Fragman Tek Parça OP


Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 186 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Film oldukça güzeldi. İlk filmi gibi heyecan vericiydi. Üçüncü filmini heyecanla bekliyorum açıkçası. Bu arada bu serinin kitaplarınıda okumanızı tavsiye ediyorum. Kitapları daha da güzel.

  • bu muhteşem birşeydi herkese tavsiye ederim

  • Film cok güzel 🙂

  • arkadaşlar kitabı okudum harika buna kötü diyene ne dim zevksizdir bence

  • Pardon ama bu filmde 5 kitap falan anlatılmıyor. Percy Jackson ve Olimposlular 2- Canavarlar Denizi anlatılıyor. Ayrıca Rick Riordan yönetmen değil, ve bu film onun izninde çekiliyor. Saçmalamayın.

  • @irem şahin, 5 kitabı bir filme sığdırmamışlar.Bunun daha Labirent Savaşı’da çıkacak,ne saçmalıyorsun sen?

  • arkadaşlar emege saygı lazım sygıya yürek lazım yüregede sevgi lazım ben bukadar yazayım sız çogunu anlayın 🙂

  • film süperdi ama kitaba pek uygun değildi

  • kehanet yanlış, Percy nin 16 yaşına ulaşması gerekiyor,kirkenin adası yok, kıvırcık hikayenin başında kayboldu ve Bay D. ilk filmde de olmalıydı. Ve siz hala kitaptan daha güzel olduğunu söylüyorsunuz.

  • Bence kitaptaki siradanligi yok etmisler, guzel olmus. Keyifle izlenilebilecek bi film. Ilk filmine gore de bin kat iyi.

  • bilim kurgu ve animasyon seven arkadaşlar için güzel bir film. zaman kaybı değil. zamanı değelendirmek diye biliriz. bence güzel bir film. iyi seyirler

  • o hayatımdan bir saat kırk dk çaldı diyen arkadaş bu filmi izlemese sanki atomu parçalıyacaktın

  • Saçmalık. Biraz kitaplara uymayı deneseler, mükemmel olacak. Hayır, yaş bile doğru değil. 20.yaş mı? 16 olmalı o. Luke yeniyor falan. O ne alaka? Kronos’un Luke’un bedenini ele geçirmesi gerekirdi… Daha neler sayarım da, gerek duymuyorum. Kitaplarını tekrar okurum daha iyi.

  • Bakın şu işe ya. Bir seriyi katletme yolunda süper ilerliyorlar. Sarışın Alexandra’dan bir umut bulmuştum ama dirilmeyen Kronos’u bile dirilttiler ya. Percy Jackson ekstra paket yapmak lazım 🙂

  • Ben filmin kitaplarını da okudum kitapla filmin arasında hiçbir bağlantı olmamasına rağmen izlenmeyecek gibi de değildi ben zevk aldım fakat abartılıyor çoğu kitap serisi filme geçirilirken aynı sorunlar yaşandı ilk filmlerde olabiliyor açlık oyunları gibi mesela

  • Altyazı gerçekten çok kötü ama film iyiydi. Kitapları kesinlikle daha güzel

  • Macera isteyen izlesin.Çok güzel film zamanınıza değer bir film.

  • ARKADAŞLAR HİÇ ZAMAN KAYBI FALAN DEĞİL İZLEYİN ÇOK GÜZEL.

  • Bence Çok güzel Sağol Admin.

  • seriden soğutan film …

  • bu siteyi kurana sesleniyorum percy jackson harika bir film ama son 3 filmini ne zaman ekleyeceksiniz

  • bu film bana çok etkileyici geldi dediklerinize bakarak kitabı okusam ne olur acaba bu arada alt yazı kötüydü bence

  • Elinize sağlık Bilgin Bey.

