İMDB: 6.4 Gece, İşlek bir cadde üzerinde büyük bir barda tüm müşteriler rehin tutuluyor. Aralarında polis Zhong Wen ve kızı Miao Miao ve daha önce tanıştığı bir kaç yabancı ile birlikte. Fidyeci bar sahibi Wu Jiang'ın fidye talebi uzun süredir içeride olan bir mahkumun suç mahalline getirilmesidir. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Aksiyon, Dram, Gerilim, Suç, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 107 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • ya admın bey bu fılm dun turkçe dublajdı benmı yanlış hatırlıyom yarım bırakmışdım dun bu gun alt yazılı olmuş

    • @sinan Türkçe dublaj olan konusu siteden kaldırıldı Türkçe seslendirme sorunluydu, sorun giderildiği zaman sitede yerini alacak.

  • İlk Police Story filmini çok sevmiştim, şimdi yenisini gördüğümde çok heyecanlandım açtım. Başlarda biraz sıkıldım önceki filmin ve Jackie’nin hatrına devam ettim. Ancak hikayesi çok çok güzel olmuş, sakın ileri sararak izlemeyin. Bu filmi kaçırmayın.

  • Çok güzel filmdi özlemiştim jackie amcayı 🙂 Bir arada bizde çekilen Bar filmine benzemiş temel konu Nejat işler oynamıştı ondada bir barda rehineler falan oluryordu yanlış hatırlamadıysam

    emeğine sağlık Bilgin

  • Bilgin kardes sana zahmet baskin 2 filmini koyarmisin artik simdiden cok sağol

  • Bilgin senden Baskın 2 filmini bekliyorum 🙂

  • saçma sapan yorumlar yazmayın arkadaş,Jackie Chan hep koşturmacalı filmler yapacak diye bi kuralmı var,bal gibi de 10 numara film olmuş,her dalda kaliteli ve başarılı bir oyuncu olduğunu bir kere daha kanıtlamış oldun Jackie,tebrik etmekten başka bişiy yapamıyorum,reklam konusuna gelince,bir tık yeter,uzatmanın manası yok 🙂 Bilgincim ellerine emeğine yüreğine sağlık canım yaa,süpersin <3

  • Kardes Siten cok güzel ve raklamlarda gercekten cok değil yani insanı rahatsız edecek kadar her reklama tıklıyorum film ilerken en azından bizimde böyle bi katkımız olsun

  • reklamlardan rahatsız olanlar adblock kullabilir.. sağ soldaki reklam harici diğer reklamlar gözükmüyor..

  • süper film bence jackie chan ın bütün filmleri izlenmeli…

  • Chenin en iyi filmi diyebilirim izleyin güzel !!

  • Tek part rica ediyorum… saygılar.

  • on numara film her filmi on numara bayılıyorum bu adama :):) <3

  • Bu adama hasta oluyorum arkadaş. Bi adamın her filmi mi harika olur be

  • SÜPER ÖTESİ BİR FİLM

  • film bildiğin bir oda içerisinde artık filmlerde sarmaz oldu ceki cenin filmleri genelde güzel oolurdu ama bunu tutmadım geçenlerde bir film daha seyrettim oda asansörde başlıyor asansörde bitiyor film sektörü bukadarmı kötü bir durumda

  • yorumculardan biri aksiyon yok değince bir an dramatik film izleyeceğiz diye düşündüm cakhie chan 60 yaşında olmasına rağmen gayet aksiyonu yüksek film elinize sağlık

  • Film çok enteresan ve garip sanırım chen in oynadıgı en saçma film olmustur tamamen vakit kaybı bırakın japonlar izlesin

  • Yorumum filmle ilgili değil.Bir kaç kişi reklamlardan hoşlanmamış. Haklısınız ama bu adam bedavadan yüklemiyor bu filmleri. Tarayıcıların eklentileri var REKLAM ENGELLEME.Araştırırsanız bulursunuz 🙂

  • İZLEYİN 10 numara ve çok duygusal izleyin milleti bırakın izlemeden anlayamazsiniz emegine saglik bilgin teşekkurler

  • türkçe dublaj istiyorum acillll acilllll

  • Gerçekten müthiş bir film gönüş rahatlığıyla izleyebilirsiniz.

