Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

(imdb: 6.2 ) Jason Statham ve Jennifer Lopez, Donald E. Westlake’in çok satan roman serisinde uyarlanan PARKER’da başroldeler! Parker (Jason Statham) kişisel ahlak kuralları olan profesyonel bir hırsızdır. Bu kurallardan bazıları şunlardır: Hırsızlığın altından kalkamayacak insanlardan hiçbir şey çalma, hak etmeyen insanlara acı çektirme. Ancak son soygununda, ekibi onu aldatır ve parasını çalarak onu ölüme terk eder. Eski çalışma arkadaşlarının böyle bir şey yaptıklarına pişman olmasını sağlamak isteyen Parker onları zengin ve ünlülerin oyun alanı olan ve ekiptekilerin en büyük soygunu yapmayı planladıkları Palm Beach’e kadar takip eder. Zengin bir Teksaslı kılığına giren Parker yanına bilgili birini alır: Leslie (Jennifer Lopez). Leslie maddi sıkıntı yaşayan ama güzel, akıllı ve hırslı bir kadındır. Parker ve Leslie soygunda çalınacak parayı çalmak ve daha sonra ortadan kaybolmak için bir plan yaparlar. PARKER’ın yönetmenliğini Oscar adayı Taylor Hackford (“Ray”) üstleniyor. Filmde Lopez ve Statham dışında, Michael Chiklis, Wendell Pierce (“The Wire”) ve Oscar adaylığına sahip oyuncu Nick Nolte. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Aksiyon, En Çok Yorum Alan Filmler, Gerilim, Suç, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 239 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Altyazi nerde acaba? Bu dublaj????

  • 10/10 Mükemmel.. Zaten Jason Statham’dan bahsediyoruz mükkemmel olmaması mümkünmü? 🙂

  • güzel film

  • muhteşem süper harika !!

  • Muhteşem bir film. Bu site bir harika dostum!

  • admin senin bu vk player yüzünden siteden soğudum çok yavaş bir player şimdi diceksin ki siliniyor diğerlerinde ama buna bir çözüm gerek

  • dehşet 😀

  • güzel

  • sonunda biraz buruldum ne olduğunu yazmıcam çünkü büyüsü bozulur onun dışında izlediğim en iyi filmlerden biriydi.

    süper!

  • Bu Filmi Jason Statham dan başkası bu kadar harika oynayamazdı. baştan sona kadar aksiyon. Kesinlikle izleyin.. ve alt yazılı olması daha güzel genelde alt yazılı tercih etmem ama bu film orjınalınde tat veriyor. Admine de ayrıca tşkrler

  • arkadaşlar filmi izleyin… o kadar diyorum

  • bu Filmi ben 2012 de izledim netten ALLAH ALLAh!!!????

  • gercekten son zamanlardaki en bomba filmlerden birtanesi tavsiye edilir sagol admin

  • Güzel izlemeye deger …EMEGİNİZE SAGLIK ADMİN

  • GERCEKTEN GÜZEL FİLM BİLGİN ÇOK TEŞEKKÜRLER

  • film süper herkes izlesin !!!!!!

  • güzel bir film izlemenizi bendeniz samimi bir arkadaşınız olarak tavsiye buyuruyorum önemle rica ederim 😀

  • süper süper süper 😀

  • Mükemmel bir film !! Jason Statham favorimdir zaten. Yine yanıltmadı mükemmel bir film daha.. Mutlaka izleyin.

  • bu adam manyak 😀

  • stathman otesi yok…

  • çok güzeldi ya film

  • kemal sunalı saygıyla anıyoruz
    Kemal sunalı sevenler destek bekliyorum

  • çok güzel bir film…

  • hala izlemediyseniz bence boşuna yaşıyosunuz 😀

  • süper kesinlikle izlenmesi gereken bir film !!!

  • imdb bile 6.2 vermiş neresi süper bu filmin anlamıyorum, adamlar film çekmiş olmak için çekmişler , vasat bi film , izlesen de olur, izlemezsen hiç bir şey kaybetmiş olmazsın

  • Emeğinize sağlık. MUHTEŞEM

  • izlediğim en iyi aksiyon filmlerinden biriydi… tek kelimeyle muhteşem! mutlaka izleyin

  • Bilgin emeğin için teşekkürler.Türkçe dublajını yüklersen memnun kalırız.