  • süperdii süper 3ü de çıkıcak eminimm 😀

  • film gerçekten çok kötü arkadaşlar , fantastik desek tammda az bi anlamı olur sizler için bişe ifade eder hiçbiri yok.. bence bu bütçe ve oyuncularla daha güzel i film çekilebilirdi. 4/10

  • Ya arkadaşım çekeceksen adam gibi bir film çek şimşek hırsızındaki hayal kırıklığını bu filmde de yaşamak istememiştim bir kitab nasıl mahvedilir bunu görüyorum sadece bu kadar…

  • Bence çok güzel bir film kitabını bilmediğim için beğenmişimdir belkide ama tavsiye ederim arkadaşlar kitabını okuduğu için öyle söylüyor zaman kaybı değil tavsiye ederim…

  • Film Gayet İyiydi

  • kitaplar muhteşem ama filmleri berbat ötesi kesinlikle zaman kaybı

  • admin turkce dublaj yokmu

  • abi altyazı fena bi şekilde berbat olmuş !

  • Film ilk film kadar güzel mi gerçekten merak ediyorum yeni açtım

  • eyer kitabıını okuduysanız zaman kaybı çok kötü ama okumayanlar için güzel olabilir

  • abi 10mbit net var hd izleyemiyorum bu ne ya

  • keşke yönetmen kitabın yazarı olsaydı bu ne biçim film ya beş kitabı bir filme sığdırmışlar ya hayatımdan bir buçuk saat çaldılar!!

  • keşke yönetmen rick riordan olsaydı ya bu ne biçim bir film resmen bes kitabı birbuçuk saate sıgdırmaya calışmışlar kesinlikle tavsıye etmiyorum hayatımdan bir saat kırk dakikamı çaldılar!!!

  • Gerçekten çok güzel bir film bilim kurgu ve aksyon var herkez izlesin.

  • güzel film devamı gelecek gibi gorunuyor

  • yav 3 çıkacakmı

  • açılmıyor baktm flash playerin hangi sürümünü kullanayım?

  • 3. serı 1 yıl sonra cıkar D:

  • Bildin bu ne oluyor şimdi kardesim dün vk 720p izlerken bugun resmen sinama çekimi gibi bişey izlıyorum 3. partta ara verdim bügün devam etmek için filmde kalite kalmamıs nedeni nedir ?

    • @Furkan Sağ alt köşede ayarlardan seçebilirsiniz film aynı kalitede.

  • filmdi daha izlemeden bu msjı attım bu çeviriyi yapanlarin hepsine teşekür filmifullizle.com danda çok memnunum

  • harikaydı tavsiye ederim

  • BİLGİN ELİNE SAGLIK AMA BIRAZ DAHA HIZLI OLMALISINIZ BNCE SITE OLARAK HARIKASIN AMA YAVASSINIZ BILGIN KARDES

  • film kaldırıldığı yazıyor

    • @ulaş Güncellendi 10 dakika sonra aktif.

  • percy jackson filminin devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

  • percy and anabeth ver good double

  • Bilgin lütfen en yakın zamanda türkçe düblajını yapın

  • bilgin kardsım bı baksan vaktın varsa :d

    This video has been removed from public access.
    kesene bereket bu arada 😀

    • @MeTe Tek part güncellendi

  • üniversitedeki erken yunan mitolojisi dersinin ergenlere uygun hale getirilmiş hali.

  • fantastik bir çocuk filmi, Jack the Giant Slayer ayarında avatarın yarısı olamaz sanki sanki 1-2 sezonluk diziyi sıkıştırmışlar 2 saate gibi rahatsız eden alışamadığım yoğunluk var sahnelerinde. Beğenmedim. 3/10

  • bilgin kardeş ne zaman türkce dublaj koycan

  • çok güzell 🙂

  • dean ve sam in kardesi olan adam da bu filmde fark ettinzmi 🙂

  • çok güzel akıcı bir film izleyin

  • Kardeşlerinize ve sevdiklerinize pişman olacak şeyler yapmayın çünkü onların değerini onlar elinizden kayıp gittiğinde anlarsınız… Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi…

  • sonu iyi değildi ya bu ne son porcy kehanet deki kişi olması gerekdi

  • film harika herkezin izlemesini önenirim

  • abi türkçe dublajlı verseniz daha güzel olur

  • yükleyen arkadaşların ellerine sağlık

  • Gerçekten Akıcı aksıyon macera dolu bır fılımdı kesınlıkle izlenılmesını tavsıye ederım 🙂 admın sanada basarılar dılerım gercekten cok ıyı bır sıteye sahıpsın ve cok ıyı guncel fılmler atıyorsun tesekkur ederım 🙂

  • Teşekkür ederim filmler için. Siteni herkese öneriyorum.