  • 10 numara ve çok duygusal güvenin bana boş yorumlara aldanmayın

  • filmde uçan şahış görmemek üzdü beni 🙂 en azından bır kac zat dığer binadan berikine bı konuverseydı alısan bunye ıstıyo 🙂 fılme gelıcek olucak ıyı bı aksıyon fılmı olmus 10/7 emeğe saygılar tskler.

  • admin sen varya sen yemin ederim sen adamın dibisin sen bitenesin

  • zaman kaybı oldu bu fılmı ızlemek

  • Jackie Chan’in polisiye filmlerindeki ustalık eseri.. Değişik tatta bi kurgusu var. Farklı bir hayal gücü , sonlara doğru da olmazsa olmaz duygusallık var. Jackie abimiz yine ağlattı bizi.

  • 4×4 film tesekkurler

  • Fazla Aksiyon Yok Gerilim Li Bir Film Ama Boş Vakitte İzlenmeye Değer.

  • Chan’ın en kötü filmiydi diyebilirim beklentilerimi karşılamadı.

  • Film O kadar Aksiyon olmamış

  • jackie chan’nın filmleri neden çıkmıyor eskisi gibi? jetli olsun bu olsun efsane oyuncular yine efsane filmler yapsınlar özledik bu oyuncuları…

  • kötü yada düşman dahi olsa insan hayatının ne kadar önemli olduğunu vurgulamış.Bence gayet iyiydi.

  • Bu film mukemmel

  • güzel film izlenir. sağlayıcıya teşekkürler

  • sayın bilgin öncelikle bilmenizi isterimki gerçekten çok başarılı bir moderetorsunuz. sizin dünyanız nasıl bilmem ama bizim dünyamızda kurumsallaştıgınızi bilmenizi isterim. örnegin söz konusu film oldugunda akla gelen ilk ve tek site http://www.filmifullizle.com oluyor. çok teşekür ederim.umarım Başarılarılarınız daim olur.
    film hakkında yorumum ise sonunu bekleyin 🙂

  • film güzel efferin bilgin 🙂

  • film on numara

  • süper.film.cok.heyecanli.film

  • Sadece sonu için bile izlenir…son sahnedeki kackie cahan sözü beni çok etkiledi …güzel filmdi

  • güzel film…

  • SUPER BIR FILM SITEYEDE TESEKURLER

  • ya bu adamın bütün fılmleri mükemmel sırf onun için izlerim

  • Ceki için izleyeyim dedim…. Olmadı. Ayıp etmişler bir Çin arabası da göremedim. Hareket olsun diye konmuş sahneler…beğenenlere eyvallah, hiç beğenmedim. Çok alakasız buldum

  • bu rehinelerin rahatlığı filmi çok sıkıcı bir hale getirmiş..konu basitti..sadece chan için izledim.bu adamdan daha iyisini yapabilmesini beklerdim…daha iyi hatırlanabilmeli bence

  • Anlamlı ve kaliteli bir film,tavsiye ederim.

  • güzel film duygusallık ön planda

  • başı biraz sıkıcı gelebilir ama sonu oldukça dramatik ve heycanlı. bence güzel iş

  • Ya Bilgin kardeş ben ne yaptım ya:) Vallahi kusura bakma kardeş arkadaşların anlattığına göre sorun bendeymiş. bilseydim yorum yapmazdım kaç yıldır bu sitedeyim toplasan 5 etmez yorumum ortalık karıştırdık:) ben bu reklam konusuna son noktayı koyim bu olayda burda kapansın.
    1. hata kesinlikle bendeymiş.
    2 bilgin kardeşim benim.
    3. reklamlar kesinlikle olsun.
    4. reklam olmasın diyenler facebook’a girmesin (bilgin haklı)
    5. önce bilgine sonra sitenin duyarlı vatandaşlarına teşekkür ederim.
    ben film izleyeceğim bu tür şeylerle uğraşmayalım. hadi iyi geceler…

  • Film çok güzel aksiyon fazla yok.Chan filmlerinde dram yüklü olmaması lazım gözümüz aksiyon görmek dövüş sahnelerini görmek istiyor.Canım ”GEÇMİŞİN İNTİKAMI”nı izlemek istedi izlemeyenlere tavsiye ederin. 🙂

  • Eyvallah bilgin ellerine saglık

  • Cok güzel bir film kesinlikle… siteyede tskler…

  • Şaka gibisiniz ya reklamsız site mi olur? Adam babasının hayrına mı yüklüyor size filmleri.