  • Güzel bir film..Aksiyon yanında komedi de var..Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim 🙂

  • super…

  • bilgin dostum eline emegine saglık siddetle tavsiye edilecek film demin yazdıgım gibi ilk partında hasta kaldım son partına kadar aynı zevki veridi film yoruma bakıp izleyenler için yazıyorum izlememişseniz büyük kayıp içindesinizdir 😀 baştan sona sürükleyecici bir film sıkılmayacagınızın garantisini veririm taşıcı gurupundaki zevki alacagınızdan eminim

  • cok guzel fılm tavsıye ederım

  • super fılm

  • son part acılmadı bende parca parca izledim daha ilk part hasta kaldım türkcesini 4 gözle bekliyorum

  • harika ötesi ne diyebilirim ki . bu adamın ismini gördüğüm her film mutlaka şaheser çıkar zaten. keyifli bir film. şiddetle öneririm :))

  • süper ötesi film admin teşekkürler ….

  • FİLMLERİNİ SEVİYOM 🙂 HİÇ Bİ SIKICI YANI YOK İNSANI SÜRÜKLÜYOR
    İZLEYİN MUTLAKA . .
    Admin adamımsın emeğine sağlık 😉

  • müthiş filMdi ya

  • adamım yapmış yapacağını.

  • Yemin Ederim Jason Statham’in Tüm Filmleri Harika Ins.Serisi Devam Eder

  • Mükemmel 🙂

  • film harikaa kesinlikle izlenmeli jason varsa zaten kötü olma ihtimali yok birde jennifer lopez varsaa ;))

  • Ben açıkçası sıkıldım filmden,çünkü rol adama yapıştı artık daha önceki filmlerinde konu işleyişi çok güzeldi,bu sanki dostlar alışverişte görsün misali olmuş,bir mekanik filminin yada taşıyıcı filminin yerini tutamaz, artık başka rollerde deneme zamanı geldi.

  • Bu filme yorum yapmaya bile gerek yok ..Jason Statham varsa izlenir keyifte alınır

  • çok güzel bir film izlemeye değer 10 üzerinden 10

  • Evet Filmi izledim ve hiç şaşırmadim tek kelime ile mükemmel. Bu adam gerçekten bu işi biliyor. tereddüt etmeden izleyin derim. Mükemmel.

  • Filmi izlemedim şimdi başlıyorum Jason abi var izlenmezmi. Ukala tavirlarla yorum atan arkadaşlara sesleniyorum. Bir film hayatınızı degiştirmez sen filmden ne bekliyosun ki film seni etkilemiyor. Git namaz kıl rahatla 😀

  • Jason Statham varsa bu film zaten güzeldir.EYvalllah Bİlgin

  • SOLUKSUZ İZLEDİM..

  • süper izleyin derim parker zaten tek başına bi olay ya

  • gercekten süper bir film başı biraz sıkıyor ama sonu süper

  • güzel film türkçe dublaj olsa daha iyi olurdu 🙂

  • kesinlikle tavsiye ederim mükemmel film..

  • Süperdi izlemeye kesinlikle değer 🙂

  • süper

  • bir Jason Statham klasiği aksiyonu heyecanı bol j. lopezide görmek ayrı keyif tabi izleyin güzel film 😀

  • bu adamım filmleri gerçekten güzel oluyor teşekkürler

  • Film cidden kaliteli olmuş !

  • ÇOK BAŞARILI.İZLEMEDEN GEÇMEYİN

  • türkçe dublaj çıkmasını bekliyorum sabırsızlıkla…

  • on numara beş yıldız

  • Bu filmi çok uzun zamandır bekliyordum ama Türkçe dublajını bekleyeceğim 🙂

  • süper film

  • bu adamin en kotu filmi ama yinede iy film dovus sahneleri cok az

  • bu adamın filmleri zaten güzel oluyor film 10 numara 5 yıldız. admine tşkler.

  • muhteşem bir film emeğinize sağlık 10/10

  • tek kelimeyle mükemmel…

  • jason statham oynarda izlenmezmi 10/10

  • fazla derine inmeyen, kıtalar arası az maliyetli jason filmleri.. ve jason baya yaşlanmış ya 🙁

  • çok mükemmel 10/10

  • mükemmel ötesi bir film herkese tavsiye ederim 10/10

  • gerçekten çok güzel film kesınlıkle izlemenızı tavsiye ederim

  • furkan kardes kırmızı yazıyı ıyı oku ıstersen film zaten 4 part

  • Süper bir film, helal olsun elin adamı çekiyor işte böyle film, bizde halen recep ivedik, celal ile ceren çekelim. Ne zaman bizde böyle filmler çekilecek acaba çok merak ediyorum.