  • bilgin seni seviyorum çok teşekkürler 🙂 10 numara film 🙂

  • film 10 numara

  • ben olmasam bu altyazılı çıkmıyodu iletişimden bilgine yalvardım sırf bu film için

  • ya lütfennn Türkçe dublajjjj yükleyinnnn bilgin kardeşşş

  • bu hollywood kendini yine aşmış. yakın zaman deccalini nasıl olurda gündeme getiririz diye elinden gelen çabayı gösteriyorlar.duygusal etkileşimlerle insanlar tarafından kabul edilmesi için gereken neyse ortaya koymaktan çekinmiyorlar. ve bizlerde hiç çekinmeden böyle flimlerin izlenmesinde yardımcı oluyoruz. umursayan ve umursamayan herkes !!!! kalbine sahip olamayan insan kendisine nasıl sahip olabilirki. helal olsun hollywood senin kadar emek göstermiş olsaydık şu an yeryüzünde hakikat huzur ve dostluk hakimiyetini sürdürürdü. sahtelik ve düzenbazlık ustalarının hazırladığı hatırı sayılır bir film. ne diyeyim keyifli seyirler. ne olsa istediğimiz bu değilmi

  • acayip güzeldi 10 nımara 10/10 olanüstü ark güzel değil der bazıları inanmayın siz izliyeyin çok eğlencel merakla izledim acaba nolcak diye filme bayıldım ya onun 1.side güzeldi şuan kaç kere izlediğimi hatırlamyorum 30 ya da 20 vardır heralde 😀 izleyin arkadaşlar benden size tavsiye 😀

  • hiç kimse güzel olmamış demesin ark inanmayın bence film süperdi çok eğlenceli:D ben merakla izledim

  • film süperdi olanüstü acayip bence altyazılı olması bişiy fark etmez 10/10 süper bence izlemenizi tavsiye ederim:D nerdeyse filmi 20 defa izlemişimdir onun 1 de güzel:D

  • Fantastik izlene bilir çok güzel muhteşem bir film

  • Bilgin türkçe dublaj ne zman çıkar söylermisin lütfen önemli altyazı içinde tessekurler.

  • ACABA BUNDAN sonra nr olcak çok meraklandın çok heyecanlı bir film kesinlikle herkese öneriirimm <3

    😀 🙂

  • admin çok sağol hayranınım hep bu filmi bekliyodum çok teşekkürler

  • Bilgin bişey sorucam devamlı siteni takip ediyorum ama ben bu filmi 1 seneyi geçiyor izleyeli nasıl olurda 2013 oluyor? film tarihi?

  • kıck ass 2 türkce dublaj yapın nolurrr bilgin yapsan yapsan sn yaparsın nolur

  • bi de filmin altyazı dosyasını turkcealtyazi a yükleseniz çok mutlu olurum. internetim çok yavaş ancak torrent olarak indirip izlemeye zaman buluyorum filmleri. sitenizden de yeni güzel filmleri takip ediyorum çok hızlı, başarılısınız. teşekkürler

    • @Savaş Üzgünüm ancak, çeviri ekibimize ücret karışılığı yaptırıyoruz çeviriyi tek amacımız sizlere kimsenin veremediği hizmeti sunmak biraz beklerseniz eğer çıkacaktır altyazısı başkalarına verme durumumuz yok üzgünüm.

  • cok güzelde ama arada bozuluyor ızlerken

  • film çok iyi izlenir. Bilgin Sihirbazlar Çetesi filmini türkçe dublaj yuklermisin lütfeen lüttfeenn..bunu bir tek sen yaparsın bilgin.. 🙂

  • seyredilir eğlenceli bir film teşekkür ederim

  • Bilgin ,The Counselor ”DANIŞMAN” Cameron Diaz ve Brad pitt’in başrol aldığı filmi bekliyoruz sendeenn 🙂

  • Bilgin iş yerinden giriyorum sitene ve film izlerken donuyor ama öyle böyle değil 2-3 saniyelik donmalar yaşıyorum. Tarayıcım google chrome bilgisayar 2 gb ram 1 gb ekran kartı var ve anlamıyorum neden olduğunu yardım edebilirsen sevinirim 3 gündür film izleyemiyorum.