  • Sevgili Bilginim TosunPaşam; Bana bu kalbin kadar değerli sayfayı ayırdığın için sana teşekkürü borç bilirim:) Film idare ederdi, en azından ceki çennn amca komedi tarzının dışına çıkıveemişş gari. Boş vakit varsa karnında toksa, çayda ocaktaysa, hatun-cocuk-bebelerde uyuyorsa-gözler hala açıksa-izleyecekte başka bir şey yoksa:) gidiyor balla:)
    Saat gecenin 1 i 3 ü beşi hala site ile ilgileniyor bizlerin yeni filmler izlememizi sağlıyorsun. Sinemaya para virme, mısır pattlaaanı evinde yap, hele dvd ye hiç yanaşma ise konu:) FİLMİ FULL İZLEEEE diyor reklamlara itina ile tıklayıp her birini 30 ar saniye sona trinkkkk:) sesi geldikten sona kapatıyorum:) Allah seni başımızdan eksik etmesin. Allah tuttugunu altın etsinnnn, Allah ne muradın varsa veeesinnn gari:) Alnından tüm filmifull izle ailesi olaraktan şapppaaadanak öpüyoruz. Yanındayız. Dik dur eğilme, bu izleyici seninleeee:)

  • Adam haklı abi, çoluğumuz çocuğumuzla izliyoruz, +18 reklam almana gerek yok. Normal reklamda ekmek verir.

  • Arkadaşlar yanlış anlasılmasın kimsenın avukatı değilim ama bu şekilde olan sitelerin reklamdan para kazandıklarını unutmayalım hepimiz bazen 4/4 lük hayat istiyoruz ama olmuyor işte :))

  • ilk kez yorum yapıyorum bu sitede. bu film mükemmel…

  • saçma sapan film

  • film çok harika 10 numara her şey var polisiye aksiyon macera dram ve chen tabiki mutlaka izleyin reklam konusuna gelince internet siteleride tıpkı televizyonlar gibi siteye reklam vermek zorundalar para kazanmak için buna karşı sizde reklam engelleyici programlar kullanın bu kadar basit

  • çok güzel bir film herkesin izlemesi gerekir

  • ilk defa yorum yapıyorum filmi izledim güzel film bu adam varsa izlenir zaten teşekkürler bilgin.

  • güzel filmdi gerçekten.

  • ABİ BEN BU ADAMI SEVİYORUMYA YİNE ÇOK GÜZEL FİLM YAPMIŞ TEŞEKÜRLER BİLGİN

  • Kardes dövüş filmi ekler misin

  • police story hayran kaldım chakı chan ın eskı fılmlerdınden seriydi bu film 4 e kadar vardı galıba veya 5 e kadar . bu en sonu ama çok iyi bağlamışlar filmi on numara

  • Gerçekten oyunculuğunun zirevesine çıkıyor bu gibi aktörler belli bir yaştan sonra izleyin.

  • reklam olmazsa adamlar nerden para kazanacak aylık uyelık 1 tl yapsa yıne kaydolmazsınız dolandırıcı muamelesı yaparsınız… ver bılgın reklamı ver sende kazan bızlere hep hızlı kalıtelı fılmler sun
    EMEGE SAYGI…

  • senaryo çok saçma olmuş ama oyunculuk ve chan adına izlenir

  • Bir polisin yaşamını anlatan güzel bir film.

  • Güzel bir filmdi.Teşekkürler

  • bilgin şu çin kore japon filmlerini yayınlama kardeşim ne oldukları belli değil 2.partın ortasında kapattım konusu anlaşılmıyor film amerikalıların işi

  • Biraz sağ duyu gösterin arkadaşlar film izlerken sorun yok ama reklam olunca sorun çıkarıyorsunuz.. Bu insanında gelir sağlaması gerekiyor bir yerlerden izlediginiz filme ve paylaşıma saygı duyun her girdiğinizde en azından 2-3 reklama tıklayın..