  • İzlenebilir 10/7.5

  • teşekkürler bilgin altyazı sevmedigim halde keyfle izledim 😉

  • mükemmel bir film bu adamın olduğu her film böyle kaçırmayın

  • KAÇIRMAYINIZ O KADDAAAARRR

  • furkan güldürdün ya adam zaten yazmış yukarı 5.part fragman diye 😀

  • sıradan bir aksiyon filmi.. ne çok iyi nede berbat.. ortası bişeydi..

  • filmin 5. partı yok diyo adam ya. film zaten 4 part utanmasan 6. bölümü açıp filmin ikinci serisi çıkmış deyip izlemeye devam edecen heralde….

  • tek kelimeyle harika bir fimdi muhteşem

  • Bir insan yorum özürlü olmasın ya….
    arkadaşlar film idare eder.. zaman kaybı değil izleyin derim…

  • Fevkaladenin fevkinde 10/10 🙂 Tebrikler bilgin güzel seçim 😉

  • Filmi izleyince insanın vurulası geliyor. Jason Statham harbiden yaşatıyor. Bu adam 1 numara ya. Her filminde adama özenip içimdeki suçlu yanı görmeye çalışıyorum. Bir insan hem iyi hem kötü olabilir mi? derseniz eğer… Jason Statham filmleri bana hep, “olabiliyor” kısmını göstermiştir. İzlerken insanın bir yandan onuru kabarırken bir yandan da nelerin değerli nelerin değersiz olduğunu farkediyor insan. Belki bu farkındalık 1-2 saat sürüyor belki 1 hafta ama o his çok nadir hissedilebilen bir his. Gerçekten bu adamın filmleri beni ayrı bir dünyaya taşıyor.

    Filmi yükleyen Bilgin’e ve tüm teknik ekibe teşekkür ederim. Mükemmel bir iş başarıyorsunuz.

    Kolay gelsin.

  • 5. Part yok Fragman açılıyor. ,Bilginize .

  • fılm guzeldı fazla dıycek soz yok ama fılm onere bılırım armegedon ızlenmesı gereken bır fılm dehset guzel bırde turk dızısı vereyım tatar ramazan cıkdı surukleyıcı etkıleyıcı ıyı seyırler

  • harika bi film dostum. Hey Jason Statham my men :D:D:D

  • zaten jason stathamdanda böyle bir film beklenirdi.harika bir film.kesinlikle izlemelisiniz

  • Film muhteşemdi sinemada izleme fırsatı bulamamışdım.

    Admini tebrik etmek lazım gerçekden çok kaliteliydi

  • FİLM HARİKA 1. PARTI İZLEDİM MUHTEŞEM BU KEYFİ EV SİNEMA SİSTEMİNDE FULL YAŞAMAK İÇİN ORJİNAL DVD’SİNİ ALACAM ARŞİVİMDE KALSIN ÇOK GÜZEL. İYİKİ BU WEB SİTESİ VAR. ORJİNAL DVD ALMADAN BURADAN PARTLARA BAKARAK FİLM GÜZELMİ ANLIYORUM.

  • film anlatılmayacak kadar müthiş ki söylenecek söz bulamıyorum ben böyle bir film görmedim

  • böyle rahibe can kurban… jason çok çekicisin dostum sen harikasın ki filmlerin her daim 10 numara mutlaka izleyin aksiyonun dibi…

  • harika bir film.

  • tek kelimeyle süper bir film harika muhteşem ötesi

  • bilgin, very good movie and you are a very good man

  • Gerçekten hoş bir aksiyon filmi, tavsiye ederim..10 üzerinden 8..

  • izlenmeye değer bir filmm

  • süpersin sen be çiftçiyede yarım etmiş hll be bu adam 10numara her filmi aksiyon fırtınası müthiş 😀 filmde süper angelinaya hiç yüz vermedi sevgilisi vardı koçum be 🙂

  • jason statham herfilmi sürükleyici her zaman zevkle izlenir

  • beyler bu adam bi harika ya 😀

  • Stathan Varsa İzlemeden gecmiceksin zaten .. Filmin Konusu dar ama heycanlı..