  • Filmi beğenmedim. Gelişme çok sıradan, sonu da oldu bittiye gelmiş. Harry Potter yada Yüzüklerin Efendisi kalitesi yok.

  • bence bu filmi izleyin mükkemmel olmuş şimşek hırsızınıda izledim çok güzel benden tavsiye zamanınız varsa boşa harcanmaz yani izleyin

  • Bizi başka bir siteye bakmak zorunda bırakmıyorsun Teşekkürler bilgin .tebrikler

  • bilgin adamın dibisin eyvallah.

  • çok güzeldi görüntüde çok iyi başka bir çok sitede aramıştım gene ilk kaliteyi burada buldum daha ne diyeyim

  • bilgin çok sağlam çalışıyorsun. eline emeğine sağlık dostum.

  • bilgin varya sen bütün site yöneticileri ve film izleten bütün sitelerden çok ama çok süper birisin allah seni başımızdan eksik etmesin

  • On Numara

  • Bilgin bu sitenin bağımlısıyım gerçekten helal olsun.
    Hayrına para yatırılsa yatırırım vallahi.

  • Bilgin sitenin zaten yıllardır müptelasıyım ama sen harbiden 1 numarasın bu işte usta ya cansın yeminle 😉 🙂

  • Altyazıyı düzeltin, zırt pırt sitenin adı geçeceğine…

  • Sıkıldım ne yalan söyliyim sarmadı ilk film daha güzeldi..

  • bilgin sen ve ekibin mükemmelsiniz kocaman teşşekürler FİLM GÜZEL

  • ya bilgin abi hastayım sana ya işinin hakkını veriyosun Allah razı olsun

  • harika bişi

  • filmin 2.sini bekleyen arkadaşa sesleniyorum bu zaten 2. si sen 3. yü bekliceksin 😀

  • Arkadaşlar size bir soru soracaktım çok eskiden izlediğim bir film vardı ismini hatırlamıyorum yardımcı olursanız sevinirim filmde bir grup mahkup ceza evi aracında giderken araç kaza yapıyordu sonra mahkumlar dışarı çıkıyordu bi ev buluyorlardı yaşlı bi adam vardı sağa giderseniz hazineye sola giderseniz evinize varırsınız felan diyodu onlarda hazineye gidiyolardı sonrasında bi kasaba buluyorlar bara geçiyolardı bardada gece 12 geçince insanlar zombiye dönüşüyodu felan yardım ederseniz sevinirim

  • aga türkçesi ne zaman cıkar bea bi yardımcı olsan

  • 1. den daha da güzel olmuş

  • adamsın bigin

  • burdan cok film izledim ama hiç yorum yapmamıstım helal olsun hicbir altyazı sitesinde filmin altyazısı mevcut deilken sizde var red filmi de öyleydi helal olsun

  • Olimposlu şimşek hırsızı filminin devamı bu bunu izlemeden önce onu izleyin

  • harika bir film harika bir site teşekkürler bilgin

  • rekor kirmak istiyorsan Seventh Son ve 47 Ronin koy bu iki flim üstüne sunan flim yok bu neya cocuk flimleri böyle

  • <> sen varya sen =) emeğine sağlık sınav öncesi ilaç gibi oldu beklediğim bir film idi… Bili- kurgu seven arkadaşlar buyrun sizde 😉

  • Admin Mobilden izlemek zor oluyo 360p olarak koysan bizde rahat indirip izlesek ?

