facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Patlama – Combustion 2013 Türkçe Dublaj izle |



"Patlama – Combustion 2013 Türkçe Dublaj izle" için 35 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. eren eren Kasım 19th, 2015 saat 20:57

    filmin ilk partinde 6,43 uncu saniyesine dikkat edin. orada bi kuyumcuyu anlatıyor ve orada geçen isimlere dikkat edin. bu arada kuyumcu gerçek. ve bahsi geçen isimi arattım bi tahmin edin bakalım kim çıkıyor 🙂 e bi zahmet bakıverin canım 😉

  2. Isa Isa Kasım 19th, 2015 saat 22:08

    Fena değil izlene bilir 6.5-7/10

  3. BirDost BirDost Kasım 19th, 2015 saat 23:55

    Bakma öyle aval aval. İzle şu filmi..

  4. mrt mrt Kasım 20th, 2015 saat 04:19

    film güzel arkdaşlar izlemenizi tavsiye ederim.. sürükleyici bir film kimse kötü demesin filme

  5. Şener Şener Kasım 20th, 2015 saat 16:29

    Güzel film. Teşekkürler Bilgin…

  6. zinedizinan zinedizinan Kasım 20th, 2015 saat 17:31

    film geçerli kesinlikle izleyin..

  7. Ece Ece Kasım 20th, 2015 saat 17:42

    Film çok güzel. İzlemelisiniz.

  8. ela ela Kasım 20th, 2015 saat 21:06

    bence güzeldı 😀

  9. Gürkan Gürkan Kasım 21st, 2015 saat 00:25

    Filmin içinde sırlar var 6. dk kuyucuyu dikkatle dinleyin

  10. memet memet Kasım 21st, 2015 saat 00:32

    İzlemeyen çok şey kaybeder süperdi bayıldım

  11. nil nil Kasım 21st, 2015 saat 02:53

    6.cı dakikadan sonrasını izledim isimleri arattırdım bişey çıkmadı dalgamı geçiyorsunuz

  12. nil nil Kasım 21st, 2015 saat 02:55

    siz dalgamı geçiyorsunuz isimleri bende arattım bişey çıkmıyor hem dikkatle dinledim kim bu kişiler anlamadım

  13. cengiz cengiz Kasım 21st, 2015 saat 19:48

    hızlı ve öfkeli tarzında film bence izlenmelisiniz şimdiden iyi seyirler size eline saglık bilgin.

  14. Mehmet Mehmet Kasım 22nd, 2015 saat 14:57

    Filmin başları resmen konulu p.. filmi ama sonu iyiydi

  15. erhan erhan Kasım 23rd, 2015 saat 00:12

    Yorumlara baktım izleyeceksiniz. Bende farklı bir şey söylemiyorum. Sağlığına duacıyım Bilgin

  16. Hayati filme gecmis cocuk Hayati filme gecmis cocuk Kasım 24th, 2015 saat 01:22

    Cok guzel izlerken zevk alicaginiz bir film eline saglik bilgin

  17. can can Kasım 24th, 2015 saat 02:58

    film de tc de gecen sahneler mi var? fragmanda 1:49.da durdurdum,soldaki plaka 56 al 37 beyaz,sol tarafında mavi şerit var tc plaka gibi

  18. mustafa d. mustafa d. Kasım 24th, 2015 saat 03:02

    herşeyi ile iyi bir film

  19. valocannn valocannn Kasım 24th, 2015 saat 12:40

    film deki ev c.ronaldo’ya ait 😀

  20. Hayatı filmle gecmis cocuk Hayatı filmle gecmis cocuk Kasım 24th, 2015 saat 23:16

    çok guzel film zaten yarış filmlerinin senaryosu iyi olunca tadi bi baska oluyor eline sağlık bilgin … direk play

  21. süleyman süleyman Kasım 24th, 2015 saat 23:54

    filmde aksiyon yok.. akıl oyunu diye bir şey yok.. izle gitsin şeklinde bi film. hafızada kalmaz yani bu film.. boş vaktiniz çoksa izleyin bence..

  22. Ahmet Ahmet Kasım 27th, 2015 saat 09:28

    İzlemezsen pişman olursun , Ari fena başa bela :3

  23. mm mm Kasım 28th, 2015 saat 00:35

    Berbat bir film kesinlikle izlemeyin. Hatta size tavsiye başında channel + gördüğünüz filmlerin %90 ını izlemeyin

  24. eda eda Kasım 28th, 2015 saat 16:13

    eren dalga motoru musun

  25. Erhan Erhan Kasım 29th, 2015 saat 03:13

    Kurtlar vadisi müziği var lan bunda part 1 dk 7

  26. senol senol Kasım 29th, 2015 saat 14:04

    süper tek kelime

  27. MEHMET MEHMET Kasım 29th, 2015 saat 14:30

    Mükemmel bir film, bence kafanızı çok karıştırmayan yerinde bir aksiyon filmi. iyi seyirler.

  28. ramazan ramazan Kasım 29th, 2015 saat 16:30

    zaman kaybı sara sara ızledım daha güzel fılmler bulabılırsınız..!

  29. yusuf yusuf Aralık 1st, 2015 saat 04:38

    çocuk filmi..aynı konudan yüzlerce film vardır heralde..

  30. Halil Gür Halil Gür Aralık 7th, 2015 saat 00:07

    izleyecek daha iyi filmler bulabiliceğinize eminim çok küçük düşünülmüş bi film şaşırmıyorsunuz pek

  31. UTku UTku Aralık 7th, 2015 saat 20:53

    Film kesinlikle 10 numara bir film bayıldım sürükleyici herkese tavsiye ederim…
    ama kuyumcu meselesini anlamadım kim o 😀
    ari felaket zaten izlemeden gecmeyin

  32. aksin aksin Aralık 31st, 2015 saat 03:39

    cox gozel bir film idi men azeriyem ama her zaman Bilgin qardasim senin sayende bele gozel filmlere baxiram tesekkur…

  33. Burak Burak Ocak 2nd, 2016 saat 00:38

    bir filme ilk defa yorum yapıyorum yaşamın boyunca izleyebileceğin ilk 10 filme koy süper ötesi

  34. taner taner Ocak 13th, 2016 saat 00:14

    kuyumcu migel fulya değil .)

  35. taner taner Ocak 13th, 2016 saat 00:16

    Jhon wick bu filmi izleyin begenmeyen buraya yazsın

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.