Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster


İMDB: 7.5 Yapım 65. Cannes Film Festivali’nin yarışmalı bölümünde iddialı filmlerden olan Pas ve Kemik - De rouille et dos 2012 filmi Katil balina eğitmeni olan Stephanie ile 5 yaşındaki oğlunu kaybettikten sonra kimsesiz, evsiz ve parasız kalan Ali’nin yolları bir gece kulübünde çıkan kavga sonrası tesadüfen kesişir. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Dram, Romantik, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 76 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Harika bir filmdi

  • eh işte 10 üzerinden 6.00

  • Dram sevenler için çok güzel bir film. İzleyin

  • beğendim izlemenizi tavsiye ederim

  • Basit film izlemek isteyenler izleyebilir. Bence tam bir ZAMAN KAYBI…gereksız pornografik sahneler dolu . HİÇ BEĞENMEDİM!’!!

  • beğendim izlemenizi tavsiye ederim bilgin teşekkürler 😉

  • guzel ve ilginç bi film

  • izledim süper izlenmeye değer yani onnumara beşyıldız teşekkürler admin

  • yorumları okudum tavsiye ediliyor ismini dıymuştum ama seyretmek nasip olmamıştı izliyorum asıl yorumu ozaman yazacam teşekkürler admin.

  • güzel ama mükemmel değil puanına göre daha iyisini bekliyordum açıkçası yinede izle kime göre güzel tartışılır…

  • gerçekten izlemeye değer tavsiye ederim.

  • eh idare eder

  • konu değişik biraz orta 10 üzerinden 5

  • Hayat tüm zorluklara rağmen vazgeçilemeyecek kadar güzel.
    0 ı tüketmişken, yeniden hayata tutunmanın anlatıldığı bir başarı öyküsü.
    Sıkılmadan izlenebilecek güzel bir film.

  • Tadım tuzum kalmadı..izlemeyin! Size bi öneri;ilk 20 dk da beğenmediğiniz hiç bir filmi izlemeyin.

  • çok sürükleyici bir film…izleyin pişman olmayacaksınız !!!

  • zaman kaybı

  • filmde çok melankolik bir hava var romantik komedi öneren var mı

  • harika bir film ….

  • Filme pornografik diyen var yaa..Bir yaşamda cinselik geçemez mi, ya da hanginizin hayatında yok..Bu kafayı atın..Filmden anlamayanlar saçma bulmuş..Çaresizlik üzerine güncel bir hikaye bence, kesinlikle izlemelisiniz

  • güzel bi film izleyin 🙂

  • Çok güzel bir film mutlaka izlenmesi gerekir.

  • Muhteşem bir film, sinemada da izlemiştim. Filmden anlayana tabii ki…

  • Çok saçma önermem

  • Film konu olarak iyi ancak filmin ilerleyişi konuları işleyişi ve anlamsız pornografik sahneleri ile senaryosuna ihanet eden bir film olmuş. Tavsiye eder miyim? Hayır. Ama belki içinde sizin için bir şeyler vardır.

  • Filmi çok beğendim. İlgi çekici bir film. Hayattan kopma noktasına gelmenin ne demek olduğunu anlayanlar için çok güzel örnek. Dram ve hüzün yüklü. Emeğine sağlık.

  • Çok güzel mükemmel ötesi bir film.

  • tamamıyle sıkıcı zaman kaydı. ne baslayın ne ızleyın .

  • icerigi belli senaryolardan cok cok sira disi beklenen akistan cok uzak gercek yasamdan güzel kesitler bencede mükemmel bir Filimdi konu islemek isteyen arkadaslar kacirmayin emegi gecenlere tesekürler.

  • uzun zamandır izlediğim güzel filmlerden birtanesiydi çok sürükleyi bir film değil aksyonda yok biraz drama biraz erotiklik biraz eğlence biraz romantik ama film kendine çekiyor izlemenizi tavsiye ederim

  • film harika saçma yorumlara aldanmayın arkadaşlar insanlık dersidir bu film izleyin pişman olmazsınız….

  • KONUSU MUKEMMEL-FİLM içerik berbat-KONU geçişleri REZİL-yeni bir yönetmenin ilk çektigi film gibi=daha çok engelli bi kadının hayatını anlatıyor 🙂

  • bu site benim hayatım….. ancak yorumlar tatsız… herkes kendi meşrebince yazmış. yorumları okudum ve o kadar kötü yoruma rağmen izlemeye karar verdim. sizin beklentiniz, filmi çeviren ülke ve konu uyumlu olunca şahane oluyor. sanırım arkadaşların bazıları bunu kaçırdı. bence sabun köpüğü amerikan filmleri yerine sakşn, dingin avrupa filmleri daha iyi. haydi bakalım film vakti….

  • coxx cix bir film izlediqce izleyesi gelor insanın..baxılası ,cox hox cox hox olmişi 🙂

    @adnan kızma ama :))

  • Film Cok güzel Bence

  • Derin bir hikaye, ağır bir anlatış ancak aşınacak dersler mevcut olması filmi kurtardı. Aile olarak izlememenizi öneririm.