  • abi film tek bendemi takılıyo görüntü ara sorada takıla takıla ilerliyo çok ufak takılmamalr

  • Arkadaslar kitabını okumanızı tavsiye ederim 5 seri 1. kıtabta aresle savas tansrısyla savasıyort ama filmde yok emin olun kıtab daha eglenceli

  • Size güvenip izliyorum başta bilgine …. 🙂

  • bilgin adamsın eyv kardesım 🙂

  • ilk filmi kadar guzel degıldı ama bu benım yorumum izlerseniz ıyı olur:) iyi seyirler:)

  • Film Harika 2. filmin cıkmasını dört gözle bekliyeceğim

  • BİLGİN..fılm hastası onur…nıklı serefsızın .yorumunu hangı zıhnıyetle paylasıyorsun anlamadım burası sevıyelı dıye uc yıldır burda fılm ızlıyorum ..yapılan yorumlara dıkkat edersen sevınırım..kufur serbesse herkez duz gıtsın ozaman..

    • Hata duzeltildi..

  • bütün serilerini okudğum kitap fakat filn kitapla fazla uyuşmuyor

  • Bilgin şu filmlerin afişlerini rasgele flim yada reklamın üstüne koyarsan çok iyi olur

  • bence çok yanlş yapmışlar koronos o kdr güçsüz değil ve bi poseydonun oğlu onu tek başına öldüremez 3 büyük tanrı zorla öldürmş gelim bi melez tanrı poseydonn oğlu elinde bi kılıçla koronozu öldryo şey olmasın da bari krotos çıkarn mk öldürsn bütn tanrıları ..! 🙂

  • Adamsın daha ne diyim 🙂

  • Teşekkürler Bilgin (=

  • Film holliwodd yapımı kaliteli bir sunum ve efekt mevcut ama seneryo ve kurgu beklenılen tadı vermıyor ,sankı bes yasındakı cocuğu eğlendırmeye gıden ebebeyın gıbı hıssettırıyor 20 yas ustu izleyici kitlesine hitap etmiyo ,tabi cocuklar gibi hayal dünyasında yasıyabilirsek filmi sonuna kadar sabirla izleye biliriz. Sanırım FİLME not vericek olursam 10 uzerinden 5-6 arası, ızlenıle bılır ama cok fazla bir şey ummayın .Adamlar film yapmaktan bezmış siradan fabrıka yapımı bir film duygu yok. O bucce ve teknelojiyle Kıta olarak Asya yapımı bir filmde olsa en azından ruh katardı siz düşünün ,ama yine Holliwodd …iyi seyirler…

  • Percy Jackson Şimşek hırsızı vardı sanırım onuda izlemiştim çok güzel filmdi
    Bu filmi izledim çok süper herkese tavsiye ederim çok iyi bir film 🙂 teşkkürler admin

  • admin türkçesi ne zaman çıkacak ?

  • muhteşem herkese tavsiye dederim

  • ilk bölümünü izlemiştim 2.si bakalım nasıl hemen izliyorum süpersin bilgin 🙂

  • lan daha sinemeya çıkmadı destur

  • bilgin teşekurler film hd sini arıyodum bugun bi seteye bakıyım derken gordum işte aradıgım film cok guzel bi film kesinlikle izleyebilrsiniz hatta şiddetle izleyin diyorum

  • Bilgin Türkçe dublajı ne zaman çıkar

  • efsanesiniz..! bütün işlerimi bırakıp izlemeye başlıyorum! 🙂

  • beklediğim gibi değildi ama güzel film tavsiye ederim
    emeği geçen herkeze teşekkür ederim 🙂
    3. filmi bekliyoruz 🙂

  • Sinemada İzlemiştim Yetmedi Burda İzledim Güzel Film Teşekkürler Bilgin…

  • eyvallah

  • 10numara 5yıldız film pek yorum yazmam ama bu film hakediyor emeği geçenlerin eline sağlık

  • Arkadaş ben izledim on numara film ımbd puan 10/9,5 o derece yani

  • türkçesi yakında gelirmi ona göre izlicem ..

  • Çok güzel izleyinnnnn..

  • süper

  • TÜRKÇE DUBLAJINI SABIRSIZLIKLA GEKLİYORUZ BİLGİN İŞİNİN KİNGİSİN ^^

  • İlki gibi süper film arkadaşlar izleyebilirsiniz. 🙂

  • 1.bölümü izleyen arkadaşlar …izlemenizi tavsiye ederim gerçekten güzel.teşekkürler.bilgin.