  • Merhaba arkadaşlar reklam her sitede var reklam olmayan site yokdur diger sitelerle karşılaştırdıkda burda çok az reklam var Bilgin kardeşide anlayin …. Film güzel

  • arkadaşlar reklamlardan ne gibi şikayetiniz var bende anlamadım.siteye girince yanlarda ve üstte reklam panosu var.ister tıkla ister tıklama.benim dikkatimi bile çekmiyor,şikayeti geçtim

  • birinizde filmle ilgili yorum yapın be usta 😀 Filmi merak ediyorum 😀

  • Güzel

  • Kardeş kimin eli kimin cebinde belli değil sonu yakışmış ama 🙂 Genede iyi seyirler

  • Treddut etmeyın mukemml bence

  • Guzel film

  • Serkan Bey
    Büyük Olasılıkla Sorun Sizden Kaynaklanıyor Tahmin Edebileceğim Üzere Cinsel İçerikli Tanışma Reklamları Küçük Kareler Şekilinde Sağdan Soldan Bir Anda Belirebiliyor
    Bunun Site İle Alakası Yok Mesela Ben Evde İzlerden Asla O Reklamlar İle Karlaşmiyorum Ama İnternet Cafe V.B Yerlerden Girince Bu Tür Ahlaksız POP-UP’lar Çıkabiliyor Bazen
    Bunu Engellemek İstiyorsanız ‘Ad Block Plus (Reklam Engelleme)’ Eklentisini Firefox Tarayıcınıza Kurabilirsiniz O Tür Cinsel İçerikli Küçük Kare Şeklinde Çıkan Reklamları Engellemiş Olursunuz

  • Reklamlar olmasın, adam da kendi cebinden hizmet versin. Makul olun biraz arkadaşlar. Günde bir kaç kere reklamlara tıklayın ki sitenin devamlılığı baki kalsın. Bu arada film gayet güzel. Chan de amca oldu artık yavaş yavaş elini ayağını çekiyo gibi 🙂

  • Reklam konusu kimseyi ilgilendirmez bu 1. 2 ikincisi hem film izle hemde yorum yapma utanmadan birde bunu söyle
    Terbiyesizligin alemi yok başka kapiya begenmiyorsaniz reklamdan rahatsiz olan varsa kaybolsun
    Bilgin kardesim emegine saglik on numara adamsin takma sakin bu tarz yorum yapan

  • film güzel neticede jackie chan filmi ancak final bölümü alışık olduğumuz jackie chan filmlerine nazaran çok çok daha farklı ve güzel

  • zaman ne çabuk geçiyor. Jackie Chan bayağı yaşlanmış
    polisiye bir film.diğer jackie chan filmleri gibi aksiyon döğüş sahnaleri yok.
    izlenilebilir.6.4 puanını hakketmiş.bende 10 üzerinden 6 yada 7 verirdim en fazla

  • Arkadaşlar saçma sapan konuşmalar yapmayın nasıl yani reklam olmasın reklam bu site için gelir demek reklamsız olsun istiyorsan gider burdaki filmlerin cdlerini alır öyle izlersin oturduğun yerden yüzlerce film bulup izliyorsun birde hala dert yanıyorsun sağduyulu olun biraz emeğe saygı bilgin film için teşekkürler dostum…

  • Önceki bol bol aksiyonlu Police Story filmleri gibi değildi. Aksiyon vardı ama filmin yarısından sonra dram kısmı ağır bastı ve güzel bir sonla bitti. Hele kamera arkası görüntülerinde adamın laptop getirdiği sahne baya komediydi.

  • nekadar saçmaolduğunumu anlatsam yoksa bunun için vakit bile kaybetmesem mi.Jackie Chan sevenler bile izlesemi ????

  • Bilgin gerçekten iyi bir yöneticisin tebrik ederim reklamlar sitenin tek kazanç kaynağı, istediğin kadar koy kimseyi ilgilendirmez bu reklam isteyen tıklar.

  • biri bana yardımcı olabilirmi filmi açıyorum reklamı geç diyorum ve bembeyaz oluyor film gelmiyor yani sag tıklıyorum film yüklü degil diyor adobe flash playeri sildim güncel sürümünü yükledim yine düzelmedi yardımcı olurmusunuz film izliyemiyorum ama youtubede videolar sorunsuz çalışıyor ..