  • jason statham’ın daha önce izlediğim filmleri daha güzeldi bu filmi diğer filmlerinin baya gerisinde kalmış bence. yinede izlenilebilir film

  • bence daha önce izlediğim filmleri daha güzeldi bu filmi dierlerinin baya gerisinde kalmış bence. yinede izlenilebilir film

  • jason statham Baska söze gerek yok 10 numara film

  • emeğine sağlık harika bir film

  • ya dıyecek soz yok cok iyi fılm

  • jason statham olur da izlenmez mi… hiç yanıltmadı şimdiye dek…. Ancak bu filmde yumruklarından çok beynini daha çok yoruyor gibi…
    İzlemeye değer 8,0/10

  • tek kelimeyle harika

  • Bir Jason Statham klasiği mükemmel..

  • hastayım bu jason stathama, kesinlikle izleyin

  • jason statham farkı abi müthiş

  • bu adam mükemmel bir şey şimdiye kadar yaptığı bütün filmleri seyrettim ve hepside mükemmeldi buda dahill 😀

  • tr dublaj yokmu

  • bu adamın filmleri harika oluyor

  • bu adam biliyor işi ya.son filmlerinin hepsi on numara

  • mükemmeldi türkçe dublajını dört gözle bekleyeceğim emeğine sağlık

  • filmin son 5 dk sı benı bitirdi.

  • gerçekden güzel bir film… izlemeye değermiş…

  • Herşey para değil önemli olan İTİBAR…

  • Jason Statham oynarsa o film çok iyidir arkadaş! 😀

  • emeğine sağlık cok güzel

  • yine on numara bir film daha jason gene döktürmüs..aksiyonu bol harika bir film..mutlaka seyredin, admin adamim seninde eline saglik böle güzel filmleri sitende yayinladigin icin.. Mutlaka izleyin….

  • izlenmesi gereken bir film. 5 yıldır düzenli olarak film izliyorum bu film bana ilk yorumumu yaptırdı

  • Daha iyi aksiyon filmi yok bence 🙂 adamsın kel

  • güzel film.teşekkürler…

  • adam öyle güzel dayak atıyor ki insanın canı dayak yemek istiyor:)

  • yine harika bir film.elinize sağlık.

  • izlenmesi gereken film filmde abartılı hiç bir sahne yok her şey doğal mükemmel biR film şiddetle tavsiye ederim

  • mesele para değil prensiP meselesi !!! bakmassan kaybedersin simdi boyle film bulmak zor !!!! harika

  • Ilk defa bir katili bukadar sevdim:D Jennifer cok guzel yaa 😀 oyunculugunda cok begeniyorum

  • kamonnn menn sen insan olamazsın dostum 😀

  • bu adamın tum fılmlerını 2 kere ızledım ama bu ayrı arkdas ya

  • Hayatımda 2. kez alt yazılı film izliyorum. İzlememe değdi. Emeği geçenlere teşekkürler

  • superdı fılm ”jason statham” bu adam bır harıka dostumm 😀 😀

  • jason statham oynarsa fılm boyle oluyor 😀

  • jason statham dostum bu adam film yapmaktan anlıyor. kesinlikle muhteşem bir filmn

  • –Tam bir Jason STATHAM klasiği MUHTEŞEM.–

  • gerçekten çok güzel bir film helal olsun

  • Jason Statham varsa bizede izlemek düşer.

  • 3 ay oldu yeni düşüyor ya …

  • bu film izlenmeli abi

  • gerçekten müthiş son zamanlarda izlediğim en iyi film hiç bir filme yorum yapmadım ama bu çok farklıydı ”MESELE PARA DEĞİL PRENSİP”

  • “Mesele Para Değil”…. Güzel film 10/8,5

  • her zamanki gibi jason statham her zamanki gibi super bir aksiyon filmi…

  • bu adam isi biliyor 🙂

  • TEK KELİMEYLE MUHTEŞEMDİ…..TŞKLER BİLGİN

  • Bu filmi İzlemeyen hayatı Yaşıyamaz iyi bir Hırsız Ola Bilirsiniz Bir anda milyon Dolarınız Ola Bilir kesinlikle İzleyiniz.