  • Xeyal. vay ülkenin haline . bilgin kardeş kaldır yazısını ya görünce içim kalktı.

    • @adnan O yorumu onaylamamın sebebi arkadaşımızın AZERİ olmasıdır. Bizim gibi Türkçe kullanması imkansız başka bir ülkede yaşıyor. Zamanla kendisini geliştirecektir.

  • arkadaşlar hiç düşünmeden izleyin bence

  • saçma. sıkıcı . konusuz.

  • izlemeyin izlesenizde bişey kaybetmessiniz bana kalırsa izlemeyin çok durgun baygın sıkıcı

  • Çok sıkıcı ve zaman kaybı

  • Film akıcı,sıkılmadan izledim.Güzeldi.

  • Fılm e sacma dıyen ınsanlara aldırmayın kesınlıkle ızleyın arkadaslar

  • Bence iyi inandirici bir filmdi izlenir son baba ve ogul sahnesi cok aci ama yinede izlemeye deger eline saglik …

  • Güzel gibi ya çözemedim tam filmi +7.5

  • Tek kelimeyle muhteşem. Seyretmemek çok büyük kayıp. Güncel hayata sık sık atıfta bulunan harika bir melodram… Emeği geçenlere teşekkürler…

  • Aslında nelere sahip olduğumuzu hatırlatan
    ;agır ilerleyen,ara ara da ağarlaşan bi film ama mutlaka izleyin.

  • filmin kötü oldugunu yazanların gerçekten filmden anlamadıklarını düşünüyorum ben ..

  • muhteşem bi film iki gündür etkisindeyim.kötü diyen arkadaşların beklentisi farklıdır sadece.bu film kendi dalında efsane olur.

  • harika bir film..anlayana 😉

  • İlginizi çekecegını dusunuyorum izledin

  • Nede saçma bir film

  • konuyu okuyun öyle izleyin derim herkesin beğeneceği film değil

  • Kötü yorum yazan arkadaşlara yuh diyorum yuh… lütfen izleyin

  • bilgin kardeş son bir haftadır film zileyemiyorum izlemek için tıkladığımda filmin oynaması gerekirken güvenli internet uyarısı açılıyor daha önce böyle birşey olmuyordu ve internet ayarlarında değişiklik yapmadık bir çözüm sunabilirmisin

    • @ysndrsy Bilgim yok, ancak sorun kesinlikle sizde buna eminim siz değiştirmemiş olabilirsiniz ancak bir başkası siden habersiz de olsa bu ayarları değiştirmiştir ne yaptığını da bilemem üzgünüm.

  • teşekkürler…..

  • Puanına ve “yorumlara” bakıp aldanmayın.KEsinlikle samimiyetsiz bir film.Ortada bi konu var ama nereye nasıl gittiği belli değil.Bi aşk bu kadar yerden yere vurulabilir,final bu kadar berbat olabilirdi.İzledikten sonra keşke demek istemiyorsanız izlemeyin.

  • Arkadaşlar fransız filmi bu ne bekliyosunuz aksiyon macera bilimkurgu mu? nasıl bi kafayapısına sahipsiniz arkadaş bi türlü anlayamıyorum ya! beğenmiyorsan git lan illa yorum yazmak zorunda mısın?

  • seslendirme ve oyunculuk biraz kötü filmde akışı sağlayamamışlar ama konu olarak süper

  • ALDIĞI PUANA BAKMAYIN BERBAT Bİ FİLM ZAMAN KAYBI

  • güzel film

  • mataff bi film cok vaktiniz varsa izleyin

  • filme zaman kaybı ve saçma diyenlerle aynı oksijeni yaktığıma utanıyorum…gelmiş geçmiş en travmatik en anlamlı filmlerden biridir bu fil izledikten sonra 1 hafta etkisinden çıkamamıştım taş yerinde ağırdır hafif kafalılara uygun değil tabi..

  • Catarina e os Outros filmini bulabilir misin rica etsem kardeşim

  • filmin konusu güzeldi fakat biraz sıkıcı gibi fazla bi aksiyonda yok yinede siz bilirsiniz

  • bişey olcak diye o kadar bekledım film bitti

  • fena değil 10.8 boks ne ararsan var 😀

  • 7.5 verimiş ama zaman kaybı.konu güzel ama nebileyim film sıkıcı.emeğe teşekkürler yinede

  • +18 ilginç bir konusu var

  • zaman kaybııı

  • GÜZEL FİLM HER SANİYESİNE DEYDİ

  • Arkadaşlar Çok saçma sapan bi film kesinlikle izlemeyin. Sabah 8 de başladım 13:00te bitirdim Çok sıkıcı bi film.

  • Cox xosuma geldi,esasda buzu sindirib usaqi qurtarmaqi.Usaq olseydi cox pis sonluq olardi.Baxilasi kinodur.

  • dusunmeden ızleyın super fılm