  • ilk yorum bndn
    film çok güzel bn zaten sinemasınada gitmiştim yinede saol admin 🙂

  • Çok Güzel Bir Filim 10/9 :=) Teşşekkür Ederiz….. Abicim…

  • Gerçekten 1.filmden sonra 2.cisini cıkcaıgnı tahmin etmiştim cok guzel olmus ne zamnadır bu filmi arıyorum admin tesekkurtler adamsın

  • devam filmi cıkacak gibi duruyor

  • 10//7 fantastik sevenler izlesin derim

  • fragman süper. buda kesin şimşek hırsızı kadar iyidir umarım. en kısa zamanda TR çıakrsa süper olur. hemen izlensin :))

  • mükemmelsin çok teşekkürler =))

  • admın cok kasıyor ama emeğe saygı güzle bir film

  • Uzun zamnadır bnu bekliyordum tşklr bilgin inş çekım ve ses güzeldir sağol birde ustura 3 var onuda eklersen sevinirim

  • kardes alıstırdın bizi bu siteye baska sitelerden film izleyemiyoruz şükür bende 1 aydır bu filmin sitene yüklenmesini bekliyorrdum eyvallah

  • bence çook güzel 10 üzerinden 10 😀

  • Harikasin bilgin film guzeldi

  • görüntu hic bir sitede yok tesekkurler

  • Admin Harikasın HARİKAAAAA

  • Güzelmiş Teşekkürler Admin 🙂

  • selam film harikaydi

  • Bilgin Eline KOluna Sağlık . Allah razı olsun ya 😀 Süpersin Dostum Çok saaol . Teşekkür Ediyorum 😀 Film İçinde : Bunun ilk serisi’ne Hayranım en az 10 kere felan sıkılmadan izledim 😀 İnş Buda öyledir Çok merak ediyordum Teşekkürler Bilgin :*)

  • İzlene Bilecek Güzel Bir Film. 2.Sini Beklicemm…

  • bilginnn dublajjjj ltfennn

  • ÇOK TEŞEKKÜRLER BUNU BEKLİYORDUM 😀 FİLM = ABİ ÇOK İYİ YAA 😀

  • Bilgin adamsın aga

  • adamsın bilgin bu filmi bekliyordum süper kesin izleyin.

  • teşekkürler admin…

  • neden turkce dublaji yok?

  • admin Prototype filmi çıkmadımı? 🙂

  • izledemeden söylemek istedigm birşey var flim nasıl olursa olsn 10 numarasın bilgin

  • Ben zaten hep diyorum Türkiyede bunun gibi film sitesi yok 🙂 teşekkür ederiz. filmin 1.sini izlemiştim güzeldi umarım buda güzeldir 🙂

  • hakkını helal et bilgin… teşekkürler

  • Beklenilen Gibi 1 Film gibi macera ve eğlence ve seruven dolu bi film olmus.
    ve 3 filmin geleceğinide garantilemisler finalde.
    bilimkurgu Severlere Tavsiye Edeceğim eğlenceli bi film.

  • Bilgin seni seviyorum Alt yazı ekibinin tamamına çok teşekkürler 😀

  • başka sitelerde sinema çekimi var türkçe hemde burda niye altyazılı var ???

    • Kendiniz diyorsunuz baska yerlerde sinema cekimibizde değil 😉

  • Supersiniz gercekten

  • bilgin haberin olsun bu filmin türkçe dublajıda var 😀 dün gece izledim hemde 😀 neyse arkadaşlar film güzel şimşek hırsızını izlemediyseniz bunu anlamaya bilirsiniz bu film 2 seriden oluşuyor 😀 herkese iyi seyirler…… teşekkürler bilgin ve altyazı yapan arkadaşlar 🙂

  • birde dublaj olsa süper olucak kaliteli görüntü kalitesi ile birlikte

  • öncelikle emeğiniz için sonsuz teşekkürler ama artık filmleri izlerken tekleme oluyor lütfen bi çaresini bulun teşekkürler…

  • fenasın başa belasın valla süpersin kardeşim

  • süpersin kardeşim

  • İlk yorum benden sanırım percy jackson yıldırım hırsızı vardı bundaki oyuncularda aynı olmalı sağol admin Güzel filmlere devaam:D

  • 😉