  • super

  • diğer jason statham filmleri gibi bu filmde çok güzel. zaten bir filmde suç varsa o filmde jason statham’da olmalı.

  • Yine harika

  • TESEKKÜRLER BİLGİN emeğine saglık çok güzel bir film

  • süper bir film izleyin derim..

  • bu adamın kötü filmi yok zaten

  • güzel film izlemeye değer.

  • jennifer yalnız kaldı kütahyaya gelsin artık 🙂 üzüldüm çok şeker ben evlenirim 🙂

  • jason statham ın oyunculuğu, jennifer lopez in seksapeli 🙂 yine mükemmel bir film. adam işinin hakkını veriyor 🙂

  • Fena film

  • 10 numara ötesi bir film

  • bırak abi para bende kalsın sen öldürmeye devam et 😀

  • böyle bisey yok abi ya:D

  • çok güzel film statham varsa kafadan 10 puan zaten

  • aksiyon sevenlerin soluksuz izleyeceği bir film 🙂 ayrıca jennifer lopez ayrı bi tat vermiş filme 🙂

  • sıradan ama fena değil cok sey beklemeyin

  • süper film seyredin derim sağol admin eline sağlık

  • Mükemmel bir filmdi admin çok saol yani ama tr Dublajını eklesene tekrar izlemek isterim bu filmi :)) Şimdiden sağol yarına eklersin çok hızlı ve güncelsin süpersin tek adresim burası :))

  • Muhteşem kelimesinin az kaldığı bir film olmuş. Jason Statham bu tür filmlerde çok başarılı zaten. Banka İşi de çok iyi bir filmdi. İzlemeyen varsa tavsiye ederim.

  • bu adama hastayım süperdii..

  • Jason Statham`dan herzamanki gibi muhteşem bir film. Jeniffer Lopez de çok güzeldi. Dublajın çıkmasına dayanamadım, izledim. iyi ki de izledim. 🙂

  • mükemmel emeğine sağlık Bilgin

  • Gerçekten uzun zamandır sinemada bile böyle güzel bir film izlememiştim…Emeği geçenlerin eline sağlık…:)

  • film dediğin bu işte. sonu iyi biten filmleri seviyorum kardeşim 😀

  • cok guzel filmdi, cok beğendim

  • ADAMLAR YAPMIŞ ABİ YAA MÜKEMMEL..SÜPER BİR YAPIT TEŞEKÜRLER ADMİN

  • mukemmel

  • @Majestes Internet Downloader Manager den indirebilirsin ücretsiz bir şekilde. Bu arada film halkulade 720p izlemiştim sendende beklerim bilgin. İyi seyirler.

  • mükemmel

  • Film mükemmel.Kesinlikle izleyin.

  • Bir kerede film indirmek için bir sitede ücret talep edilmesin bu nedir arkadaş yav

  • SÜper

  • İşte benim adamım! Jason Statham yine çok iyi bir oyunculuk çıkarmış…

  • bu ne yaaa insan mı bu adam harikaaaaaa 🙂

  • Jason Statham farkı abi 🙂

  • tek kelime yeter bu adama jason statham mükemmel biri.

  • canımı sıkan tek yer şu vurulduğu ilk yer ve otelde elinin bıçaklandığı dövüş bu admaın bu yaralar alması canımı sıkdı benim bildiğim jason statham tek hareketle bitirir!!!!!!!!!!

  • valla süperdi ya jason farkı

  • Filmin afişinde J.S. varsa boşuna yorum yapmaya gerek yoktur ..

  • Admin adamın dibisin…

  • baba yolundasın yine süperdi tabi her zaman ki gibi7

  • bu adam oynarda kötü olurmu canım mı

  • Üst Düzeyde Jason statham hayranıyım.Filme ne kadar kötü yorum yazsalarda izlerim bu adam için.Film mükemmeldi Herkezin izlemesini tavsiye ediyorum

  • en iyi filmler arasında

  • GÖZLERİMİN PASI SİLİNDİ TEŞEKKÜRLER

  • bilgin senden ricam the fate 2008 güney kore filmini eklesene siteye izliyelim. gerçekten süper ötesi bir film. insnaların vaybeee diyecekleri film. tekrar tekrar izlemek istiyecekleri film.

