Tek Parça VK Fragman


(imdb: 5.2 ) Anne ve babasıyla iyi geçinemeyen bir genç kızın teyzesinin yanına gönderildikten sonra ki hayatında yaşadığı bazı ilginç olayları konu alıyor. Tina, uyumsuz bir genç kızdır o yüzden ailesi onu uzaktaki teyzesinin yanına yollar. ABD’nin uzak bir eyaletinde olan teyzesiyle yaşamaya başlayan Tina, başına geleceklerden habersizdir. Teyzesi dışarıya çıktığında bu gizemli yerde tek başına kalan Tina, hiç birşeyden habersiz yaşamaya devam ediyordur. Mutfakta gizemli bir şey, daha da doğrusu cehennemden gelen bir varlığı yenmesi gerekecektir. Gösterim tarihi: 19 Eylül 2012 IMDB puanı: 4.5/10 Yapım: 2012 Oyuncular: Andi Eigenmann, Janice de Belen, JM de Guzman İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2012 Filmleri, Korku, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 15 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Film çok güzel ama konusu bana saçma geldi. Yani ne o öyle ruhlu buzdolabı falan. Ama onun dışındakiler güzeldii… :))

  • gülşen yorumuna çok güldüm buzdolabının intikamı :))))))))))))))))))))

  • bu ne yaa!! insanı aptal yerine koyuyorlar dicem de, beğendim diyen de çıkabiliyor malesef! şoktayım hala. gördüğüm en aptal film

  • Ben onu çok beğendim için ben hiç bir korkmuyorum.Ben korkunç film çok severim.

  • bence çok güzel film kötü diyinler terketsin şurayı 😀 çok tatlılar ve film de cok güzel

  • film yaxsi idi ama bunun turkcesi olsaydi ela olardi bilgin abi bunun turkcesin bura qoyda xaiw eliyirem olar bilgin qardas??

    • @Ramin_azeri Yüklenecek

  • Admin arkadaşıma önerım var.(onerırse sevınırım yanı)..Lütfen yorum yazarken ,yazımıza; ” Ben filmi begendım sebebide şu ” ya da ” ben filmi egenmedım sebebıde şu” seklınd ebaslayıp yorum yazarlarsa, yorumları okuyanlar evrensel bır yorum okumamış olurlar.ve kımsenın hevesı kaçmaz olumsuz yorumlardan..TESEKKURLER……

  • sakın izlemeyin derim ben buzdolabının intikamı resmen komedi izlediğimden beri midem bulandı yemek yiyemedim Bilgin sanada aşk olsun sen izlesene bu filmi ide sen yorumla arkadaşlara çok vermiş 10/0.00000

  • buda film demi şimdi..

  • hadi izleyelim

  • yapmış adamlar :=) 10\3

  • Film bana sıkıcı geldi. 3. Partta kapattım zor dayandım. Saçmalamışlar. Akıcılığı yok. Vakit kaybı..

  • Adamlar yapmış yaa !!! boş boş oturana kadar bir film yapalım vakit geçer demişler ve yapmışlar.. :))))))

  • bune ya kimse izlmedemi filmi