İMDB: 6.3 Dedektifliğe yeni terfi eden polisimiz Stan Jeter, Indiana'da geleneksel hale gelmiş ritüeli yerine getirmek için işlerinde en iyi dedektiflerin oluşturduğu bir grupla poker oynamaya gider. Poker masasında eski dedektifler geçmişteki yaşadıkları olayları anlatırlar. Yeni dedektifimiz oyun masasından kalktığında acımasız bir psikopat tarafından yakalanıp gözlerden ırak bir bodrum katında hapsedilir. Hem kendini hem de kendisiyle birlikte hapsedilmiş genç kızı kurtarabilmesi için poker masasında dinlediği hikayeleri kullanarak kiminle karşı karşıya olduğunu bulmak zorundadır. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Aksiyon, Gerilim, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 79 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Tek kelimeyle sıkıcı bir film, hatalar ve en gıcık olduğum gerçeklikten uzak davranışlarla dolu.. Tavsite etmiyorum arkadaşlar

  • iyi bir polisiye ve gizem hikayesi izlemek isteyenler için ideal. aksiyonu orta seviye sürükleyici bir film

  • Film gayet güzeldi

  • Çok iyi aksiyon sürükleyici yorumlara kesinlikle aldanmayın.

  • bu filme iyi diyenler nasıl bir film zevkiniz var arkadaş çok berbat zaman kaybı ve başroldeki çoçuk hem rol yapamıyor nede göze hitap ediyor

  • bence sonuna kadar dayanabilirseniz cok iyi film
    lanet olsun super begendim

  • filme olumsuz yorum yapanların gerçekten bir filmden beklentilerini merak ettim. tarantino tadında kurguya sizi gömen ve içinde bolca gizem barındıran ama sonu meraklandırarak biten bir film. bence izleyin, en azından izleyip pişman olun

  • bu filmin 2. Cisi cıkar

  • film güzel izlemeye değer

  • film harikaydı herkezın ızleyıp bır des cıkarması dılegımle

  • O kadar yorumları okuyacagina filmi seyretseydin ;))))

  • Normalde film sitelerine yorum yapmakla uğraşmam ama kötü yorumları görüncede yazmadan edemedim.Sezarın hakkını sezara demişler,arkadaşlar kötü yorum yapanların iyi dedikleri filmler hangileri merak ettim tabiki bundan daha iyileri var ama emin olun söyliyecekleri 10 filmin 5 i bundan daha iyi değildir.Film gerçekten harika ve aldığı puanı fazlasıyla hak ediyor.Bu filmede iyi denmiyecekse hangi filme iyi denilecek anlamak mümkün değil,benim fikrimi sorarsanız film harika hiç bir anında sıkılmıyorsunuz daha başlarken bile sizi kurgunun,aksiyonun içine sokuyor.Kesinlikle zaman kaybı değil hatta 2 saatimi böyle bir filme ayırdığım için çok mutluyum,tüm film sever dostlarımada önerdim filmi.Bu arada kötü diyenler artık başka sitenin casuslarımıdır yoksa çoluk çocukmudur bilmem ama benim yaş 30 🙂 herkeze iyi seyirler düşünmeden açın izleyin

  • İzlediğim en iyi poliseyi filmlerindendi diyebilirim

  • sağlam film izleyicileri bu filmi izlesin çok dehşet ötesi bir film

  • çok saçma imiş ya o kadar adamı nasıl kesecek te o vagona bindirecen oooo bunların hepsi hayal

  • süper kesinlikle izlenmeli gizemli bir film

  • Kesınlikle ızlenmesı gereken bı fılm. Kotu yorum yapan arkadaslara gore fılm degılmıs demek kı kan aksıyon ve zeka bı arada bı fılm bunu sevmeyen varsa gıtsın cızgı fılm falan ızlesın

  • İlginç bir polisiye diyebilirim. Tabi bu ilginç durum kişiden kişiye değişebilir.Bazılarına sıkıcı bazılarına ise değişik.