  • gercekten bu işi biliyo bu adam süper

  • film on numara ömmvcdv addlı arkadas pek anlamıyor sanırım fılmden filmme yorum yap izliyenlerin yasina takılma…bu arada 27 yAINSyım …bilgın elıne saglık kardesimm

  • Serilerine kalite bir film daha eklemiş.Sağlam oyuncu filmin adına sanına bakmaya gerek yok adamı gördün mü izle.

    Teşekkürler Bilgin.Emeğine sağlık.

  • ya arkadaş bu adamın bütün filmleri 10 üzerinde 10 yaa.her geçen gün üzerine bir fazla koyuyor.mükemmel bir film izlemeyen çok şey kaçırır. ADAM KİNG!!!

  • Film mükemmel kesinlikle izleyin 🙂

  • eğer çıkarsa parker 2 yi sabırsızlıkla beklicem !!!!

  • tek kelime mükemmel sakın kacırmayın

  • beklentim altında çıktı ama seyredilir – taşıyıcı serisi kadar sürekli nabız yüksek tutulmuyor –

  • is not about money 🙂

  • ceylo aşkım zaten, jason söze gerek yok..

  • izlemenizi tavsiye ederim zaten başrol süper bi oyuncunun bu film kaçmaz .süper film ,adamın her oynadığı film harika …

  • bi filmde jason statham varsa o film olmuş demektir izlemeye değer heralde

  • ON NUMARA BİR FİLM

  • film çok dandik 😀 burda yorum yapan herkes çocuk herhalde

  • tşk

  • süper filmdi 🙂 bu adam iyi oyuncu be abi 😀

  • adamimsin admin super bir film

  • Harika bir film

  • BİLGİN KARDES THE SHADOW(GÖLGE) 1994 YAPIMI BU FİLMİ BULURSAN SANA CAN FEDA 3 AYDIR ARIYORUM BULAMIYORUM HİÇ BİR YERDE LİNKLER VAR AMA CALISMIYOR BULURSAN ATARSAN ÇOK SEVİNİRİM TESEKKÜRLER.

  • izleyin

  • MÜKEMMEL 🙂 AMA Jennifer Lopez SÖNÜK KALMIŞ YA 🙂

  • Muhtesem otesı bır fılm tabıkı ızlenır:D
    Bılgın kazansın dıye her fılme yorum atcam artık D:d:D

  • FİLM BU İŞTE DOSTLAR İZLEMEYEN PİŞMAN OLUR

  • gerçekten yine bir jason statham klasiği sakın kacırmayın!

  • cok guzel bir filmdi.Jason Stathami gorduyunuz an izlersiniz zaten..bu adamin butun filmleri guzel.

  • admin uzun zamandır bekliyodum ama izledim sinema çekimini malesef 🙁 mail atmıstım hatta sana film için ama neyse film onnumara..

  • Görüldüğü gibi başrolde Jason Statham var.

    film muhteşem tafsiye etmiyorum sadece izleyin 😉

    altyazılı olması filme bişey kaybettirmemiş, yok ben okuyamam öyle diyorsanız sizin taktiriniz

    teşekkürler bilgin..

  • adam 10 numara be…

  • hey gıdı Jason Statham adamımsın yuru beee kım tutar senı :)))) herkese tavsıye ederım guzel bır fılmdı:))

  • merakla beklıyordum teşeküzrler süperrrrrrrrr

  • Jason Statham’ın oynadığı film kötü olurmu abi ya gerçekten çok güzel vakit geçirdim emeğinize sağlık çok iyiydi…

  • Jason Statham tanıyan zaten hemen açar izler. Admin Siteniz Çok Güzel Herzaman Sizin Sitenizden İzliyorum…

  • 10 numara aksiyon filmi

  • Supersin bilgin.

  • film muhteşem 😉

  • tam da adamına göre bir filmdi beğendim izleyin arkadaşlar ama sonuna biraz daha derinlik katabilirlerdi,sonunu tahmin etmek kolaydı…izleyin..

  • Admin Cok sağol bu film bi harika 🙂

  • bu adam süper ya

  • süpersin admin

  • bunu anlatmaya gerek yok bu tanıyan zaten izler bu filmi 😀

  • Bu adamdan kötü bir şey beklenmez zaten. Süper ötesi…

  • Admin teşekkür ederim uzun zamandır bu filmi bekliyordum