayrıca ezan her yerde farklı okunuyor.

  • çok keyifli film.. puanı daha yükselir..

  • çok eğlenceli )))

  • Harika bir filmdi. Ben bayıldım. 🙂

  • Ben çok beğendim..samimi..insanların ait olduğu değerleri ve köklerini bir şekilde tekrar kazanması konusunda güzel ve keyifli bir film…tavsiye ederim….

  • ne saçma bi film

  • Iğrenç ve sıkıcı bir film

  • çok güzel bi film beğenmeyenler ne bekliyordu anlayamadım gerçeklerden uzak da değildi gayet kaliteli ve nadir rastlanan filmlerdendi 😀

  • kadir bey kız filmi demişsin ama yorum yaptığına göre izlemişsin

  • gerçekten kız filmi 🙂 biz erkekler için böyle film olsada olur olmasada olur . 10/7

  • söylemeden edemeyecegım ezan hakkında bır arkadas yorum yapmış.evet ezanı gayet guzel ve olugu gıbı okumuş dıkat ettıysenızzz yada dınledıysenız kabe de okunan ezanlaaa aynıı .bızım burdakı hocalar gıbı dk okmuyolar yada çoçuklara okutmuyorlar..

  • güzel bir film kesinlikle izleyin

  • film harika anlayana

  • harika sürükleyici bar film….

  • EĞLENCELİ 🙂

  • izlenmesi gereken bir film çok beğendim izlerken hiç sıkılmayacaksınız.

  • oha çok güzeldi

  • Film çok güzel izleyin

  • muhteşem ötesi çok eğlenceli bir film

  • Şimdiye kadar izlediğim en güzel filmlerden biri. Çok teşekkürler.

  • cok basarılı super

  • GÜZEL FİLM VAKTİ OLANLAR İCİN TAVSİYE EDERİM AYRICA MÜSLÜMANLIĞA NE BİR HAKARET NEDE BİR DALGA GECME VAR TABİ BAKIŞ ACISI FARKLI OLABİLİR HER FİKRE SAYGI DUYMAK LAZIM

  • Güzel film gerçekten tavsiye ederim.

  • çok güzel bir film harika
    🙂

  • Tavsiye ederim ben keyif aldım 😉

  • Eğlenceli, düşünmeden izleyebilirsiniz…

  • izlediğinize mutlu olmazsınız o tür bir film . bir kezden fazla izlenmez hatta bir kez bile zor izledim . başka bir film izleyebilirsiniz . . .

  • çok güzel harika mükemmel gibi sözlere aldanmayın berbat bir film ama bu siteyi seviyorum sorun yaşatmıyor..

  • film etkileyiciydi çok hoşuma gitti 😀

  • çok eglenceliydi bence izleyin

  • ahmak bir kadinin ahmakca halleri

  • Çok güzel bir film, kesinlikle izlenmeye değer. Eğlenceli ve akıcı..Konu biraz kızsal olmakla beraber bana iyi vakit geçirtti..Tavsiye ediyorum.

  • Kuzey Afrika ülkelerinin ve birçok Arap ülkelerinin hepsi böyle. Bizzat gidip görmeyenler bilmez, aynen filmde anlatıldığı gibi adamların kötü gösterme çabası yok yani. Hatta daha kötü durumlar var, sokaklarda kanalizasyonlar vs. vs…. Elle yemek sünnet ama böyle on parmak kepçe gibi daldırarak değil onun adabı başka bir parça lavaş veya ekmek alırsın öyle yersin. Ama maalesef bu filmde gösterilen doğru, Arapları çok gelişmiş medeni millet gibi gösterme düşüncesi yanlış zaten, filmi yapanlar ne varsa onu göstermiş abartı veya kötüleme asla yok Mısır, Fas Tunus vb. hepsi böyle. Ayrıca ezanın her ülkede okunuş MAKAMI farklı bunu bilmeyen ve yurt dışında müslüman ülkelere gitmeyenlere tuhaf gelmiş olabilir. Türkiye’de Saba makamından okunuyor genelde, Tunus Fas Arabistan hepsinde farklı okuma MAKAMLARI var yoksa ezan aynı ezan dalga geçer gibi okunduğu yok yani, oradaki ezan o şekilde okunuyor. Biraz araştırın görürsünüz. Film çok gerçekçiydi kesinlikle kötü gösterme çabası yoktu bunu Kuzey Afrika müslüman ülkelerini görmüş biri olarak söylüyorum az bile göstermişler çok daha beter durumlar var görmelisiniz.

  • çok eğlenceli ve güzel bir filmdi izlemeye değer…

  • süper ötesi izleyin pişman olmassiniz

  • tam kadın filmi gayet güzel

  • muhtesem abi yaa

  • elle yemek yemeye devam edin

  • zaman geçirmek için izlenecek bir film ama güzelde

  • Ne yazıkki fas ve çoğu müslüman ülkelerde yemekler elle yeniyor ve temizlik en önemli şartken yapılmıyor. Çoğunuz duymuşsunuzdur haberlerde veya açık bakabilirsinizde otelde arap misafirlerin ütüyle köfte kızartıp yeme çabasını filmde bu konunun iyi yansıtıldığını düşünüyorum.

  • maya denılen hatun tam bı kendını begenmıs

  • mükemmel bir film eglenceli ve insanın iç yolculuğuyla buluşmasına şahit oluyor.

  • muhammet ben de filmlerde böyle noktalara çok dikkat ediyorum sırf bu yüzden filmi izlemeyeceğim bu arada elle yemek sünnettir bilgine…

  • gayet akıcı ve güzeldi tavsiye ederim 🙂

  • iyiymiş ya bayıldım ilginç 😀 tavsiye ederim vakit kaybı değil benim fikrimce.

  • filmde sabah ezanını dalga geçer gibi okumuşlar karga sesli birisi ve Fasta yemeği elle yiyorlar gibi gösterilmiş. bunların amacı islamı ve müslümanlığı kötü göstermek. pis ve perişan yaşantı varmış hissi veriliyor. çok yazık bence bu filmi silin gitsin çok ama çok gereksiz bir film.

  • film güzeldi ama sonu biraz çok garip oldu 😀 :D:D

  • Harıka bir film her zevke uygun bence kızlarrr için harika eyvallah bilgin

  • gayet basarılıydı 😀

  • cok güzel

  • bana göre güzeldı… evet evet güzeldıı..keyıfle ızledım.. teşekkürler 🙂

  • Harika bir film 😀 Ben çook beğendim,herkese tavsiye ederim arkadaşlar

  • Film başları güzel ortalara dogru sıkıla bilirsiniz ama sonuna dogru tekrar güzelleşiyor teşekkürler bilgin ve ekibi taktirdettim filmmi