Başkan tarafından görevlendirilen hızlı silahşör Red Kit bu kez Daisy Town’da huzur sağlamaya çalışıyor. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2009 Filmleri, Komedi, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 30 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • güzeldi

  • Herkesin izlemesi gerek bu sitede kötü film yok teşekkürler admin.

  • süper

  • Mükemel çok hoşuma gitdi

  • Kovboy ayakkabıları çok hoşuma gidiyor şıngır şıngır

  • süper bi filim yani 2.olsa iyi olur delmi

  • manyak bi filim 2 sinide bekleriz

  • saçma bir film olmuş red kit adına daha ciddi bir film beklerdim

  • Siteniz çok güzel filmlerde eline sağlık

  • valla keyifle izledim komedi moral verici eyvallah bilgin

  • güzel güzel zaman kaybı değil:)

  • Boş vaktinizde izleyin izlenmesede olur film yapmayı beceremeyen insanlar komedi tarzı film çevirerek yaptıkları filmlerin izlenmesini umuyor bizim cem yılmazın vahşi vahşi batısı bundan daha güzel ve komik xD 10/6 oda sırf red kit filmi için adına veriom xD

  • bence çok güzel emeklerinize sağlik

  • Bu film fransız yapımı mı ya? :(:(:(

    Şunu Amerika’lılar yapsaydı.

  • Grotesk ve absürd ögeleri barındıran keyifli bi film..
    Site yönetimine teşekkür ederim…

    ”İyiler her zaman kazanır”
    ana tema bunun üzerine kurulmuş..
    Fıçılar yanar ve Amerikalılar (!) özgür kalır…

  • Harika bir site, tam aradığım gibi filmler full açılıyor takılmıyor site adminlerinin emeğine sağlık….

  • güzel bir kurgusu var . sürprizli sevdim

  • ÇOK ĞÜZEL FİLİM

  • Çok saçma izleme nedenım çocukluk kahramanım red kit:) emeğinize sağlık

  • arkadaşlara katılmamak elde değil..siteniz ve sizin site sakinlerine karşı hızlı ve sakin tutumlarınız harika..başarılarınızın devamını ve artmasını dilerim

  • Bilgin Bey büyük takdiri hakediyorsunuz .. Filmi şimdi izliyeceğim, şimdiden emeğinize sağlık iyi geceler. 🙂

  • o bi efsana ismi yeter Red kit 😀

  • harıka birşeydi çok hoşuma gitti eline sağlık bilgin:)

  • valla filmi izlemedim ama sitenizi cok begeniyorum bagımlılık yaptı desem yeridir filmleri net ve takılmadan izliyorum her turlu filmi rahat buluyoruz ve dandık filmleri koymadıgınız içinde teşekkurler yanlız bence bi eksik var muzik klipleri vs dahada buyutsenız siteyi sanki daha guzel olucak

  • saçma sapan bi film emeğe saygı 😀 bu siteye bayılıyorum

  • harika siteniz su an piyasada en guzel ve rahat izliyebilecegimiz bir site teskrler:D

  • Güzel filmdi Elinize Sağlık 😀 Seviyorum Sitenizi x)

  • FİLİM SÜPER BAYILDIM YAV

  • Güzel Film Hoşuma gitti 🙂

  • izlemeye deger komedi tarzı begendim her zamanki gibi harika sunumlar yapıyorsun bilgin saagol ve teşekkürler