  • Hayatımdan iki saat çalmakla kalmadı beni delirtecekti ahmak film zledim de bölyesini izlemedim su yorum yapıp iyi film diyenler ufak usak mı acaba saçmalık dolu film

  • yahu arkadaslar bunlar nasıl yorumlardır biri harika on numara diyor diğeri hayatımda seyrettiğim en kötü filmdi diyor bir film ya kötüdür ya vasattır yada iyiydir yorumları okuyunca filmden soğudum

  • izlenilir..gideri var

  • buna mükemmel diyen daha önce hiç film izlememiştir hayatımdan 2 saat caldı bu film ee ee ne olacak diye bekledim bildigin hüsran

  • yahu gidin işinize 6.3 die aldandım dandik filmmiş gider bu tarz eski vede bir çok kez izlediğim filmlerden birini izleseydim daha iyi olurdu bi daha puanına göre film izlemem bunun ederi taş çatlasın 4.5 puan

  • Harikaydi

  • muhteşem

  • hayatımda izlediğim en kötü fikm ..

  • İzlemeyin bence ben sonuna kadar zar zor izledim yani o kadar izlediğim güzel filmlerin arasında çok sönük kaldı. Bu filmi beğenenler gerçekten iyi film seyretmemiş adamlar

  • film on numara izlemeye fazlasıyla değer

  • Bence güzel bir film. İzlenir. Sıkıcı bir yanı yok.

  • Arkadaşlar saçma yorumlara bakmayın film gayet başarılı

  • çok iyiydi 🙂

  • Bence surukleyıcı guzel fılm ıkıncı serı cekılmelı kotu yorumlara aldırmadan ızleyın

  • Bu filmi beğenmeyenler bir filmden ne bekliyor merak ediyorum.Türünün iyi bir örneği.İzlemenizi tavsiye ederim. ilk dakikadan son dakikasına kadar ilgiyle izledim.

  • muhtesem , mukembel , boyle bır fılm aklımdan uzun yıllar cıkmaz 🙂

  • mümkün mertebe filmleri Türkçe dublaj izlemiyorum. Bu film neden Türkçe dublaj film izlemediğimi bir kez daha hatırlattı. alt yazılı filmlere devam

  • Kesinlikle izleyin derim zor durumda kaldığınızda beyninizi ve tecrübelerinizi kullanmanızı öğreten bir film. Kötü yorumlara inat cesaretinizi toplayın izleyin gitsin. Teşekkür edeceksiniz..

  • Gayet cok güzel

  • hayatım boyunca bu kadar saçma bişi görmedim allah aşkına kim bunu beğenir be yaş 22

  • Filmin ortalarında sıkıldım ama ondan sonra kendine bağlıyor bir şekilde yani kısaca izleyin 🙂
    Anlamadığım nokta en sondaki maskeli adam kimdi ?

  • çok iyide değil çok kotude değil izlenir

  • IMDB nasıl 6.3 vermiş bence 3.25Cİ diyen arkadasım…Imdb’nin en önemli özelliği kullanıcıların filmlere yorum yazmalarına ve filmleri puanlamalarına imkan sağlamasıdır. Bu sayede en çok oy olan beğenilen filmler üst sıralarda çıkarak diğer kullanıcıların beğenisine sunulur. Film ile ilgili yorum kısımlarına girerek daha önce filmi izlemiş kişilerin yorumlarını inceleyebilir filmi izleyip yada izlememek konusunda karar verebilirsiniz.

    + Bence İle olsaydı, bence film 8.5 i hakediyor..

  • normalde yorum yazmam ama bu film süper .. izlemeye değer.

  • Sakın yorumlara aldanmayın…yorumlara bakıp izlemeseydim bu güzel yapıtı kaçırmış olacaktım, İkincisini bekliyorum…

  • Kötü diyen yorumcular muhtemelen filmin tamamını izlememiş,lütfen filmi tam izleyin ve ona göre yorum yazın.Gayet güzel bir film,gerçek filmseverler kesin beğenir.