  • serkan adlı arkadaşın bilgisayarına reklam virüsü bulaşmış yani hangi siteye girersen gir sağ altta müstehcen reklamlar çıkıyor sitede öyle bir reklam yok serkan bilgisayarını sistemi geri yükleme yoluyla eski haline getirebilirsin

  • Reklam olmasın diye birşeymi varki. Madem memnunsun takip ediyorsun destek olmak için o reklamlara daha çok tıklaman gerekmiyomu sayın kardeşim

  • Bilgin kardeş harikasın film çok iyiydi jack bile yaşlanıyor arkadaş 🙂

  • fiLm güzeldi ve kamera arkası bu adanın imzası oldu

  • Daha önceki Police Story filmlerine benzer yeni yapım sanırım. Jackie Chan için izliyorum güzel olmuştur inşallah.

  • Bilgine laf yapmayın dosdum adamda para kazancak reklam koymayıb nabacak açmı kalcak adam biraz derin düşünün kankolar Bilgin adamın dibisin

  • bilgin reklam hiç olmasın istiyoruz herkes istiyor bunu herkes söylüyor bide o dediklerini herkes biliyor reklam ve indirme için bunlara bi care bulmanı rica ediyoruz

    • @ugurkurkcu Hergün girdiğiniz facebook bile reklamın alasını uyguluyor sitelerde reklamsız dünya sıralamasındaki siteler bile yayın yapamıyor birazcık sağ duyu. REKLAM KONUSU BURADA KAPANMIŞTIR BUNDAN SONRALİ BU TARZ YORUMLAR ONAYLANMAZ DİREK SİLİNİR.

  • bu kadar salam bi film sitesi daha yok mütişsin seviyorum seni abi 😉

  • Bilgin bey işinizi bu kadar düzgun ve guzel yaparak hem benı hemde sinema severleri mutlu edıyorsunuz . allah işinize ve size dert vermesin. Arkadaşlar bu arada film seyir kalitesi yuksek jackie chanin sinemaya yavas yavas veda ettiği bir filmdir. İyi seyirler arkadaşlar.

  • Bilgin uzun yıllardır seni takip ediyorum şu reklam olayina çözüm bulursan sevinirim bets 10 ve indirme tuşu gibi bişey yapman mümkün mü

    • @ugurkurkcu sağ alt köşede kapat tuşu mevcut ayrıca partların sağ kısmında ışıkları kapat sekmesi eklendi player hariç heryer siyah olabiliyor tüm reklamlar kapanıyor. Ayrıca ekranı genişlet seçeneği dahi eklendi. 🙂

  • bilgin çok hızlısın bu satte attığın filmler hep harika tşk

  • filmin ingilizce anlatımı yokmu böle bişey anlaşılmıyor…

  • merhabalar. ben bu sitenin en eski müdavimlerinden biriyim. ben yorum yapmasını pek sevmeyen biriyim ama siteyle ilgili bir şikayetim olacaktı. sitenin sağ alt köşesinde yayınlanan reklamdan rahatsız oldum. ben buradan gördüğüm kadarıyla bilgin kardeşimiz gayet oturaklı ve kültürlü bir insan. bu siteye 7’den 70’e herkes giriyor bu tip reklamlar bizim görüşümüze ters olduğunu düşünüyorum. benim fikrim ne kadar önemli olur bilmiyorum ama bilgin kardeşim iltifatlara olduğu kadarıyla eleştirilere de gerekli olgunlukta cevap vereceğine eminim iyi akşamlar. bu arada film çok güzel.

    • @serkan Merhaba, tabiki yeterki eleştirinizi bu şekilde bana aktarınız gereğini yapacağıma şüpheniz olmasın ancak rahatsız olduğunuz reklamı tam olarak anlayamadım ekran görüntüsü alıp atarsanız muhakak gözden geçireceğim. Teşekkürler.

  • BİLGİN SEN HARİKASIN YA

  • cin japon filmlerini pek sevmem neden derseniz adamlar yerlere indikleri yok hep havalarda uçuyolar :)polis’iye filml’erine bakmak lazım tabi chan amca varsa kesin güzeldir