  • bu filme kötü diyenler hangi mantıkla film izliyor merak ediyorum özellikle final kısmı şok üstüne şok bu yazdıklarımdan sonrada izlemiyecekseniz zaten izlemeyin

  • türkçe dublaj geleceğini bilseydim alt yazı izlemekle boşa uğraşmazdım neyse bide türkçe izleyeyim kesinlikle izlenecek bi film

  • bunun 2ncisi çıkar gibime geliyor 🙂

    * Film başarılı, 10 numara olmuş, noktası yok virgülü var 🙂

  • Bu filmi beğenmeyen arkadaşların beğendiği filmleri merak ediyorum.gayet başarılıydı izleyin

  • daha önce izlemiştim gerçekten güzel bir film .. izlemenizi tavsiye ederim ..

  • Ben hayatımda böyle bir film izlemedim ya sonu bu kadar etkili olan film hiç izlemedim. Zeki olunmaz zeki doğulurmuş bunu da öğrenmiş olduk.

  • Lost diye dandik bir dizi vardı bana onu hatırlattı, bir sürü şey vaad edip sonunda hiçbir şey vermeyen bir film.Filmin güzel yada kötü olması sonuna bağlıydı ve bu şekilde filmi bitirerek filmin kötü bir film olarak anılmasını hakediyorlar bence.En sonunda ki sahne tam bir komedi zaten, neden öyle bişey yapılır nasıl yapılır, nasıl bir zamanlamadır hiçbirisi bellli değil tamamen senarist ve yönetmen uçmuşlar.Yapalım bişiler insanlar yerse demişler , ama yenecek gibi değil ..

  • Fena değil, pişman olmadım izlediğime..

  • Gizemli polisiye filmlerini sevenlerin beğenerek izleyecekleri bir film.

  • güzel yada eh işte idare eder

  • film tam anlamiyla muthis sonunu bulmak mumkun değil,ne dusunuyorsaniz aksi oluyor 😀

  • Güzel bir film.

  • gram beyniniz varsa izleyin ben bu gazla polis olurum 😀

  • Uzun zamandır yorum bırakmıyordum ama şu filme kötü diyenleri banlayın Kesin izle

  • kesinlikle izlemeniz gereken bi film. hayatımda izlediğim en iyi filmler arasında diyebilirim

  • beklentimi karşılamadı ama film iyi

  • film süper kacirmayin hele sonu daha guzel

  • idare eder

  • ilk kez yorum yapiyorum, ve bildirmek istiyorumki yanlis yorumlara aldanmayin sakin, film super ve o film kotu yazanlar baska siteden olan casuslar 🙂

  • Elinize Saglik…

  • Berbat bir film en kotu 50 film arasina girer

  • Film gereksiz aksiyon içermez. Diğer arkadaşlar kan vs.. ararken bir zeka ürünü polisiye ile karsılasınca sıkılmışlar. polisiye sevenler kesin izlesin red johndan sonra 2.efsane olabilir.

  • hayatımdan 26 dk boşa gitti o kadar dayanabildim izlemeyin , izletmeyin dostlar

  • Koleksiyoncu filminden alıntılarla dolu. Vasat bir filmdi.

  • süper film aldığı puan bence 8.0 olması lazımdı. Yorumlara aldanmayın izleyin pişman olmayacaksınız

  • super film.hic de yorumlara aldanmayim.ellerinize saglik

  • Güzel bir filmmiş.İzlemenizi tavsiye ederim.Kötü yorumlara aldanmayın sadece filme dikkatinizi verin 🙂

  • Gayet güzel film.Bakmayım siz Kötü yorum yapanlara
    sıkılmadan izlersiniz.

  • biraz sıkabilir ama kurgusu super bir film

  • izlemeye deger bi film soluksuz izledim sizde begenirsiniz diye umuyorum 😀

  • cok guzel izleyin 😀

  • zaman varsa izleyin ben beğendim . pişman olmazsınız

  • sıkıcı bir film bana göre 1 partiyi izledim sıkıldım kapatım

  • Zamanınızı boşa harcamayın boyle berbat bı film izlemedim bu gune kadar IMDB nasıl 6.3 vermiş bence 3.25Cİ ….

  • Bu kadar sürrealist bir film görmedim sakın izlemeyin tamamen zaman kaybı oyuncular çok yapmacık.